Jij zal blij zijn als je erin zit.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:53 schreef Lastpost het volgende:
Vlinders in m'n buik ... alleen dan voor een woning.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:56 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jij zal blij zijn als je erin zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
OT: bezorgd
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
ben aan het afbouwen met medicatie omdat het moet, maar ik voel gewoon dat hoe lager de dosering word hoe slechter ik me ga voelen. Maar aangezien er na meer dan een jaar nog geen diagnose is en ik die medicatie niet langer dan een paar maanden kan nemen moet ik toch stoppen.quote:
Ah, op de manier. Ik weet niet precies wat je slikt, maar ik ben een maand geleden gestopt met het slikken van antidepressiva. Na ongeveer vier dagen was alle medicatie uit mijn systeem en toen voelde ik me echt intens klote. Ik ben toen op de mountainbike gesprongen en heb echt, met tranen in mijn ogen, de longen uit mijn lijf gefietst.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:25 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ben aan het afbouwen met medicatie omdat het moet, maar ik voel gewoon dat hoe lager de dosering word hoe slechter ik me ga voelen. Maar aangezien er na meer dan een jaar nog geen diagnose is en ik die medicatie niet langer dan een paar maanden kan nemen moet ik toch stoppen.
en het ging juist weer goed eigenlijk![]()
wordt dus weer een typisch geval van doorzetten, gelukkig ben ik daar onderhand erg goed in
bedankt, zal ik doenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:48 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ah, op de manier. Ik weet niet precies wat je slikt, maar ik ben een maand geleden gestopt met het slikken van antidepressiva. Na ongeveer vier dagen was alle medicatie uit mijn systeem en toen voelde ik me echt intens klote. Ik besefte toen ook hoe heftig dat spul eigenlijk is.
Dat waren twee zware weken, alle klachten die ik voorheen had leken nóg erger terug te komen.
Nu ben ik wel blij dat ik gestopt ben. Je moet er echt gewoon doorheen en probeer vooral afleiding te zoeken en dingen te doen die je leuk vindt.
Sterkte en succes!
je moet gewoon doorzetten, want in feite is het net als afkicken van verslavingen, je lichaam en soms ook hoofd vragen weer om dat middel in jou geval Xanax. En je hele lichaam en "geest' moet wennen aan het funccioneren zonder dat middel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:25 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ben aan het afbouwen met medicatie omdat het moet, maar ik voel gewoon dat hoe lager de dosering word hoe slechter ik me ga voelen. Maar aangezien er na meer dan een jaar nog geen diagnose is en ik die medicatie niet langer dan een paar maanden kan nemen moet ik toch stoppen.
en het ging juist weer goed eigenlijk![]()
wordt dus weer een typisch geval van doorzetten, gelukkig ben ik daar onderhand erg goed in
ik hoop iig dat ik snel een vervanged iets voor Xanax heb (en dan bedoel ik niet NOG een medicijnquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:54 schreef francis998 het volgende:
[..]
je moet gewoon doorzetten, want in feite is het net als afkicken van verslavingen, je lichaam en soms ook hoofd vragen weer om dat middel in jou geval Xanax. En je hele lichaam en "geest' moet wennen aan het funccioneren zonder dat middel.
Maar goed sterkte ermee!
idd, ik post teveel negatieve dingen de laatste tijdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:03 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wat een kuttopic is dit toch eigenlijk.![]()
Al die tegenstellingen.
Verliefd op een woning ?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:53 schreef Lastpost het volgende:
Vlinders in m'n buik ... alleen dan voor een woning.
gewoon lekker uitwonenquote:
oftewel, dingen gaan doenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:52 schreef francis998 het volgende:
ik voel me dood verveeld zoals ideare daf, heb gewoon eche niks te doen, waardoor ik weer ga piekeren over die stomme keuze, waardoor ik weer depressief wordt, en me nog slechter ga voelen.
dus ik zeg tegen mezelf ga nou iets doen maar niks lijkt me leuk en dan begint het hele verhaaltje weer opnieuw.
ach dat is lastig, als je bijna niks leuk vindt...of niet al te veel geld hebt, om dingen te kunnen doen.quote:
Niet letterlijk, maar zenuwen of we het krijgen, constant aan denken, wachtend op dat telefoontje ...quote:
Dat heb ik ook weleens ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:02 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ik mis hem, maar ik mag hem niet missen
hm hoe moe ik me nu voel vanavond gewoon op tijd het bed inquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:02 schreef candygirl het volgende:en
![]()
maar morgen stappen en zaterdag ook leuk feest
Dat had ik ook gisterenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:15 schreef Ezechielk het volgende:
Uitgeslapen. Ik werd gewoon voor mijn wekker wakker
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:00 schreef formerjellybean het volgende:
Beetje lullig , jarig en geen van de mensen die ik ken buiten familie feliciteerd me . Het is vroeg dag maar baal er toch erg van.
Ik zit sowieso deze week een beetje raar in elkaar
Tisser dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:18 schreef Flippiee het volgende:
Zo ontzettend moe. En zie een beetje op tegen de rest van de dag. Ook al gaat het voor de rest wel goed.
Gefeliciteerd, en tja het is niet leuk als anderen er niet aan denken, maar ze hebben nog de hele dagquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:00 schreef formerjellybean het volgende:
Beetje lullig , jarig en geen van de mensen die ik ken buiten familie feliciteerd me . Het is vroeg dag maar baal er toch erg van.
Ik zit sowieso deze week een beetje raar in elkaar
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:57 schreef formerjellybean het volgende:
Dank je voor de felicitaties.
Was zelf ook een beetje voorbarig, maar denk dat mindere stemming van de laatste tijd daarmee te maken had![]()
Kreeg net even allerlei felicitaties van mensen via hyves en facebook.
Af en toe ben ik een verschrikkelijke muts die zich veelste druk maakt om dingen
Hier niet, tot 2100 werken en morgen van 1000 tot 2200.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:56 schreef Miam het volgende:
WEEKEND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! goed dus
sterkte schatquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hier niet, tot 2100 werken en morgen van 1000 tot 2200.
Dan weekend. Voel me goed maar druk en moe.
google is your friend.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:49 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Het beruchte Real Life Syndrom?
hier ook zoquote:
Thnx babe, gaat wel lukken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:28 schreef Miam het volgende:
[..]
sterkte schat![]()
Ik voel me echt heel blij.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:08 schreef Belle_Elle het volgende:
Ik voel me op dit moment vreselijk. Beetje dronken en ik mis mijn mama, die 5 maanden geleden is overleden. Ze was lief, zorgzaam, grappig, te jong (52) om te gaan en ik heb haar nog zo hard nodig.
Wow, sterktequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:08 schreef Belle_Elle het volgende:
Ik voel me op dit moment vreselijk. Beetje dronken en ik mis mijn mama, die 5 maanden geleden is overleden. Ze was lief, zorgzaam, grappig, te jong (52) om te gaan en ik heb haar nog zo hard nodig.
Ik heb de mijne nog maar kan me alleen maar proberen in te denken hoe het is om je moeder te verliezen. Heel veel sterkte.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:08 schreef Belle_Elle het volgende:
sterkte, het lijkt me echt zwaar klote.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:08 schreef Belle_Elle het volgende:
Trying...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Pas jij ook een beetje op jezelf, Yuk?![]()
Ik zou willen dat ik je goede raad kon geven. Dat ik kon zeggen dat het minder wordt. Dat ik kon zeggen dat het allemaal wel goed komt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:08 schreef Belle_Elle het volgende:
Je hebt er idd niks aan als iemand zegt het word minder, maar het is wel zoquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:08 schreef Belle_Elle het volgende:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:08 schreef Belle_Elle het volgende:
dit dusquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik je goede raad kon geven. Dat ik kon zeggen dat het minder wordt. Dat ik kon zeggen dat het allemaal wel goed komt.
Helaas ik kan alleen zeggen. Sterkte!!
Ik verwacht wel een wakkere en vrolijke Ez hier hoorquote:
Dit dus, en verder nog steeds dubbel, maar ach..dat zal wel blijven de komende tijd, gaat pas over zodra ik een keuze maak..en zoals we ervoor staan gaat dat nog lang durenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:37 schreef D-Industries het volgende:
........ Nog geen idee wat ik vanmiddag ga doen.
Knuffel.quote:
ow, hier is het mooi weerquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:34 schreef Under_Score het volgende:
wou ff lekker door de stad lopen, maar met dit weer heb ik daar niet zo'n behoefte meer aan.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:31 schreef Beach het volgende:
Het zit er niet in vrees ik, tijd om niet meer verliefd te zijn.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:37 schreef DeBassist het volgende:
[..]..
bij mij het enige wat me bijna helemaal doet vergeten dat ik ziek ben
dankjequote:
gitaar oppakken en oefenen, oefenen en oefenenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:46 schreef formerjellybean het volgende:
brak , verjaardag was leuk.
Nu even de dvd die bij battle studies van John Mayer zat kijken.
Eigenlijk meer zwijmelen John Mayer is leuk , vaag en sexy en eigenlijk ben ik stiekem jaloers op zijn gitaarspelen, het lijkt me zo gaaf om dat te kunnen.
ik kan ook geen noot lezen, dus dat zegt niksquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:55 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat ik op 37e een beetje te oud voor ben , had ik wat vroeger moeten beginnen en ik kan ook geen noten lezen![]()
Moet wel gewoon zeggen dat ik het echt stoer en cool vind als mensen het kunnen.
Het wordt tijd om wel verliefd te zijnquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:31 schreef Beach het volgende:
Het zit er niet in vrees ik, tijd om niet meer verliefd te zijn.
Zo herkenbaar. Ik kan het ook nooit bij eentje houden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:22 schreef francis998 het volgende:
lichtelijk aangeschoten 1 biertje is inmiddels 3 geworden![]()
inmiddels zit ik op de 5..maar tegenwoordig drink ik vrij weinig...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:43 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Ik kan het ook nooit bij eentje houden.
+1quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:43 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Ik kan het ook nooit bij eentje houden.
Dat klinkt niet prettig, beterschapquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:37 schreef DeBassist het volgende:
[..]
+1![]()
OT: vreselijk: net weer mn eten eruit+ bloed enzo... daarnaast nog steeds koorts en hoofdpijn
zit er de komende maanden niet inquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat klinkt niet prettig, beterschap![]()
leuk!! ik net ookquote:
Bij mij nog niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:13 schreef Miam het volgende:
[..]
leuk!! ik net ookis inmiddels verholpen.
Ik voel me puickend.
Komt vast goedquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hopelijk loopt er vanavond wat gewilligs rond, anders moet ik het zelf weer oplossen.
Sterkte en welterusten!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:01 schreef DeBassist het volgende:
gaat echt niet goed zo, dan maar niet eten
ik ga maar slapen, kroegen lijkt me nu niet zo'n goed idee
truste
Dame here. Alleen ik ga de stad niet meer in, Ben te aangeschoten error.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:22 schreef Under_Score het volgende:
aangeschoten. niet verstandig als ik straks de stad nog inga...
maar ik ken mezelfik ben er waarschijnlijk wel tot 4.30 te vinden ofzo
/opentikt en opeetquote:
Ik zou het niet doen hoor.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:36 schreef Under_Score het volgende:
[..]
/opentikt en opeet
had al een tijd geen gekookt ei meer gehad![]()
helaas heb je daar geen/weinig controle overquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:26 schreef Yuki het volgende:
Same as yesterday. Misschien vraag ik straks om de autosleutels van pa om eens even mijn hoofd leeg te kunnen maken, ergens.
En waarom mis ik op dit moment sommige mensen, die ik niet meer zou moeten missen?
Planning it as we speakquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:28 schreef DeBassist het volgende:
[..]
helaas heb je daar geen/weinig controle over
ga wat leuks doen zou ik zeggen!
hoop het ook, zou na meer dan een jaar wel eens tijd worden. Voor de laatste hoop toch maar weer even bloed laten prikken maandag en anders zit ik de komende maanden in een kliniek ben ik bang, ik zie wel hoe het looptquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Planning it as we speak
En sterkte jij! Ik lees al maanden dat het niet goed gaat, hoop dat er binnenkort eindelijk een doorbraak komt
Hehe, heb ik ook vaak gehad. Zelfs toegezegd dat ik mee op vakantie zou gaan en later zoiets heb van, echt niet! Waarom heb ik dan nou gezegdquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:22 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik moet geen dingen gaan afspreken als ik niet nuchter ben.
Kliniek? Dat klinkt heftig!quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:33 schreef DeBassist het volgende:
[..]
hoop het ook, zou na meer dan een jaar wel eens tijd worden. Voor de laatste hoop toch maar weer even bloed laten prikken maandag en anders zit ik de komende maanden in een kliniek ben ik bang, ik zie wel hoe het loopt![]()
bedankt iig !
klinkt goedquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:10 schreef Flippiee het volgende:
Prima, komende week mn leven weer op de rails krijgen
het is er niet zo erg als het lijktquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kliniek? Dat klinkt heftig!
Jemig, sterkte
klassieke films rulenquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:54 schreef Miam het volgende:
verliefd gevoel door het kijken van een mooie oude film.
Oh, absoluut. zeldzaam mooi, zo worden ze niet meer gemaakt tegenwoordig..quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
klassieke films rulenZo ben ik gek op originele met Judy Garland's Wizard of Oz, Gone with the Wind, en Breakfast at Tiffany's
dudequote:Op zondag 17 oktober 2010 20:46 schreef DeBassist het volgende:
morgen half 7 opstaan
kut NS bussen ...
als ze nu weer met zelfs een TomTom aan de weg naar dordrecht centraal gaan vragen stap ik ter plekke uit
okeoke dan mag ik niet klagenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:54 schreef Miam het volgende:
[..]
dudeIk moet rond 05:30 opstaan!
![]()
Ik voel me puick
alleen als laatste oplossing hequote:Op zondag 17 oktober 2010 21:39 schreef zwartedoos het volgende:
volgens mij moet ik aan de antidepressiva
quote:
heftig dit zeg, wat kunnen sommige mensen toch teringleijers zijnquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:28 schreef Jolene22 het volgende:
ik voelde me al kut en nu heb ik het helemaal gehad.
Het afgelopen jaar was gewoon zwaar klote en dat was niet het eerste jaar. Vorig jaar was ook een drama en hoopte zo dat het dit jaar beter zou gaan. Niet dus. Relatie op de klippen, bleef alleen met een kind achter, rechtzaak tegen mn ex, financieel aan de grond en een totale breuk met mn enige oom van mn vaders kant. Als klap op de vuurpijl mocht ik gister mn vader begraven en zelfs de uitvaart was gepaard met familieruzies.
Ik kan me prima sterk houden, ben niet zo snel geëmotioneerd en het ging eigenlijk best redelijk de afgelopen tijd ondanks alle tegenslagen. Was aan het leren voor mn tentamens. Tot ik op Hyves ineens een berichtje las van mn ex aan een maat van hem. Een en al vrolijkheid en blijheid. Dit terwijl hij ons achtergelaten heeft en al maanden niets meer van zich laat horen. Houdt zich ook niet aan de uitspraak van de rechter en maakt van het leven een groot feest. En ik zit hier maar mezelf bij elkaar te vegen.
Werd er gewoon echt lichamelijk niet goed van. Na net mn avondeten er uit te hebben gegooid ga ik iets doen wat ik nog nooit heb gedaan. Vriend bellen omdat ik gewoon echt goed aan de grond zit. Hoe fucking oneerlijk kan het soms lopen.Wel vreemd dat zoiets heel kleins je ineens kan breken.
Ik red het niet in mijn up, dat heb ik wel aangetoond nu. Maar hulp zoeken.. ik schaam me dood!quote:Afspraak verwerkt
Uw verzoek voor een afspraak is aangekomen. U krijgt van ons in principe per email bericht. Wij bellen u als wij aanvullende vragen hebben.
Wat moedig!quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:50 schreef zyx1981 het volgende:
Voor mij persoonlijk een overwinning:
[..]
Ik red het niet in mijn up, dat heb ik wel aangetoond nu. Maar hulp zoeken.. ik schaam me dood!Daardoor kwam het er nooit van.
We zullen zien
* missbehavin geeft Yuk een knuffelquote:
Jij hebt tenminste hull durven te zoeken. Bij mij moest mijn moodier voor mij naar de huisarts moest ze me naar de intake duwen. Nu achteraf vindt ik het zo stom vanmezelf dat ik Nietzsche zelf Ginger.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:50 schreef zyx1981 het volgende:
Voor mij persoonlijk een overwinning:
[..]
Ik red het niet in mijn up, dat heb ik wel aangetoond nu. Maar hulp zoeken.. ik schaam me dood!Daardoor kwam het er nooit van.
We zullen zien
Thanks meisquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin geeft Yuk een knuffel
Ik denk dat ziek ziek is. En het bedrijf heeft meer aan jou als je op volle toeren kan werken dan de helft voor elkaar krigt en mischien nog een beetje klunzig wordt doordat je je niet 100% voelt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:51 schreef candygirl het volgende:
in twijfel of ik mij morgen ziek zal melden of niet. Voor de duidelijkheid ik voel me echt ziek. ,maar zitten met zo'n crisis op werk en personeels tekort. Maar zaterdag ben ik ook al ziek gaan werken en erna alleen maar in bed gelegen tot nu
thanksquote:Op maandag 18 oktober 2010 02:06 schreef francis998 het volgende:
[..]
Ik denk dat ziek ziek is. En het bedrijf heeft meer aan jou als je op volle toeren kan werken dan de helft voor elkaar krigt en mischien nog een beetje klunzig wordt doordat je je niet 100% voelt.
Verder ik weet niet wat je hebt maat ervanuitgaqnde dat griep heerst denk ik dat en dan kan je anderen nog aansteken en dan lijdt het bedrijf straks nog meer.
Ik zou zeggen neem die dag rust. Werk is leuk maar jij bent blnagerijker dan je baan. Want zonder jou heb je ook geen baan meer.
Iig beterschap.
Nog niet veranderdquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Kut en klote, wil hier helemaal niet zijn.
Verlang naar een arm om heen
*gooit arm om Natalie*quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:47 schreef Natalie78 het volgende:
Hoofdpijn. Maar ik heb nooit hoofdpijn.Ik voel me een beetje leeg. En wil ook wel een arm om me heen.
Feit dat hij het WIL is niet genoeg?quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Pissed. Vriendje wou naar me uithalen. Zodra hij dat doet is hij zijn ballen kwijt.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Pissed. Vriendje wou naar me uithalen. Zodra hij dat doet is hij zijn ballen kwijt.
Op dit tijdstip dronken zijn is niet goed hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |