quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
ons huis is zelfventilerendkieren en gaten galore!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:38 schreef DeltaCephei het volgende:
Zoeper, als je het nou HEEL koud hebt neem ff een teug jenever
hahaha succesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:40 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]Dat heb ik niet in huis, wel wijn. Is trouwens wel waar, als ik wijn drink krijg ik warme voeten
Nouja, ik ga de voorraadkast uitmesten, wie weet kom ik daar nog een oude fles passoa tegen
ew ja! ik doe dan extra dekbed eropquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Verwarming op de slaapkamer staat nooit aan of het moet heel hard vriezendat vind ik echt vies
Erm ja.. apartquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:12 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Heb mijn warmste trui al aanEn tis nog te vroeg in het jaar om de verwarming aan te zetten... willen we dit seizoen echt op letten, kost klauwen met geld.... Heb nu handschoenen aan en mn capuchon op, begint al beetje bij te trekken
Dat gaat veranderen echtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:52 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ben iemand die op blote voeten in de sneeuw loopt en pas een winterjas draagt als het vriest!
Hier idem, hoe kouder op de slaapkamer hoe beter het slaaptquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Verwarming op de slaapkamer staat nooit aan of het moet heel hard vriezendat vind ik echt vies
Zo ze onderzoeken grondigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:04 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]Ik hoop het! Maandag moet ik voor het slaapapnue kastje komen
Je eerst apparaat?? Benieuwd of ie voor jou meteen zal werkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:04 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]Ik hoop het! Maandag moet ik voor het slaapapnue kastje komen
Nee daar is het niet voor! De cpap wilde ik niet. Het is om te onderzoeken voor mijn operatiequote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je eerst apparaat?? Benieuwd of ie voor jou meteen zal werken(Vriend heeft ook apneu; slaapt sinds anderhalf jaar met een 'vliegmachien' naast z'n bed)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar werd ik in ons vorige huis zķ pissig vanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
ons huis is zelfventilerendkieren en gaten galore!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:48 schreef Cyntiaa het volgende:
Yeey! Foto's van mijn shootje binnen van laatst...![]()
Even een vriendin helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij ziet er heel anders uit dan ik dacht! Toffe foto wel
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ik ga dit ook niet in K&W posten,quote:
Wat dacht je dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]jij ziet er heel anders uit dan ik dacht! Toffe foto wel
.
What happenedz?quote:
Twee flesjes kapoet. Ze hebben een doos ter grootte van een a4 ofzo(nog iets groter) opgevuld met maar liefst twee luchtzakjes. Alle nagellakjes vlogen dus door de doos heen.quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:30 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Twee flesjes kapoet. Ze hebben een doos ter grootte van een a4 ofzo(nog iets groter) opgevuld met maar liefst twee luchtzakjes. Alle nagellakjes vlogen dus door de doos heen.![]()
[..]
Twee flesjes kapoet. Ze hebben een doos ter grootte van een a4 ofzo(nog iets groter) opgevuld met maar liefst twee luchtzakjes. Alle nagellakjes vlogen dus door de doos heen.![]()
late@asos.comquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:37 schreef princess-a het volgende:
waar kon je trouwens heen mailen als je pakketje te laat bezorgd was?
[..]
Oooo ik snap het! Ja mijn vriend heeft het altijd. Wel erger als ie op zijn rug slaapt; maar goed. Nu slaapt ie met zo'n machine en als ie op zijn zij slaapt, glijdt dat masker wel eens van zijn gezicht. Heel fijn is dat, zo'n vieze luchtstroom recht in mijn gezichtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:41 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nee daar is het niet voor! De cpap wilde ik niet. Het is om te onderzoeken voor mijn operatie
Als ik niet op mijn rug lig heb ik vrijwel geen apnue dus ik heb mezelf aangeleerd om alleen op buik/zij te slapen.
Thanks! ja een client van mn oude werk en mn oom heeft er ook een maar dat ding borrelt enzo en zit vervelend op je gezichtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oooo ik snap het! Ja mijn vriend heeft het altijd. Wel erger als ie op zijn rug slaapt; maar goed. Nu slaapt ie met zo'n machine en als ie op zijn zij slaapt, glijdt dat masker wel eens van zijn gezicht. Heel fijn is dat, zo'n vieze luchtstroom recht in mijn gezicht
Nou succes met het onderzoek dan
Brr bah! Een slok Jenever schijnt te helpenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:44 schreef Daph_ het volgende:
Waarom is het zou KOUD vandaag? Ik zit verdorie met een trui en een vest aan en ik zit nog met koude pootjes
Ik hoop dat thee ook helptquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Brr bah! Een slok Jenever schijnt te helpen
Ja ik voel me al een stuk beter sinds ik niet meer op mijn rug slaapquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:58 schreef PriemGirl het volgende:
Haha ja ik snap je.. Vriendlief mag blij zijn dat ik telkens wakker wordt als et masker weer eens langs zijn gezicht zit (zeg maar.. Op de wang ipv rond zijn neus/mond). Ik duw het dan altijd terug en hij wordt er niet eens wakker van
Maarrrrrr hij heeft dus wel zo'n fullmask en het nadeel er van is dat het zijn neus kapot maaktZeg maar, die brug tussen de ogen. Daar waar het masker op steunt. Het ziet er niet uit. Maar goed; liever dat dan dat ie zich zijn hele leven bagger voelt
*Ok gaat nu vlug weer aan het werk want heb weer loads te doen gmrplf*
Lekkerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:30 schreef princess-a het volgende:
Ik heb ook niet echt materiaal er om heen dat je denkt van![]()
Het hele pakket
[ afbeelding ]
Het doosje waar de lakkies inzitten, met een heeeel dun laagje watachtig iets er in![]()
[ afbeelding ]
Mini buitje![]()
[ afbeelding ]
Aaah, wat is er dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:34 schreef tliciouz het volgende:
En kan het wel gebruiken heb net zoiets kuts mee gemaakt op werk.
Dat meen je nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Lekkermijn lakjes lagen gewoon los in de eerste doos al.
Watskebeurt?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:34 schreef tliciouz het volgende:
En kan het wel gebruiken heb net zoiets kuts mee gemaakt op werk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]Ah bah, wat vervelend. Kan me voorstellen dat je nu zit shaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Het getsie meisje wat naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel fijn dat je weg mocht gaan van je werk, even rustig aan doen nu
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
[..]Eeh gross... gelukkig mocht je naar huis. Sterkte meidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook nietsquote:
[..]Ew wat een nasty motherfucker! Wat kunnen sommige mensen toch verdomd raar doen en zorgen dat een ander helemaal van de kaart is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat netjes ingepaktquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:30 schreef princess-a het volgende:
Ik heb ook niet echt materiaal er om heen dat je denkt van![]()
Het hele pakket
[ afbeelding ]
Het doosje waar de lakkies inzitten, met een heeeel dun laagje watachtig iets er in![]()
[ afbeelding ]
Mini buitje![]()
[ afbeelding ]
[..]He gatverdamme...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan me voorstellen dat je helemaal overstuur bent...
Doe rustig aan meisje, probeer iets van afleiding te zoeken. ''
Dikke
Don't come closer, I might hurt you
[..]Bah, sterkte meisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Dat klinkt bekend.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:57 schreef Lindytje het volgende:
Heerlijk, werkcollege, dus laptops meenemen...
Ik zie hier om me heen open staan: hyves, facebook, hotmail, msn, bokt, een enkeling heeft word open staan, en ik zit te fokken
Da's altijd verleidelijk ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:57 schreef Lindytje het volgende:
Heerlijk, werkcollege, dus laptops meenemen...
Ik zie hier om me heen open staan: hyves, facebook, hotmail, msn, bokt, een enkeling heeft word open staan, en ik zit te fokken
Bwhehehehequote:
Handig, haha. Ik had vanochtend een hoorcollege over Kafka (jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehe
Die man is ook van alles aan het vertellen dat we dinsdag in een verplicht college al hebben gehoord
Ja, dat is altijd handig, beetje mailen, beetje fokken, beetje facebooken....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Handig, haha. Ik had vanochtend een hoorcollege over Kafka (ja), tussendoor maar een beetje mail checken.
Mag altijd hier!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:11 schreef tliciouz het volgende:
Thanks meiden. Fijn om hier je ei kwijt te kunnen!
Dat is niet crap, dat is:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:09 schreef Dwyn het volgende:
Crap, over 11 lakjes zit ik aan de 150. En mijn rode nagelwiel is ook bijna vol.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
I had a signature once. It was awful.
Sommige wel ja!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:16 schreef DeltaCephei het volgende:
http://www.vampyvarnish.c(...)watches-review-part/ HEBBEN
[..]Och meiske toch! Heel goed gehandeld en snap dat je overstuur bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Gewoon TNT.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:46 schreef DeltaCephei het volgende:
OKE ik wil nu ook mijn ASOSWaar kwam het bij jullie mee?
Nog relatief netjes verpakt bij jou dan met die doosjes erin. Gelukkig niets gebrokenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:41 schreef keepwalking het volgende:
Asos is bij mij ook net binnen.
[ afbeelding ]
Had zelfs drie luchtzakjesgevallen.Allerlei lakjes in asos doosjes met een baby tweezerman.
Een tijd terug had ik ook wat lakjes en een jurkje besteld, toen zaten de lakjes gewoon in het jurkje gevouwen ter bescherming.Zitten geen nagellakkers tussen de inpakkers daaro.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Illamasque lakjes kwamen altijd zo groots op mij over op foto's, vind hem in het echt wel een lief formaatje hebben, ookal zit er toch 15 ml in.
Oh envoor tliciouz, wat een
gast
ik moet toegeven dat het eerste wat ik dacht toen ik de foto's zag was: da's toch gin zaag!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:11 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik ga dit ook niet in K&W posten,al denk dat vooral SQ me hier keihard gaat uitlachen om mijn technische vaardigheden en gebrek aan fatsoenlijk gereedschap in huis
(omdat jullie zelf zo handig zijn... maar jij mag dat hoor SQ
)
Je had toch nog de andere kant in kunnen zagen met dat zaagjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:09 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb het niet meer koud hoor! Heb sinds mijn laatste post namelijk staan zagen.... En ik snap nu waarom belgen zagen gebruiken als woord voor 'zeuren', want wat een vervelend rotkarwei is dat!
Ik had dus een tafeltje (lees; een plaat en 4 balken) op mijn bureau staan, om boven de oude printer mijn tv op te zetten. Nu is de oude printer weg en was dit tafeltje over: ik dacht, met ingekorte poten en wat korter perfect voor de voorraadkast. Kortom: 4 dikke balken doorzagen en de plaat inkorten.
Nouja, na 2 poten was de decoupeerzaag kapotDus dan maar een handzaagje. Maarja, hoe moet je verder als je maximaal gezaagd hebt wat je zaagje aankan?
[ afbeelding ]
Zaagje uit de zaag halen en met de hand zagen maar.....
[ afbeelding ]
Toen het zaagje erg krom werd vond ik nog een ander klein zaagje....
[ afbeelding ]
En na een uur zwoegen was de plank doormidden! Laatste stukje wel kapot gebogen, ik was het he-le-maal zat....
[ afbeelding ]
Maar het is gelukt, na harde arbeid heb ik een extra verdiepinkje in de trapkast!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |