abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:32:25 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_87527163
ons huis is zelfventilerend :') kieren en gaten galore!
disclaimer
pi_87527242
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
:D
I had a signature once. It was awful.
pi_87527348
Zoeper, als je het nou HEEL koud hebt neem ff een teug jenever :P
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:38:17 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_87527349
er zitten ook gaatjes onderin alle kozijnen boven, voor de afvoer van vocht!
disclaimer
pi_87527434
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:38 schreef DeltaCephei het volgende:
Zoeper, als je het nou HEEL koud hebt neem ff een teug jenever :P
:D Dat heb ik niet in huis, wel wijn. Is trouwens wel waar, als ik wijn drink krijg ik warme voeten :P

Nouja, ik ga de voorraadkast uitmesten, wie weet kom ik daar nog een oude fles passoa tegen :9
pi_87527499
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:40 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

:D Dat heb ik niet in huis, wel wijn. Is trouwens wel waar, als ik wijn drink krijg ik warme voeten :P

Nouja, ik ga de voorraadkast uitmesten, wie weet kom ik daar nog een oude fles passoa tegen :9
hahaha succes :P
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:44:12 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_87527540
om kwart voor twaalf wijn gaan drinken omdat je de verwarming niet aan wil zetten O+
disclaimer
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:46:30 #108
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_87527623
Verwarming op de slaapkamer staat nooit aan of het moet heel hard vriezen :N dat vind ik echt vies :X
pi_87527648
jaa, ventilatie genoeg, als ik op zolder ben kijk ik dwars door het dak heen. :@

we ventileren verder ook zeker wel, de ramen staan boven echt wel open. maar er zitten nog wat mankementjes aan dit huis (oud huis) die we het komende jaar gaan aanpakken.
(zoals een douche zonder ventilatie bijvoorbeeld)
pi_87527649
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Verwarming op de slaapkamer staat nooit aan of het moet heel hard vriezen :N dat vind ik echt vies :X
ew ja! ik doe dan extra dekbed erop :Y En een vest aan en legging en sokken :')
pi_87527806
Het is hier altijd koud in huis, helemaal beneden. ;( (Hoekhuis, dus beton grenzend aan buiten. Da's niet warm te krijgen. :'))
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_87527821
Ik ben iemand die op blote voeten in de sneeuw loopt en pas een winterjas draagt als het vriest :') !
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:58:39 #113
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_87528014
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:12 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Heb mijn warmste trui al aan :') En tis nog te vroeg in het jaar om de verwarming aan te zetten... willen we dit seizoen echt op letten, kost klauwen met geld.... Heb nu handschoenen aan en mn capuchon op, begint al beetje bij te trekken :D
Erm ja.. apart :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:02:41 #114
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_87528120
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:52 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ben iemand die op blote voeten in de sneeuw loopt en pas een winterjas draagt als het vriest :') !
Dat gaat veranderen echt ;)
pi_87528187
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:02 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Dat gaat veranderen echt ;)
:D Ik hoop het! Maandag moet ik voor het slaapapnue kastje komen :D
pi_87528215
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hier idem, hoe kouder op de slaapkamer hoe beter het slaapt O+ O+ O+ Maar daar wordt de rest van het huis dus ook koud van :')
pi_87528305
Heb net m'n bed verschoond, toch maar m'n winterdekbed erbij gedaan O+ vond het slapen met een trui aan toch een beetje mwuh worden :'). Maar ik heb het overdag vaak warm dan koud. En op m'n werk altijd warm, en alleen koud als ik ziek ben. :')

Ik ben gewoon niet gemaakt voor dit weer. :P
it's the map in my mind that sends me on my way.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:22:16 #118
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_87528658
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:04 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Zo ze onderzoeken grondig ^O^
pi_87528841
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:22 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Zo ze onderzoeken grondig ^O^
yesyes :D
pi_87528931
*wachtend op ASOS*
pi_87529119
Ik wil even het volgende kwijt: Ik heb een fantastische postbode en pakketjes bezorger. De postbode gaat nooit dikke enveloppen door de brievenbus proppen. Ze belt gewoon aan :) En mijn pakketjesbezorger geeft altijd zijn telefoonnummer als ik niet thuis ben. Dan kan ik hem nog voor een bepaalde tijd bellen en dan komt hij alsnog! Ik denk dat ik een van de weinigen ben, maar ik ben echt blij met mijn TNT'ers O+
pi_87529127
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:04 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Je eerst apparaat?? Benieuwd of ie voor jou meteen zal werken :) (Vriend heeft ook apneu; slaapt sinds anderhalf jaar met een 'vliegmachien' naast z'n bed) :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_87529285
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:35 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Je eerst apparaat?? Benieuwd of ie voor jou meteen zal werken :) (Vriend heeft ook apneu; slaapt sinds anderhalf jaar met een 'vliegmachien' naast z'n bed) :D
Nee daar is het niet voor! De cpap wilde ik niet. Het is om te onderzoeken voor mijn operatie :Y
Als ik niet op mijn rug lig heb ik vrijwel geen apnue dus ik heb mezelf aangeleerd om alleen op buik/zij te slapen.
pi_87529499
Yeey! Foto's van mijn shootje binnen van laatst... O+
Even een vriendin helpen :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87529564
Aargh ik wacht al 2 weken op een email terug van m'n college uit California. heb al 2 mailtjes gestuurd en dat stomme mens mailt maar niet terug. ;( Ga maar vragen of m'n familie wil bellen.
pi_87529723
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
Daar werd ik in ons vorige huis zķ pissig van }:| Bij mn mama is het gelukkig in no time warm, als de kachel op 21 staat is het hier gewoon warm. In ons vorige huis stond de kachel met de regelmaat van de klok op 30 en dan was het nog maar zo zo.

In mn eigen huis heeft de huisbaas een timer op de kachels gezet, pas om 7 uur savonds gaat ie aan, en om 11 uur alweer uit. Nu wordt ie lauw en in de winter kan ie net wat warmer. Meestal kruip ik als ik het koud heb met een dikke trui onder een dekentje. al val ik dan meestal in slaap dus niet handig met huiswerk :')

Kreeg trouwens net mail van school dat ons Munchen tripje van 5 dagen zo'n 400 euro gaat kosten. Dat vind ik wel wat jammer, ben ook 8 dagen in Barcelona geweest voor 350 dus lijkt me dat je voor dat geld wel iets leukers kunt boeken.
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_87530169
Ik heb het niet meer koud hoor! Heb sinds mijn laatste post namelijk staan zagen.... En ik snap nu waarom belgen zagen gebruiken als woord voor 'zeuren', want wat een vervelend rotkarwei is dat!

Ik had dus een tafeltje (lees; een plaat en 4 balken) op mijn bureau staan, om boven de oude printer mijn tv op te zetten. Nu is de oude printer weg en was dit tafeltje over: ik dacht, met ingekorte poten en wat korter perfect voor de voorraadkast. Kortom: 4 dikke balken doorzagen en de plaat inkorten.

Nouja, na 2 poten was de decoupeerzaag kapot :') Dus dan maar een handzaagje. Maarja, hoe moet je verder als je maximaal gezaagd hebt wat je zaagje aankan?

Zaagje uit de zaag halen en met de hand zagen maar.....

Toen het zaagje erg krom werd vond ik nog een ander klein zaagje....

En na een uur zwoegen was de plank doormidden! Laatste stukje wel kapot gebogen, ik was het he-le-maal zat....

Maar het is gelukt, na harde arbeid heb ik een extra verdiepinkje in de trapkast!
  donderdag 14 oktober 2010 @ 13:09:16 #128
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_87530176
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:48 schreef Cyntiaa het volgende:
Yeey! Foto's van mijn shootje binnen van laatst... O+
Even een vriendin helpen :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D jij ziet er heel anders uit dan ik dacht! Toffe foto wel :).
pi_87530196
LOL Zoeper :') Wat een pokkewerk.
pi_87530247
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:09 schreef DeltaCephei het volgende:
LOL Zoeper :') Wat een pokkewerk.
Ik ga dit ook niet in K&W posten, :D al denk dat vooral SQ me hier keihard gaat uitlachen om mijn technische vaardigheden en gebrek aan fatsoenlijk gereedschap in huis :') (omdat jullie zelf zo handig zijn... maar jij mag dat hoor SQ :* )
pi_87530329
Geen ASOS :{
Killditzie wel ;(
pi_87530376
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:09 schreef Debsterr het volgende:

[..]

:D jij ziet er heel anders uit dan ik dacht! Toffe foto wel :).
Wat dacht je dan? :+
pi_87530706
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:13 schreef DeltaCephei het volgende:
Geen ASOS :{
Killditzie wel ;(
Ja en hoe. Kut Asos ;(
  donderdag 14 oktober 2010 @ 13:28:39 #134
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_87530823
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:15 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Wat dacht je dan? :+
Hihi wat meer een poppetje :@.
pi_87530842
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:25 schreef Killditzie het volgende:

[..]

Ja en hoe. Kut Asos ;(
What happenedz? ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_87530899
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

What happenedz? ;(
Twee flesjes kapoet. Ze hebben een doos ter grootte van een a4 ofzo(nog iets groter) opgevuld met maar liefst twee luchtzakjes. Alle nagellakjes vlogen dus door de doos heen. :{ ;(
pi_87530932
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:30 schreef Killditzie het volgende:

[..]

Twee flesjes kapoet. Ze hebben een doos ter grootte van een a4 ofzo(nog iets groter) opgevuld met maar liefst twee luchtzakjes. Alle nagellakjes vlogen dus door de doos heen. :{ ;(
}:| ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_87531060
quote:

[..]

}:| da's balen!
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_87531119
waar kon je trouwens heen mailen als je pakketje te laat bezorgd was?
pi_87531163
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:37 schreef princess-a het volgende:
waar kon je trouwens heen mailen als je pakketje te laat bezorgd was?
late@asos.com :)

Dat is ook raar want je zou de verzendkosten terug krijgen maar ik kreeg dat niet en ook geen kortingscode en Killditzie wel :{ Heb nog maar eens gemaild :P
  donderdag 14 oktober 2010 @ 13:40:26 #141
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_87531207
quote:

[..]

:( zo dom een extra luchtzakje enzo is toch niet zoveel moeite?
pi_87531260
Normaal doen ze toch bubbelfolie om lakjes en dan de doos opvullen met luchtzakjes? althans zo ben ik het gewend vaak met nagellak. ASOS doet dat zo dus niet :')
pi_87531356
Waarom is het zou KOUD vandaag? Ik zit verdorie met een trui en een vest aan en ik zit nog met koude pootjes ;(
pi_87531357
Nee Asos is ook echt dom want het is een pakket maar het is verstuurd als een brief.
Althans dat is wat ik er van begrijp want boven op de doos staat
BRIEF / LUFTPOST

Voor de duidelijkheid dus: JA DIT PAKKETJE IS VIA DUITSLAND GEGAAN

Wat een mongols, echt. Ik zeg dat niet vaak maar nu wel :( :{
pi_87531639
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:41 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Nee daar is het niet voor! De cpap wilde ik niet. Het is om te onderzoeken voor mijn operatie :Y
Als ik niet op mijn rug lig heb ik vrijwel geen apnue dus ik heb mezelf aangeleerd om alleen op buik/zij te slapen.
Oooo ik snap het! Ja mijn vriend heeft het altijd. Wel erger als ie op zijn rug slaapt; maar goed. Nu slaapt ie met zo'n machine en als ie op zijn zij slaapt, glijdt dat masker wel eens van zijn gezicht. Heel fijn is dat, zo'n vieze luchtstroom recht in mijn gezicht :')

Nou succes met het onderzoek dan :D

En Boe @ Asos :( Wat kl*te zeg...
Hier nog steeds geen bericht terug van TD en staat ook nog steeds op In process :'(
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_87531677
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:51 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Oooo ik snap het! Ja mijn vriend heeft het altijd. Wel erger als ie op zijn rug slaapt; maar goed. Nu slaapt ie met zo'n machine en als ie op zijn zij slaapt, glijdt dat masker wel eens van zijn gezicht. Heel fijn is dat, zo'n vieze luchtstroom recht in mijn gezicht :')

Nou succes met het onderzoek dan :D
Thanks! ja een client van mn oude werk en mn oom heeft er ook een maar dat ding borrelt enzo en zit vervelend op je gezicht :') Ik kwijl en ik woel heel erg dus dat ding is zo niets voor mij :')
pi_87531819
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:44 schreef Daph_ het volgende:
Waarom is het zou KOUD vandaag? Ik zit verdorie met een trui en een vest aan en ik zit nog met koude pootjes ;(
Brr bah! Een slok Jenever schijnt te helpen :P
pi_87531904
Haha ja ik snap je.. Vriendlief mag blij zijn dat ik telkens wakker wordt als et masker weer eens langs zijn gezicht zit (zeg maar.. Op de wang ipv rond zijn neus/mond). Ik duw het dan altijd terug en hij wordt er niet eens wakker van _O-
Maarrrrrr hij heeft dus wel zo'n fullmask en het nadeel er van is dat het zijn neus kapot maakt :{ Zeg maar, die brug tussen de ogen. Daar waar het masker op steunt. Het ziet er niet uit. Maar goed; liever dat dan dat ie zich zijn hele leven bagger voelt ;)

*Ok gaat nu vlug weer aan het werk want heb weer loads te doen gmrplf* :P
pi_87532232
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:55 schreef princess-a het volgende:

[..]

Brr bah! Een slok Jenever schijnt te helpen :P
Ik hoop dat thee ook helpt :')
pi_87532430
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:58 schreef PriemGirl het volgende:
Haha ja ik snap je.. Vriendlief mag blij zijn dat ik telkens wakker wordt als et masker weer eens langs zijn gezicht zit (zeg maar.. Op de wang ipv rond zijn neus/mond). Ik duw het dan altijd terug en hij wordt er niet eens wakker van _O-
Maarrrrrr hij heeft dus wel zo'n fullmask en het nadeel er van is dat het zijn neus kapot maakt :{ Zeg maar, die brug tussen de ogen. Daar waar het masker op steunt. Het ziet er niet uit. Maar goed; liever dat dan dat ie zich zijn hele leven bagger voelt ;)

*Ok gaat nu vlug weer aan het werk want heb weer loads te doen gmrplf* :P
Ja ik voel me al een stuk beter sinds ik niet meer op mijn rug slaap :Y Succes met je klusjes :*
pi_87532591
ASOOOOOOOSSS *O*

ga snel naar beneden om uit te pakken en hoop dat alles nog heel is! :D
pi_87532860
Ik heb ook Asos binnen en alles was wonderbaarlijk genoeg nog heel. Hier ook twee van die luchtkussentjes en verder niks. :{
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_87532938
Ik heb ook niet echt materiaal er om heen dat je denkt van *O*

Het hele pakket

Het doosje waar de lakkies inzitten, met een heeeel dun laagje watachtig iets er in :')

Mini buitje *O*
pi_87533042
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:30 schreef princess-a het volgende:

Het hele pakket
[ afbeelding ]

Het doosje waar de lakkies inzitten, met een heeeel dun laagje watachtig iets er in :')
[ afbeelding ]

Mini buitje *O*
[ afbeelding ]
Lekker :') mijn lakjes lagen gewoon los in de eerste doos al.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_87533043
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:28 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hihi wat meer een poppetje :@.
Ik ben een heel stoer meisje-meisje 8-)
pi_87533074
Ik heb nog steeds niets. ;(
All good things are wild and free.
pi_87533094
En kan het wel gebruiken heb net zoiets kuts mee gemaakt op werk. ;(
pi_87533128
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:34 schreef tliciouz het volgende:
Aaah, wat is er dan?
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_87533167
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:33 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Lekker :') mijn lakjes lagen gewoon los in de eerste doos al.
Dat meen je niet :o Ik had toen ik dit doosje open maakte al zoiets van }:| Ze liggen er los in

quote:
Watskebeurt? :*
pi_87533252
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:35 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Aaah, wat is er dan?
SPOILER
pi_87533371
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:38 schreef tliciouz het volgende:

[..]

SPOILER
Ah bah, wat vervelend. Kan me voorstellen dat je nu zit shaken. :*
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_87533476
quote:

[..]

SPOILER
Het getsie meisje wat naar :* Wel fijn dat je weg mocht gaan van je werk, even rustig aan doen nu :*
pi_87533549
quote:

[..]

SPOILER
Eeh gross... gelukkig mocht je naar huis. Sterkte meid :*
pi_87533683
quote:
Ik heb nog steeds niets. ;(
Ik heb ook niets :{

quote:

[..]

SPOILER
Ew wat een nasty motherfucker! Wat kunnen sommige mensen toch verdomd raar doen en zorgen dat een ander helemaal van de kaart is. :*
pi_87533687
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:30 schreef princess-a het volgende:

Het hele pakket
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mini buitje *O*
[ afbeelding ]
Wat netjes ingepakt :o

Btw met Asos is het al op gelost, ze sturen er een na en voor de ander heb ik mijn refund al binnen!
Verpakking is dus slecht maar de service echt top ^O^
pi_87533779
Maar ff ASOS getweet want geen reacties op mail!
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:53:31 #167
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_87533813
quote:

[..]

SPOILER
He gatverdamme... :r kan me voorstellen dat je helemaal overstuur bent...
Doe rustig aan meisje, probeer iets van afleiding te zoeken. ''
Dikke :*
Don't come closer, I might hurt you
pi_87533869
Ik word gewoon boos op die man, wat denkt hij wel niet?! Dat hij lekker een hoer belt ofzo, smeerlap.
pi_87533909
quote:

[..]

SPOILER
Bah, sterkte meis :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_87533940
Ja echt hč, maarja zo gaat het steeds vaker. Je hoort steeds vaker in het nieuws dat meisjes/vrouwen tijdens hun werk omdat soort dingen gevraagd worden. Zo goor :{
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:57:57 #171
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_87533998
Heerlijk, werkcollege, dus laptops meenemen...
Ik zie hier om me heen open staan: hyves, facebook, hotmail, msn, bokt, een enkeling heeft word open staan, en ik zit te fokken :')
pi_87534054
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:57 schreef Lindytje het volgende:
Ik zie hier om me heen open staan: hyves, facebook, hotmail, msn, bokt, een enkeling heeft word open staan, en ik zit te fokken :')
Dat klinkt bekend. :')
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_87534108
Als het goed is, zaterdag ikea :9
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_87534119
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:57 schreef Lindytje het volgende:
Da's altijd verleidelijk ja. :')

Kwam bij één college wel goed uit, ging het net over twitter, maar de docent wist er eigenlijk maar weinig vanaf, dus maar even tevoorschijn getoverd toen. :D :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:01:43 #175
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_87534147
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:59 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Dat klinkt bekend. :')
Bwhehehehe :')
Die man is ook van alles aan het vertellen dat we dinsdag in een verplicht college al hebben gehoord :{w
pi_87534173
Ik zie net dat Kruidvat 30% korting geeft op GOSH :D
pi_87534277
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:01 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Bwhehehehe :')
Die man is ook van alles aan het vertellen dat we dinsdag in een verplicht college al hebben gehoord :{w
Handig, haha. Ik had vanochtend een hoorcollege over Kafka (ja :') ), tussendoor maar een beetje mail checken. :O
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:07:01 #178
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_87534323
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:05 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Handig, haha. Ik had vanochtend een hoorcollege over Kafka (ja :') ), tussendoor maar een beetje mail checken. :O
Ja, dat is altijd handig, beetje mailen, beetje fokken, beetje facebooken.... ;)
pi_87534420
Crap, over 11 lakjes zit ik aan de 150. En mijn rode nagelwiel is ook bijna vol. :D
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_87534475
Thanks meiden. Fijn om hier je ei kwijt te kunnen! :*
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:12:32 #181
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_87534531
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:11 schreef tliciouz het volgende:
Thanks meiden. Fijn om hier je ei kwijt te kunnen! :*
Mag altijd hier! :*
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:13:21 #182
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_87534571
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:09 schreef Dwyn het volgende:
Crap, over 11 lakjes zit ik aan de 150. En mijn rode nagelwiel is ook bijna vol. :D
Dat is niet crap, dat is: *O*
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:14:04 #183
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_87534601
Ik wil mijn laptop naar het hoofd van de docent gooien }:|
Booooooooooooring!!!
pi_87535021
quote:

[..]

SPOILER
:( :( :( :*
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:26:31 #186
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_87535071
quote:
Sommige wel ja! :Y
pi_87535074
Blergh.. Baal nog steeds dat TD niks wijzigt.. Om mijn koopverslaving maar aan te sturen heb ik de instyler besteld en 2 nieuwe enkellaarsjes op wehkamp :') *O*
pi_87535167
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:13 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Dat is niet crap, dat is: *O*
Ja, maar mijn dressoirla is vol! :')
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:31:43 #189
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_87535275
quote:

[..]

SPOILER
Och meiske toch! Heel goed gehandeld en snap dat je overstuur bent :*.
pi_87535640
Asos is bij mij ook net binnen.

Had zelfs drie luchtzakjesgevallen. :o Allerlei lakjes in asos doosjes met een baby tweezerman.
Een tijd terug had ik ook wat lakjes en een jurkje besteld, toen zaten de lakjes gewoon in het jurkje gevouwen ter bescherming. :P Zitten geen nagellakkers tussen de inpakkers daaro.

Die Illamasque lakjes kwamen altijd zo groots op mij over op foto's, vind hem in het echt wel een lief formaatje hebben, ookal zit er toch 15 ml in. :D

Oh en :* voor tliciouz, wat een :r gast

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2010 15:43:35 ]
pi_87535669
Hihi ik vragen aan m'n opa en oma of ik een pakketje van TD voor kerst mag O+
pi_87535839
OKE ik wil nu ook mijn ASOS :( Waar kwam het bij jullie mee?
pi_87536077
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:46 schreef DeltaCephei het volgende:
OKE ik wil nu ook mijn ASOS :( Waar kwam het bij jullie mee?
Gewoon TNT. :)
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_87536084
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:53 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Gewoon TNT. :)
hmm die is al geweest vandaag ;(
pi_87536098
Hee.. Bericht van tliciouz gemist ! Eww jakkie bah meid, wat naar.. :*

En lol @ Asos verpakking :') De grapjassen...
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:58:14 #196
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_87536230
nog een half uur, dan mag ik naar huis....
pi_87536301
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:41 schreef keepwalking het volgende:
Asos is bij mij ook net binnen.

[ afbeelding ]
Had zelfs drie luchtzakjesgevallen. :o Allerlei lakjes in asos doosjes met een baby tweezerman.
Een tijd terug had ik ook wat lakjes en een jurkje besteld, toen zaten de lakjes gewoon in het jurkje gevouwen ter bescherming. :P Zitten geen nagellakkers tussen de inpakkers daaro.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Die Illamasque lakjes kwamen altijd zo groots op mij over op foto's, vind hem in het echt wel een lief formaatje hebben, ookal zit er toch 15 ml in. :D

Oh en :* voor tliciouz, wat een :r gast
Nog relatief netjes verpakt bij jou dan met die doosjes erin. Gelukkig niets gebroken :s)
pi_87536318
Stomme boekwinkels :')
  donderdag 14 oktober 2010 @ 16:04:30 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_87536457
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:11 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ik ga dit ook niet in K&W posten, :D al denk dat vooral SQ me hier keihard gaat uitlachen om mijn technische vaardigheden en gebrek aan fatsoenlijk gereedschap in huis :') (omdat jullie zelf zo handig zijn... maar jij mag dat hoor SQ :* )
ik moet toegeven dat het eerste wat ik dacht toen ik de foto's zag was: da's toch gin zaag! :@
disclaimer
pi_87536591
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:09 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb het niet meer koud hoor! Heb sinds mijn laatste post namelijk staan zagen.... En ik snap nu waarom belgen zagen gebruiken als woord voor 'zeuren', want wat een vervelend rotkarwei is dat!

Ik had dus een tafeltje (lees; een plaat en 4 balken) op mijn bureau staan, om boven de oude printer mijn tv op te zetten. Nu is de oude printer weg en was dit tafeltje over: ik dacht, met ingekorte poten en wat korter perfect voor de voorraadkast. Kortom: 4 dikke balken doorzagen en de plaat inkorten.

Nouja, na 2 poten was de decoupeerzaag kapot :') Dus dan maar een handzaagje. Maarja, hoe moet je verder als je maximaal gezaagd hebt wat je zaagje aankan?
[ afbeelding ]

Zaagje uit de zaag halen en met de hand zagen maar.....
[ afbeelding ]

Toen het zaagje erg krom werd vond ik nog een ander klein zaagje....
[ afbeelding ]

En na een uur zwoegen was de plank doormidden! Laatste stukje wel kapot gebogen, ik was het he-le-maal zat....
[ afbeelding ]

Maar het is gelukt, na harde arbeid heb ik een extra verdiepinkje in de trapkast!
[ afbeelding ]
Je had toch nog de andere kant in kunnen zagen met dat zaagje _O-
of naar de gamma/praxis/jajajoepiejoepiejee kunnen gaan voor een goede zaag? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')