Daar werd ik in ons vorige huis zķ pissig vanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
ons huis is zelfventilerendkieren en gaten galore!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:48 schreef Cyntiaa het volgende:
Yeey! Foto's van mijn shootje binnen van laatst...![]()
Even een vriendin helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij ziet er heel anders uit dan ik dacht! Toffe foto wel
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ik ga dit ook niet in K&W posten,quote:
Wat dacht je dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]jij ziet er heel anders uit dan ik dacht! Toffe foto wel
.
What happenedz?quote:
Twee flesjes kapoet. Ze hebben een doos ter grootte van een a4 ofzo(nog iets groter) opgevuld met maar liefst twee luchtzakjes. Alle nagellakjes vlogen dus door de doos heen.quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:30 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Twee flesjes kapoet. Ze hebben een doos ter grootte van een a4 ofzo(nog iets groter) opgevuld met maar liefst twee luchtzakjes. Alle nagellakjes vlogen dus door de doos heen.![]()
[..]
Twee flesjes kapoet. Ze hebben een doos ter grootte van een a4 ofzo(nog iets groter) opgevuld met maar liefst twee luchtzakjes. Alle nagellakjes vlogen dus door de doos heen.![]()
late@asos.comquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:37 schreef princess-a het volgende:
waar kon je trouwens heen mailen als je pakketje te laat bezorgd was?
[..]
Oooo ik snap het! Ja mijn vriend heeft het altijd. Wel erger als ie op zijn rug slaapt; maar goed. Nu slaapt ie met zo'n machine en als ie op zijn zij slaapt, glijdt dat masker wel eens van zijn gezicht. Heel fijn is dat, zo'n vieze luchtstroom recht in mijn gezichtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:41 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nee daar is het niet voor! De cpap wilde ik niet. Het is om te onderzoeken voor mijn operatie
Als ik niet op mijn rug lig heb ik vrijwel geen apnue dus ik heb mezelf aangeleerd om alleen op buik/zij te slapen.
Thanks! ja een client van mn oude werk en mn oom heeft er ook een maar dat ding borrelt enzo en zit vervelend op je gezichtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oooo ik snap het! Ja mijn vriend heeft het altijd. Wel erger als ie op zijn rug slaapt; maar goed. Nu slaapt ie met zo'n machine en als ie op zijn zij slaapt, glijdt dat masker wel eens van zijn gezicht. Heel fijn is dat, zo'n vieze luchtstroom recht in mijn gezicht
Nou succes met het onderzoek dan
Brr bah! Een slok Jenever schijnt te helpenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:44 schreef Daph_ het volgende:
Waarom is het zou KOUD vandaag? Ik zit verdorie met een trui en een vest aan en ik zit nog met koude pootjes
Ik hoop dat thee ook helptquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Brr bah! Een slok Jenever schijnt te helpen
Ja ik voel me al een stuk beter sinds ik niet meer op mijn rug slaapquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:58 schreef PriemGirl het volgende:
Haha ja ik snap je.. Vriendlief mag blij zijn dat ik telkens wakker wordt als et masker weer eens langs zijn gezicht zit (zeg maar.. Op de wang ipv rond zijn neus/mond). Ik duw het dan altijd terug en hij wordt er niet eens wakker van
Maarrrrrr hij heeft dus wel zo'n fullmask en het nadeel er van is dat het zijn neus kapot maaktZeg maar, die brug tussen de ogen. Daar waar het masker op steunt. Het ziet er niet uit. Maar goed; liever dat dan dat ie zich zijn hele leven bagger voelt
*Ok gaat nu vlug weer aan het werk want heb weer loads te doen gmrplf*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |