abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87529723
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
ons huis is zelfventilerend :') kieren en gaten galore!
Daar werd ik in ons vorige huis zķ pissig van }:| Bij mn mama is het gelukkig in no time warm, als de kachel op 21 staat is het hier gewoon warm. In ons vorige huis stond de kachel met de regelmaat van de klok op 30 en dan was het nog maar zo zo.

In mn eigen huis heeft de huisbaas een timer op de kachels gezet, pas om 7 uur savonds gaat ie aan, en om 11 uur alweer uit. Nu wordt ie lauw en in de winter kan ie net wat warmer. Meestal kruip ik als ik het koud heb met een dikke trui onder een dekentje. al val ik dan meestal in slaap dus niet handig met huiswerk :')

Kreeg trouwens net mail van school dat ons Munchen tripje van 5 dagen zo'n 400 euro gaat kosten. Dat vind ik wel wat jammer, ben ook 8 dagen in Barcelona geweest voor 350 dus lijkt me dat je voor dat geld wel iets leukers kunt boeken.
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_87530169
Ik heb het niet meer koud hoor! Heb sinds mijn laatste post namelijk staan zagen.... En ik snap nu waarom belgen zagen gebruiken als woord voor 'zeuren', want wat een vervelend rotkarwei is dat!

Ik had dus een tafeltje (lees; een plaat en 4 balken) op mijn bureau staan, om boven de oude printer mijn tv op te zetten. Nu is de oude printer weg en was dit tafeltje over: ik dacht, met ingekorte poten en wat korter perfect voor de voorraadkast. Kortom: 4 dikke balken doorzagen en de plaat inkorten.

Nouja, na 2 poten was de decoupeerzaag kapot :') Dus dan maar een handzaagje. Maarja, hoe moet je verder als je maximaal gezaagd hebt wat je zaagje aankan?

Zaagje uit de zaag halen en met de hand zagen maar.....

Toen het zaagje erg krom werd vond ik nog een ander klein zaagje....

En na een uur zwoegen was de plank doormidden! Laatste stukje wel kapot gebogen, ik was het he-le-maal zat....

Maar het is gelukt, na harde arbeid heb ik een extra verdiepinkje in de trapkast!
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 13:09:16 #128
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_87530176
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:48 schreef Cyntiaa het volgende:
Yeey! Foto's van mijn shootje binnen van laatst... O+
Even een vriendin helpen :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D jij ziet er heel anders uit dan ik dacht! Toffe foto wel :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_87530196
LOL Zoeper :') Wat een pokkewerk.
pi_87530247
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:09 schreef DeltaCephei het volgende:
LOL Zoeper :') Wat een pokkewerk.
Ik ga dit ook niet in K&W posten, :D al denk dat vooral SQ me hier keihard gaat uitlachen om mijn technische vaardigheden en gebrek aan fatsoenlijk gereedschap in huis :') (omdat jullie zelf zo handig zijn... maar jij mag dat hoor SQ :* )
I had a signature once. It was awful.
pi_87530329
Geen ASOS :{
Killditzie wel ;(
pi_87530376
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:09 schreef Debsterr het volgende:

[..]

:D jij ziet er heel anders uit dan ik dacht! Toffe foto wel :).
Wat dacht je dan? :+
pi_87530706
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:13 schreef DeltaCephei het volgende:
Geen ASOS :{
Killditzie wel ;(
Ja en hoe. Kut Asos ;(
  donderdag 14 oktober 2010 @ 13:28:39 #134
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_87530823
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:15 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Wat dacht je dan? :+
Hihi wat meer een poppetje :@.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_87530842
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:25 schreef Killditzie het volgende:

[..]

Ja en hoe. Kut Asos ;(
What happenedz? ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_87530899
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

What happenedz? ;(
Twee flesjes kapoet. Ze hebben een doos ter grootte van een a4 ofzo(nog iets groter) opgevuld met maar liefst twee luchtzakjes. Alle nagellakjes vlogen dus door de doos heen. :{ ;(
pi_87530932
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:30 schreef Killditzie het volgende:

[..]

Twee flesjes kapoet. Ze hebben een doos ter grootte van een a4 ofzo(nog iets groter) opgevuld met maar liefst twee luchtzakjes. Alle nagellakjes vlogen dus door de doos heen. :{ ;(
}:| ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_87531060
quote:

[..]

}:| da's balen!
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_87531119
waar kon je trouwens heen mailen als je pakketje te laat bezorgd was?
pi_87531163
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:37 schreef princess-a het volgende:
waar kon je trouwens heen mailen als je pakketje te laat bezorgd was?
late@asos.com :)

Dat is ook raar want je zou de verzendkosten terug krijgen maar ik kreeg dat niet en ook geen kortingscode en Killditzie wel :{ Heb nog maar eens gemaild :P
  donderdag 14 oktober 2010 @ 13:40:26 #141
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_87531207
quote:

[..]

:( zo dom een extra luchtzakje enzo is toch niet zoveel moeite?
pi_87531260
Normaal doen ze toch bubbelfolie om lakjes en dan de doos opvullen met luchtzakjes? althans zo ben ik het gewend vaak met nagellak. ASOS doet dat zo dus niet :')
pi_87531356
Waarom is het zou KOUD vandaag? Ik zit verdorie met een trui en een vest aan en ik zit nog met koude pootjes ;(
pi_87531357
Nee Asos is ook echt dom want het is een pakket maar het is verstuurd als een brief.
Althans dat is wat ik er van begrijp want boven op de doos staat
BRIEF / LUFTPOST

Voor de duidelijkheid dus: JA DIT PAKKETJE IS VIA DUITSLAND GEGAAN

Wat een mongols, echt. Ik zeg dat niet vaak maar nu wel :( :{
pi_87531639
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:41 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Nee daar is het niet voor! De cpap wilde ik niet. Het is om te onderzoeken voor mijn operatie :Y
Als ik niet op mijn rug lig heb ik vrijwel geen apnue dus ik heb mezelf aangeleerd om alleen op buik/zij te slapen.
Oooo ik snap het! Ja mijn vriend heeft het altijd. Wel erger als ie op zijn rug slaapt; maar goed. Nu slaapt ie met zo'n machine en als ie op zijn zij slaapt, glijdt dat masker wel eens van zijn gezicht. Heel fijn is dat, zo'n vieze luchtstroom recht in mijn gezicht :')

Nou succes met het onderzoek dan :D

En Boe @ Asos :( Wat kl*te zeg...
Hier nog steeds geen bericht terug van TD en staat ook nog steeds op In process :'(
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_87531677
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:51 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Oooo ik snap het! Ja mijn vriend heeft het altijd. Wel erger als ie op zijn rug slaapt; maar goed. Nu slaapt ie met zo'n machine en als ie op zijn zij slaapt, glijdt dat masker wel eens van zijn gezicht. Heel fijn is dat, zo'n vieze luchtstroom recht in mijn gezicht :')

Nou succes met het onderzoek dan :D
Thanks! ja een client van mn oude werk en mn oom heeft er ook een maar dat ding borrelt enzo en zit vervelend op je gezicht :') Ik kwijl en ik woel heel erg dus dat ding is zo niets voor mij :')
pi_87531819
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:44 schreef Daph_ het volgende:
Waarom is het zou KOUD vandaag? Ik zit verdorie met een trui en een vest aan en ik zit nog met koude pootjes ;(
Brr bah! Een slok Jenever schijnt te helpen :P
pi_87531904
Haha ja ik snap je.. Vriendlief mag blij zijn dat ik telkens wakker wordt als et masker weer eens langs zijn gezicht zit (zeg maar.. Op de wang ipv rond zijn neus/mond). Ik duw het dan altijd terug en hij wordt er niet eens wakker van _O-
Maarrrrrr hij heeft dus wel zo'n fullmask en het nadeel er van is dat het zijn neus kapot maakt :{ Zeg maar, die brug tussen de ogen. Daar waar het masker op steunt. Het ziet er niet uit. Maar goed; liever dat dan dat ie zich zijn hele leven bagger voelt ;)

*Ok gaat nu vlug weer aan het werk want heb weer loads te doen gmrplf* :P
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_87532232
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:55 schreef princess-a het volgende:

[..]

Brr bah! Een slok Jenever schijnt te helpen :P
Ik hoop dat thee ook helpt :')
pi_87532430
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:58 schreef PriemGirl het volgende:
Haha ja ik snap je.. Vriendlief mag blij zijn dat ik telkens wakker wordt als et masker weer eens langs zijn gezicht zit (zeg maar.. Op de wang ipv rond zijn neus/mond). Ik duw het dan altijd terug en hij wordt er niet eens wakker van _O-
Maarrrrrr hij heeft dus wel zo'n fullmask en het nadeel er van is dat het zijn neus kapot maakt :{ Zeg maar, die brug tussen de ogen. Daar waar het masker op steunt. Het ziet er niet uit. Maar goed; liever dat dan dat ie zich zijn hele leven bagger voelt ;)

*Ok gaat nu vlug weer aan het werk want heb weer loads te doen gmrplf* :P
Ja ik voel me al een stuk beter sinds ik niet meer op mijn rug slaap :Y Succes met je klusjes :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')