quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
ons huis is zelfventilerendkieren en gaten galore!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:38 schreef DeltaCephei het volgende:
Zoeper, als je het nou HEEL koud hebt neem ff een teug jenever
hahaha succesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:40 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]Dat heb ik niet in huis, wel wijn. Is trouwens wel waar, als ik wijn drink krijg ik warme voeten
Nouja, ik ga de voorraadkast uitmesten, wie weet kom ik daar nog een oude fles passoa tegen
ew ja! ik doe dan extra dekbed eropquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Verwarming op de slaapkamer staat nooit aan of het moet heel hard vriezendat vind ik echt vies
Erm ja.. apartquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:12 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Heb mijn warmste trui al aanEn tis nog te vroeg in het jaar om de verwarming aan te zetten... willen we dit seizoen echt op letten, kost klauwen met geld.... Heb nu handschoenen aan en mn capuchon op, begint al beetje bij te trekken
Dat gaat veranderen echtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:52 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ben iemand die op blote voeten in de sneeuw loopt en pas een winterjas draagt als het vriest!
Hier idem, hoe kouder op de slaapkamer hoe beter het slaaptquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Verwarming op de slaapkamer staat nooit aan of het moet heel hard vriezendat vind ik echt vies
Zo ze onderzoeken grondigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:04 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]Ik hoop het! Maandag moet ik voor het slaapapnue kastje komen
Je eerst apparaat?? Benieuwd of ie voor jou meteen zal werkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:04 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]Ik hoop het! Maandag moet ik voor het slaapapnue kastje komen
Nee daar is het niet voor! De cpap wilde ik niet. Het is om te onderzoeken voor mijn operatiequote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je eerst apparaat?? Benieuwd of ie voor jou meteen zal werken(Vriend heeft ook apneu; slaapt sinds anderhalf jaar met een 'vliegmachien' naast z'n bed)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |