Handig, haha. Ik had vanochtend een hoorcollege over Kafka (jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehe
Die man is ook van alles aan het vertellen dat we dinsdag in een verplicht college al hebben gehoord
Ja, dat is altijd handig, beetje mailen, beetje fokken, beetje facebooken....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Handig, haha. Ik had vanochtend een hoorcollege over Kafka (ja), tussendoor maar een beetje mail checken.
Mag altijd hier!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:11 schreef tliciouz het volgende:
Thanks meiden. Fijn om hier je ei kwijt te kunnen!
Dat is niet crap, dat is:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:09 schreef Dwyn het volgende:
Crap, over 11 lakjes zit ik aan de 150. En mijn rode nagelwiel is ook bijna vol.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
I had a signature once. It was awful.
Sommige wel ja!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:16 schreef DeltaCephei het volgende:
http://www.vampyvarnish.c(...)watches-review-part/ HEBBEN
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]Och meiske toch! Heel goed gehandeld en snap dat je overstuur bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Gewoon TNT.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:46 schreef DeltaCephei het volgende:
OKE ik wil nu ook mijn ASOSWaar kwam het bij jullie mee?
Nog relatief netjes verpakt bij jou dan met die doosjes erin. Gelukkig niets gebrokenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:41 schreef keepwalking het volgende:
Asos is bij mij ook net binnen.
[ afbeelding ]
Had zelfs drie luchtzakjesgevallen.Allerlei lakjes in asos doosjes met een baby tweezerman.
Een tijd terug had ik ook wat lakjes en een jurkje besteld, toen zaten de lakjes gewoon in het jurkje gevouwen ter bescherming.Zitten geen nagellakkers tussen de inpakkers daaro.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Illamasque lakjes kwamen altijd zo groots op mij over op foto's, vind hem in het echt wel een lief formaatje hebben, ookal zit er toch 15 ml in.
Oh envoor tliciouz, wat een
gast
ik moet toegeven dat het eerste wat ik dacht toen ik de foto's zag was: da's toch gin zaag!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:11 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik ga dit ook niet in K&W posten,al denk dat vooral SQ me hier keihard gaat uitlachen om mijn technische vaardigheden en gebrek aan fatsoenlijk gereedschap in huis
(omdat jullie zelf zo handig zijn... maar jij mag dat hoor SQ
)
Je had toch nog de andere kant in kunnen zagen met dat zaagjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:09 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb het niet meer koud hoor! Heb sinds mijn laatste post namelijk staan zagen.... En ik snap nu waarom belgen zagen gebruiken als woord voor 'zeuren', want wat een vervelend rotkarwei is dat!
Ik had dus een tafeltje (lees; een plaat en 4 balken) op mijn bureau staan, om boven de oude printer mijn tv op te zetten. Nu is de oude printer weg en was dit tafeltje over: ik dacht, met ingekorte poten en wat korter perfect voor de voorraadkast. Kortom: 4 dikke balken doorzagen en de plaat inkorten.
Nouja, na 2 poten was de decoupeerzaag kapotDus dan maar een handzaagje. Maarja, hoe moet je verder als je maximaal gezaagd hebt wat je zaagje aankan?
[ afbeelding ]
Zaagje uit de zaag halen en met de hand zagen maar.....
[ afbeelding ]
Toen het zaagje erg krom werd vond ik nog een ander klein zaagje....
[ afbeelding ]
En na een uur zwoegen was de plank doormidden! Laatste stukje wel kapot gebogen, ik was het he-le-maal zat....
[ afbeelding ]
Maar het is gelukt, na harde arbeid heb ik een extra verdiepinkje in de trapkast!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |