Lekkerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:30 schreef princess-a het volgende:
Ik heb ook niet echt materiaal er om heen dat je denkt van![]()
Het hele pakket
[ afbeelding ]
Het doosje waar de lakkies inzitten, met een heeeel dun laagje watachtig iets er in![]()
[ afbeelding ]
Mini buitje![]()
[ afbeelding ]
Aaah, wat is er dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:34 schreef tliciouz het volgende:
En kan het wel gebruiken heb net zoiets kuts mee gemaakt op werk.
Dat meen je nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Lekkermijn lakjes lagen gewoon los in de eerste doos al.
Watskebeurt?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:34 schreef tliciouz het volgende:
En kan het wel gebruiken heb net zoiets kuts mee gemaakt op werk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]Ah bah, wat vervelend. Kan me voorstellen dat je nu zit shaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Het getsie meisje wat naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel fijn dat je weg mocht gaan van je werk, even rustig aan doen nu
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
[..]Eeh gross... gelukkig mocht je naar huis. Sterkte meidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook nietsquote:
[..]Ew wat een nasty motherfucker! Wat kunnen sommige mensen toch verdomd raar doen en zorgen dat een ander helemaal van de kaart is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat netjes ingepaktquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:30 schreef princess-a het volgende:
Ik heb ook niet echt materiaal er om heen dat je denkt van![]()
Het hele pakket
[ afbeelding ]
Het doosje waar de lakkies inzitten, met een heeeel dun laagje watachtig iets er in![]()
[ afbeelding ]
Mini buitje![]()
[ afbeelding ]
[..]He gatverdamme...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan me voorstellen dat je helemaal overstuur bent...
Doe rustig aan meisje, probeer iets van afleiding te zoeken. ''
Dikke
Don't come closer, I might hurt you
[..]Bah, sterkte meisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Dat klinkt bekend.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:57 schreef Lindytje het volgende:
Heerlijk, werkcollege, dus laptops meenemen...
Ik zie hier om me heen open staan: hyves, facebook, hotmail, msn, bokt, een enkeling heeft word open staan, en ik zit te fokken
Da's altijd verleidelijk ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:57 schreef Lindytje het volgende:
Heerlijk, werkcollege, dus laptops meenemen...
Ik zie hier om me heen open staan: hyves, facebook, hotmail, msn, bokt, een enkeling heeft word open staan, en ik zit te fokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |