Heb zelf nog getwijfeld om een Bi-Fuel uitvoering te kopen..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
dit staat in azuurblauw voor mijn huisthuiszorg van de buurvrouw heeft een nieuw hok
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:20 schreef Alexxxxx het volgende:
krijg net 2 seconden geleden een persbericht van BMW, die zit vanaf 2012 weer bij de DTM
Ja, maar het ging meer om het zinnetje wat die gast had geschreven; kennelijk komen de passagiers 35 minuten later aan dan het vliegtuig zelfquote:
De gemeente Leeuwarden dankt je voor de werkgelegenheidquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Man, ik ben blij dat het eindelijk maar eens 50 euro is.
Ze hebben dit jaar al genoeg van me gehad.
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=208&t=26929quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:20 schreef Alexxxxx het volgende:
krijg net 2 seconden geleden een persbericht van BMW, die zit vanaf 2012 weer bij de DTM
Als je daar recht op hebt, krijg je dat ook ..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:22 schreef Dingest het volgende:
Blijkt dat mijn begeleider helemaal niets overlegt heeft over de reiskostenvergoeding voor de afgelopen 4 weken omdat hij het vergeten was. Het is nog maar de vraag of ik dus iets van vergoeding krijg terwijl ik wel bijna 1000 km gereden heb; straks heeft die proefperiode me nog een redelijke duit gekost ook
Die meneer heeft een chef, en als zijn personeel het verkloot, zal die het op moeten lossen lijkt me; mondelinge afspraken zijn bindend in dit soort gevallen.. gewoon vriendelijk aangeven dat je niet accoord gaat me dit verhaal en evt vragen bij wie je moet zijn om dit 'op te lossen'quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:59 schreef Dingest het volgende:
Proefperiode wil zeggen dat ik geen werknemer was, en ik in principe geen recht heb op reiskostenvergoeding. Alleen die gast had gezegd dat hij het zou regelen, dus ik ging er vanuit dat het wel goed zat. Anders had ik die proefplaatsing direct wel afgewezen; ik ga niet betalen om een maand als gratis kracht ergens te zitten
ik reed vandaag achter een haakarm wagen met een semi dieplader met een container erop met 2 ketting vast gezet voor en achter. volgeladen met aardappels.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:46 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke lading. Dat ding stond zo scheef als een hoer en de belading stond totaal NIET vastgebonden aan de vloer van de opleggerNu gaan die blokken niet zomaar schuiven maar toch...
Ik heb hem eerst een mail gestuurd met de vraag om het verder uit te zoeken en het met Renault op te nemen want het kwam vanmiddag pas ter sprake, al heb ik niet het idee dat Renault zelf echt zat te wachten om daarin tegemoet te komen. Of als hun verantwoording ziet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die meneer heeft een chef, en als zijn personeel het verkloot, zal die het op moeten lossen lijkt me; mondelinge afspraken zijn bindend in dit soort gevallen.. gewoon vriendelijk aangeven dat je niet accoord gaat me dit verhaal en evt vragen bij wie je moet zijn om dit 'op te lossen'
Ze had maar aan tijd om één keer te zeggen, de rest is gecopypaste!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:48 schreef daNpy het volgende:
Als je dat 3x kan zeggen heb je het dus helemaal niet druk
Nog flink aan het sleutelen dus?quote:
Ik had het al getypt en toen besloten 'neuh, dat is toch te afgezaagd om te posten'quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:48 schreef daNpy het volgende:
Als je dat 3x kan zeggen heb je het dus helemaal niet druk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |