Waarom moet je als hybride class per definitie moeten tanken of healen? Je speelt het spel toch voor je eigen lol, en niet zodat iemand anders maar 2 minuten hoeft te wachten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:42 schreef SharQueDo het volgende:
Pure DPS hebben echt het nakijken, door al die luie hybrids die te lui/retarded zijn om te tanken en/of healen, en zo de queue voor hen én diegenen die het niet voor het zeggen hebben langer maken.
lezenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:52 schreef joyvke het volgende:
[..]
Je had ze ook gewoon bij de inscription trainer kunnen kopen.
Wordt gezegd VERKOCHT. Ik heb er ook simpel goedkoop een paar gekocht, ze zijn 5 voor 25 silver. En die 5 voor 6 goud each op de auction house gegooid. Ben nu 30 gold rijker! Als de rest nu ook nog verkocht wordt!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:52 schreef joyvke het volgende:
[..]
Je had ze ook gewoon bij de inscription trainer kunnen kopen.
10k DPS heb ik op mijn 4k GS moonkin ook nog wel op trash.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:30 schreef GlenSpey het volgende:
Net een DK DPS met bijna 10k dps
Ik kreeg de kans niet eens om te dpsen met mn mage
Doe maar niet als je warrior dps je main isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goed, wegens zwaar ruimtegebrek op de harde schijf probeer ik nu WoW op een andere schijf (opnieuw dus ja) te installeren... Maar heel Europa is natuurlijk aan het downloaden dus hij staat al op 33%Dat wordt nog een nachtje laten lopen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:52 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Doe maar niet als je warrior dps je main is
Recount sorteren op DPSquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:14 schreef MarkyB het volgende:
interface is weer een beetje redelijk nu:
[ afbeelding ]
Niet als je met anderen speelt die afhankelijk van je zijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:54 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Waarom moet je als hybride class per definitie moeten tanken of healen? Je speelt het spel toch voor je eigen lol, en niet zodat iemand anders maar 2 minuten hoeft te wachten.
hij heeft helaas wel gelijk..quote:
Wat is daar mis meequote:
Het gaat natuurlijk om damage done. ik kan ook best in de laatste 30 sec beginnen met vechten en 20k dps krijgen, maar mijn damage done, en de waarde vn mijn aanwezigheid is dan bijna niets.quote:
Damage done is veel belangrijkerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee
Waar the fuck kan ik poisons kopen van level 78/80? In Darnassus verkopen ze nu slechts level 24/30 poisons, en in Dalaran ook
Als je 1 grote hit doet aan het begin van een gevecht en gelijk dood gaat, dan doe je 40k damage met 1 hit en blijft je DPS op 20k staan. Anderen doen 5k DPS maar 1 miljoen damage.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee
Waar the fuck kan ik poisons kopen van level 78/80? In Darnassus verkopen ze nu slechts level 24/30 poisons, en in Dalaran ook
Summon Water Elemental heb je standaard als je voor frost kiest.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:52 schreef Spirit82 het volgende:
Iemand enig idee of er al talent trees zijn voor mages (en waar ik die kan vinden)? Ik ben mn water elemental kwijt...
Well excuse me for being a noobquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:53 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Als je 1 grote hit doet aan het begin van een gevecht en gelijk dood gaat, dan doe je 40k damage met 1 hit en blijft je DPS op 20k staan. Anderen doen 5k DPS maar 1 miljoen damage.
40k damage met 20k dps
of
1mil damage met 5k dps
Wat is dan beter?![]()
Dat ik hier überhaupt serieus op in ga.![]()
Thanks!!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:54 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Summon Water Elemental heb je standaard als je voor frost kiest.
http://wowtal.com/#k=.a5o.mage
En zie hier voor alle veranderingen:
http://www.mmo-champion.com/content/
Veel plezier met lezen!
Hm. Had er zelf achter willen komen, maar bedankt voor de waarschuwingquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:27 schreef jagga het volgende:
[..]
hij heeft helaas wel gelijk..
Ik ben van 10.5k dps naar een hele 6.5k dps gegaan op mijn fury spec![]()
![]()
Arms doet zelfs meer>> 7.6k.
Prot zuigt zo hard, niet te zuinig. Waar ik normaal NOOIT aggro problemen heb, doe ik nu niets anders dan taunten charge/intercept..
Warriors zijn niet generfed. We zijn met de grond gelijk gemaakt.
Erger me dood aan het feit dat ik geen consecration kan gebruiken elke 8 seconden. Ik moet continue boss van een dps aftaunten (warlock/mage). Warriors hebk geen last meer vanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:35 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Het is echt kut tanken nu , zowel als Paladin en Warrior
Iedereen doet 30 x meer schade en als tank zijnde genereer je de helft minder threat
Oei, net nu ik een warrior aan het levelen was... tis dus niks meer?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:27 schreef jagga het volgende:
[..]
hij heeft helaas wel gelijk..
Ik ben van 10.5k dps naar een hele 6.5k dps gegaan op mijn fury spec![]()
![]()
Arms doet zelfs meer>> 7.6k.
Prot zuigt zo hard, niet te zuinig. Waar ik normaal NOOIT aggro problemen heb, doe ik nu niets anders dan taunten charge/intercept..
Warriors zijn niet generfed. We zijn met de grond gelijk gemaakt.
Ik over aggro-de mijn vriend (pala tank, nog bezig met gearen) regelmatig, erg vervelendquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:41 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Oei, net nu ik een warrior aan het levelen was... tis dus niks meer?
Ik merkte straks wel een beetje dat ik steeds aggro trok bij een warrior tank, ikzelf ben een arcane mage (geen fantastisch gegearde overigens).
heb net het een en ander getest.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Godver, ik was ook net bezig met een warrior.
Ik begon net plezier te krijgen in het tanken. Zonde.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:54 schreef jagga het volgende:
[..]
heb net het een en ander getest.
Ik heb zelfs besloten mijn warrior in de ijskast te zetten tot cataclysm.
Dit geld ook voor mijn hunter.
Dan hou ik een dk lvl 80 over, en een restodruid lvl 75.
En bedankt blizz, je hebt juist die classes gemold die ik leuk vond
hmm moet je eens pvp proberen als warrior.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:28 schreef Rauw. het volgende:
Eerste playtime op m'n enhancement shammy met nieuwe patch:
Justice Points zijn onwijs handig
Hulde aan reforge en mastery points
Maar Enh. is jammergenoeg niet meer de rampetamp class die het was (ondanks hogere DPS output)
Verder ben ik nog wat aan het wennen aan 't hele gebeuren. Ben nog aan het gearen nu, wel erg vervelend om nu Gems & Enchants te halen, die zijn 50g in waarde gestegen lijkt wel.
Tanks moeten weer even inkomen, healers ook. Maar denk dat we allemaal wel tevreden gaan zijn straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |