SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan is het wachten tot 2 januari voor de volgende aflevering#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
Ik weet het..quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:52 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hmmz.. Snap niet hoe je dit niet door kon hebben : )
Het lag er de vorige keer al iets te dik boven op dat het gesprek van Tom en Renee een staartje ging hebben dus het was wel een beetje een open deurquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:39 schreef Viking84 het volgende:
Goeie aflevering! Paul heeft het echt goed uitgedacht allemaal! Ik denk ook dat ik m'n huis zou verkopen als ik daar woonde.
Ik was zeker de enige die pas toen Renee zich versprak tegenover Susan door had dat Renee het over Tom had toen ze het over haar grote liefde had?.
Dat had ik eerder ook wel, maar volgens mij ben ik steeds beter getraind in het ontdekken van dit soort dingenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:25 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ik weet het..Maar ik zit echt met m'n gedachte op 0 naar dat soort dingen te kijken hoor
Ik wist dat Renee iets met Tom uitgespookt heeft vroeger, maar wist ik veel dat dat haar nu nog steeds bezighoudtquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:25 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ik weet het..Maar ik zit echt met m'n gedachte op 0 naar dat soort dingen te kijken hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En promo voor #11!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt trouwens ook een gastrol vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest zo denken aan dat Loveparade drama.. jakkes. Zat me ook al af te vragen hoe je zoiets opneemt met een hoop figuranten, zonder dat er echt paniek uitbreekt.
Anyway, erg spannende aflevering en ik haat het dat we nu weer 3 weken moeten wachten![]()
![]()
Ik ben nu trouwens de afleveringen aan het inhalen, zit nu bij aflevering 8. Maar seriously, het lag er wel dik bovenop dat die vrouw van Paul de dochter was van Martha/Felicia whatever.Shine bright like a diamond.![]()
Zo ja echt, wat een aflevering!! Ik kreeg er echt gewoon kippenvel van...![]()
Was echt even stil toen hij was afgelopen....![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 16:36 schreef June. het volgende:
Maar seriously, het lag er wel dik bovenop dat die vrouw van Paul de dochter was van Martha/Felicia whatever.![]()
![]()
Oh ik dacht dat er vandaag geen aflevering zou zijn, lees ik ineens dat mensen het een spannende aflevering vonden
De download maar es aangezet dan, kan ik zo fijn kijken
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.![]()
Woah wat een aflevering...Susan...
Wel heel goed gespeeld allemaal, kreeg het er gewoon benauwd van en de Loveparade ging ook even door mijn gedachten.
Weer drie weken wachten nu? Dus pas in januari weer?![]()
![]()
Oooomg
Ik denk trouwens dat het Mike is, die Paul neerschoot. Die twee hebben al een verleden.
Mike is eerder teruggekomen om Susan te zien en hoort dan wat er was gebeurd en schiet dan zonder pardon Paul neer.
Noot noot.![]()
Vond Tom wel prachtig toen Susan hem confronteerde. Dat gestotter en dat koffiekopje, prachtig![]()
En ik dacht even dat Paul een Felicia Tilman deed, door zichzelf te schieten, en daarmee de verdenkingen op de buurt te laten vallen. Ik zag later in beeld dat dat niet echt kon![]()
![]()
Zat ik ook aan te denken eigenlijkquote:Op maandag 13 december 2010 19:16 schreef Jojoortje het volgende:
Oooomg
Ik denk trouwens dat het Mike is, die Paul neerschoot. Die twee hebben al een verleden.
Mike is eerder teruggekomen om Susan te zien en hoort dan wat er was gebeurd en schiet dan zonder pardon Paul neer.Zal me niks verbazen. Of anders misschien Bob of Lee.
![]()
Wat een aflevering, heb wel een traantje weg moeten pinken toen ik Susan daar zo zag liggen. Echt heel heftig. Ben benieuwd hoe dit nu verder gaat, wie Paul neerschoot enzo.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 20:01 schreef Blistering het volgende:
Wat een aflevering, heb wel een traantje weg moeten pinken toen ik Susan daar zo zag liggen. Echt heel heftig. Ben benieuwd hoe dit nu verder gaat, wie Paul neerschoot enzo.![]()
![]()
![]()
Ik denk dat Lynette de schutter is. De moederkloek die voor de rest gaat zorgen dat de boze man hen geen kwaad meer kan doen.
Wat hou ik toch van deze serie. Prachtige aflevering.
Are you fokking to me?![]()
Ik vond em eigenlijk niet zo leuk :s I still love this show, maar deze midseason finale was niet echt m'n ding.
Anyway, als je wil weten hoe het verder gaat, hier de nieuwe inhoud ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom denk ik ook dat Paul is neergeschoten door ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
maar als ik het dus goed begrijp heeft paul lee doen geloven dat de vuilnisvrouw haar huis had verkocht, en bood hem daarna aan zijn huis ook te verkopen, om te ontkomen aan de totale gaos die in de wijk zou ontstaan als de ex-gevangen er hun intrede zouden doen?
lee is ook zo dom hè. ik vind het echt een enorme kneus. hij speelt z'n rol wel echt goed. ik ken die acteur van andere rollen, en daar is hij weer een totaal ander type.
en what was up met die hele vereniging waar lynette bij aanklopte? dat waren dus gewoon vandalen die een goed excuus zochten om de buurt te vernielen?![]()
Idemquote:Op maandag 13 december 2010 22:56 schreef A-noniem het volgende:
o en ik vond die eikel, die brent, echt
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Heftige aflevering!
Ik denk dat Beth Paul heeft neergeschoten. We hebben al eerder gezien dat ze in het bezit is van een pistool en dit is het ideale moment, na al die chaos kan iedereen het geweest zijn en toch niet zijn zogenaamd lieve brave vrouwtje...
Ze lieten dat pistool van Lee zien maar dat was volgens mij om ons te laten denken dat hij hem heeft neergeschoten, zodat we op het verkeerde spoor komen.
Wat is die Lee toch fucking naïef trouwens
Fijn dat Paul is neergeschoten, heeft ie wel verdiend. Maar DH kennende zal hij wel weer opgelapt worden... Kan me iig niet voorstellen dat hij nu dood is.Feauteaux
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 22:21 schreef BaRdmann het volgende:
Daarom denk ik ook dat Paul is neergeschoten door ...Ook een interessante theorie. Zou zeker kunnen. We zouden er een wedstrijdje van maken, wie raadt de dader...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is hij gecast voor het gehele seizoen dus ik acht de kans zeer klein dat ze hem er nu alweer uitschrijven. Dat zou té makkelijk zijn. Zal me niks verbazen als het gewoon hoort bij zijn grotere plannen...quote:Op maandag 13 december 2010 23:05 schreef Catwoman1986 het volgende:
Fijn dat Paul is neergeschoten, heeft ie wel verdiend. Maar DH kennende zal hij wel weer opgelapt worden... Kan me iig niet voorstellen dat hij nu dood is.![]()
Inderdaad, zou goed kunnen. Beetje lame om hem gewoon poef ineens dood te laten gaan.quote:Op maandag 13 december 2010 23:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gecast voor het gehele seizoen dus ik acht de kans zeer klein dat ze hem er nu alweer uitschrijven. Dat zou té makkelijk zijn. Zal me niks verbazen als het gewoon hoort bij zijn grotere plannen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feauteaux
maar hij is recht in het hart geraakt. het zou een beetje ongeloofwaardig zijn als hij dat zou overleven.quote:Op maandag 13 december 2010 23:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gecast voor het gehele seizoen dus ik acht de kans zeer klein dat ze hem er nu alweer uitschrijven. Dat zou té makkelijk zijn. Zal me niks verbazen als het gewoon hoort bij zijn grotere plannen...![]()
Nouja, het is in de buurt van zijn hart, zou niet raak hoeven zijn. Er kwam wel weinig bloed uit ook. Niet dat dat iets zegt maar recht in het hart bloed meestal wel wat meer.quote:Op maandag 13 december 2010 23:14 schreef A-noniem het volgende:
[..]
maar hij is recht in het hart geraakt. het zou een beetje ongeloofwaardig zijn als hij dat zou overleven.Feauteaux
dan zal hij het misschien wel weer overleven. maar ik gun het hem echt niet!!!quote:Op maandag 13 december 2010 23:15 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Nouja, het is in de buurt van zijn hart, zou niet raak hoeven zijn. Er kwam wel weinig bloed uit ook. Niet dat dat iets zegt maar recht in het hart bloed meestal wel wat meer.![]()
Ik denk dat Lee te veel voor de hand ligt, je zag dat hij die pistool in zijn koffer deed. Dus die is het niet. Ik denk ook niet dat Lynette het is, want die dacht op het einde ''wat heb ik gecreëerd, dit is allemaal mijn schuld''.
Die mevrouw Lewinsky mag ik echt niet! Zij zorgde ervoor dat die Lee en die andere gay klappen kregen.![]()
Ik ook niet, maar ik gun hem eerlijk gezegd ook niet zo'n gemakkelijke doodquote:Op maandag 13 december 2010 23:17 schreef A-noniem het volgende:
[..]
dan zal hij het misschien wel weer overleven. maar ik gun het hem echt niet!!!
Feauteaux
hij moet lijden volgens jou? hahahaquote:Op maandag 13 december 2010 23:48 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik gun hem eerlijk gezegd ook niet zo'n gemakkelijke dood![]()
![]()
![]()
Wow wat een aflevering!!
Had ik niet verwacht.. dacht dat wilhelmina ehhh.. vanessa williams dood geschoten.. dacht dat juanita ernstig verwond zou worden, ik dacht de hele tijd dat er iets ergs ging gebeuren.. het was spannend!!
Hoop dat paul dood is.. ben klaar met hem!!
En susan.. hmmja dat was eigenlijk de kleinste impact![]()
Verder ben ik best liefquote:Op maandag 13 december 2010 23:52 schreef A-noniem het volgende:
[..]
hij moet lijden volgens jou? hahaha![]()
Feauteaux
Wat foto's van de volgende aflevering ... guess who's baaaaa-haaaack
En dat loopt lekker fout
En een promo'tje
[ Bericht 14% gewijzigd door BaRdmann op 14-12-2010 21:18:40 ]#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
Spannende foto's zeg!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:11 schreef BaRdmann het volgende:
[ afbeelding ]
En dat loopt lekker fout
[ afbeelding ]![]()
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Die promo heb ik al gepost.. oplettenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:11 schreef BaRdmann het volgende:
[ afbeelding ]
En dat loopt lekker fout
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een promo'tje![]()
![]()
Wat een hypocrieten eigenlijk he.... willen ze geen ex-cons in de straat... terwijl Mike, Carlos en Orson gewoon ex-cons zijn.
Niet te spreken van de vele moordenaars, chanteurs, hit-and-run drivers, etc. die ook op Wisteria Lane hebben gewoond.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou inderdaad zeg! Daar had ik niet eens bij stilgestaan.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:28 schreef emss het volgende:
Wat een hypocrieten eigenlijk he.... willen ze geen ex-cons in de straat... terwijl Mike, Carlos en Orson gewoon ex-cons zijn.
Niet te spreken van de vele moordenaars, chanteurs, hit-and-run drivers, etc. die ook op Wisteria Lane hebben gewoond.![]()
Haha, besef ik ook pas nu jij het post... Plus Andrew heeft nooit gezeten maar is zijn straf ontlopen, nog erger eigenlijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:28 schreef emss het volgende:
Niet te spreken van de vele moordenaars, chanteurs, hit-and-run drivers, etc. die ook op Wisteria Lane hebben gewoond.(hit and run op die moeder van Carlos)
ik vind dat de ex-cons ook wel weer allemaal gestereotypeerd worden. net als mike een moord gepleegd kan hebben met een reden, kunnen die mensen dat ook. maar dat zijn dan natuurlijk weer allemaal personen met koud bloed.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:28 schreef emss het volgende:
ook dat nog. hoe meer je erover nadenkt hoe meer je tot de conclusie kunt komen dat wisteria lane dé place to be is voor criminelenquote:Op woensdag 15 december 2010 13:39 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Haha, besef ik ook pas nu jij het post... Plus Andrew heeft nooit gezeten maar is zijn straf ontlopen, nog erger eigenlijk.(hit and run op die moeder van Carlos)
![]()
![]()
![]()
Ja... en extra vet haarquote:Op woensdag 15 december 2010 13:41 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ik vind dat de ex-cons ook wel weer allemaal gestereotypeerd worden. net als mike een moord gepleegd kan hebben met een reden, kunnen die mensen dat ook. maar dat zijn dan natuurlijk weer allemaal personen met koud bloed.![]()
Toen er halverwege de aflevering een shot kwam van Brian Austin Green en z'n tatoeages dacht ik al "nou, die ziet er zelf ook uit als een ex-con..." en dat vonden anderen dus ook :-)![]()
haha, inderdaad. maar is hij dat niet ook? hij heeft toch ook in een of ander psychiatrisch instituut gezeten. denk dat daar later ook meer over aan bod komt.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:21 schreef emss het volgende:
[..]
Ja... en extra vet haar![]()
Toen er halverwege de aflevering een shot kwam van Brian Austin Green en z'n tatoeages dacht ik al "nou, die ziet er zelf ook uit als een ex-con..." en dat vonden anderen dus ook :-)![]()
Oh ja, hij had wel een 'verleden' inderdaad... nou dan is Bree helemaal een hypocriet. Orson, Andrew en Keith...![]()
Hypocriet inderdaad, alhoewel ik denk dat Paul wel mannen naar de Lane haalt die wel wat meer op hun geweten hebben, en de housewives zullen dat zelf ook wel inzien.Feauteaux
Beth is ook degene die ik verdenk, al moet ze dan gekke dingen moeten hebben gedaan om hem neer te schieten uit die hoek. Want hij stond met zijn rug naar zijn huis, waar Beth even daarvoor in was verdwenen. En hij is van voren beschoten.![]()
in dat geval zal het ook vast niet haar bedoeling zijn geweest om vanuit de hoek te schieten waar hun huis ligt. dat wijst misschien al naar haar. of is dat te ver gezochtquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:31 schreef cinnamongirl het volgende:
Beth is ook degene die ik verdenk, al moet ze dan gekke dingen moeten hebben gedaan om hem neer te schieten uit die hoek. Want hij stond met zijn rug naar zijn huis, waar Beth even daarvoor in was verdwenen. En hij is van voren beschoten.![]()
![]()
Hoe toevallig ook dat al die rampen (storm, vliegtuigcrash en nu massapaniek) en misdadigers in één straat gebeuren.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:42 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ook dat nog. hoe meer je erover nadenkt hoe meer je tot de conclusie kunt komen dat wisteria lane dé place to be is voor criminelen![]()
zeg dat wel. en dan ook nog doen alsof ze in een vredige buurt wonenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:14 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hoe toevallig ook dat al die rampen (storm, vliegtuigcrash en nu massapaniek) en misdadigers in één straat gebeuren.![]()
![]()
![]()
Ja wel sneu voor ze hoor, ze hebben nooit eens rust!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:14 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hoe toevallig ook dat al die rampen (storm, vliegtuigcrash en nu massapaniek) en misdadigers in één straat gebeuren.
Of wacht eens, zou de serie dan saa....
Feauteaux
Ik vond dit seizoen eigenlijk nogal tegenvallen. Saai. Onderwerpen die me niet interesseren. Benieuwd naar de finale, vorige aflevering maakte ook al een beetje goed.![]()
Weet je nog, enkele weken terug dat Teri Hatcher DH zou verlaten? Nu lees ik net dit:Source: iMDBquote:Christmas has come early for Desperate Housewives star Teri Hatcher - she has reportedly landed her own U.S. TV comedy.
Hatcher was recently given the green light for a new pilot series scheduled to broadcast in America next autumn.
The show, said to be developed as the Untitled Teri Hatcher Pilot, will be produced by Housewives creator Marc Cherry.
A source tells the National Enquirer, "Teri's absolutely thrilled. She got the good news on the final day of shooting Housewives before the holiday hiatus.
"It's going to be a dark comedy in the Housewives tradition."
Nu snap ik er niets meer van eigenlijk. Producer Marc Cherry bedenkt een sitcom voor Teri? En wat dan met DH?#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 00:02 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja wel sneu voor ze hoor, ze hebben nooit eens rust!
Of wacht eens, zou de serie dan saa....
Mid-season finale was best goed, al waren een aantal dingen wel voorspelbaar.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Het is duidelijk gemaakt dat ze DH in ieder geval niet verlaat. Las laatst wel een post dat ze aan het onderhandelen waren over hun nieuwe salaris de komende seizoenen maar dat dat goed liep ; en verschillende spoiler sites gaven aan dat ze gewoon dus bij DH blijft net als de 3 andere lead actresses. Ik gok, als bovenstaand stukje echt klopt, dat Teri de 2 series gewoon gaat combineren, of misschien iets minder scenes krijgt in DH. Maar eerlijk gezegd twijfel ik een beetje of bovenstaand stukje wel klopt want dat is echt nog nergens bekend, en dan zou Ausiello of Kristen Dos Santos of weet ik veel welke spoiler site het ook al wel hebben aangekondigd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:18 schreef BaRdmann het volgende:
Weet je nog, enkele weken terug dat Teri Hatcher DH zou verlaten? Nu lees ik net dit:
[..]
Source: iMDB
Nu snap ik er niets meer van eigenlijk. Producer Marc Cherry bedenkt een sitcom voor Teri? En wat dan met DH?![]()
Wel, toen ik dat bericht vond op iMDB, stond het er een uur op. Heb het meteen door getweet naar KDS & Michael A. Nog geen reactie weliswaar.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het is duidelijk gemaakt dat ze DH in ieder geval niet verlaat. Las laatst wel een post dat ze aan het onderhandelen waren over hun nieuwe salaris de komende seizoenen maar dat dat goed liep ; en verschillende spoiler sites gaven aan dat ze gewoon dus bij DH blijft net als de 3 andere lead actresses. Ik gok, als bovenstaand stukje echt klopt, dat Teri de 2 series gewoon gaat combineren, of misschien iets minder scenes krijgt in DH. Maar eerlijk gezegd twijfel ik een beetje of bovenstaand stukje wel klopt want dat is echt nog nergens bekend, en dan zou Ausiello of Kristen Dos Santos of weet ik veel welke spoiler site het ook al wel hebben aangekondigd.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
(major) Spoilers!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 17:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
(major) Spoilers!!Finally is die site back online ... thx for thatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
Maar omdat één site het aangeeft hoeft het niet meteen waar te zijn natuurlijk. Als zo'n grote hoofdrolspeelster een nieuwe pilot krijgt dan weten Ausiello en al die anderen het ook wel. Daarnaast het feit dat laatst nog talloze berichtjes waren dat ze de show niet zou verlaten...ik denk dat het dus niet echt klopt, dat iMDB berichtje, maar ik kan t ook fout hebben natuurlijk. Totdat ik het ergens bevestigd zie, ben ik in ieder geval niet overtuigd.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:17 schreef BaRdmann het volgende:
[..]
Wel, toen ik dat bericht vond op iMDB, stond het er een uur op. Heb het meteen door getweet naar KDS & Michael A. Nog geen reactie weliswaar.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: