abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 13 december 2010 @ 22:14:54 #176
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_89896188
Ik denk dat Lynette de schutter is. De moederkloek die voor de rest gaat zorgen dat de boze man hen geen kwaad meer kan doen.

Wat hou ik toch van deze serie. Prachtige aflevering. O+
Are you fokking to me?
pi_89896289
Er gebeurden ook zoveel dingen tegelijk op het eind :o
Noot noot.
  maandag 13 december 2010 @ 22:21:35 #178
46613 BaRdmann
Human beings feed on misery
pi_89896632
Ik vond em eigenlijk niet zo leuk :s I still love this show, maar deze midseason finale was niet echt m'n ding.

Anyway, als je wil weten hoe het verder gaat, hier de nieuwe inhoud ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom denk ik ook dat Paul is neergeschoten door ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
pi_89897956
maar als ik het dus goed begrijp heeft paul lee doen geloven dat de vuilnisvrouw haar huis had verkocht, en bood hem daarna aan zijn huis ook te verkopen, om te ontkomen aan de totale gaos die in de wijk zou ontstaan als de ex-gevangen er hun intrede zouden doen?

lee is ook zo dom hè. ik vind het echt een enorme kneus. hij speelt z'n rol wel echt goed. ik ken die acteur van andere rollen, en daar is hij weer een totaal ander type.

en what was up met die hele vereniging waar lynette bij aanklopte? dat waren dus gewoon vandalen die een goed excuus zochten om de buurt te vernielen?
pi_89898547
o en ik vond die eikel, die brent, echt :9~
pi_89898955
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:56 schreef A-noniem het volgende:
o en ik vond die eikel, die brent, echt :9~
Idem :9
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_89898999
Heftige aflevering!
Ik denk dat Beth Paul heeft neergeschoten. We hebben al eerder gezien dat ze in het bezit is van een pistool en dit is het ideale moment, na al die chaos kan iedereen het geweest zijn en toch niet zijn zogenaamd lieve brave vrouwtje...
Ze lieten dat pistool van Lee zien maar dat was volgens mij om ons te laten denken dat hij hem heeft neergeschoten, zodat we op het verkeerde spoor komen.
Wat is die Lee toch fucking naïef trouwens :P

Fijn dat Paul is neergeschoten, heeft ie wel verdiend. Maar DH kennende zal hij wel weer opgelapt worden... Kan me iig niet voorstellen dat hij nu dood is.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  † In Memoriam † maandag 13 december 2010 @ 23:06:46 #183
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_89899069
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:21 schreef BaRdmann het volgende:

Daarom denk ik ook dat Paul is neergeschoten door ...

SPOILER
Ook een interessante theorie. Zou zeker kunnen. We zouden er een wedstrijdje van maken, wie raadt de dader... ;)
Are you fokking to me?
pi_89899109
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:05 schreef Catwoman1986 het volgende:

Fijn dat Paul is neergeschoten, heeft ie wel verdiend. Maar DH kennende zal hij wel weer opgelapt worden... Kan me iig niet voorstellen dat hij nu dood is.
Volgens mij is hij gecast voor het gehele seizoen dus ik acht de kans zeer klein dat ze hem er nu alweer uitschrijven. Dat zou té makkelijk zijn. Zal me niks verbazen als het gewoon hoort bij zijn grotere plannen...
pi_89899326
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:07 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Volgens mij is hij gecast voor het gehele seizoen dus ik acht de kans zeer klein dat ze hem er nu alweer uitschrijven. Dat zou té makkelijk zijn. Zal me niks verbazen als het gewoon hoort bij zijn grotere plannen...
Inderdaad, zou goed kunnen. Beetje lame om hem gewoon poef ineens dood te laten gaan.

SPOILER
Feauteaux
pi_89899435
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:07 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

maar hij is recht in het hart geraakt. het zou een beetje ongeloofwaardig zijn als hij dat zou overleven.
pi_89899516
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:14 schreef A-noniem het volgende:

[..]

maar hij is recht in het hart geraakt. het zou een beetje ongeloofwaardig zijn als hij dat zou overleven.
Nouja, het is in de buurt van zijn hart, zou niet raak hoeven zijn. Er kwam wel weinig bloed uit ook. Niet dat dat iets zegt maar recht in het hart bloed meestal wel wat meer.
Feauteaux
pi_89899598
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:15 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Nouja, het is in de buurt van zijn hart, zou niet raak hoeven zijn. Er kwam wel weinig bloed uit ook. Niet dat dat iets zegt maar recht in het hart bloed meestal wel wat meer.
dan zal hij het misschien wel weer overleven. maar ik gun het hem echt niet!!!
  maandag 13 december 2010 @ 23:31:55 #189
318317 glaba
Ondertitel:
pi_89900304
Ik denk dat Lee te veel voor de hand ligt, je zag dat hij die pistool in zijn koffer deed. Dus die is het niet. Ik denk ook niet dat Lynette het is, want die dacht op het einde ''wat heb ik gecreëerd, dit is allemaal mijn schuld''.

Die mevrouw Lewinsky mag ik echt niet! Zij zorgde ervoor dat die Lee en die andere gay klappen kregen.
pi_89901123
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:17 schreef A-noniem het volgende:

[..]

dan zal hij het misschien wel weer overleven. maar ik gun het hem echt niet!!!
Ik ook niet, maar ik gun hem eerlijk gezegd ook niet zo'n gemakkelijke dood :P
Feauteaux
pi_89901321
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:48 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar ik gun hem eerlijk gezegd ook niet zo'n gemakkelijke dood :P
hij moet lijden volgens jou? hahaha >:) :P
pi_89904277
Wow wat een aflevering!!
Had ik niet verwacht.. dacht dat wilhelmina ehhh.. vanessa williams dood geschoten.. dacht dat juanita ernstig verwond zou worden, ik dacht de hele tijd dat er iets ergs ging gebeuren.. het was spannend!!

Hoop dat paul dood is.. ben klaar met hem!!
En susan.. hmmja dat was eigenlijk de kleinste impact
pi_89904467
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:52 schreef A-noniem het volgende:

[..]

hij moet lijden volgens jou? hahaha >:) :P
Verder ben ik best lief O-)
Feauteaux
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:11:26 #194
46613 BaRdmann
Human beings feed on misery
pi_89934433
Wat foto's van de volgende aflevering ... guess who's baaaaa-haaaack ;)

En dat loopt lekker fout :)

En een promo'tje

[ Bericht 14% gewijzigd door BaRdmann op 14-12-2010 21:18:40 ]
#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:13:27 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89934540
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:11 schreef BaRdmann het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Spannende foto's zeg! :9 ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_89936153
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:11 schreef BaRdmann het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En een promo'tje

Die promo heb ik al gepost.. opletten ~O>
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:01:02 #197
208890 June.
Seriously?
pi_89940554
Beetje een saaie promo eigenlijk.
Shine bright like a diamond.
pi_89955438
Wat een hypocrieten eigenlijk he.... willen ze geen ex-cons in de straat... terwijl Mike, Carlos en Orson gewoon ex-cons zijn.

Niet te spreken van de vele moordenaars, chanteurs, hit-and-run drivers, etc. die ook op Wisteria Lane hebben gewoond.
pi_89955671
SPOILER
pi_89955705
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:28 schreef emss het volgende:
Wat een hypocrieten eigenlijk he.... willen ze geen ex-cons in de straat... terwijl Mike, Carlos en Orson gewoon ex-cons zijn.

Niet te spreken van de vele moordenaars, chanteurs, hit-and-run drivers, etc. die ook op Wisteria Lane hebben gewoond.
Nou inderdaad zeg! Daar had ik niet eens bij stilgestaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')