SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom denk ik ook dat Paul is neergeschoten door ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
Idemquote:Op maandag 13 december 2010 22:56 schreef A-noniem het volgende:
o en ik vond die eikel, die brent, echt
quote:Op maandag 13 december 2010 22:21 schreef BaRdmann het volgende:
Daarom denk ik ook dat Paul is neergeschoten door ...Ook een interessante theorie. Zou zeker kunnen. We zouden er een wedstrijdje van maken, wie raadt de dader...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you fokking to me?
Volgens mij is hij gecast voor het gehele seizoen dus ik acht de kans zeer klein dat ze hem er nu alweer uitschrijven. Dat zou té makkelijk zijn. Zal me niks verbazen als het gewoon hoort bij zijn grotere plannen...quote:Op maandag 13 december 2010 23:05 schreef Catwoman1986 het volgende:
Fijn dat Paul is neergeschoten, heeft ie wel verdiend. Maar DH kennende zal hij wel weer opgelapt worden... Kan me iig niet voorstellen dat hij nu dood is.
Inderdaad, zou goed kunnen. Beetje lame om hem gewoon poef ineens dood te laten gaan.quote:Op maandag 13 december 2010 23:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gecast voor het gehele seizoen dus ik acht de kans zeer klein dat ze hem er nu alweer uitschrijven. Dat zou té makkelijk zijn. Zal me niks verbazen als het gewoon hoort bij zijn grotere plannen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
maar hij is recht in het hart geraakt. het zou een beetje ongeloofwaardig zijn als hij dat zou overleven.quote:Op maandag 13 december 2010 23:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gecast voor het gehele seizoen dus ik acht de kans zeer klein dat ze hem er nu alweer uitschrijven. Dat zou té makkelijk zijn. Zal me niks verbazen als het gewoon hoort bij zijn grotere plannen...
Nouja, het is in de buurt van zijn hart, zou niet raak hoeven zijn. Er kwam wel weinig bloed uit ook. Niet dat dat iets zegt maar recht in het hart bloed meestal wel wat meer.quote:Op maandag 13 december 2010 23:14 schreef A-noniem het volgende:
[..]
maar hij is recht in het hart geraakt. het zou een beetje ongeloofwaardig zijn als hij dat zou overleven.
dan zal hij het misschien wel weer overleven. maar ik gun het hem echt niet!!!quote:Op maandag 13 december 2010 23:15 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Nouja, het is in de buurt van zijn hart, zou niet raak hoeven zijn. Er kwam wel weinig bloed uit ook. Niet dat dat iets zegt maar recht in het hart bloed meestal wel wat meer.
Ik ook niet, maar ik gun hem eerlijk gezegd ook niet zo'n gemakkelijke doodquote:Op maandag 13 december 2010 23:17 schreef A-noniem het volgende:
[..]
dan zal hij het misschien wel weer overleven. maar ik gun het hem echt niet!!!
hij moet lijden volgens jou? hahahaquote:Op maandag 13 december 2010 23:48 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik gun hem eerlijk gezegd ook niet zo'n gemakkelijke dood
Verder ben ik best liefquote:Op maandag 13 december 2010 23:52 schreef A-noniem het volgende:
[..]
hij moet lijden volgens jou? hahaha![]()
Spannende foto's zeg!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:11 schreef BaRdmann het volgende:
Wat foto's van de volgende aflevering ... guess who's baaaaa-haaaack
[ afbeelding ]
En dat loopt lekker fout
[ afbeelding ]
Die promo heb ik al gepost.. oplettenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:11 schreef BaRdmann het volgende:
Wat foto's van de volgende aflevering ... guess who's baaaaa-haaaack
[ afbeelding ]
En dat loopt lekker fout
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een promo'tje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou inderdaad zeg! Daar had ik niet eens bij stilgestaan.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:28 schreef emss het volgende:
Wat een hypocrieten eigenlijk he.... willen ze geen ex-cons in de straat... terwijl Mike, Carlos en Orson gewoon ex-cons zijn.
Niet te spreken van de vele moordenaars, chanteurs, hit-and-run drivers, etc. die ook op Wisteria Lane hebben gewoond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |