abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 13:39:50 #201
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_89955839
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:28 schreef emss het volgende:
Wat een hypocrieten eigenlijk he.... willen ze geen ex-cons in de straat... terwijl Mike, Carlos en Orson gewoon ex-cons zijn.

Niet te spreken van de vele moordenaars, chanteurs, hit-and-run drivers, etc. die ook op Wisteria Lane hebben gewoond.
Haha, besef ik ook pas nu jij het post... Plus Andrew heeft nooit gezeten maar is zijn straf ontlopen, nog erger eigenlijk. :') (hit and run op die moeder van Carlos)
Are you fokking to me?
pi_89955909
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:28 schreef emss het volgende:
Wat een hypocrieten eigenlijk he.... willen ze geen ex-cons in de straat... terwijl Mike, Carlos en Orson gewoon ex-cons zijn.

Niet te spreken van de vele moordenaars, chanteurs, hit-and-run drivers, etc. die ook op Wisteria Lane hebben gewoond.
ik vind dat de ex-cons ook wel weer allemaal gestereotypeerd worden. net als mike een moord gepleegd kan hebben met een reden, kunnen die mensen dat ook. maar dat zijn dan natuurlijk weer allemaal personen met koud bloed.
pi_89955944
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:39 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Haha, besef ik ook pas nu jij het post... Plus Andrew heeft nooit gezeten maar is zijn straf ontlopen, nog erger eigenlijk. :') (hit and run op die moeder van Carlos)
ook dat nog. hoe meer je erover nadenkt hoe meer je tot de conclusie kunt komen dat wisteria lane dé place to be is voor criminelen :') :P
pi_89957523
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:41 schreef A-noniem het volgende:

[..]

ik vind dat de ex-cons ook wel weer allemaal gestereotypeerd worden. net als mike een moord gepleegd kan hebben met een reden, kunnen die mensen dat ook. maar dat zijn dan natuurlijk weer allemaal personen met koud bloed.
Ja... en extra vet haar :D

Toen er halverwege de aflevering een shot kwam van Brian Austin Green en z'n tatoeages dacht ik al "nou, die ziet er zelf ook uit als een ex-con..." en dat vonden anderen dus ook :-)
pi_89958011
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 14:21 schreef emss het volgende:

[..]

Ja... en extra vet haar :D

Toen er halverwege de aflevering een shot kwam van Brian Austin Green en z'n tatoeages dacht ik al "nou, die ziet er zelf ook uit als een ex-con..." en dat vonden anderen dus ook :-)
haha, inderdaad. maar is hij dat niet ook? hij heeft toch ook in een of ander psychiatrisch instituut gezeten. denk dat daar later ook meer over aan bod komt.
pi_89958114
Oh ja, hij had wel een 'verleden' inderdaad... nou dan is Bree helemaal een hypocriet. Orson, Andrew en Keith...
pi_90029165
Hypocriet inderdaad, alhoewel ik denk dat Paul wel mannen naar de Lane haalt die wel wat meer op hun geweten hebben, en de housewives zullen dat zelf ook wel inzien.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_90093721
Beth is ook degene die ik verdenk, al moet ze dan gekke dingen moeten hebben gedaan om hem neer te schieten uit die hoek. Want hij stond met zijn rug naar zijn huis, waar Beth even daarvoor in was verdwenen. En hij is van voren beschoten.
pi_90095580
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:31 schreef cinnamongirl het volgende:
Beth is ook degene die ik verdenk, al moet ze dan gekke dingen moeten hebben gedaan om hem neer te schieten uit die hoek. Want hij stond met zijn rug naar zijn huis, waar Beth even daarvoor in was verdwenen. En hij is van voren beschoten.
in dat geval zal het ook vast niet haar bedoeling zijn geweest om vanuit de hoek te schieten waar hun huis ligt. dat wijst misschien al naar haar. of is dat te ver gezocht :P
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2010 @ 20:14:33 #210
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90095619
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:42 schreef A-noniem het volgende:

[..]

ook dat nog. hoe meer je erover nadenkt hoe meer je tot de conclusie kunt komen dat wisteria lane dé place to be is voor criminelen :') :P
Hoe toevallig ook dat al die rampen (storm, vliegtuigcrash en nu massapaniek) en misdadigers in één straat gebeuren. :')
Are you fokking to me?
pi_90098608
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 20:14 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Hoe toevallig ook dat al die rampen (storm, vliegtuigcrash en nu massapaniek) en misdadigers in één straat gebeuren. :')
zeg dat wel. en dan ook nog doen alsof ze in een vredige buurt wonen :') _O-
pi_90155011
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 20:14 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Ja wel sneu voor ze hoor, ze hebben nooit eens rust! :P
Of wacht eens, zou de serie dan saa.... :+
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  maandag 20 december 2010 @ 06:14:19 #213
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_90163077
Ik vond dit seizoen eigenlijk nogal tegenvallen. Saai. Onderwerpen die me niet interesseren. Benieuwd naar de finale, vorige aflevering maakte ook al een beetje goed.
pi_90166361
}) Wilhelmina })
*O* *O* *O*
They call me Lola!
  dinsdag 21 december 2010 @ 22:18:57 #215
46613 BaRdmann
Human beings feed on misery
pi_90258913
Weet je nog, enkele weken terug dat Teri Hatcher DH zou verlaten? Nu lees ik net dit:

quote:
Christmas has come early for Desperate Housewives star Teri Hatcher - she has reportedly landed her own U.S. TV comedy.

Hatcher was recently given the green light for a new pilot series scheduled to broadcast in America next autumn.

The show, said to be developed as the Untitled Teri Hatcher Pilot, will be produced by Housewives creator Marc Cherry.

A source tells the National Enquirer, "Teri's absolutely thrilled. She got the good news on the final day of shooting Housewives before the holiday hiatus.

"It's going to be a dark comedy in the Housewives tradition."
Source: iMDB

Nu snap ik er niets meer van eigenlijk. Producer Marc Cherry bedenkt een sitcom voor Teri? En wat dan met DH?
#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
  † In Memoriam † dinsdag 21 december 2010 @ 22:20:32 #216
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90259038
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 00:02 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ja wel sneu voor ze hoor, ze hebben nooit eens rust! :P
Of wacht eens, zou de serie dan saa.... :+
:Y
Are you fokking to me?
  woensdag 22 december 2010 @ 00:37:03 #217
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_90267425
Mid-season finale was best goed, al waren een aantal dingen wel voorspelbaar.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_90268346
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:20 schreef Marie30 het volgende:

[..]

:Y
ik snap m niet... saa....???
pi_90278809
i
pi_90279512
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:18 schreef BaRdmann het volgende:
Weet je nog, enkele weken terug dat Teri Hatcher DH zou verlaten? Nu lees ik net dit:

[..]

Source: iMDB

Nu snap ik er niets meer van eigenlijk. Producer Marc Cherry bedenkt een sitcom voor Teri? En wat dan met DH?
Het is duidelijk gemaakt dat ze DH in ieder geval niet verlaat. Las laatst wel een post dat ze aan het onderhandelen waren over hun nieuwe salaris de komende seizoenen maar dat dat goed liep ; en verschillende spoiler sites gaven aan dat ze gewoon dus bij DH blijft net als de 3 andere lead actresses. Ik gok, als bovenstaand stukje echt klopt, dat Teri de 2 series gewoon gaat combineren, of misschien iets minder scenes krijgt in DH. Maar eerlijk gezegd twijfel ik een beetje of bovenstaand stukje wel klopt want dat is echt nog nergens bekend, en dan zou Ausiello of Kristen Dos Santos of weet ik veel welke spoiler site het ook al wel hebben aangekondigd.
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2010 @ 14:20:42 #221
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90288396
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 00:55 schreef Deceit het volgende:

[..]

ik snap m niet... saa....???
...saai worden.
Are you fokking to me?
  woensdag 22 december 2010 @ 16:17:30 #222
46613 BaRdmann
pi_90294237
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 11:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Het is duidelijk gemaakt dat ze DH in ieder geval niet verlaat. Las laatst wel een post dat ze aan het onderhandelen waren over hun nieuwe salaris de komende seizoenen maar dat dat goed liep ; en verschillende spoiler sites gaven aan dat ze gewoon dus bij DH blijft net als de 3 andere lead actresses. Ik gok, als bovenstaand stukje echt klopt, dat Teri de 2 series gewoon gaat combineren, of misschien iets minder scenes krijgt in DH. Maar eerlijk gezegd twijfel ik een beetje of bovenstaand stukje wel klopt want dat is echt nog nergens bekend, en dan zou Ausiello of Kristen Dos Santos of weet ik veel welke spoiler site het ook al wel hebben aangekondigd.
Wel, toen ik dat bericht vond op iMDB, stond het er een uur op. Heb het meteen door getweet naar KDS & Michael A. Nog geen reactie weliswaar.
pi_90296461
(major) Spoilers!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 22 december 2010 @ 17:07:16 #224
46613 BaRdmann
pi_90296611
quote:
11s.gif Op woensdag 22 december 2010 17:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
(major) Spoilers!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Finally is die site back online ... thx for that
pi_90297178
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 16:17 schreef BaRdmann het volgende:

[..]

Wel, toen ik dat bericht vond op iMDB, stond het er een uur op. Heb het meteen door getweet naar KDS & Michael A. Nog geen reactie weliswaar.
Maar omdat één site het aangeeft hoeft het niet meteen waar te zijn natuurlijk. Als zo'n grote hoofdrolspeelster een nieuwe pilot krijgt dan weten Ausiello en al die anderen het ook wel. Daarnaast het feit dat laatst nog talloze berichtjes waren dat ze de show niet zou verlaten...ik denk dat het dus niet echt klopt, dat iMDB berichtje, maar ik kan t ook fout hebben natuurlijk. Totdat ik het ergens bevestigd zie, ben ik in ieder geval niet overtuigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')