SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan is het wachten tot 2 januari voor de volgende aflevering#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
Ik weet het..quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:52 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hmmz.. Snap niet hoe je dit niet door kon hebben : )
Het lag er de vorige keer al iets te dik boven op dat het gesprek van Tom en Renee een staartje ging hebben dus het was wel een beetje een open deurquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:39 schreef Viking84 het volgende:
Goeie aflevering! Paul heeft het echt goed uitgedacht allemaal! Ik denk ook dat ik m'n huis zou verkopen als ik daar woonde.
Ik was zeker de enige die pas toen Renee zich versprak tegenover Susan door had dat Renee het over Tom had toen ze het over haar grote liefde had?.
Dat had ik eerder ook wel, maar volgens mij ben ik steeds beter getraind in het ontdekken van dit soort dingenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:25 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ik weet het..Maar ik zit echt met m'n gedachte op 0 naar dat soort dingen te kijken hoor
Ik wist dat Renee iets met Tom uitgespookt heeft vroeger, maar wist ik veel dat dat haar nu nog steeds bezighoudtquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:25 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ik weet het..Maar ik zit echt met m'n gedachte op 0 naar dat soort dingen te kijken hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En promo voor #11!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt trouwens ook een gastrol vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest zo denken aan dat Loveparade drama.. jakkes. Zat me ook al af te vragen hoe je zoiets opneemt met een hoop figuranten, zonder dat er echt paniek uitbreekt.
Anyway, erg spannende aflevering en ik haat het dat we nu weer 3 weken moeten wachten![]()
![]()
Ik ben nu trouwens de afleveringen aan het inhalen, zit nu bij aflevering 8. Maar seriously, het lag er wel dik bovenop dat die vrouw van Paul de dochter was van Martha/Felicia whatever.Shine bright like a diamond.![]()
Zo ja echt, wat een aflevering!! Ik kreeg er echt gewoon kippenvel van...![]()
Was echt even stil toen hij was afgelopen....![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 16:36 schreef June. het volgende:
Maar seriously, het lag er wel dik bovenop dat die vrouw van Paul de dochter was van Martha/Felicia whatever.![]()
![]()
Oh ik dacht dat er vandaag geen aflevering zou zijn, lees ik ineens dat mensen het een spannende aflevering vonden
De download maar es aangezet dan, kan ik zo fijn kijken
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.![]()
Woah wat een aflevering...Susan...
Wel heel goed gespeeld allemaal, kreeg het er gewoon benauwd van en de Loveparade ging ook even door mijn gedachten.
Weer drie weken wachten nu? Dus pas in januari weer?![]()
![]()
Oooomg
Ik denk trouwens dat het Mike is, die Paul neerschoot. Die twee hebben al een verleden.
Mike is eerder teruggekomen om Susan te zien en hoort dan wat er was gebeurd en schiet dan zonder pardon Paul neer.
Noot noot.![]()
Vond Tom wel prachtig toen Susan hem confronteerde. Dat gestotter en dat koffiekopje, prachtig![]()
En ik dacht even dat Paul een Felicia Tilman deed, door zichzelf te schieten, en daarmee de verdenkingen op de buurt te laten vallen. Ik zag later in beeld dat dat niet echt kon![]()
![]()
Zat ik ook aan te denken eigenlijkquote:Op maandag 13 december 2010 19:16 schreef Jojoortje het volgende:
Oooomg
Ik denk trouwens dat het Mike is, die Paul neerschoot. Die twee hebben al een verleden.
Mike is eerder teruggekomen om Susan te zien en hoort dan wat er was gebeurd en schiet dan zonder pardon Paul neer.Zal me niks verbazen. Of anders misschien Bob of Lee.
![]()
Wat een aflevering, heb wel een traantje weg moeten pinken toen ik Susan daar zo zag liggen. Echt heel heftig. Ben benieuwd hoe dit nu verder gaat, wie Paul neerschoot enzo.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 20:01 schreef Blistering het volgende:
Wat een aflevering, heb wel een traantje weg moeten pinken toen ik Susan daar zo zag liggen. Echt heel heftig. Ben benieuwd hoe dit nu verder gaat, wie Paul neerschoot enzo.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |