abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91202335
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:23 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Of Lynette heeft weer wat te klagen over haar kinderen...
Ik vind inderdaad dat ze haar een keer wat meer mogen laten doen, en betrokken laten raken in een mystery. Susan en Bree zijn niet de enige die dat kunnen :P
Lynette heeft d'r portie wel gehad met Eddie.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_91205131
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:39 schreef Blistering het volgende:

[..]

Dat wel ja ; maar ook dat draaide niet alleen om hem, maar ook om haar kinderen. Bovendien was ze met die verhaallijn maar een paar afleveringen betrokken. Terwijl Susan en Bree echt bijna volledige seizoenen mee werden genomen in het mysterie.
pi_91215025
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:39 schreef Blistering het volgende:

[..]

Nou dat vind ik wel meevallen, op het moment dat ze achter zijn ware aard kwam, was het ook alweer zo goed als voorbij.
Steeds zodra Lynette even een andere verhaallijn krijgt, is het maar voor kort, terwijl dat gezeur met Tom en de kids maar door blijft gaan. De verhoudingen zitten wat scheef in haar verhaal vind ik.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  Moderator maandag 17 januari 2011 @ 16:03:17 #254
9859 crew  Karina
Woman
pi_91467466
Ik zit nu te kijken en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 20 januari 2011 @ 13:29:49 #255
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_91609189
quote:
99s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:03 schreef Karina het volgende:
Ik zit nu te kijken en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
SPOILER
pi_91772844
Zie net dat er 13 februari pas weer een nieuwe ep is. ;(
pi_91776218
Volgens mij niet hoor.. http://abc.go.com/shows/desperate-housewives

hij staat daar gewoon voor vanavond op 't programma ;)
pi_91790710
Nee, dat was een herhaling.
pi_91792033
quote:
2s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee, dat was een herhaling.
Oh vandaar! Dacht dat ze bij ABC op de website een foutje hadden gemaakt, de 'nieuwe' aflevering is met een cammende Susan. Pffff... :'(
pi_91802634
Verdorie, nu moet ik zonder al mijn favo series :(
Waarom kunnen ze nooit eens elke week een aflevering doen, ik word schijtziek van al die onderbrekingen. Of doe dan een langere break in het midden van het seizoen, maar dit is echt heel vervelend.
Feauteaux
pi_91957895
oooow... arme Dick... :'( Ik vond het wel zielig voor hem dat het niet zijn beeper was die af ging..

Maar wel weer grappig dat Susan zei: 'well, no one ever told me I looked like a Susan, but YOU..."
pi_92000094
Ja mooie scene was dat, je weet gewoon dat die man al jarenlang wacht op dat geluidje..
  vrijdag 28 januari 2011 @ 18:30:53 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92000255
Was er afgelopen maandag geen aflevering? Nee hè? (volgens myepisodes.com nml wel, maar ik kan nergens iets vinden)
Niet meer actief op Fok!
pi_92646309
Maandag eindelijk weer een nieuwe ep. Hehe, dat werd tijd.
pi_92646361
Kan niet wachten! Ik had gelukkig nog 4 episodes liggen dus die heb ik in de tussentijd bekeken :)
pi_92667266
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 17:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maandag eindelijk weer een nieuwe ep. Hehe, dat werd tijd.
Ik zit ook totaal niet meer in het verhaal.. Echt irritant die pauzes elke keer..
Shine bright like a diamond.
pi_92776089
De nieuwe staat online, ga hem nu kijken. *O* Wel zeer irritant inderdaad, moet er weer helemaal inkomen nu.
pi_92785047
Hij was goed weer ^O^
pi_92804026
Toffe aflevering :D Gewoon dat lijk op de bank laten zitten _O-

Ben benieuwd hoe nu verder met Bree en Keith!
Feauteaux
pi_92804342
Beetje zielige episode. Normaal gebeurt een van de housewives iig een grappig verhaal. Nu alleen erger verhalen. Een kidney, een dode, een misbruikte en een leugen over een kind.
pi_92827191
Wel opmerkelijk dat er niet meer wordt gerept over de financiele situatie van Mike en Susan. Mike moest toch ergens anders heen om geld te verdienen? Nu is hij al een poos weer terug, maar er wordt niks over gezegd. En het lijkt me dat Susan's ziekte toch ook wat geld kost. of zou dat allemaal verzekerd zijn? Nouja, hoe dan ook vaag.

Dat lijk-verhaal vond ik ook een beetje too much ;).

En het was toch al eens duidelijk gemaakt dat Gaby een stiefvader had die haar misbruikte? Het kwam me iig bekend voor.
pi_92829033
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 01:09 schreef Tegan het volgende:
Beetje zielige episode. Normaal gebeurt een van de housewives iig een grappig verhaal. Nu alleen erger verhalen. Een kidney, een dode, een misbruikte en een leugen over een kind.
Nou die dode vond ik anders best lachwekkend. Niemand die het erg vindt want het was toch een lul. En ja opzich, voor hetzelfde geld was ie in zn slaap dood gegaan en hadden ze hem pas echt 's ochtends gevonden :P

quote:
2s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
En het was toch al eens duidelijk gemaakt dat Gaby een stiefvader had die haar misbruikte? Het kwam me iig bekend voor.
Klopt, dat is al eens eerder ter sprake gekomen, weet alleen niet meer wanneer en met wie. Maar ik moest er ook meteen wel aan denken toen die therapeut over Gaby's kindertijd begon.
Feauteaux
pi_92829136
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:23 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Nou die dode vond ik anders best lachwekkend. Niemand die het erg vindt want het was toch een lul. En ja opzich, voor hetzelfde geld was ie in zn slaap dood gegaan en hadden ze hem pas echt 's ochtends gevonden :P

[..]

Klopt, dat is al eens eerder ter sprake gekomen, weet alleen niet meer wanneer en met wie. Maar ik moest er ook meteen wel aan denken toen die therapeut over Gaby's kindertijd begon.
Volgens mij kwam ergens in seizoen 2 de moeder van Gabrielle langs en die 2 kregen ruzie. Toen stortte Gaby bij Carlos in, dat zij door haar stiefvader was misbruikt. Toen heeft Carlos haar moeder de deur gewezen. Zij bood toen zelfs nog aan om draagmoeder voor hun te worden.
pi_92839127
Van dat Halfway House horen we ook niet veel meer..
pi_92869201
Mooie aflevering! Ik heb het gemist! ;(

Mooi hoe ze het hadden gedaan met de moeder van Lynette, dat ze zich eerst afvroegen hoe het kon dat iemand zo kon zijn en dan later die moeder ook zo is.

Ik vind Gaby en Carlos zo'n leuk stel, al een aantal seizoenen. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')