Lynette heeft d'r portie wel gehad met Eddie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Of Lynette heeft weer wat te klagen over haar kinderen...
Ik vind inderdaad dat ze haar een keer wat meer mogen laten doen, en betrokken laten raken in een mystery. Susan en Bree zijn niet de enige die dat kunnen
Dat wel ja ; maar ook dat draaide niet alleen om hem, maar ook om haar kinderen. Bovendien was ze met die verhaallijn maar een paar afleveringen betrokken. Terwijl Susan en Bree echt bijna volledige seizoenen mee werden genomen in het mysterie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:39 schreef Blistering het volgende:
[..]
Lynette heeft d'r portie wel gehad met Eddie.
Nou dat vind ik wel meevallen, op het moment dat ze achter zijn ware aard kwam, was het ook alweer zo goed als voorbij.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:39 schreef Blistering het volgende:
[..]
Lynette heeft d'r portie wel gehad met Eddie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:03 schreef Karina het volgende:
Ik zit nu te kijken enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh vandaar! Dacht dat ze bij ABC op de website een foutje hadden gemaakt, de 'nieuwe' aflevering is met een cammende Susan. Pffff...quote:
Ik zit ook totaal niet meer in het verhaal.. Echt irritant die pauzes elke keer..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maandag eindelijk weer een nieuwe ep. Hehe, dat werd tijd.
Nou die dode vond ik anders best lachwekkend. Niemand die het erg vindt want het was toch een lul. En ja opzich, voor hetzelfde geld was ie in zn slaap dood gegaan en hadden ze hem pas echt 's ochtends gevondenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:09 schreef Tegan het volgende:
Beetje zielige episode. Normaal gebeurt een van de housewives iig een grappig verhaal. Nu alleen erger verhalen. Een kidney, een dode, een misbruikte en een leugen over een kind.
Klopt, dat is al eens eerder ter sprake gekomen, weet alleen niet meer wanneer en met wie. Maar ik moest er ook meteen wel aan denken toen die therapeut over Gaby's kindertijd begon.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
En het was toch al eens duidelijk gemaakt dat Gaby een stiefvader had die haar misbruikte? Het kwam me iig bekend voor.
Volgens mij kwam ergens in seizoen 2 de moeder van Gabrielle langs en die 2 kregen ruzie. Toen stortte Gaby bij Carlos in, dat zij door haar stiefvader was misbruikt. Toen heeft Carlos haar moeder de deur gewezen. Zij bood toen zelfs nog aan om draagmoeder voor hun te worden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:23 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Nou die dode vond ik anders best lachwekkend. Niemand die het erg vindt want het was toch een lul. En ja opzich, voor hetzelfde geld was ie in zn slaap dood gegaan en hadden ze hem pas echt 's ochtends gevonden
[..]
Klopt, dat is al eens eerder ter sprake gekomen, weet alleen niet meer wanneer en met wie. Maar ik moest er ook meteen wel aan denken toen die therapeut over Gaby's kindertijd begon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |