Prachtig zeg!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
t duurde een tijdje voordat ik gezien had dat die ene zwart-wit foto van het hoofdje zeg maar genomen was op het moment dat t hoofd er wel was en t lijfje nog niet![]()
ik dacht al van wat zit dat raar joh?! hahaha
Voor de liefhebbers:
http://www.dfwbirthphotographer.com/home/
Geen smerige foto's ofzo hoor![]()
ik vind vooral de foto's van de momenten dat ze hun kindje vasthebben zo mooizo intiem en het geluk spat er echt vanaf.
En als ik die foto's met broertjes en zusjes zie word ik helemaal mushy. Straks krijgt mijn kind ook een zuhuhuhusjeee/emo
Succes! Hoop dat je er wat wijzer wordt (of dat je met baby weer naar huis mag).quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:58 schreef kaatjejannie het volgende:
even een ego post, net bij de vk vandaan. Mijn bloeddruk is te hoog (130/95 tot 100) moet zo naar het ziekenhuis. 14.45 daar zijn. Eiwitten in mijn urine waren wel goed, maar die bloeddruk is te hoog.
Wat mooi! Zelfs die (ziekenhuis?)foto met de schaar is mooi, helemaal niet eng.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers:
http://www.dfwbirthphotographer.com/home/
Geen smerige foto's ofzo hoor![]()
ik vind vooral de foto's van de momenten dat ze hun kindje vasthebben zo mooizo intiem en het geluk spat er echt vanaf.
En als ik die foto's met broertjes en zusjes zie word ik helemaal mushy. Straks krijgt mijn kind ook een zuhuhuhusjeee/emo
Ik geloof dat ze nog een aantal keer mijn bloeddruk gaan meten en er gaat bloed geprikt worden. Verder.. geen idee. De vk zei dat ik mijn tas maar mee moest nemen. Die heb ik net nog maar even nagelopen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:02 schreef danic het volgende:
Oh jé KJ, das niet best. Wat gaat er dan precies in het ziekenhuis gebeuren? of is dat nog niet duidelijk?
ja duidelijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Prachtig zeg!
En jij ging zeker helemaalBij die eerste foto van de geboorte van Micah?
![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Of ze kijkt zoals Jen van Tico, Huup. Die keek echt met zo'n blik van concurrentie
Dat je dat nu al weet! Ik kreeg de vorige keer de vraag vrij vroeg in de zwangerschap voorgelegd en ik had geen idee wat te antwoorden. Dat wil zeggen, ik had geen idee hoe ik een besluit moest nemen en ik vond het eigenlijk maar raar dat ik die vraag al zo vroeg kreeg. Ik verkeerde in de veronderstelling dat ik na de bevalling wel kon kijken hoe het liep. Dat heb ik dus ook maar geantwoord (met vermelding van de wens om de baby wel meteen aan te leggen na de geboorte).quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:57 schreef danic het volgende:
Wat een lieve reacties weer, echt fijn.
Was toch een beetje bang voor oordelen, maar zo te lezen valt dat wel mee.
Dat is even schrikken! Succes gewenst!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:58 schreef kaatjejannie het volgende:
even een ego post, net bij de vk vandaan. Mijn bloeddruk is te hoog (130/95 tot 100) moet zo naar het ziekenhuis. 14.45 daar zijn. Eiwitten in mijn urine waren wel goed, maar die bloeddruk is te hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |