abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 oktober 2010 @ 09:51:13 #101
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_87524434
Dag lieve zwangeren. Het is inderdaad gebeurd! :)
Helaas heb ik niet de zwangere genen van mijn moeder, die binnen 2,5 uur mij op de mat poepte. Wij hebben er maandag/dinsdag bijna 20 uur over gedaan. Het hele verhaal komt nog wel, maar heb uiteindelijk een keizersnee gehad.

Uiteindelijk niet belangrijk natuurlijk, want onze dochter Neve ligt nu naast me te slapen en ze is, geheel volgens de betekenis van haar Ierse naam, schitterend. Ze doet het beter dan haar moeder op het moment :) drinkt zonder problemen uit de borst (valt wel continu in slaap tussendoor :D ) en we genieten ons suf.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 09:53:48 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_87524512
Gefeliciteerd! *O* Mooie naam ook. :Y
pi_87524614
gefeliciteerd!!! *O* *O*

Mooie naam!! O+ O+

Nu wil ik ook!!!! ( vind zelf dat ik boven aan het lijstje sta hoor ;) )

Sil, je bent gewoon 37 weken zwanger wow!!

Heerlijk geslapen weer vannacht, zelfs niet naar de wc geweest.. vanmiddag naar de vk, ben benieuwd!
*poef* nu is het weg
  donderdag 14 oktober 2010 @ 10:06:28 #104
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87524787
Gefeliciteerd Hik! :* GENIET!!!
Ik wens jullie alle geluk van de wereld toe samen (als je maar wel een beetje voor ons overlaat ;) ).
  donderdag 14 oktober 2010 @ 10:08:24 #105
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_87524832
Hik wat een onwijs mooie naam! Gelukkig ben je nu bevallen, maar het klinkt alsof het erg heftig was zeg.

KJ, k ben benieuwd!
pi_87524848
*O* Hik, gefeliciteerd! Mooie naam! *O*

Mefke, hier ook een 2e zwangerschap die volledig anders is dan de eerste. De eerste liep ik zonder kwaaltjes flierefluitend door tot 40 weken, nu ben ik halverwege al zo gammel als wat en nog steeds regelmatig misselijk.
pi_87524955
Hik!! *O* *O* *O* gefeliciteerd!!! Mooie naam. O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87525039
Gefeliciteerd Hik! *O* En idd, een hele mooie naam!! O+
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_87525866
Gefeliciteerd met Neve, Hik. *O*
pi_87525908
Gefeliciteerd Hik met Neve. Geniet er van!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_87526105
Hik, hier word ik helemaal emo van :') jij, de wereldreizigster, die zomaar mama is. :')

Gefeliciteerd dus! :*
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:00:29 #112
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_87526212
Gefeliciteerd Hik, fijn dat het goed met haar gaat, geniet ervan!
pi_87527643
Gefeliciteerd Hik *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_87527769
*O* Hik! Van harte gefeliciteerd met Neve! Mooie naam...geniet ervan! *O*

Sil de 37 weken gehaald! *O*

En ik ben ook vandaag 33 weken alweer!
Back in business.
pi_87528178
Hik, gefeliciteerd met Neve!

En Sil met de 37 weken!

Ik ben zelf alweer 15 weken, wat gaat dat snel...nog niet echt een duidelijk buikje, behalve wat er dan al zat.
Zal ook wel komen door de 5 kilo die ik afgevallen ben.
Ik voel de baby overigens nog niet, ik weet ook helemaal niet wat ik zou moeten voelen haha.

Verder nog steeds in de lappenmand, al lijkt het spugen wel iets minder te worden.
pi_87528231
Hik! *O* Heel erg gefeliciteerd! *O* Wat een mooie naam! Ik neem aan dat je hem op zijn Engels uitspreekt?

Hier bijna de mijlpaal van 12 weken, toch wel een geruststelling.
Was gisteren op de badminton en daar kreeg ik de vraag hoe lang ik nog moest. Nou ja! Dus ik: eeeeehh 6 maanden! Oh oh jeetje.......goh (vage reactie dus).

Jeetjejom, ben eerlijk gezegd een beetje opgelucht dat ik lees dat jij flesvoeding geeft. Kreeg al de indruk dat ik de enige ben in het hele toppic die niet voor borstvoeding kiest.
pi_87528328
Gefeliciteerd hik!!
pi_87528376
haha danic :D dan voel je je gelijk altijd zo lekker opgeblazen :')
en joh, borstvoeding flesvoeding boeit toch niet? Gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Zolang je je kind maar voedt straks :+

*O* voor de (bijna) mijlpalen!

Er staat in de nieuwe Mama een mooie fotoreportage van een bevalling O+ zo mooi <3 ik zou het zelf wel willen maar tegelijk ook weer niet omdat ik er eigk niet nog iemand bij wil hebben. even buiten beschouwing gelaten dat zoiets ook veul te duur is voor mij :P . Maar het lijkt me wel een heel mooi aandenken aan je bevalling.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:19:16 #119
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87528571
Hik, veel geluk met jullie dochter! wat rot dat 't zo'n lange bevalling was, en uiteindelijk toch nog tot een keizersnede moest worden overgegaan. maar wat fijn dat Neve er nu is, gezond en wel. Van harte! :*
in de haak.
pi_87528617
danic de nieuwe uk moet een ster in borstdrinken zijn, zo niet dan wordt het hier ook fles. Wat huup zegt, boeit niet als ze maar drinken krijgen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:21:23 #121
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87528635
HiK van harte gefeliciteerd met je dochter! *O* Geniet ervan! *O*

Danic, daar moet je je niet druk om maken joh! Zolang je maar bekend bent met de voors en tegens van beide opties moet je doen waar jij je het prettigst bij voelt! En, het een sluit het ander niet uit, das ook nog een optie. :)
A grand adventure has begun.
pi_87528816
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:13 schreef huuphuup het volgende:
haha danic :D dan voel je je gelijk altijd zo lekker opgeblazen :')
en joh, borstvoeding flesvoeding boeit toch niet? Gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Zolang je je kind maar voedt straks :+

*O* voor de (bijna) mijlpalen!

Er staat in de nieuwe Mama een mooie fotoreportage van een bevalling O+ zo mooi <3 ik zou het zelf wel willen maar tegelijk ook weer niet omdat ik er eigk niet nog iemand bij wil hebben. even buiten beschouwing gelaten dat zoiets ook veul te duur is voor mij :P . Maar het lijkt me wel een heel mooi aandenken aan je bevalling.
Hihihi ik deed de Mama open en boem geboorte voor je neus _O-
Maar wel heel mooi ja!
pi_87528963
O, ik ben erg benieuwd naar die reportage. Als ik terugdenk aan de paar foto's die mijn vriend tijdens de bevalling heeft gemaakt kan ik me niet voorstellen dat het ook charmant kan zeg maar...

*O* Hopelijk wordt vanmiddag mijn positiebadpak bezorgd, dan kan ik vanavond voor het eerst gaan zwangerschapszwemmen. *O* Volgens de bekkenfysio was dat erg goed voor mijn gammele lijf, zou fijn zijn!
pi_87528972
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:26 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Hihihi ik deed de Mama open en boem geboorte voor je neus _O-
Maar wel heel mooi ja!
t duurde een tijdje voordat ik gezien had dat die ene zwart-wit foto van het hoofdje zeg maar genomen was op het moment dat t hoofd er wel was en t lijfje nog niet :D :')
ik dacht al van wat zit dat raar joh?! hahaha

Voor de liefhebbers:
http://www.dfwbirthphotographer.com/home/

Geen smerige foto's ofzo hoor ;)
ik vind vooral de foto's van de momenten dat ze hun kindje vasthebben zo mooi O+ zo intiem en het geluk spat er echt vanaf.

En als ik die foto's met broertjes en zusjes zie word ik helemaal mushy. Straks krijgt mijn kind ook een zuhuhuhusjeee :'( /emo

[ Bericht 29% gewijzigd door huuphuup op 14-10-2010 12:37:08 ]
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:49:32 #125
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_87529521
Hik: gefeliciteerd met jullie dochter Neve!
Benieuwd naar je verhaal - klinkt heftig.

Hier vandaag 38 weken. Huis gepoetst, tassen ingepakt: baby mag komen!
(heb niet het idee dat dat gaat gebeuren...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')