in chili betalen ze met de peso.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
Op zich kan die installatie een mooie toeristische attractie worden.
Volk zat dat er 100 dollar voor over heeft om een ritje op en neer te maken
quote:
Was een grapje van mij.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
er staat carrier pigeon handler en bij de anderen staat hun beroep daar.
Een vage kennis van me heeft er ooit eens een nieuwe auto mee gewonnenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was een grapje van mij.
Duiven in de mijn kan natuurlijk niet, dus ik maakte er als grap maar vleermuizen van.
Maar buiten de mijn om in hun vrije tijd hebben ze duiventeelten en hebben dat als hobby/sport (want je kan er dikke geldprijzen mee verdienen) bij.
een hyperventilerende duivenmelkerquote:
Moet je voor de grap eens googlen op "pigeon handler"quote:
Hypertension betekent hoge bloeddruk.quote:
gvd je hebt nog gelijk ook.. zijn die kerels soms die mijn als geheime duiventil uitvalplaats aan het gebruiken?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens googlen op "pigeon handler"
Komen al die mijnwerkers voorbij
Op google bij vertalen kom je uit op duivenkweker... criador... criar = kweken
Er zit toch geluid bij? op cnn is ook commentaar op TVquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:31 schreef Markeerstift het volgende:
Is er ook een stream met geluid?
dat is er nou een waarvan de mensen in de mijn zoiets hebben van 'hehe eindelijk van hem af'quote:
van de cameraman?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat is er nou een waarvan de mensen in de mijn zoiets hebben van 'hehe eindelijk van hem af'
van de elvis sing alongsquote:
Misschien heeft er iemand medische hulp nodig?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:20 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom gaat er weer iemand naar beneden dan?
Dat is waarschijnlijk de enige Chileen die niet bijgelovig is.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:20 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom gaat er weer iemand naar beneden dan?
Klinkt nog logisch ook inderdaadquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
De psycholoog wordt afgelost. Ze werken 12 uur shifts. Tevens wordt het no 13 probleem zo omzeild
Zijn er nou echt mensen die het de hele dag volgen? Het is zeker indrukwekkend, maar al zou ik niks te doen hebben, dan nog ga ik niet de hele dag kijken.quote:
Omdat ze zich hebben ingebeeld dat ze filmsterren zijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:39 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Waarom hebben ze allemaal zo'n zwarte zonnebril op.
Ze hebben twee maanden geen zonlicht gezien, alleen kunstlicht. Ze mogen nu ook niet te lang in de zon blijven.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:39 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Waarom hebben ze allemaal zo'n zwarte zonnebril op.
Inderdaad, ziet er hartstikke claustrofobisch uit zo die beelden in de mijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:49 schreef ouderejongere het volgende:
wat een klein gaatje waar die capsule door komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |