quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:20 schreef Maanvis het volgende:
kan iemand nog uiotleggen waarom zowat een kwart van die mijnwerkers een duivenmelker is
Woei, dank u.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mmm, Fok! verneukt links van de playlistzo dan...
[ code verwijderd ]
Dinsdag de 13e is de ongeluksdag in Spanje.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:28 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Spanje juist niet hoor. De 13e. Mijn vriend komt daar vandaan en ze doen er daar niet aan. Omdat ze er niet uitkomen of het een dinsdag of een vrijdag moet zijn
Mijn vriend zegt van niet en die is er geboren en woont sinds 2 jaar hier.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dinsdag de 13e is de ongeluksdag in Spanje.
Net als wij 1 april hebben hebben ze daar ergens in december, de 28e volgens mij, als grapjes uithalen.
Heb 7 jaar in Spanje gewoond, dus ken de gebruiken daar wel.
Martes trece... Día de mala suerte
Ik weet niet waar je vriend vandaan komt. Net ff ter controle naar mijn ex gebeld en ze zei meteen, martes trece, oftewel dinsdag de 13e.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:28 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Spanje juist niet hoor. De 13e. Mijn vriend komt daar vandaan en ze doen er daar niet aan. Omdat ze er niet uitkomen of het een dinsdag of een vrijdag moet zijn
Net een zwangerschap héquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:34 schreef CyclingGirl het volgende:
even on topic:
Ik vind het wel een mooi verhaal hoor, dat ze er zo allemaal uit komen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net een zwangerschap hé(maar dan een 33-ling)
Ze is nu op BBC-worldnewsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dat ventje van 19 van vanmorgen heeft zijn vriendin van 17 ten huwelijk gevraagd, hoor ik net op Sky News.
Ze hebben samen al wel een kind van anderhalf ofzo.
Picsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dat ventje van 19 van vanmorgen heeft zijn vriendin van 17 ten huwelijk gevraagd, hoor ik net op Sky News.
Ze hebben samen al wel een kind van anderhalf ofzo.
aah oke dacht dat het hun beroep in d emijn was ofzo, aangezien ze daarmee altijd beginnenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is daar een volks"sport".
Duif honderden kilometers vrijlaten en wie snelste thuis is heeft gewonnen.
Denk dat het dan vleermuismelkers zouden zijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
aah oke dacht dat het hun beroep in d emijn was ofzo, aangezien ze daarmee altijd beginnen
Ik kan het ook lezen hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laat dit maar aan je vriend lezen dan....
En las culturas de España, Grecia y los países de América Latina, el martes 13 es considerado un día de mala suerte. Hay mucha gente con fobia a este día, que no viaja a ningún lado por superstición. También es habitual que los aviones no tengan fila 13 (se supone que los pasajeros no comprarían billetes para dicha fila). La fobia a este día se llama Trezidavomartiofobia.
Las connotaciones negativas que se le dan al martes 13 no tienen fundamentos científicos, por lo cual se debe tener muy claro que sólo se trata de un mito.
Incluso hay mucha gente que lo ha tomado al revés, por lo cual dentro de sus creencias, lo consideran como un día de buena suerte. Tanto así, que durante ese día muchos apuestan por ese número en los juegos de azar.
Las connotaciones aplicadas a este día son iguales a las del viernes 13 en las culturas anglosajonas o el viernes 17 en Italia.
Bron: http://es.wikipedia.org/wiki/Martes_13
BBC en Euronews hebben die counter er ook op staan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Volg het nu ook op CNN. Wel echt een mediaspektakel met die counter zo onderaan het scherm xD. Maar het is het waard. Tis een mooi verhaal.
er staat carrier pigeon handler en bij de anderen staat hun beroep daar.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Denk dat het dan vleermuismelkers zouden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |