abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87776243
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:10 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Ik heb het al eerder gevraagd maar toen reageerde je ook al niet, bewijs maar eens dat een Boeing niet door de stalen balken van de WTC torens kon vliegen. Vraag je je wel eens af waarom de mensen die daar echt verstand van hebben tot op de dag van vandaag nog steeds niet hebben gezegd hey wacht even dat kan helemaal niet.. over nadenken gespoken...
bewijs is je eigen verstand, of laat je natuurkunde leraar het nog een keer uit leggen, aluminium is gewoon een superzacht materiaal.
pi_87776552
deze foto kan toch helemaal niet, geen grote kras/schraapsporen te zien op dat stuk romp.
pi_87776924
Toch wel knap dat ze in die verpulverde chaos nog ongeschonden (papieren) paspoorten hebben gevonden..( van de 'kapers')
pi_87776989
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 23:15 schreef THEFXR het volgende:
deze foto kan toch helemaal niet, geen grote kras/schraapsporen te zien op dat stuk romp.
[ afbeelding ]
Hoe willen ze in no time van die dingen neerleggen dan? Of bedoel je dat niet?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_87777122
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 23:27 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hoe willen ze in no time van die dingen neerleggen dan? Of bedoel je dat niet?
Dit is gewoon een fotosoep en kan op elke willekeurige locatie gefotografeerd zijn om later te worden bewerkt om je te laten denken dat ie op de 'crimescene' is gemaakt. ;)
pi_87777447
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Heerlijk om zulke wijze woorden te mogen ontvangen van iemand die meent de waarheid in pacht te hebben. :{ "je moet namelijk ook zelf blijven nadenken"... :D
Beter dan slechts het advies 'Het enige wat je hoeft te doen is goed kijken naar foto's en filmpjes' op te volgen van iemand die de waarheid in pacht meent te hebben maar al vaker misleid is door filmpjes die hij voorgeschoteld kreeg. Ik kijk liever naar twee kanten van een verhaal, analyseer beide en trek dan mijn conclusies. Ik wacht nog steeds op je ladingen bewijs dat niemand de vliegtuigen heeft gezien, Barbara Olsen een acteur was/helemaal niet bestond, er helemaal geen slachtoffers zijn gevallen... Wat dat is toch de waarheid die jij de laatste dagen hebt loopt verkondigen..

quote:
Goed.. jouw pdf-je neem ik ook al niet al te serieus sinds het eerste waar mijn blik op viel, onderstaande stukje was:
Goh wat een verrassende kop in het zand reactie weer, waarom zou je ook twee kanten van het verhaal moeten kennen van iets wat jij als bewijs aanbrengt... Ik schreef letterlijk: September Clues zit namelijk vol met speculaties (vandaar it could, this has not been proven), misleidingen (aka it has not been esthablished) en fouten (nose out).

Waarom weer bewijs en argumenten negeren terwijl je op zoek bent naar de waarheid rond 9/11? Dan wil je toch zoveel mogelijk theorieën weg kunnen strepen als blijkt dat die toch niet kloppen? Zolang je de twee kanten niet kent kan kan je wat in SC aan bod komt niet als de waarheid zien.. of ben je zo goedgelovig?

quote:
Wat nou debunked? Het tegendeel wordt dus ook niet bewezen. Kortom, waardeloos stukje pdf dus, opgesteld door een mongool die denkt dat dit debunken is. Ik ben dus maar gestopt met lezen. Heb je het zelf überhaupt gelezen?
Ja ik heb hem gelezen dus ik ken wel de twee kanten van wat SC claimt. Hoe kan je concluderen dat het niet debunked is terwijl je niet eens alles hebt gelezen...

September Clues claimt:

quote:
This longstanding research has established the falseness of the images shown on LIVE TV on 9/11 – as well as all the subsequently released video material. The 9/11 hoax is definitively exposed by method revealed.
Het pfdje (maar ook diverse youtube video's) tonen aan dat die claim voornamelijk is gebaseerd op speculaties, misleidingen en regelrechte fouten. Dus wat SC claimt (The 9/11 hoax is definitively exposed) is weldegelijk debunked adhv het pdfje :)

En waarom moet er weer met gescholden worden door conspirancy aanhangers als hun 'bewijs' terecht wordt tegengesproken? It takes one to see one? Dat is geen enkel argument in de discussie dus hou het lekker inhoudelijk. Die maker van SC heeft ook diverse mensen verrot gescholden en als betaalde misleiders beschuldigd terwijl hijzelf degene is die mensen aan het misleiden en voorliegen is.. Met schelden heeft nog nooit iemand een discussie gewonnen, zie het eerder als zwakte en teken dat zijn argumenten tekort komen.

Maar fine als je niet de andere kant van September Clues wilt zien maar dan moet je SC nu ook niet meer als 'bewijs' gebruiken.
pi_87777591
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dan nog zouden het rook van de andere WTC moet draaikolken. In 2001 waren de rook-filters en CPU kracht nog niet dat goed om het near realtime te verwerken.
Tweede inslag was lager dan de eerste inslag, een vortex gaat niet omhoog.

Dus hoezo had de rook in WTC1 moeten draaikolken??
pi_87777652
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

kapen staat ter discussie. -- met kartonsnijder. 3000 doden is discutabel. Geen van alle media weet tot een zelfde eindcijfer te komen.

Het is pas wreed dat ze precies die ochtend simuleren en dat het elders echt voltrekt. jij bent echt de minst ingelichte BNWer.
_O- ben al jarenlang bezig jouw fouten te verbeteren, zelfs simpele feitjes van die dag weet je nog steeds niet. Laat staan dat je ooit de discussie aangaat. Maar humor heb je iig wel _O-
  woensdag 20 oktober 2010 @ 23:51:59 #284
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87777704
Nog een laatste......en dan naar :Z :z

Alleen voor de 'opletters'........clue 'Michael Jordan' en niet stiekum in de comments neuzelen *)
WATCH FOR PATTERNS. WATCH FOR PATTERNS THAT REPEAT!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 23:55:57 #285
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87777811
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 23:51 schreef DarthHouse het volgende:
Nog een laatste......en dan naar :Z :z

Alleen voor de 'opletters'........clue 'Michael Jordan/rugnummer' en niet stiekum in de comments neuzelen *)
WATCH FOR PATTERNS. WATCH FOR PATTERNS THAT REPEAT!
pi_87778005
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 23:42 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Beter dan slechts het advies 'Het enige wat je hoeft te doen is goed kijken naar foto's en filmpjes' op te volgen van iemand die de waarheid in pacht meent te hebben maar al vaker misleid is door filmpjes die hij voorgeschoteld kreeg. Ik kijk liever naar twee kanten van een verhaal, analyseer beide en trek dan mijn conclusies. Ik wacht nog steeds op je ladingen bewijs dat niemand de vliegtuigen heeft gezien, Barbara Olsen een acteur was/helemaal niet bestond, er helemaal geen slachtoffers zijn gevallen... Wat dat is toch de waarheid die jij de laatste dagen hebt loopt verkondigen..
[..]

Goh wat een verrassende kop in het zand reactie weer, waarom zou je ook twee kanten van het verhaal moeten kennen van iets wat jij als bewijs aanbrengt... Ik schreef letterlijk: September Clues zit namelijk vol met speculaties (vandaar it could, this has not been proven), misleidingen (aka it has not been esthablished) en fouten (nose out).

Waarom weer bewijs en argumenten negeren terwijl je op zoek bent naar de waarheid rond 9/11? Dan wil je toch zoveel mogelijk theorieën weg kunnen strepen als blijkt dat die toch niet kloppen? Zolang je de twee kanten niet kent kan kan je wat in SC aan bod komt niet als de waarheid zien.. of ben je zo goedgelovig?
[..]

Ja ik heb hem gelezen dus ik ken wel de twee kanten van wat SC claimt. Hoe kan je concluderen dat het niet debunked is terwijl je niet eens alles hebt gelezen...

September Clues claimt:
[..]

Het pfdje (maar ook diverse youtube video's) tonen aan dat die claim voornamelijk is gebaseerd op speculaties, misleidingen en regelrechte fouten. Dus wat SC claimt (The 9/11 hoax is definitively exposed) is weldegelijk debunked adhv het pdfje :)

En waarom moet er weer met gescholden worden door conspirancy aanhangers als hun 'bewijs' terecht wordt tegengesproken? It takes one to see one? Dat is geen enkel argument in de discussie dus hou het lekker inhoudelijk. Die maker van SC heeft ook diverse mensen verrot gescholden en als betaalde misleiders beschuldigd terwijl hijzelf degene is die mensen aan het misleiden en voorliegen is.. Met schelden heeft nog nooit iemand een discussie gewonnen, zie het eerder als zwakte en teken dat zijn argumenten tekort komen.

Maar fine als je niet de andere kant van September Clues wilt zien maar dan moet je SC nu ook niet meer als 'bewijs' gebruiken.
Allereerst zette ik de trent even voort... het "mongool" was een joke... gezien jij de maker van September Clues een mongool noemde ;)

Maar goed... ik zeg niet dat September Clues heilig is. Door deze 'docu' ben ik wel heel anders naar de beelden gaan kijken en heb ik zelf geconstateerd dat vaak prima te zien is dat de beelden fake zijn. Dat neemt dus niet weg dat SC er vaak ook naast zit. Ik trek mijn eigen conclusies aan de hand van mijn eigen observaties en gebruik van SC de argumenten waar ik me in kan vinden.

Oh.. en Barbara Olsen...was dat niet de vrouw van Ted Olsen, Bush zijn voormalige Solicitor General? Hmm...
pi_87778041
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 23:05 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hallo, dat is toch helemaal niet bewezen dat denken ze alleen.
Hallo de andere theorieën zijn ook allemaal niet bewezen maar die geven dan weer wel de wreedheid van de wereld aan?? Terwijl in sommige theorieën helemaal geen slachtoffers zijn gevallen maar juist verzonnen zijn.. Welke theorie je ook gelooft iedere theorie waarbij echte slachtoffers zijn gevallen toont de wreedheid van de wereld aan.

quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 23:08 schreef THEFXR het volgende:

[..]

bewijs is je eigen verstand of laat je natuurkunde leraar het nog een keer uit leggen, aluminium is gewoon een superzacht materiaal.
Bedankt, je hebt dus geen helemaal geen bewijs... je denkt alleen maar dat het niet kan en ziet dat als bewijs...
pi_87778512
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 00:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

Maar goed... ik zeg niet dat September Clues heilig is. Door deze 'docu' ben ik wel heel anders naar de beelden gaan kijken en heb ik zelf geconstateerd dat vaak prima te zien is dat de beelden fake zijn. Dat neemt dus niet weg dat SC er vaak ook naast zit. Ik trek mijn eigen conclusies aan de hand van mijn eigen observaties en gebruik van SC de argumenten waar ik me in kan vinden.

Oh.. en Barbara Olsen...was dat niet de vrouw van Ted Olsen, Bush zijn voormalige Solicitor General? Hmm...
En wil je niet weten of je observaties en die argumenten waar je je in kan vinden überhaupt wel juist zijn? Je zegt nu zelfdat ze er ook vaak naast zitten (vanochtend sloegen ze nog vaak de spijker op de kop ;)) Als je zelf al zegt dat ze er vaak naast zitten zouden ze er misschien ook naast kunnen zitten op de punten waar je je wel in kan vinden... dan zou ik juist zoveel mogelijk informatie proberen te vinden ipv te gaan negeren..

Idd die Barbara Olsen en zij was jarenlang op national tv te zien terwijl jij enkele dagen terug nog claimt: 'Er is geen overtuigend bewijs dat de vermeende slachtoffers hebben bestaan'. Valt dat ook onder een goede observatie? hmm ;)
pi_87778700
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 00:19 schreef mouzzer het volgende:

[..]

En wil je niet weten of je observaties en die argumenten waar je je in kan vinden überhaupt wel juist zijn? Je zegt nu zelfdat ze er ook vaak naast zitten (vanochtend sloegen ze nog vaak de spijker op de kop ;)) Als je zelf al zegt dat ze er vaak naast zitten zouden ze er misschien ook naast kunnen zitten op de punten waar je je wel in kan vinden... dan zou ik juist zoveel mogelijk informatie proberen te vinden ipv te gaan negeren..
Als je ergens vaak naast zit, kun je ook vaak de spijker op de kop slaan. ;)

quote:
Idd die Barbara Olsen en zij was jarenlang op national tv te zien terwijl jij enkele dagen terug nog claimt: 'Er is geen overtuigend bewijs dat de vermeende slachtoffers hebben bestaan'. Valt dat ook onder een goede observatie? hmm ;)
Er zijn wel degelijk mensen bij betrokken die bestaan hebben. Dat zijn dan voornamelijk dergelijke "vooraanstaande" figuren. Dit zou vermoedelijk gedaan kunnen zijn om twijfel, zoals wij hebben weg te nemen, echter men denkt dat deze vrouw gewoon nog leeft, maar met een andere identiteit en mogelijk ander uiterlijk. Overigens is het wel zo dat ik hier niet veel over kan zeggen gezien ik me er niet in verdiept heb.

EDIT: Ik zie dat men vermoed dat het Lady Booth zou zijn.. de nieuwe vrouw van Ted Olsen. :P

En nee.. van de niet bekende slachtoffers bestaat geen bewijs dat ze bestaan hebben. Als jij het hebt.. laat maar zien dan.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2010 00:30:50 ]
pi_87779914
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 00:03 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Hallo de andere theorieën zijn ook allemaal niet bewezen maar die geven dan weer wel de wreedheid van de wereld aan?? Terwijl in sommige theorieën helemaal geen slachtoffers zijn gevallen maar juist verzonnen zijn.. Welke theorie je ook gelooft iedere theorie waarbij echte slachtoffers zijn gevallen toont de wreedheid van de wereld aan.
[..]

Bedankt, je hebt dus geen helemaal geen bewijs... je denkt alleen maar dat het niet kan en ziet dat als bewijs...
onzin,maar wat ik als bewijs ziet, wil jij niet zien!
  donderdag 21 oktober 2010 @ 01:40:16 #291
321876 Cherna
Fuck the System
pi_87780171
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:54 schreef spermanent het volgende:
Ik hoor / lees de laatste tijd steeds vaker van mensen dat ze denken dat er helemaal geen vliegtuigen waren. Sommigen zeggen zelfs dat er helemaal niets is gebeurd, maar dat het allemaal CGI / special effects waren, tot aan het moment van het instorten van de torens. (wat natuurlijk sowieso is gebeurd)

Ik vind het wel interessant klinken, maar hoe zit het dan met al die tienduizenden mensen die het 'live' hebben kunnen zien gebeuren? Die zouden dan toch zien dat de torens vanuit het niks ineens naar benenden werden gehaald?

Ik vind wat er is gebeurd op 9/11 ook heel verdacht allemaal en zou graag geloven dat het een inside-job is, maar er zijn teveel zaken zoals deze die voor mij ongeloofwaardig maken. In zo'n drukke stad, hoe kan dan niemand op internet / youtube zeggen wat hij daadwerkelijk heeft gezien?
Dit is dus ook mijn punt. Waar ik aan denk is het volgende: dat die vliegtuigen in het WTC zijn geklapt geloof ik. dat. De slachtoffers geloof ik ook. Je kunt niet zoveel mensen organiseren om zo,n complot op te zetten. Maar dit is mijn visie.
De CAI heeft Osama geholpen tegen de Russen in Afganistan en zelfs opgeleid. Want waarom is hij nog steeds niet gevonden? Ik denk dat de CAI Osama heeft ingehuurd om dit met zijn club uit te voeren. Zo simpel denk ik erover. Maar ook dat is puur gissen zoals met alles.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cherna op 21-10-2010 01:54:22 ]
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_87780312
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 00:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als je ergens vaak naast zit, kun je ook vaak de spijker op de kop slaan. ;)
Als je ergens vaak naast zit mag je dat ook wel eens gewoon toegeven ipv er weer een draai aan te geven ;)

quote:
Er zijn wel degelijk mensen bij betrokken die bestaan hebben. Dat zijn dan voornamelijk dergelijke "vooraanstaande" figuren. Dit zou vermoedelijk gedaan kunnen zijn om twijfel, zoals wij hebben weg te nemen, echter men denkt dat deze vrouw gewoon nog leeft, maar met een andere identiteit en mogelijk ander uiterlijk. Overigens is het wel zo dat ik hier niet veel over kan zeggen gezien ik me er niet in verdiept heb.

EDIT: Ik zie dat men vermoed dat het Lady Booth zou zijn.. de nieuwe vrouw van Ted Olsen. :P
Waarom dan eerst zeggen dat er geen bewijs is dat slachtoffers hebben bestaan? Dan ben je toch gewoon mensen aan het misleiden en van desinformatie aan het voorzien? Of geloofde je dat oprecht en moest je door Barbara Olsen je verhaal weer aanpassen?

Tuurlijk dan maken we er van dat voornamelijk de vooraanstaande figuren opeens wel bestaan hebben, dan kan je de 'waarheid' weer lekker een draai geven mochten er gegevens of filmpjes van die mensen opduiken (wat logisch is wat zij zijn tenminste bekend bij vele).. Is het niet enorm vermoeiend om steeds maar dingen te moeten verzinnen om die theorie nog in stand te houden. Wie is wie nu voor de gek aan het houden?

quote:
En nee.. van de niet bekende slachtoffers bestaat geen bewijs dat ze bestaan hebben. Als jij het hebt.. laat maar zien dan.
Voor jouw veilig achter je beeldscherm bestaat dat bewijs misschien niet maar deze niet bekende slachtoffers waren anders voor familie, vrienden en collega's wel hele goeie bekenden. Ook allemaal in het complot of bestaan die ook niet? Zoals ik al eerder aangaf die vrienden, familie en collega's hebben o.a.interviews geven aan kranten etc en zijn op tv gekomen. Wie spelen die familieleden dan en waarom worden die dan weer niet door hun echte familie herkend? Waarom zeggen collega's niet van uhm die heeft helemaal niet bij ons op de afdeling gewerkt.

Van alle slachtoffers moest er bijv. ook dna aangeleverd worden voor identificatie, waar komt dat dan vandaan en is de verwerking daarvan en de gehele identificatie ook in scene gezet? Even verder denken kom je zo aan tientallen voorbeelden wat allemaal dan gefaked zou moeten zijn en tot aan de dag van vandaag in standm oet worden gehouden. Het aantal mensen daarvoor in het complot moet zitten wordt zowel erg groot he. Lijkt het je dan toch niet een stuk aannemelijker dat de slachtoffers echte mensen van vlees en bloed waren? Je hoeft dan iig geen zorgen te maken dat er fouten worden gemaakt en iets uitlekt dat alles fake is.

Voorbeeldje van wat volgens jouw theorie fake moet zijn: http://skyscrapersafety.org/ en zo zijn er diverse nabestaanden groepen. Hoe verklaar je dat als de zogenaamde niet bekende slachtoffers helemaal nooit bestaan hebben?

Jij claimt dat ze niet hebben bestaan dus dan moet jij tot in detail kunnen bewijzen dat ze niet hebben bestaan en hun hele background in scene is gezet. Bewijs het maar. En dan heb je dus heel wat meer nodig dan wat memorial sites of een database waar sowieso niet iedereen in geregistreerd staat.
pi_87780493
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 01:21 schreef THEFXR het volgende:

[..]

onzin,maar wat ik als bewijs ziet, wil jij niet zien!
Ik herhaalde alleen je eigen redenatie, noem nu je eigen redenatie onzin :? Je denkt dat het niet kan en onderbouwt dat niet dan is het nogal logisch dat ik dat niet als bewijs wil zien ja. Dat is slechts een niet onderbouwde mening, je bent met nog geen enkel argument gekomen behalve verwijzing naar je verstand en mijn natuurkundeleraar.

Waarom is tot nu toe dan geen enkele natuurkundeleraar naar voren gekomen met het verhaal dat die boeing nooit de toren in had kunnen vliegen? Het zou namelijk in een klap het ultieme bewijs zijn voor een complot

Daarom ik wil heel graag bewijs zien dat het niet kan. Dat Phantom filmpje is geen bewijs want daar komt geeneens staal in voor en dat zou mijn natuurkundeleraar ook zeggen ;)
  donderdag 21 oktober 2010 @ 07:52:06 #294
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_87781936
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 00:03 schreef mouzzer het volgende:

[..]

[..]

jij denkt echt hè, dat overheden geen falseflags uitvoeren.

jij moet eens naar psywar moeten kijken. Misschien dat je dan beseft dat jij fout zit.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 07:55:05 #295
52357 Lambiekje
pi_87781954
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 01:40 schreef Cherna het volgende:

[..]

Dit is dus ook mijn punt. Waar ik aan denk is het volgende: dat die vliegtuigen in het WTC zijn geklapt geloof ik. dat. De slachtoffers geloof ik ook. Je kunt niet zoveel mensen organiseren om zo,n complot op te zetten. Maar dit is mijn visie.
dat is dus een misvatting dat een complot als 911 veel mensen bij betrokken zijn.
quote:
De CAI heeft Osama geholpen tegen de Russen in Afganistan en zelfs opgeleid. Want waarom is hij nog steeds niet gevonden? Ik denk dat de CAI Osama heeft ingehuurd om dit met zijn club uit te voeren. Zo simpel denk ik erover. Maar ook dat is puur gissen zoals met alles.
Tim Osman dat is Osaama's CIA naam.
OBL wordt niet gezocht en niet verantwoordelijk gehouden voor 911.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:00:10 #296
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_87784062
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:18 schreef THEFXR het volgende:
, mensen die nog steeds in het officiële verhaal geloven, noem ik kansloos, te bang om de wreedheid van deze wereld te geloven.
Dus als je denkt dat er op die dag duizenden mensen werden vermoord, ben je te bang om de wreedheid van deze wereld te geloven?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:41:59 #297
52357 Lambiekje
pi_87785190
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:00 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dus als je denkt dat er op die dag duizenden mensen werden vermoord, ben je te bang om de wreedheid van deze wereld te geloven?
Het gaat niet om de slachtoffers. Per dag gaan er meer dood door JUIST medicijn gebruik.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:54:38 #298
235357 TitusPullo
pi_87785557
O, nu begrijp ik het.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_87787040
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 01:52 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Als je ergens vaak naast zit mag je dat ook wel eens gewoon toegeven ipv er weer een draai aan te geven ;)
Waar zit ik naast dan? Hoe vaak heb ik ergens naast gezeten? Jij verdraait de boel nu weer compleet op een irritante manier. Dit gaat nergens over. Als ik ergens fout zit en ik besef dat, dan zul je dat van me horen. Nu niet net doen alsof ik hier moeite heb met het toegeven van fouten. :{

Verschil is: Wat ik zie als bewijs voor gebruik van CGI of Photoshop zie jij totaal niet. Zit ik dan fout, of zit jij er dan naast?
quote:
Waarom dan eerst zeggen dat er geen bewijs is dat slachtoffers hebben bestaan? Dan ben je toch gewoon mensen aan het misleiden en van desinformatie aan het voorzien? Of geloofde je dat oprecht en moest je door Barbara Olsen je verhaal weer aanpassen?
Ach.. dat doe ik iig niet bewust. Zoals het er nu naar uit ziet volgens de theorie zijn er geen of iig zeer weinig slachtoffers gevallen. Het overgrote merendeel van de slachtoffers zijn mogelijk verzonnen personages die nooit hebben bestaan...

Zo beter?

quote:
Tuurlijk dan maken we er van dat voornamelijk de vooraanstaande figuren opeens wel bestaan hebben, dan kan je de 'waarheid' weer lekker een draai geven mochten er gegevens of filmpjes van die mensen opduiken (wat logisch is wat zij zijn tenminste bekend bij vele).. Is het niet enorm vermoeiend om steeds maar dingen te moeten verzinnen om die theorie nog in stand te houden. Wie is wie nu voor de gek aan het houden?
Ik verzin niets. Er zijn mensen die zijn er heel diep in gedoken en hebben mensen geprobeerd na te trekken... dit leidt er in de meeste gevallen toe dat ze een spook achterna jagen waarbij veelal blijkt dat de persoon mogelijk niet bestaan heeft. Er is geen bewijs te vinden dat die personen bestaan hebben. Of je dat nu leuk vindt of niet...

Ga jezelf nu echt eens verdiepen in die theorie als je er werkelijk interesse voor hebt in plaats van dat je met dit soort lame ass posts aan komt waaien om te proberen de theorie onderuit te halen zonder dat je de ins en outs er van kent. Het enige wat jij aan het proberen bent is iemand belachelijk te doen lijken. Dat slaat nergens op, want dat doe ik ook niet bij jou... }:|

quote:
Voor jouw veilig achter je beeldscherm bestaat dat bewijs misschien niet maar deze niet bekende slachtoffers waren anders voor familie, vrienden en collega's wel hele goeie bekenden. Ook allemaal in het complot of bestaan die ook niet?
Spendeer eens een paar uurtjes aan het lezen van de messages van familie en bekenden op de diverse memorials en kom dan eens beweren dat daar niets vreemds aan de hand is....

quote:
Zoals ik al eerder aangaf die vrienden, familie en collega's hebben o.a.interviews geven aan kranten etc en zijn op tv gekomen. Wie spelen die familieleden dan en waarom worden die dan weer niet door hun echte familie herkend? Waarom zeggen collega's niet van uhm die heeft helemaal niet bij ons op de afdeling gewerkt.
Het is een heel select groepje familie en vrienden etc die op TV zijn geweest en continu overal als spreker opduiken. Deze mensen proberen in stand te houden dat men denkt dat er zoveel slachtoffers zijn gevallen. Zonder deze mensen was het natuurlijk al lang duidelijk voor iedereen dat er iets niet klopt aan de zaak. Je moet beseffen dat wil je zoiets groots laten werken, je toch een aantal figuren de rol van familie op zich moet laten nemen.

En ja.. deze mensen hebben natuurlijk vast ook familie en vrienden, die vraag heb ik mezelf ook meerdere malen gesteld ... hoe dat precies zit weet ik ook niet... Moeilijk verhaal inderdaad, maar ik denk niet dat het onmogelijk is.

quote:
Van alle slachtoffers moest er bijv. ook dna aangeleverd worden voor identificatie, waar komt dat dan vandaan en is de verwerking daarvan en de gehele identificatie ook in scene gezet? Even verder denken kom je zo aan tientallen voorbeelden wat allemaal dan gefaked zou moeten zijn en tot aan de dag van vandaag in standm oet worden gehouden. Het aantal mensen daarvoor in het complot moet zitten wordt zowel erg groot he. Lijkt het je dan toch niet een stuk aannemelijker dat de slachtoffers echte mensen van vlees en bloed waren? Je hoeft dan iig geen zorgen te maken dat er fouten worden gemaakt en iets uitlekt dat alles fake is.
Laat er geen misverstand bestaan. De vragen die jij hebt, die heb ik ook. Het is allemaal zo moeilijk in een totaal plaatje te gieten. Ik heb ook niet alle antwoorden op de vragen die je stelt. Ik constateer dat er geklooid is met de beelden en dat er acteurs aan het werk zijn. Zo moeilijk is dat niet om te constateren, denk ik. Ik constateer dat de memorials nogal dubieus zijn. Ik constateer dat men het nergens eens is over het totaal aantal slachtoffers. Ik constateer dat de namen van de slachtoffers in 99% van de gevallen niet in de SSDI database voorkomen... en zo kan ik nog wel even doorgaan. Hoe het allemaal precies is uitgevoerd en wie en hoeveel mensen er allemaal bij betrokken zijn, is onmogelijk te zeggen.

quote:
Voorbeeldje van wat volgens jouw theorie fake moet zijn: http://skyscrapersafety.org/ en zo zijn er diverse nabestaanden groepen. Hoe verklaar je dat als de zogenaamde niet bekende slachtoffers helemaal nooit bestaan hebben?
Nooit over na gedacht dat die site ook fake zou kunnen zijn? Laatste nieuws is van 2005 op die site. Men schenkt er blijkbaar geen aandacht meer aan.

quote:
Jij claimt dat ze niet hebben bestaan dus dan moet jij tot in detail kunnen bewijzen dat ze niet hebben bestaan en hun hele background in scene is gezet. Bewijs het maar. En dan heb je dus heel wat meer nodig dan wat memorial sites of een database waar sowieso niet iedereen in geregistreerd staat.
Dat is te veel om op te noemen. Kijk anders maar eens rond op de forums van realityshack (septemberclues.info) en letsroll. Ik ga hier namelijk geen ellenlange posts plaatsen over de diverse slachtoffers op zich en de constateringen die zijn gedaan. Onbegonnen werk. Lees anders het vicsimreport (te vinden op septemberclues) maar eens door als je een beetje een idee wilt hebben van hoe en wat aangaande die slachtoffers. Feit is dat het niet zomaar even te vertellen is waarom een persoon niet bestaan zou hebben. Daar gaat een hoop zoekwerk aan vooraf en daarvoor moeten veel zaken met elkaar vergeleken worden, zoals zitten er onmogelijkheden en/of tegenstrijdigheden in de verhalen rondom de personen etc etc.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 11:54:37 #300
235357 TitusPullo
pi_87787346
quote:
Het is een heel select groepje familie en vrienden etc die op TV zijn geweest en continu overal als spreker opduiken.
En is dat dan een opvallend verschil met andere aanslagen of andere rampen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')