Lijkt me niet dat neus van vliegtuig/raket kan verwaaien?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:31 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Eerst de youtube bekijken.......tussen de 2 en 3 seconden in. Wel een beetje met de pauseknop pielen
En dan net aan het eind van deze vuurbal, een beetje rechtsbovenin!
[ [url= http://bokeoa.com/files/w(...)yr124.jpg]afbeelding[/url] ]
Het is het gebouw ingevlogen (staal) heeft een gedeelte van de 'kern' overleefd (heel dik staal) en is er
op de hoek van het gebouw weer uit gekomen ( alweer veel staal) en komt dan "onbeschadigd" uit het gebouw......en dan heb ik niet eens de muren (metalstud/gips) meegeteld
nee hoor, 9/11 heeft vele kanten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:01 schreef Salvad0R het volgende:
Het gaat weer nergens over hier, alleen figuren die de aandacht afleiden van het feit dat de Mossad & de CIA achter 9/11 zitten en wat we daar aan gaan doen.
De mongool die SeptClues probeert te debunken gaat aan het feit voor bij dat er dus een ONMOGELIJKE shot betreft als we het uit gaan van reallife situatie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:48 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat neus van vliegtuig/raket kan verwaaien?
[ afbeelding ]
http://www.911myths.com/index.php/Nose_out
De nose out claim is niets meer dan fakery door September Clues:
Of kijk deze video vanaf minuut of 20:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4669137903152322593#
Dat ligt er aan!!!!....als je een vuurpijl zijn stuur weg haal, (hout waar pijl aan vast zit) dan wordt het ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:48 schreef mouzzer het volgende:
Lijkt me niet dat neus van vliegtuig/raket kan verwaaien?
Hahahaha.....en deel 2 ook en volgens mij zitten ze 'nu' nog te bekvechten wie nou gelijk heeft.quote:
Het instorten van de towers is niet gerelateerd aan vliegtuigen of ontploffingen die de vliegtuig gaten hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:48 schreef DarthHouse het volgende:
Wat er ook het WTC 1 invloog, heeft in ieder geval de hoofddraagconstructie oftewel de kern
van het gebouw in zijn geheel kunnen bereiken.
Dat is zeker grotendeels 'niet' het geval met WTC 2, het kwam te ver rechts het gebouw in vliegen
en heeft in mijn ogen maar een klein gedeelte van de kern geraakt! En stortte toch als eerste in?
Thanksquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Voor Darthouse:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu volgende video'tje kijken:
!
De enige mongool is de maker van September Clues die misleiding en leugens nodig heeft om een punt te maken.. en dat noemt zich dan de "truth' movement... grappig dat je daar zoals gewoonlijk weer aan voorbij gaat... je bent misleid door September Cluesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De mongool die SeptClues probeert te debunken gaat aan het feit voor bij dat er dus een ONMOGELIJKE shot betreft als we het uit gaan van reallife situatie.
Boos op Dick Maas? Het is juist een vette poster waar weer overdreven op wordt gereageerd. Maar dat is geheel off topic.quote:En jij bent zeker ook z'n figuur die boos is op Dick Maas.
quote:THE president of the Victorian Trades Hall has sparked outrage after controversially claiming the September 11 2001 World Trade Centre attacks were a conspiracy, not the result of terrorist activity.
http://www.dailytelegraph(...)freuy9-1225941208794
quote:Het lijkt mij de bedoeling van raketten om te ontploffen en niet hun laatste brandstof te gebruiken als ze hun doel al voorbij zijn, stuurloos of niet... Of is het zo'n niet bestaande raket waarbij de neus in tact blijft als hij ontploft? Zou het dan niet gewoon veel logischer zijn dat het gewoon puin van vliegtuig/toren is dat uit de toren wordt geblazen...Op woensdag 20 oktober 2010 00:34 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Dat ligt er aan!!!!....als je een vuurpijl zijn stuur weg haal, (hout waar pijl aan vast zit) dan wordt het ook
een ongeleid projectiel die overal heen wil.
Het lijkt ....en ik zeg met nadruk! ...het lijkt, alsof het het de 'kop' vaneen raketachtig iets is, die zijn laatste
brandstof gebruikt en naar rechts uitraast.( hebikgelijkhebikgelijk....of niet)![]()
quote:Die fade to black wordt ook verklaard en blijkt ook niks raars te zijn, natuurlijk gebruiken ze die beelden van Fox 11 daar is de hele theorie van die Ace op gebaseerd dus worden die beelden besproken. Jammer voor Ace wordt van de nose out theorie geen spaan van heel gelaten. Maar ipv van toe te kunnen geven dat hij het fout heeft gaat hij er allemaal dingen bijhalen die totaal niet relevant zijn voor de discussie (waar kennen we dat vanHahahaha.....en deel 2 ook en volgens mij zitten ze 'nu' nog te bekvechten wie nou gelijk heeft.![]()
Beiden gebruiken life materiaal van FOX 11, waar een 'fade black' inzit waar die... so called nose, has
left the building!
quote:Niemand ontkent ook dat er wat uit de toren kwam vliegen....De youtube hieronder legt ze naast elkaar![]()
En volgens mij, (seconde 2) was diezelfde 'laten we het maar even een neus noemen', óók hier duidelijk te zien!
quote:Vortexen kwamen ook in de Hardfire discussie aan bod (die had je toch gezien?) en het ontbreken van de vortex wordt verklaard door dat de vortex tegen de toren botste en op dat moment werd weggeblazen door de explosie. De vortexen die als voorbeeld worden gebruikt (en ook die in je filmpje) waren voorbeelden waarbij het vliegtuig door rook/wolken heen vliegt en we weten allemaal dat dat niet het geval was bij flight 175, de enige rook is daar van de crash en explosie.En dan zwijgen we maar, als we het over de vortex van het vliegtuig gaan hebben, die zou opeens
net voor de inslag zijn.....*kuch*kuch* ....foetsie weg!![]()
Ja, "i ll buy that for a dollar" ...NOT!
quote:Het enige wat je hoeft te doen is goed kijken naar foto's en filmpjes en te luisteren naar audiosporen onder de filmpjes om te constateren dat de maker van September Clues de spijker op diverse punten (natuurlijk niet alle) keihard op zijn kop slaat.Op woensdag 20 oktober 2010 15:17 schreef mouzzer het volgende:
[..]
De enige mongool is de maker van September Clues die misleiding en leugens nodig heeft om een punt te maken.. en dat noemt zich dan de "truth' movement... grappig dat je daar zoals gewoonlijk weer aan voorbij gaat... je bent misleid door September Clues![]()
[..]
Boos op Dick Maas? Het is juist een vette poster waar weer overdreven op wordt gereageerd. Maar dat is geheel off topic.
quote:En dan uitkijken dat je er geen dingen in ziet/hoort omdat je dat zo graag wilOp woensdag 20 oktober 2010 16:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het enige wat je hoeft te doen is goed kijken naar foto's en filmpjes en te luisteren naar audiosporen onder de filmpjes om te constateren dat de maker van September Clues de spijker op diverse punten (natuurlijk niet alle) keihard op zijn kop slaat.
quote:Dat is niet het enige wat je moet doen, je moet namelijk ook zelf blijven nadenken. September Clues zit namelijk vol met speculaties, misleidingen en fouten:Op woensdag 20 oktober 2010 16:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het enige wat je hoeft te doen is goed kijken naar foto's en filmpjes en te luisteren naar audiosporen onder de filmpjes om te constateren dat de maker van September Clues de spijker op diverse punten (natuurlijk niet alle) keihard op zijn kop slaat.
quote:Leuke aflevering van de Mythbusters op Discovery channel....ik heb 'm gezien, jij ook?Op woensdag 20 oktober 2010 16:31 schreef mouzzer het volgende:
Vortexen kwamen ook in de Hardfire discussie aan bod (die had je toch gezien?) en het ontbreken van de vortex wordt verklaard door dat de vortex tegen de toren botste en op dat moment werd weggeblazen door de explosie. De vortexen die als voorbeeld worden gebruikt (en ook die in je filmpje) waren voorbeelden waarbij het vliegtuig door rook/wolken heen vliegt en we weten allemaal dat dat niet het geval was bij flight 175, de enige rook is daar van de crash en explosie.
quote:wat nou kansloos, mensen die nog steeds in het officiële verhaal geloven, noem ik kansloos, te bang om de wreedheid van deze wereld te geloven.Op woensdag 20 oktober 2010 19:09 schreef Elusive het volgende:
oooh en die nose out beelden zijn dan zogenaamd wel weer echt! maar de rest is gefotoshopped!
dit topic blijft hilarisch, en is nu gedoemd tot kansloos... omdat alle fotos en video's toch als "nep" en "bewerkt" worden gelabeled, voor de meeste hier is er maar 1 waarheid en dat is die van hun. Het is net als discussiëren met Radiohead fans over wat een zaad muziek het eigenlijk is
om toch nog wat toe te voegen aan het topic, hier een mooie foto die ik laatst tegenkwam
[ afbeelding ]
als je ver genoeg doorzoomed dan kan je van alles zien, van raketten tot paspoorten!
quote:welles-nietus verhaal, laat mij eens het licht zien dan? vertel eens in je eigen woorden wat er nou is gebeurd op die dag.Op woensdag 20 oktober 2010 20:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat nou kansloos, mensen die nog steeds in het officiële verhaal geloven, noem ik kansloos, te bang om de wreedheid van deze wereld te geloven.
quote:je wilt het toch niet zien,wat alles wat aangedragen wordt is toch niet waar! aluminium vliegtuigen, die door dikke stalen balken heenvliegen.kom op man, dat kan niet, denk zelf toch eens na.Op woensdag 20 oktober 2010 20:23 schreef Elusive het volgende:
[..]
welles-nietus verhaal, laat mij eens het licht zien dan? vertel eens in je eigen woorden wat er nou is gebeurd op die dag.
som ook de zogenaamde feiten even voor me op aub.
kom alsublieft niet weer met een vaag youtube filmpje
quote:dus volgens jou zou z'n vliegtuig als een colablikje in elkaar moeten vouwen en zo langs het gebouw naar beneden glijden of wat?Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je wilt het toch niet zien,wat alles wat aangedragen wordt is toch niet waar! aluminium vliegtuigen, die door dikke stalen balken heenvliegen.kom op man, dat kan niet denk zelf toch eens na.
quote:nee, volgens veel experts en engineers.Op woensdag 20 oktober 2010 20:28 schreef Elusive het volgende:
[..]
dus volgens jou zou z'n vliegtuig als een colablikje in elkaar moeten vouwen en zo langs het gebouw naar beneden glijden of wat?
mijn god...
quote:goed dat je dat zegt,want dat geldt natuurlijk ook voor de officiële waarheid.Op woensdag 20 oktober 2010 20:28 schreef Elusive het volgende:
heb jezelf wel eens wat onderzocht of doe je niks anders dan youtube conpiracy filmpjes kijken en neem je ALLES maar aan voor de zogenaamde waarheid ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |