abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87734359
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:31 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

Eerst de youtube bekijken.......tussen de 2 en 3 seconden in. Wel een beetje met de pauseknop pielen :9

En dan net aan het eind van deze vuurbal, een beetje rechtsbovenin!
[ [url= http://bokeoa.com/files/w(...)yr124.jpg]afbeelding[/url] ]

Het is het gebouw ingevlogen (staal) heeft een gedeelte van de 'kern' overleefd (heel dik staal) en is er
op de hoek van het gebouw weer uit gekomen ( alweer veel staal) en komt dan "onbeschadigd" uit het gebouw......en dan heb ik niet eens de muren (metalstud/gips) meegeteld ;)
Lijkt me niet dat neus van vliegtuig/raket kan verwaaien?

http://www.911myths.com/index.php/Nose_out

De nose out claim is niets meer dan fakery door September Clues:

Of kijk deze video vanaf minuut of 20:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4669137903152322593#
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:10:36 #227
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87735147
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 17:01 schreef Salvad0R het volgende:
Het gaat weer nergens over hier, alleen figuren die de aandacht afleiden van het feit dat de Mossad & de CIA achter 9/11 zitten en wat we daar aan gaan doen.
nee hoor, 9/11 heeft vele kanten.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:13:04 #228
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_87735225
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:14:31 #229
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_87735263
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:48 schreef mouzzer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
http://www.911myths.com/index.php/Nose_out

De nose out claim is niets meer dan fakery door September Clues:

Of kijk deze video vanaf minuut of 20:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4669137903152322593#
De mongool die SeptClues probeert te debunken gaat aan het feit voor bij dat er dus een ONMOGELIJKE shot betreft als we het uit gaan van reallife situatie. ;)

En jij bent zeker ook z'n figuur die boos is op Dick Maas.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_87737120
mensen, vertel mij nou eens...

Wat is het nou? Zwarte rook en blauwe lucht? Of grijze rook en grijze lucht? Of Zwarte rook en grijze lucht? Of grijze rook en blauwe lucht?

Vertel mij het nou eens of dergelijke playstation 1 achtergronden als hieronder normaal zijn in filmpjes? Hebben jullie voorbeelden waarbij het er allemaal net zo uitziet, maar waar het niet met 9/11 te maken heeft? Of was 9/11 zo bijzonder dat zelfs de beelden op slechte 3D renders begonnen te lijken. Doe dit alsjeblieft eens na met beelden die niets met 9/11 te maken hebben. Ben nieuwsgierig of jullie dat kunnen:

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2010 00:21:17 ]
  woensdag 20 oktober 2010 @ 00:34:56 #231
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87737873
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:48 schreef mouzzer het volgende:

Dat ligt er aan!!!!....als je een vuurpijl zijn stuur weg haal, (hout waar pijl aan vast zit) dan wordt het ook
een ongeleid projectiel die overal heen wil.
Het lijkt ....en ik zeg met nadruk! ...het lijkt, alsof het het de 'kop' van :? een raketachtig iets is, die zijn laatste
brandstof gebruikt en naar rechts uitraast.( hebikgelijkhebikgelijk....of niet) *)

quote:
Hahahaha.....en deel 2 ook en volgens mij zitten ze 'nu' nog te bekvechten wie nou gelijk heeft. |:(
Beiden gebruiken life materiaal van FOX 11, waar een 'fade black' inzit waar die... so called nose, has
left the building!

De youtube hieronder legt ze naast elkaar ;)
En volgens mij, (seconde 2) was diezelfde 'laten we het maar even een neus noemen', óók hier duidelijk te zien!
En ook hier.......

En dan zwijgen we maar, als we het over de vortex van het vliegtuig gaan hebben, die zou opeens
net voor de inslag zijn.....*kuch*kuch* ....foetsie weg! _O-
Ja :W , "i ll buy that for a dollar" ...NOT!
WATCH FOR PATTERNS. WATCH FOR PATTERNS THAT REPEAT!
pi_87739611
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:48 schreef DarthHouse het volgende:

Wat er ook het WTC 1 invloog, heeft in ieder geval de hoofddraagconstructie oftewel de kern
van het gebouw in zijn geheel kunnen bereiken.
Dat is zeker grotendeels 'niet' het geval met WTC 2, het kwam te ver rechts het gebouw in vliegen
en heeft in mijn ogen maar een klein gedeelte van de kern geraakt! En stortte toch als eerste in?
Het instorten van de towers is niet gerelateerd aan vliegtuigen of ontploffingen die de vliegtuig gaten hebben gemaakt.
pi_87741989
Voor Darthouse:

Nu volgende video'tje kijken:
!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:52:26 #234
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87751451
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Voor Darthouse:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nu volgende video'tje kijken:
!
Thanks ;) .....maar ik zoek er een met een grotere diameter :')

PART 9 http://wtc.nist.gov/NCSTA(...)hap%209_Appx%20C.pdf
Nog maar even een gedeelte NIST rapport doorgesnuffeld :O
Veel foto's gezien, veel pijltjes, veel etage nummers, veel ingekleurde vakjes ...... en rook, bladie 'rook' bladiebla 'rook'....bla bla 'en nog meer rook' bla....bla |:(
Tot pagina 42!!! .....etage 81, daar was het wat ik zocht, mijn mooie, grote en redelijk rond ogend 'GAT'. _O_
Ik heb diverse pagina's gelezen en er wordt niet gesproken over 'HOLE', 'GAP' , zelfs niet met een
zoekopdracht die ik gaf aan PDF 8)7
Daar het gat niet echt misselijk is, dat moet ik dan onderbouwen; 415 meter gedeeld door 110 etages =
gemiddeld 3 meter en 75 cm per etage......dan moet het gat ongeveer ergens tussen de 1,8 en 2 meter
in diameter zijn geweest :')
Een 500+ pagina tellend NIST rapport....en er wordt h-e-l-e-m-a-a-l niet gesproken over een gat, een ogenschijnlijk mooi rond gat...... met een uitslag naar buiten ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door DarthHouse op 20-10-2010 15:43:00 ]
pi_87754797
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De mongool die SeptClues probeert te debunken gaat aan het feit voor bij dat er dus een ONMOGELIJKE shot betreft als we het uit gaan van reallife situatie. ;)
De enige mongool is de maker van September Clues die misleiding en leugens nodig heeft om een punt te maken.. en dat noemt zich dan de "truth' movement... grappig dat je daar zoals gewoonlijk weer aan voorbij gaat... je bent misleid door September Clues :W

quote:
En jij bent zeker ook z'n figuur die boos is op Dick Maas.
Boos op Dick Maas? Het is juist een vette poster waar weer overdreven op wordt gereageerd. Maar dat is geheel off topic.
pi_87756267
quote:
THE president of the Victorian Trades Hall has sparked outrage after controversially claiming the September 11 2001 World Trade Centre attacks were a conspiracy, not the result of terrorist activity.
http://www.dailytelegraph(...)freuy9-1225941208794
^O^
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_87757893
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 00:34 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

Dat ligt er aan!!!!....als je een vuurpijl zijn stuur weg haal, (hout waar pijl aan vast zit) dan wordt het ook
een ongeleid projectiel die overal heen wil.
Het lijkt ....en ik zeg met nadruk! ...het lijkt, alsof het het de 'kop' van :? een raketachtig iets is, die zijn laatste
brandstof gebruikt en naar rechts uitraast.( hebikgelijkhebikgelijk....of niet) *)
Het lijkt mij de bedoeling van raketten om te ontploffen en niet hun laatste brandstof te gebruiken als ze hun doel al voorbij zijn, stuurloos of niet... Of is het zo'n niet bestaande raket waarbij de neus in tact blijft als hij ontploft? Zou het dan niet gewoon veel logischer zijn dat het gewoon puin van vliegtuig/toren is dat uit de toren wordt geblazen...

quote:
Hahahaha.....en deel 2 ook en volgens mij zitten ze 'nu' nog te bekvechten wie nou gelijk heeft. |:(
Beiden gebruiken life materiaal van FOX 11, waar een 'fade black' inzit waar die... so called nose, has
left the building!
Die fade to black wordt ook verklaard en blijkt ook niks raars te zijn, natuurlijk gebruiken ze die beelden van Fox 11 daar is de hele theorie van die Ace op gebaseerd dus worden die beelden besproken. Jammer voor Ace wordt van de nose out theorie geen spaan van heel gelaten. Maar ipv van toe te kunnen geven dat hij het fout heeft gaat hij er allemaal dingen bijhalen die totaal niet relevant zijn voor de discussie (waar kennen we dat van ;) ). Hij wordt er meerdere malen op gewezen dat het onderwerp videofakery is (op zijn eigen verzoek zelfs) maarja wat zal jij doen als al je bewijs keer op keer van tafel wordt geveegd. Hij komt zelfs met getuigenverklaringen van mensen die aangeven geen vliegtuig gezien te hebben alleen heeft hij totaal niet onderzocht waar die mensen op dat moment stonden en waar ze naar keken. Toch behoorlijk relevant lijkt mij.

quote:
De youtube hieronder legt ze naast elkaar ;)
En volgens mij, (seconde 2) was diezelfde 'laten we het maar even een neus noemen', óók hier duidelijk te zien!
Niemand ontkent ook dat er wat uit de toren kwam vliegen....

quote:
En dan zwijgen we maar, als we het over de vortex van het vliegtuig gaan hebben, die zou opeens
net voor de inslag zijn.....*kuch*kuch* ....foetsie weg! _O-
Ja :W , "i ll buy that for a dollar" ...NOT!
Vortexen kwamen ook in de Hardfire discussie aan bod (die had je toch gezien?) en het ontbreken van de vortex wordt verklaard door dat de vortex tegen de toren botste en op dat moment werd weggeblazen door de explosie. De vortexen die als voorbeeld worden gebruikt (en ook die in je filmpje) waren voorbeelden waarbij het vliegtuig door rook/wolken heen vliegt en we weten allemaal dat dat niet het geval was bij flight 175, de enige rook is daar van de crash en explosie.
pi_87758161
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:17 schreef mouzzer het volgende:

[..]

De enige mongool is de maker van September Clues die misleiding en leugens nodig heeft om een punt te maken.. en dat noemt zich dan de "truth' movement... grappig dat je daar zoals gewoonlijk weer aan voorbij gaat... je bent misleid door September Clues :W
[..]

Boos op Dick Maas? Het is juist een vette poster waar weer overdreven op wordt gereageerd. Maar dat is geheel off topic.
Het enige wat je hoeft te doen is goed kijken naar foto's en filmpjes en te luisteren naar audiosporen onder de filmpjes om te constateren dat de maker van September Clues de spijker op diverse punten (natuurlijk niet alle) keihard op zijn kop slaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2010 16:38:20 ]
  woensdag 20 oktober 2010 @ 17:07:27 #239
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87759457
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het enige wat je hoeft te doen is goed kijken naar foto's en filmpjes en te luisteren naar audiosporen onder de filmpjes om te constateren dat de maker van September Clues de spijker op diverse punten (natuurlijk niet alle) keihard op zijn kop slaat.
En dan uitkijken dat je er geen dingen in ziet/hoort omdat je dat zo graag wil ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_87760948
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat is niet het enige wat je moet doen, je moet namelijk ook zelf blijven nadenken. September Clues zit namelijk vol met speculaties, misleidingen en fouten:
This article is a point-by-point analysis of each of the eight episodes in the “September Clues” series. This article will demonstrate that none of the alleged proofs presented in the series has been proven conclusively to be an artefact of ‘TV Fakery’, and that every alleged proof has a more rational and likely explanation.
http://truthaction.org/debunkingseptemberclues.pdf

En dat is maar een van de vele debunks. Vraag je eens af waarom zou je zoveel speculatie, misleiding en fouten nodig hebben om de spijker op de kop te slaan? je bent toch op zoek naar de waarheid?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:09:23 #241
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_87763917
oooh en die nose out beelden zijn dan zogenaamd wel weer echt! maar de rest is gefotoshopped!

dit topic blijft hilarisch, en is nu gedoemd tot kansloos... omdat alle fotos en video's toch als "nep" en "bewerkt" worden gelabeled, voor de meeste hier is er maar 1 waarheid en dat is die van hun. Het is net als discussiëren met Radiohead fans over wat een zaad muziek het eigenlijk is

om toch nog wat toe te voegen aan het topic, hier een mooie foto die ik laatst tegenkwam

als je ver genoeg doorzoomed dan kan je van alles zien, van raketten tot paspoorten!

[ Bericht 26% gewijzigd door Elusive op 20-10-2010 19:20:16 ]
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:38:43 #242
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87765246
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:31 schreef mouzzer het volgende:
Vortexen kwamen ook in de Hardfire discussie aan bod (die had je toch gezien?) en het ontbreken van de vortex wordt verklaard door dat de vortex tegen de toren botste en op dat moment werd weggeblazen door de explosie. De vortexen die als voorbeeld worden gebruikt (en ook die in je filmpje) waren voorbeelden waarbij het vliegtuig door rook/wolken heen vliegt en we weten allemaal dat dat niet het geval was bij flight 175, de enige rook is daar van de crash en explosie.
Leuke aflevering van de Mythbusters op Discovery channel....ik heb 'm gezien, jij ook?

Dus als een vliegtuig.....
Die van zichzelf al een flinke massa heeft......
Op dat moment een slipstream van jewelste heeft opgebouwd..........
En dan ook nog eens de snelheid van 540m p/h = 890 km p/u heeft opgebouwd......
Dat al die samengebundelde opgebouwe krachten......A.K.A Vortex wordt weggeblazen/ of tot
stilstand gebracht en weg wordt geblazen door de explosie???
Die rechtse meneer van de HARDFIRE discussie zeg dat, zie jouw quote!
Maar de linkse meneer 'ACE' is het daar h-e-l-e-m-a-a-l niet mee eens, zijn gezicht spreekt
boekdelen, en ik moet zeggen!?....voor mij is het ook een gevalletje van "Busted/Plausible'
en ik neig :% naar busted!!!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:10:35 #243
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_87767015
ff snel dan...
als we de befaamde beelden er bij pakken heh, en een stukje doorspoelen en er een mooie animatie van maken... dan kom je uit op dit

dan zie je dat het ""object"" van vorm veranderd.. dit sluit imo dus uit dat het een zogenaamde "CGI vliegtuig" is... want ...waarom zou die van... vorm veranderen?

anyway, die "nose-out" is op zo'n beetje elk videotje vanuit die hoek waargenomen + bovenstaand plaatje bewijst imo dat er toch ECHT iets uit het gebouw was gevlogen... zouden ze daadwerkelijk een vliegtuig hebben gesoept in de vele video's/foto's.. of is het wat anders? een stuk puin ? of...

Volgens de NIST heeft de rechter engine het volgende traject afgelegd en is die engine 4 "blocks" verder geland. Rond murray/church street... Verassend genoeg is daar ook bewijs van, namelijk deze video (+vele foto's)

:o

en ach, als we dan toch gaan foto neuken
hier heb je vlucht 175, voor 911 (jaja, het was een bestaand vliegtuig!)

Valt het je ook niet op dat de kleuren overeen komen met het plaatje hier beneden ? is het mogelijk dat het witte in de foto een deel van "United" is en het blauwachtige is misschien wel de onderkant, of is het een reflectie en een schaduw? wie weet.

Wat een feit is is dat de complete neus sowieso niet door het gat past, wat wel weer kan is dat de voorkant als het ware geshred er uit is gekomen... wat we weten is dat een deel van de romp gevonden is op het dak van WTC5

Ook staat er nog een deel op video, wat geland was op West Broadway, volgens de filmert is een voorbij ganger er doorgeraakt en overleden.
Maargoed, ik weet niet wat het is... sowieso geen complete neus wat jou plaatje doet vermoeden. CGI beelden sluit ik uit, gewoonweg niet mogelijk als je kijkt naar het aantal video's, de 10000'den ooggetuigen, de vele live-verslaggevingen van de tientallen TV en RADIO crews, de vele foto's, het betstaande vliegtuig, het personeel van united airlines die te maken hadden met het vliegtuig (van de bagage mensen tot aan de incheckbalie) de beelden van de hijackers op het vliegtuig, de luchtverkeersmensen, de gesprekken vanaf het vliegtuig en zo kan ik nog wel even doorgaan, maar het belangrijkste.. de passagiers
anyway, als je van de beschikbare beelden + getuigeverklaringen afgaat, logisch nadenkt, dan is het een ZEER GROTE mogelijkheid dat het gewoon de rechter engine is of wellicht een stuk van de romp. ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Elusive op 20-10-2010 20:25:51 ]
pi_87767464
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:09 schreef Elusive het volgende:
oooh en die nose out beelden zijn dan zogenaamd wel weer echt! maar de rest is gefotoshopped!

dit topic blijft hilarisch, en is nu gedoemd tot kansloos... omdat alle fotos en video's toch als "nep" en "bewerkt" worden gelabeled, voor de meeste hier is er maar 1 waarheid en dat is die van hun. Het is net als discussiëren met Radiohead fans over wat een zaad muziek het eigenlijk is

om toch nog wat toe te voegen aan het topic, hier een mooie foto die ik laatst tegenkwam
[ afbeelding ]
als je ver genoeg doorzoomed dan kan je van alles zien, van raketten tot paspoorten!
wat nou kansloos, mensen die nog steeds in het officiële verhaal geloven, noem ik kansloos, te bang om de wreedheid van deze wereld te geloven.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:23:07 #245
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_87767733
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:18 schreef THEFXR het volgende:

[..]

wat nou kansloos, mensen die nog steeds in het officiële verhaal geloven, noem ik kansloos, te bang om de wreedheid van deze wereld te geloven.
welles-nietus verhaal, laat mij eens het licht zien dan? vertel eens in je eigen woorden wat er nou is gebeurd op die dag.
som ook de zogenaamde feiten even voor me op aub.

kom alstublieft niet weer met een vaag youtube filmpje
pi_87767903
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:23 schreef Elusive het volgende:

[..]

welles-nietus verhaal, laat mij eens het licht zien dan? vertel eens in je eigen woorden wat er nou is gebeurd op die dag.
som ook de zogenaamde feiten even voor me op aub.

kom alsublieft niet weer met een vaag youtube filmpje
je wilt het toch niet zien,wat alles wat aangedragen wordt is toch niet waar! aluminium vliegtuigen, die door dikke stalen balken heenvliegen.kom op man, dat kan niet, denk zelf toch eens na.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:28:19 #247
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_87768026
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je wilt het toch niet zien,wat alles wat aangedragen wordt is toch niet waar! aluminium vliegtuigen, die door dikke stalen balken heenvliegen.kom op man, dat kan niet denk zelf toch eens na.
dus volgens jou zou z'n vliegtuig als een colablikje in elkaar moeten vouwen en zo langs het gebouw naar beneden glijden of wat?
mijn god...

wat vind je van de "nose-out" post hierboven? zeker allemaal nep? ;)
heb jezelf wel eens wat onderzocht of doe je niks anders dan youtube conpiracy filmpjes kijken en neem je ALLES maar aan voor de zogenaamde waarheid ? ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door Elusive op 20-10-2010 20:33:57 ]
pi_87768300
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:28 schreef Elusive het volgende:

[..]

dus volgens jou zou z'n vliegtuig als een colablikje in elkaar moeten vouwen en zo langs het gebouw naar beneden glijden of wat?
mijn god...

nee, volgens veel experts en engineers.
zo ja
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:36:58 #249
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_87768473
welke experts en engineers? :P
een F4 phantompje die crasht op een betonnenmuur van een powerplant is niet echt vergelijkbaar met een 767 tegen een gebouw als het WTC heh ? :D
........en daar zijn de vage youtube filmpjes ;)
pi_87768506
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:28 schreef Elusive het volgende:

heb jezelf wel eens wat onderzocht of doe je niks anders dan youtube conpiracy filmpjes kijken en neem je ALLES maar aan voor de zogenaamde waarheid ? ;)
goed dat je dat zegt,want dat geldt natuurlijk ook voor de officiële waarheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')