quote:staal is idd harder dan beton,maar zou je zelf een topic willen openen, dan kunnen daar de mensen discussiëren zonder filmpjes,want hier doen we het dus met filmpjes!Op woensdag 20 oktober 2010 20:36 schreef Elusive het volgende:
welke experts en engineers?
een F4 phantompje die crasht op een betonnenmuur van een powerplant is niet echt vergelijkbaar met een 767 tegen een gebouw als het WTC heh ?
........en daar zijn de vage youtube filmpjes![]()
quote:facepalmOp woensdag 20 oktober 2010 20:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
staal is idd harder dan beton,maar zou je zelf een topic willen openen, dan kunnen daar de mensen discussiëren zonder filmpjes,want hier doen we het dus met filmpjes!
quote:je bent aan het trollen ,ONZ is ergens anders.Op woensdag 20 oktober 2010 20:57 schreef Elusive het volgende:
[..]
facepalm![]()
dat is snel uit geluld! gek dat niemand je serieus neemt![]()
zeker ook niks te zeggen over de "nose-out"
staan handige plaatjes bij hoor om het je makkelijker te maken
quote:Ja ik ken die aflevering maar snap je wel dat een vortex NIET wordt veroorzaakt door een vliegtuigmotor maar door de lucht wat langs de vleugels stroomt en dus ook niet weggeblazen kan worden door de motoren. Anders zou men ook voor niks waarschuwen voor wake turbulenceOp woensdag 20 oktober 2010 19:38 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Leuke aflevering van de Mythbusters op Discovery channel....ik heb 'm gezien, jij ook?
Dus als een vliegtuig.....
Die van zichzelf al een flinke massa heeft......
Op dat moment een slipstream van jewelste heeft opgebouwd..........
En dan ook nog eens de snelheid van 540m p/h = 890 km p/u heeft opgebouwd......
Dat al die samengebundelde opgebouwe krachten......A.K.A Vortex wordt weggeblazen/ of tot
stilstand gebracht en weg wordt geblazen door de explosie???
Die rechtse meneer van de HARDFIRE discussie zeg dat, zie jouw quote!
Maar de linkse meneer 'ACE' is het daar h-e-l-e-m-a-a-l niet mee eens, zijn gezicht spreekt
boekdelen, en ik moet zeggen!?....voor mij is het ook een gevalletje van "Busted/Plausible'
en ik neignaar busted!!!
quote:Dus jij vindt het kapen van 4 passagiersvliegtuigen en deze in het WTC, pentagon en de grond te laten vliegen met als gevolg bijna 3000 doden geen wrede daad? Tja...Op woensdag 20 oktober 2010 20:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat nou kansloos, mensen die nog steeds in het officiële verhaal geloven, noem ik kansloos, te bang om de wreedheid van deze wereld te geloven.
quote:Heerlijk om zulke wijze woorden te mogen ontvangen van iemand die meent de waarheid in pacht te hebben.Op woensdag 20 oktober 2010 17:49 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Dat is niet het enige wat je moet doen, je moet namelijk ook zelf blijven nadenken. September Clues zit namelijk vol met speculaties, misleidingen en fouten:
This article is a point-by-point analysis of each of the eight episodes in the “September Clues” series. This article will demonstrate that none of the alleged proofs presented in the series has been proven conclusively to be an artefact of ‘TV Fakery’, and that every alleged proof has a more rational and likely explanation.
http://truthaction.org/debunkingseptemberclues.pdf
En dat is maar een van de vele debunks. Vraag je eens af waarom zou je zoveel speculatie, misleiding en fouten nodig hebben om de spijker op de kop te slaan? je bent toch op zoek naar de waarheid?
quote:Wat nou debunked? Het tegendeel wordt dus ook niet bewezen. Kortom, waardeloos stukje pdf dus, opgesteld door een mongool die denkt dat dit debunken is. Ik ben dus maar gestopt met lezen. Heb je het zelf überhaupt gelezen?• When the plane is not visible in the wider-shot, this could be due to it being obscured by
clouds and/or smog, or simply because the plane is not in-frame yet.
• Safeguards – to ponder whether they had safeguards is begging the question, as it assumes as
a premise that some act of fakery was taking place. This has not been proven.
• To declare that the “Safeguard was 17 seconds” is again begging the question. It has not been
established that there were computer operators, a safeguard, or that it is the reason for the 17
second gap between the seismic records and the official version events.
quote:Hun praten over vortex terwijl de rest, dwz slipstream, motoren, massa etcetc......niet telt.Op woensdag 20 oktober 2010 21:50 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Ja ik ken die aflevering maar snap je wel dat een vortex NIET wordt veroorzaakt door een vliegtuigmotor maar door de lucht wat langs de vleugels stroomt en dus ook niet weggeblazen kan worden door de motoren. Anders zou men ook voor niks waarschuwen voor wake turbulence
[ afbeelding ]
quote:Ik heb het al eerder gevraagd maar toen reageerde je ook al niet, bewijs maar eens dat een Boeing niet door de stalen balken van de WTC torens kon vliegen. Vraag je je wel eens af waarom de mensen die daar echt verstand van hebben tot op de dag van vandaag nog steeds niet hebben gezegd hey wacht even dat kan helemaal niet.. over nadenken gespoken...Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je wilt het toch niet zien,wat alles wat aangedragen wordt is toch niet waar! aluminium vliegtuigen, die door dikke stalen balken heenvliegen.kom op man, dat kan niet, denk zelf toch eens na.
quote:@JokkeBrok......reactie?Op woensdag 20 oktober 2010 21:26 schreef DarthHouse het volgende:
De piloten zitten ook al in de 9/11 movement, ik vraag me af waarom!?![]()
Boel veel commentaar van piloten met heel veel 'VLIEGUREN'.![]()
http://www.patriotsquestion911.com/pilots.html
Mwahh....ik was toch aan het surfen, toen kwam ik op deze site.![]()
http://pilotsfor911truth.org/
Zag daar de kop;
9/11: PENTAGON AIRCRAFT HIJACK IMPOSSIBLE FLIGHT DECK DOOR CLOSED FOR ENTIRE FLIGHT.
Kwam ik hier;
Lees de pagina, maar kijk en luister vooral de 3 filmpjes even en vergeet 'echt' de tweede niet!![]()
http://pilotsfor911truth.org/pentagon.html
FLIGHT 77....vliegt op 480ft hoogte.....ik wist niet dat de lantaarnpalen 'DAAR'
144 meter hoog waren........ik noem dat een 'BUSTED'& CONFIRMED'!![]()
Flight 175.....in ieder geval een 'BUSTED' wat betreft de vaardigheden van de piloot!![]()
Bellen van uit een vliegtuig???......'BUSTED'!![]()
Waarom zul je zeggen.
Vergeet vooral de 3de link niet!
http://newsmine.org/conte(...)/remote-piloting.txt
http://newsmine.org/conte(...)te-pilots-rescue.txt
http://newsmine.org/conte(...)s-remote-control.txt
http://newsmine.org/conte(...)o-remote-control.txt
Een OMG en een WTF is hier wel op de plaats, NORAD kon/kan een vliegtuig overrulen, laten stijgen,
een land uit kiezen....en weer laten landen....'ZONDER PILOOT'!!!![]()
En het is nog beveiligd tot rare manoevre's hoger als 1.5G ook.... dat is een punt vijf G.
quote:Realiteit is altijd bizarder dan welke dot-connectie een complotter kan verzinnen.Op woensdag 20 oktober 2010 20:49 schreef toblorone het volgende:
http://www.foxnews.com/us(...)ned-pentagon-months/
een paar maanden na 9/11 heeft die terroristenleider in het pentagon gedineerd
juist
quote:Merk op dat zelfs enkele mensen die voor de nieuwsmedia werken een raket noemen. Wat doen we met die verklaringen? Vertelden zij simpelweg de waarheid of zijn ze misschien wel geïnstrueerd om dat te zeggen? Een andere optie is: Als een persoon uit het publiek heel duidelijk een raket gezien zou hebben, dan zou hij zeer waarschijnlijk gerust worden gesteld indien zelfs een oorlogscorrespondent als ABC's Don Dahler zegt dat hij zich 'vergist' zou hebben in wat hij gezien heeft. De eindeloze TV herhalingen van de Boeing 767 (animatie) zou dan uiteindelijk de persoon uit het publiek geruststelllen en dus ook aannemen dat ie het wel fout gezien zal hebben. De TV beelden zouden zijn herinneringen vanzelf "uitwissen".SELECTED EYEWITNESS REPORTS DESCRIBING OBJECT STRIKING WTC2:
A SMALL PLANE
1. "At that point we were still not sure that it was a plane that had hit the tower. There was some talk from the civilians coming down that a plane hit. The consensus was that it was a small plane."- Credited to: Roy Chelson
A CESSNA OR LEAR JET TYPE OR...
2. “Numerous civilians were telling me that a plane had hit the building. There were discrepancies as to the type of plane. Some were saying it was a Cessna or Lear jet type, a small jet plane. Some said it was a large passenger plane. One person actually said that it was like a military style plane that actually shot missiles into the building”. - Credited to: Anthony Bartolomey
A SMALL (TRAINING) PLANE
3. “I saw it come up from the left, and I saw the plane coming through to the building, go inside, a small plane….no, no, it was plane, you know, like they teach the people to pilot a plane, a small plane, you know, it was that kind of plane…, and I never saw that plane before. It's like something, I don't know, it's like they worked with the motors, I never saw a plane like that before!”- Credited to: Karim Arraki
A CESSNA
4. “I was on my way to work…traffic was excellent…I received a call saying a small Cessna had hit the World trade Center…I was asked to go and man the Office of Emergency Management at the World Trade Center 7 on its 23d floor…” – Credited to: Barry Jennings
LIKE A SMALLER PLANE
5. “I was waiting a table and I literally saw a, it seemed to be a small plane. I just heard a couple of noises, it looked like it like it ‘bounced’ off the building and then I heard a, I just saw a huge like ball of fire on top and then the smoke seemed to simmer down…it just seemed like a smaller plane, I don’t think it was anything commercial.”- Stuart Nurick, LIVE on CBS NEWS
A SMALL, SMALL JET PLANE
6. “…We saw a plane flying low overhead which caught all of our attention. We looked up. It was making a b-line for the World Trade Centre. It was very low, extremely low, not a big plane like an airliner …uh… but not a tiny propeller plane, a small, small jet plane.”- Credited to: Mary Cozza
A LIGHT COMMUTER PLANE
7. "I mean, I hate to admit this, but I'm sitting there hoping that someone has made a mistake; there has been an accident; that this isn't the hijacked airplane, because there is confusion. We were told it was a light commuter airplane." Credited to: (news report)
THOUGHT PLANE WAS MUCH SMALLER
8. "I thought it could have been an accident...I thought the plane was much smaller..."- Credited to: Sid Bedingfield
A PROP JET
9. "I was told by somebody that we had an eyewitness who happened to be an off-duty firefighter who told me that he saw the first building get hit and it was hit by a prop jet, which I think turned out to be the wrong information, but everybody sees things differently."- Credited to: Steven Mosiello
A SMALLER TYPE PLANE
10. "And we went to a high point in our building, which is on the 25th floor, and you had a clear view of both World Trade Centers and the one that was smoking hard, and there was another plane that was flying low, and we just looked at it, and before we know it, it was just kamikaze, boom, right into the other tower... but it didn't seem like a big passenger jet. It was a smaller type plane, because it made some pretty radical turn, and flying low..." - Credited to: Mr. Tractsonburg
A SMALL JET
11. “We’re walking the dogs and we saw a plane flying really low, a jet, a small jet, and it flew directly into the World Trade Center..”- Credited to: (news report)
SMALL CARGO MILITARY
12. I got out of the car, and I told Larry I saw an FBI agent and I was going to start talking to him. I gave him my card, and he gave me a card. I said I thought that that second plane that went into the south tower was a military plane, like a transport or small cargo military. - Credited to: Battalion Chief Brian O’Flaherty
A BOMB....A MISSILE
13. "Hey Grandpa, I'll tell you what woke me up. They bombed the World Trade Centre. I'm looking at it and Mi-Kyung's video taping it. Terrible. I heard, Grandpa, I saw it. It could have been a plane, but I think it was a bomb...a missile...er...this could be world war three."- Credited to: Mi Kyung Heller
LIKE A MISSILE
14. “…I can only describe as, it sounded like a missile, not an airplane….it was definitely not the sound of a prop plane or anything like that….I grew up on military bases and I know the sound of jets and I’ve been in war zones and heard those kinds of different sounds….the sound itself was not of a prop plane , it was perhaps a jet, but it could have been a missile as well….it was high pitched, but it had a…er…a…whooshing sound, not, not like a prop plane…”- Don Dahler, LIVE on ABC TV
A ROCKET
15. “It was a big fireball or something from the plane I guess, came from across the street in front of our rig, and as we get out of the rig, there's a cop, city police officer, in the street. He's telling us, "I'm getting out of here. I just saw a rocket." He said he saw it come off the Woolworth Building and hit the tower”. - Credited to: Peter Fallucca
SOMETHING - PLANE OR MISSILE
16. “At that point I assumed you can't have two -- it can't be an accident to have two planes. So, I don't know if there's planes or missiles or what but something was hitting this thing. You saw debris was falling down.“ - Credited to: Brian Dixon
NOT A BIG PLANE
17. ”I was saying to him, "That plane is closer to us. It's really not a big plane going towards the building." Two seconds later it rammed into the building. "- Credited to: James Murphy
THOUGHT THEY SAW A MISSILE
18. " Some people thought they saw a missile, now I don't know how they could differentiate, but we might leave open the possibility that this was a missile attack on these buildings ..." Dick Oliver, LIVE on FOX News
LIKE THE SIZE OF A GOLF BALL
19. “I saw two other planes. One came in one way, and the other came in the other way, and there was a plane in the middle that was way far off in the distance. Then the plane in the middle just disappeared into a little fireball. It looked like the size of a golf ball from where I could see it. And the other two planes veered off into opposite directions.” - Credited to: Patricia Ondrovic.
http://www.septemberclues(...)09-11%20Accounts.pdf
quote:dan nog zouden het rook van de andere WTC moet draaikolken. In 2001 waren de rook-filters en CPU kracht nog niet dat goed om het near realtime te verwerken.Op woensdag 20 oktober 2010 21:50 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Ja ik ken die aflevering maar snap je wel dat een vortex NIET wordt veroorzaakt door een vliegtuigmotor maar door de lucht wat langs de vleugels stroomt en dus ook niet weggeblazen kan worden door de motoren. Anders zou men ook voor niks waarschuwen voor wake turbulence
[ afbeelding ]
quote:kapen staat ter discussie. -- met kartonsnijder. 3000 doden is discutabel. Geen van alle media weet tot een zelfde eindcijfer te komen.Op woensdag 20 oktober 2010 22:07 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Dus jij vindt het kapen van 4 passagiersvliegtuigen en deze in het WTC, pentagon en de grond te laten vliegen met als gevolg bijna 3000 doden geen wrede daad? Tja...
quote:Zie, als je dus eventjes wat rond klikt over 911 kom je de meest bizarre dingen tegen. Eigenlijk is alles wat het officiele verhaal verkondigd tot op de letter bullshit.Op woensdag 20 oktober 2010 21:26 schreef DarthHouse het volgende:
De piloten zitten ook al in de 9/11 movement, ik vraag me af waarom!?![]()
Boel veel commentaar van piloten met heel veel 'VLIEGUREN'.![]()
http://www.patriotsquestion911.com/pilots.html
Mwahh....ik was toch aan het surfen, toen kwam ik op deze site.![]()
http://pilotsfor911truth.org/
Zag daar de kop;
9/11: PENTAGON AIRCRAFT HIJACK IMPOSSIBLE FLIGHT DECK DOOR CLOSED FOR ENTIRE FLIGHT.
Kwam ik hier;
Lees de pagina, maar kijk en luister vooral de 3 filmpjes even en vergeet 'echt' de tweede niet!![]()
http://pilotsfor911truth.org/pentagon.html
FLIGHT 77....vliegt op 480ft hoogte.....ik wist niet dat de lantaarnpalen 'DAAR'
144 meter hoog waren........ik noem dat een 'BUSTED'& CONFIRMED'!![]()
Flight 175.....in ieder geval een 'BUSTED' wat betreft de vaardigheden van de piloot!![]()
Bellen van uit een vliegtuig???......'BUSTED'!![]()
Waarom zul je zeggen.
Vergeet vooral de 3de link niet!
http://newsmine.org/conte(...)/remote-piloting.txt
http://newsmine.org/conte(...)te-pilots-rescue.txt
http://newsmine.org/conte(...)s-remote-control.txt
http://newsmine.org/conte(...)o-remote-control.txt
Een OMG en een WTF is hier wel op de plaats, NORAD kon/kan een vliegtuig overrulen, laten stijgen,
een land uit kiezen....en weer laten landen....'ZONDER PILOOT'!!!![]()
En het is nog beveiligd tot rare manoevre's hoger als 1.5G ook.... dat is een punt vijf G.
quote:Juistem!Op woensdag 20 oktober 2010 22:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zie, als je dus eventjes wat rond klikt over 911 kom je de meest bizarre dingen tegen. Eigenlijk is alles wat het officiele verhaal verkondigd tot op de letter bullshit.
quote:Same wavelengthOp woensdag 20 oktober 2010 22:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom? Ik reageer liever op de debunkers hier die denken alles beter te weten
quote:Nou nog iemand die alles bijelkaar plaktOp woensdag 20 oktober 2010 22:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zie, als je dus eventjes wat rond klikt over 911 kom je de meest bizarre dingen tegen. Eigenlijk is alles wat het officiele verhaal verkondigd tot op de letter bullshit.
quote:Pixels... en compressie... Puur de kwaliteit van de beelden dus. Om maar even met jullie steevaste debunk argument te smijten.Op woensdag 20 oktober 2010 20:10 schreef Elusive het volgende:
ff snel dan...
als we de befaamde beelden er bij pakken heh, en een stukje doorspoelen en er een mooie animatie van maken... dan kom je uit op dit
[ afbeelding ]
dan zie je dat het ""object"" van vorm veranderd.. dit sluit imo dus uit dat het een zogenaamde "CGI vliegtuig" is... want ...waarom zou die van... vorm veranderen?
quote:Mooi ook dat straatnaambordje erbij... haha.. hoe verzinnen ze het.[ afbeelding ]
anyway, die "nose-out" is op zo'n beetje elk videotje vanuit die hoek waargenomen + bovenstaand plaatje bewijst imo dat er toch ECHT iets uit het gebouw was gevlogen... zouden ze daadwerkelijk een vliegtuig hebben gesoept in de vele video's/foto's.. of is het wat anders? een stuk puin ? of...
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Volgens de NIST heeft de rechter engine het volgende traject afgelegd en is die engine 4 "blocks" verder geland. Rond murray/church street... Verassend genoeg is daar ook bewijs van, namelijk deze video (+vele foto's)
[ afbeelding
quote:Hier even een quote:en ach, als we dan toch gaan foto neuken
hier heb je vlucht 175, voor 911 (jaja, het was een bestaand vliegtuig!)
[ afbeelding ]
Valt het je ook niet op dat de kleuren overeen komen met het plaatje hier beneden ? is het mogelijk dat het witte in de foto een deel van "United" is en het blauwachtige is misschien wel de onderkant, of is het een reflectie en een schaduw? wie weet.
quote:ALLEGED FLIGHTS
The 4 purported hijacked flights have grave problems as far as their authenticity is concerned: A long list of documentation (or plain lack of it) reveals inconsistent NTSB, BTS and FAA data. The 2 American Airlines flights lacked records of required airport log data such as taxi-off and wheels-off times. The 2 United Airlines flights were not deregistered until October 2005, as of official FAA records. Both should have been listed, by law, as 'destroyed'. Shortly thereafter, the FAA rectified this 'oversight' in a peculiar manner : in place of 'destroyed', the wording used was 'cancelled'. This evidence has not been challenged, to this day, by any of those air-regulating agencies nor by the airlines themselves.
ALLEGED PASSENGERS
Since no evidence has been forthcoming of the very existence of the 4 ‘hijacked’ airplanes, the question of the passengers allegedly on board of them should be moot. However, multiple and repeated people-searches have attempted to backtrack and contact the alleged families of those passengers - to no avail. Thus, the prevailing indications of those longstanding investigations suggest that none of these people have ever existed. Moreover, the stories created around the alleged passengers simply do not stand up to scrutiny. As for the cell phone calls that they allegedly placed to their loved ones, they have by now been established as a technical impossibility.
quote:Ah.. men heeft het nog wat aangedikt om het verhaal wat op te leuken. Beelden van de motor laten nergens een dode voorbijganger zien of enige sporen van bloed. Er zijn videobeelden van die motor. Ik heb ze hier op mijn HD afkomstig uit de NIST cumulus database. Die beelden zijn erg dubieus, vind ik persoonlijk.Wat een feit is is dat de complete neus sowieso niet door het gat past, wat wel weer kan is dat de voorkant als het ware geshred er uit is gekomen... wat we weten is dat een deel van de romp gevonden is op het dak van WTC5
[ afbeelding ]
Ook staat er nog een deel op video, wat geland was op West Broadway, volgens de filmert is een voorbij ganger er doorgeraakt en overleden.
quote:hallo, dat is toch helemaal niet bewezen dat denken ze alleen.Op woensdag 20 oktober 2010 22:07 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Dus jij vindt het kapen van 4 passagiersvliegtuigen en deze in het WTC, pentagon en de grond te laten vliegen met als gevolg bijna 3000 doden geen wrede daad? Tja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |