Dat lijkt me wel dat het dan ontkend zou worden, want nu denkt iedereen dat natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:27 schreef twentemeisje het volgende:
Als het geen drugsissue is, zou dat dan niet heel expliciet worden ontkend? Dit gespeculeer lijkt me ook vrij schadelijk in dit geval.
Cokegebruik geldt volgens mij alleen als dopingovertreding als je in wedstrijdverband betrapt wordt. Als hij out-of-competition positief bevonden is, is dat dus niet strafbaar. Wel is dat een reden om iemand terug te trekken, lijkt me.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zullen ze dat wel mogen dan? Ik neem aan dat je drugsgebruik openbaar moet maken als bond?
De nieuwe carnavalshit van het komende jaar.quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
De nieuwe carnavalshit van het komende jaar.
Waarom zou dit niet nodig zijn als het om coke zou gaan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:33 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, als het alleen coke was dan doe je dit toch niet? Dan zou een persco helemaal niet nodig zijn....?
Wel als je daardoor niet gemotiveerd bent.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:34 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Als het depressie is gooien ze je niet uit het team hoor.
Iets anders kan ik ook niet bedenken. Je weet nu dat iedereen denkt dat het met drugs te maken heeft, als het wat anders is (gezondheid) dan kun je daar beter gewoon eerlijk voor uitkomen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:33 schreef Bienelientjee het volgende:
Zal vast wel positieve test op drugs zijn. de idioot.
Als het iets aan zijn hart ofsow is dan had het best verteld kunnen worden.
Als er iemand overleden was binnen zijn familie, had het best verteld kunnen worden.
Maar wat zou hij liever hebben, dat iedereen denkt dat hij weer aan de drugs zit of dat men weet dat hij depressief is?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wel als je daardoor niet gemotiveerd bent.
Of juist doping?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:33 schreef Bienelientjee het volgende:
Zal vast wel positieve test op drugs zijn. de idioot.
Als het iets aan zijn hart ofsow is dan had het best verteld kunnen worden.
Als er iemand overleden was binnen zijn familie, had het best verteld kunnen worden.
Bullshit, er zou morgen een comeback-docu worden uitgezonden. Die motivatie is er wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nou, dan zou je dit toch niet doen? Wat is het nut van deze poppenkast als het zou gaan om een positief bloedstaal...?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:34 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Waarom zou dit niet nodig zijn als het om coke zou gaan?
En met trillende handjes uit de ringen dondert.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:35 schreef marcodej het volgende:
Geloof er niks van. Dan zouden ze kunnen aangeven dat hij niet in vorm is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sebastiaan Timmermanquote:Om slaaptechnische redenen van persoonlijke aard, ga ik nu naar mijn nest.
Precies, ik vermoed dat de advocaat heeft geëist dat er geen medische informatie naar buiten wordt gebracht., voor dat er juridisch iets rond is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:31 schreef marcodej het volgende:
Waarschijnlijk is het gewoon een ingewikkeld juridisch verhaal nu en mag hij nu ook niets meer zeggen nu. Zijn woorden zijn zorgvuldig gekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |