Idd, daar lijkt het zo wel opquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:23 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Dat kan toch ook gewoon drugsgebruik zijn?
Als dat zo is dan kun je het toch wel eerlijk zeggen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:24 schreef golfer het volgende:
'medische redenen van persoonlijke aard' kunnen ook afkickverschijnselen zijn.
Ze kunnen beter duidelijk zijn, nu hou je speculatiesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
Op zich is het redelijk aannemelijk dat ze 'm nu beschermen als hij gebruikt heeft door het lekker vaag te houden.
Yup. Ze gaan echt niet zeggen dat hij weer aan de coke heeft gezetenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
Op zich is het redelijk aannemelijk dat ze 'm nu beschermen als hij gebruikt heeft door het lekker vaag te houden.
Precies, zo hadden we ook niet de hele dag speculaties over mogelijk coke-gebruik.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
Precies, als het iets anders is dan kunnen ze wel eerlijk zeggen wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
Zullen ze dat wel mogen dan? Ik neem aan dat je drugsgebruik openbaar moet maken als bond?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
Wat iedereen vermoedtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:26 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
"Ik kan wel een vermoeden hebben wat jullie vermoeden."
Misschien willen ze eerst wat meer onderzoeken ofzo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zullen ze dat wel mogen dan? Ik neem aan dat je drugsgebruik openbaar moet maken als bond?
idd waarom beleg je in vredesnaam zo spannend een perscoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:26 schreef Ericr het volgende:
Doe dan gewoon geen persconferentie, dit gaat nergens over.
Dat hangt maar net van de reden af. Als het is wat ik denk, dan heb ik absoluut geen medelijden met hem.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:26 schreef kahaarin het volgende:
Hmmm, jammer... Ik vind het sneu voor hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |