Echtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:00 schreef tochweerhenk het volgende:
Serieus??
Dan word ik echt ontroerd
Las iklaatst.quote:
Ik zou daar echt heel blij van worden ondanks dat het niks zegt. Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Las iklaatst.
Kan geen bron vinden.
Misschien iemand anders ?
Het gaat over de laatste 12 maanden. Daarnaast is de sterkte van de tegenstander ook relevant. Het kan zijn dat Nederland geen wedstrijden heeft bespaald in oktober in 2009 waardoor er voor Nederland geen wedstrijden wegvallen en er punten bijkomen. Misschien dat Spanje toen wel wedstrijden heeft gespeeld. Ofzoiets.quote:
Ja echt ongelofelijk Schotland speelt vaak echt waardeloos laatste tijd (2-1 van liechtenstein in de 97e minuut) en nu 2-2- tussenstand tegen Spanjequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Schotland heb net 2-2 gemaakt tegen Spanje
Naturlijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:36 schreef HaagsPietje het volgende:
alsof zo'n lijstje belangrijk is....die spanjolen hebben de zilver(gouden)vloot....enige wat telt
dat lijkt me niet. zo'n lijstje is niemand in geinteresseerd en redelijk lachwekkend als je ziet wat voor B-landen vrij hoog staan, puur door het feit dat ze in hun makkelijke kwalificatie groepen continu punten verzamelen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Naturlijk.
Maar dat lijstje is om mensen zoals jij de mond te snoeren.
Dat valt reuze mee.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:16 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
dat lijkt me niet. zo'n lijstje is niemand in geinteresseerd en redelijk lachwekkend als je ziet wat voor B-landen vrij hoog staan, puur door het feit dat ze in hun makkelijke kwalificatie groepen continu punten verzamelen.
enige wat telt is die gouden Cup daarmee snoert Spanje iedereen, dus ook jou, zijn drukke en bazige mondje![]()
![]()
![]()
![]()
Egypte. Chili.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:27 schreef tong80 het volgende:
Noem eens een B-land uit de top 5.
Top tien mag ook.
Twee grote voetballandenquote:
italie...staat 13de....nota bene achter griekenlandquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Welke landen die lager staan verdienen het om hoger te staan?
Ijslandquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Welke landen die lager staan verdienen het om hoger te staan?
haha, omdat egypte in afrika de baas is?quote:
Je spreekt jezelf tegen, Italië faalde gigantisch op het WK en derhalve is een lage klassering in het FIFA-klassement juist logisch volgens jouw redenatie.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:32 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
italie...staat 13de....nota bene achter griekenland![]()
die lijst is een farce, enige waar je als land op afgerekend kan worden is toernooi voetbal. hoe ver kom je, wat win je.
ik heb geen enkele redenatie t.a.v. dit lijstje. leuk voor een druilerige regenachtige dag in de winterstop. meer niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen, Italië faalde gigantisch op het WK en derhalve is een lage klassering in het FIFA-klassement juist logisch volgens jouw redenatie.
Voor alles onder plek 15 is er geen zinnig woord over te zeggen omdat er te weinig interlands worden gespeeld en het verschil erg klein is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:35 schreef HaagsPietje het volgende:
gabon staat 6 plaatsen hoger dan tsjechie en liefst 16 plaatsen hoger dan schotland....![]()
wat voor wereldsterren heeft gabon in zn selectie??
spelen die met of zonder schoenen een wedstrijd?
Blijft nog steeds een schande dat ze niet erbij waren in Zuid Afrika. Ik had ze maar wat graag willen zien voetballen daar, al was het maar om de manier hoe ze soms hun doelpunten vieren (het bidden). Supermooi om te zien altijdquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:33 schreef HaagsPietje het volgende:
haha, omdat egypte in afrika de baas is?![]()
Tja als je niet van Algerije kunt winnen..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Blijft nog steeds een schande dat ze niet erbij waren in Zuid Afrika. Ik had ze maar wat graag willen zien voetballen daar, al was het maar om de manier hoe ze soms hun doelpunten vieren (het bidden). Supermooi om te zien altijd
dan had ik liever de titelquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:08 schreef Henno het volgende:
Na 11 juli 2010 12 oktober 2010 is Nederland officieel het beste voetballand zonder WK titel
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:43 schreef Stali het volgende:.
Heb eindelijk dit subforum gevonden. Zat af en toe in sport te kijken maar vond het al zo gek dat de berichten daar zo enorm lafjes gepost werden.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:33 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
haha, omdat egypte in afrika de baas is?![]()
het zijn WK dwergen...en een WK bepaalt nog altijd de maat, niet een afrika cup. want dat is een leuk continent voor de safari hoor, maar verder natuurlijk totaal niet serieus te nemen als het op voetbal aankomt.
Italië doet het al jaren erg slecht dus dat zou niemand mogen verbazen. Echter heb je verder wel een punt. Het is zou niet als indicatie mogen worden gebruikt maar het is wel leuk om te kunnen zeggen dat ons kikkerlandje al heel wat jaren in de top 10 staat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:32 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
italie...staat 13de....nota bene achter griekenland![]()
die lijst is een farce, enige waar je als land op afgerekend kan worden is toernooi voetbal. hoe ver kom je, wat win je.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:37 schreef Sinnie het volgende:
Dat is niet echt eerlijk natuurlijk. Nederland verdient zeker top 3 maar de 1e plek is toch voor de ploeg die het WK en EK hebben gewonnen lijkt mij
Lijst is inderdaad over de afgelopen 4 jaar, we staan ruim 200 punten achter dacht ik, dus dit bericht moet wel nergens over gaanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:08 schreef Parafernalia het volgende:
Kan t me ook niet voorstellen trouwens..volgens mij is die lijst over de afgelopen 2 of 4 jaar
Kan zijn, maar de thuisoverwinning tegen Finland leverde 1117 punten op. De uitoverwinning van Spanje op Liechtenstein maar 442quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:21 schreef zlakto het volgende:
[..]
Lijst is inderdaad over de afgelopen 4 jaar, we staan ruim 200 punten achter dacht ik, dus dit bericht moet wel nergens over gaan
Dan zegt dat genoeg over die ranglijstquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Kan zijn, maar de thuisoverwinning tegen Finland leverde 1117 punten op. De uitoverwinning van Spanje op Liechtenstein maar 442
200 punten is bijna niks
Die puntentelling klopt echt niet want Spanje staat eerste met 1883 en Nederland tweede met 1659. Dan zou je met een potje Finland de helft van je totaal winnen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:22 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dan zegt dat genoeg over die ranglijst
Je hebt de wedstrijd gezien zie ik.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:21 schreef BB-King het volgende:
Terecht, Spanje verloor laatst met maar liefst 4-1 van Argentinië... lekker wereldkampioenetje hoor.
quote:ZÜRICH - Nederland staat op de nieuwste wereldranglijst van de FIFA nog altijd op de tweede plaats, zo bleek woensdag.
Wereldkampioen Spanje blijft nummer één. Beide landen startten sterk aan hun kwalificatiereeks voor het Europees kampioenschap van 2012 en voorkwamen daardoor dat ze hun hoge notering kwijtraakten. Spanje heeft 1881 punten, Nederland 1683.
Duitsland zakte van plek drie naar vier. Brazilië passeerde de nummer drie van het WK. Rusland, met de Nederlandse bondscoach Dick Advocaat, steeg liefst vijftien plekken en is nu tiende van de wereld. Kroatie boekte twee plekken winst en neemt de negende plaats in.
Spelbeeld maakt voor de ranking niet uit natuurlijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je hebt de wedstrijd gezien zie ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |