Echtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:00 schreef tochweerhenk het volgende:
Serieus??
Dan word ik echt ontroerd
Las iklaatst.quote:
Ik zou daar echt heel blij van worden ondanks dat het niks zegt. Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Las iklaatst.
Kan geen bron vinden.
Misschien iemand anders ?
Het gaat over de laatste 12 maanden. Daarnaast is de sterkte van de tegenstander ook relevant. Het kan zijn dat Nederland geen wedstrijden heeft bespaald in oktober in 2009 waardoor er voor Nederland geen wedstrijden wegvallen en er punten bijkomen. Misschien dat Spanje toen wel wedstrijden heeft gespeeld. Ofzoiets.quote:
Ja echt ongelofelijk Schotland speelt vaak echt waardeloos laatste tijd (2-1 van liechtenstein in de 97e minuut) en nu 2-2- tussenstand tegen Spanjequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Schotland heb net 2-2 gemaakt tegen Spanje
Naturlijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:36 schreef HaagsPietje het volgende:
alsof zo'n lijstje belangrijk is....die spanjolen hebben de zilver(gouden)vloot....enige wat telt
dat lijkt me niet. zo'n lijstje is niemand in geinteresseerd en redelijk lachwekkend als je ziet wat voor B-landen vrij hoog staan, puur door het feit dat ze in hun makkelijke kwalificatie groepen continu punten verzamelen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Naturlijk.
Maar dat lijstje is om mensen zoals jij de mond te snoeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |