 
		 
			 
			
			
			
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Lijkt mij wel. Men kan ook een treinkaartje naar München Hbf of een andere `verre´ bestemming in Duitsland kopen. Ik neem dat men dat eind dan niet in RE´s en RB´tjes hoeft af te leggen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:05 schreef von_Preussen het volgende:
Beste heren,
ik heb nog een vraag voor u. Ik wil zaterdag met de trein naar Hamburg gaan. Daarvoor trek ik uit de kaartautomaat een "gewoon" internationaal kaartje.
Is deze dan ook geldig in de Intercity (immers geeft de automaat al de route over Bad Bentheim aan), en aansluitend ook in een ICE?

 
			 
			
			
			Vraag het NS hispeed?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:05 schreef von_Preussen het volgende:
Beste heren,
ik heb nog een vraag voor u. Ik wil zaterdag met de trein naar Hamburg gaan. Daarvoor trek ik uit de kaartautomaat een "gewoon" internationaal kaartje.
Is deze dan ook geldig in de Intercity (immers geeft de automaat al de route over Bad Bentheim aan), en aansluitend ook in een ICE?
 
			 
			
			
			IC en ICE vallen inderdaad onder de normale internationale treinkaartjes.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. Men kan ook een treinkaartje naar München Hbf of een andere `verre´ bestemming in Duitsland kopen. Ik neem dat men dat eind dan niet in RE´s en RB´tjes hoeft af te leggen.
Bovendien kan men bij Arnhem alleen maar per ICE de grens over. Jij gaat dan wel met een IC via Osnabrück Hbf, maar toch. Tevens staat op het kaartje ook niet dat hij niet geldig zou zijn in IC en ICE.
Wellicht dat er iemand anders nog even haar of zijn visie hier op kan geven. Ik reis ook vaak door Duitsland, maar dan verreweg meestal met eerder aangeschafte tickets. Met een treinkaartje uit de kaartautomaat vrijwel alleen indien ik bij een `inferieure´ grensovergang de grens over ga waar geen IC/ ICE rijdt.
 
			 
			
			
			Kun je ook gelijk vragen was ze met de waardeloze vogelbekdieren aanmoeten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Vraag het NS hispeed?
http://twitter.com/NSHISPEED
 
			 
			
			
			Dat is een heel goed punt inderdaadquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:46 schreef Igen het volgende:
[..]
IC en ICE vallen inderdaad onder de normale internationale treinkaartjes.
(Daarom mag je ze bijvoorbeeld ook met InterRail toeslagvrij gebruiken)
 
											 
			 
			
			
			Graag gedaan. Goede reis, zaterdag! Osnabrück Hbf - Hamburg Hbf is inderdaad een leuk traject.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:05 schreef von_Preussen het volgende:
Heren, dank voor de informatie!
 
			 
			
			
			Kan zijn, ik heb het tot nu toe alleen nog maar snachts geredenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Graag gedaan. Goede reis, zaterdag! Osnabrück Hbf - Hamburg Hbf is inderdaad een leuk traject.
 
											 
			 
			
			
			Haha, dat heb ik met Hannover Hbf - Berlin Spandau. Geen idee hoe dat er bij daglicht uitziet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan zijn, ik heb het tot nu toe alleen nog maar snachts gereden
 
											 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Heb ik ook gehad.. wat een onzin weer zeg, die vervangende bussen komen in Breda aan, 3 minuten nadat de IC naar Eindhoven is vertrokken. Het advies is om maar de stoptrein naar Lage Zwaluwe te nemen, dan de sneltrein naar Breda en dan op de IC naar Eindhoven overstappen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:26 schreef James1988 het volgende:
Stukje service van NS... ik krijg een mail over werkzaamheden aan het spoor tussen Roosendaal en Breda.
 
			 
			
			
			Thalys stopt sowieso niet te Roosendaal. Sterker nog, hij komt er niet eens meer langs.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:42 schreef Ireyon het volgende:
Ook fijn dat ze erbij vermelden dat de Thalys tussen Amsterdam en Brussel ongewijzigd rijdt. Je zou d'r maar op staan wachten, op station Roosendaal.
 
			 
			
			
			Gohquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Thalys stopt sowieso niet te Roosendaal. Sterker nog, hij komt er niet eens meer langs.
 .
 . 
											 
			 
			
			
			Dat is wel vet, dan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:47 schreef Ireyon het volgende:
Overigens hangen de borden met treinsamenstellingen van de Thalys er nog wel

 
											 
			 
			
			
			Ja, ik ben ook voor treinnummers op de CTA's. Maar zolang je in Nederland niet meer dan een mismaakt handje vol reserveerbare treinen hebt, zal dat dus niet gebeurenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is wel vet, dan.
Sowieso, ben ik voor meer treinsamenstellingsborden op de perrons.

 
  
											 
			 
			
			
			 
  
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Tjah, maar ik vind openbaar vervoersbedrijven vrij gemakkelijk wegkomen bij problemen. En syntus heeft ook wel verdomd veel pech met de treinverbinding Ah-Ww. Daarbij vind ik veel personeel op bussen vooral zeer slecht ingelicht is over problemen, werkzaamheden etc.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:08 schreef De_Hertog het volgende:
Het personeel van Syntus wil gaan staken: http://www.nu.nl/economie(...)rvoerder-syntus.html
Dat krijg je bij bedrijven die gedeeltelijk in Franse handen zijn.
 
			 
			
			
			Het onderhoud van de motoren worden overigens uitbesteed, aan de DB.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:19 schreef Peterselieman het volgende:
Ik hoorde dat NedTrain over enkele dagen het onderhoud van de buffeltjes alweer op zich zal gaan nemen.
 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			Is dat niet bij de Linten?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:15 schreef V2 het volgende:
[..]
Het onderhoud van de motoren worden overigens uitbesteed, aan de DB.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 Waar bemoeien ze zich mee
 Waar bemoeien ze zich mee  
											 
			 
			
			
			Echt, serieus... dus omdat er één Fyra uitvalt heeft dat nog uren nawerking op de dienstregeling? En dat wil een betrouwbare dienstverlener worden met Fyra's tussen Breda en Amsterdam?quote:Vanochtend viel aantal Fyra's uit. Nogmaals excuus. Oorzaak: incidenten op het spoor, waardoor we treinen missen en personeelsleden. NS Hispeed is een kleine organisatie, dan merk je gelijk in de dienstregeling als we treinen missen. Check morgen http://j.mp/bfEYoZ
 
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Ik moet er altijd om lachen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Vet irritant van die schijtbejaarden die altijd zo goed weten hoe het moet voor een anderWaar bemoeien ze zich mee

 
			 
			
			
			Euh, dat weet ik niet. Het ging geloof ik om alle dieselmotoren, die gaan ze niet meer zelf onderhouden ivm gebrek aan kennis ofzo.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is dat niet bij de Linten?
 
			 
			
			
			Klopt, heb ik nog (half binnen) zien staan. Toch een klein lichtpunt in de 'fuck-de-materieelvoorspelling'-malaise van afgelopen dagen; de trein naar Rsd van 10:48 was inderdaad een mooie ICMm-IVquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:54 schreef Peterselieman het volgende:
Ach ja, er schijnen nu 2 stammetjes in Zwolle te staan. Geen wonder dat ze problemen hebben.
 .
 .
											 
			 
			
			
			 
  
 
			 
			
			
			Dat is nou niet het soort materieel waar ik om 6 uur voor op zou staan..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Materieelvoorspelling? ik wed dat er morgen tussen Nijverdal en Enschede DM'90 treinen rijden
 
											 
			 
			
			
			uberhaupt, naar nijverdal reizenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:19 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat is nou niet het soort materieel waar ik om 6 uur voor op zou staan..

 
			 
			
			
			Ik zal ook wel een virmpje hebben tussen Ut en Ed jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Materieelvoorspelling? ik wed dat er morgen tussen Nijverdal en Enschede DM'90 treinen rijden
 
											 
			 
			
			
			SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de secondant ken ik ook:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 
			 
			
			
			Ze heeft 4 jaar de tijd om het goed te makenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:48 schreef von_Preussen het volgende:
Wat is die Melanie trouwens onaantrekkelijk geworden.
 
											 
			 
			
			
			Ze heeft nu ook een gezin, liefdesverzoeken zijn bij deze volledig nutteloos.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:48 schreef von_Preussen het volgende:
Wat is die Melanie trouwens onaantrekkelijk geworden.
Ik loop niet op de feiten vooruit maar Melanie heeft iets te redden...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze heeft 4 jaar de tijd om het goed te maken
OVChipflop eruit, fyra eruit, Velaro's op de HSL en normaal gaan doen
 
			 
			
			
			Alles kan kapot, dus daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze heeft nu ook een gezin, liefdesverzoeken zijn bij deze volledig nutteloos.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |