Tjah, maar ik vind openbaar vervoersbedrijven vrij gemakkelijk wegkomen bij problemen. En syntus heeft ook wel verdomd veel pech met de treinverbinding Ah-Ww. Daarbij vind ik veel personeel op bussen vooral zeer slecht ingelicht is over problemen, werkzaamheden etc.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:08 schreef De_Hertog het volgende:
Het personeel van Syntus wil gaan staken: http://www.nu.nl/economie(...)rvoerder-syntus.html
Dat krijg je bij bedrijven die gedeeltelijk in Franse handen zijn.
Het onderhoud van de motoren worden overigens uitbesteed, aan de DB.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:19 schreef Peterselieman het volgende:
Ik hoorde dat NedTrain over enkele dagen het onderhoud van de buffeltjes alweer op zich zal gaan nemen.
Is dat niet bij de Linten?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:15 schreef V2 het volgende:
[..]
Het onderhoud van de motoren worden overigens uitbesteed, aan de DB.
Echt, serieus... dus omdat er één Fyra uitvalt heeft dat nog uren nawerking op de dienstregeling? En dat wil een betrouwbare dienstverlener worden met Fyra's tussen Breda en Amsterdam?quote:Vanochtend viel aantal Fyra's uit. Nogmaals excuus. Oorzaak: incidenten op het spoor, waardoor we treinen missen en personeelsleden. NS Hispeed is een kleine organisatie, dan merk je gelijk in de dienstregeling als we treinen missen. Check morgen http://j.mp/bfEYoZ
Ik moet er altijd om lachen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Vet irritant van die schijtbejaarden die altijd zo goed weten hoe het moet voor een anderWaar bemoeien ze zich mee
Euh, dat weet ik niet. Het ging geloof ik om alle dieselmotoren, die gaan ze niet meer zelf onderhouden ivm gebrek aan kennis ofzo.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is dat niet bij de Linten?
Klopt, heb ik nog (half binnen) zien staan. Toch een klein lichtpunt in de 'fuck-de-materieelvoorspelling'-malaise van afgelopen dagen; de trein naar Rsd van 10:48 was inderdaad een mooie ICMm-IVquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:54 schreef Peterselieman het volgende:
Ach ja, er schijnen nu 2 stammetjes in Zwolle te staan. Geen wonder dat ze problemen hebben.
Dat is nou niet het soort materieel waar ik om 6 uur voor op zou staan..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Materieelvoorspelling? ik wed dat er morgen tussen Nijverdal en Enschede DM'90 treinen rijden![]()
uberhaupt, naar nijverdal reizenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:19 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat is nou niet het soort materieel waar ik om 6 uur voor op zou staan..
Ik zal ook wel een virmpje hebben tussen Ut en Ed jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Materieelvoorspelling? ik wed dat er morgen tussen Nijverdal en Enschede DM'90 treinen rijden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de secondant ken ik ook:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft 4 jaar de tijd om het goed te makenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:48 schreef von_Preussen het volgende:
Wat is die Melanie trouwens onaantrekkelijk geworden.
Ze heeft nu ook een gezin, liefdesverzoeken zijn bij deze volledig nutteloos.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:48 schreef von_Preussen het volgende:
Wat is die Melanie trouwens onaantrekkelijk geworden.
Ik loop niet op de feiten vooruit maar Melanie heeft iets te redden...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze heeft 4 jaar de tijd om het goed te maken
OVChipflop eruit, fyra eruit, Velaro's op de HSL en normaal gaan doen
Alles kan kapot, dus daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze heeft nu ook een gezin, liefdesverzoeken zijn bij deze volledig nutteloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |