kk ziekquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:54 schreef Salatrel het volgende:
dus ik kwam laatst tegen een meisje van 15
watquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:55 schreef Sok. het volgende:
Whehe, vandaag in de klas maakte iemand een opmerking met iets van later kinderen nemen ofzo, zegt een leraar "Je neemt geen kinderen, die krijg je".
Sok: Oh? [ afbeelding ]
Uh, nee, je zat stil in een hoekje en zei niets.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:55 schreef Sok. het volgende:
Whehe, vandaag in de klas maakte iemand een opmerking met iets van later kinderen nemen ofzo, zegt een leraar "Je neemt geen kinderen, die krijg je".
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:55 schreef Sok. het volgende:
quote:
kanker lekkere tieten. Wat zit je te kotsten dan/quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:52 schreef Sok. het volgende:
[..]
Kankersmerig!
Grannytieten op je beeldscherm
onzinquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:55 schreef Sok. het volgende:
Projecteer je eigen persoonlijkheid nou eens niet op mij.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Uh, nee, je zat stil in een hoekje en zei niets.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:57 schreef Salatrel het volgende:
filmpje niet gezien maar zijn dat deze?
[ afbeelding ]
En je zou toch denken dat jouw hersenen optimaal werken met het bloed dat van 5cm vanaf je hersenen wordt aangepompt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
ik snap em nu pas trouwens
KANKERZIEK
Goeie man. Nee serieus.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:59 schreef Sok. het volgende:
[..]
En je zou toch denken dat jouw hersenen optimaal werken met het bloed dat van 5cm vanaf je hersenen wordt aangepompt.
ik snap er niets vanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:59 schreef Sok. het volgende:
[..]
En je zou toch denken dat jouw hersenen optimaal werken met het bloed dat van 5cm vanaf je hersenen wordt aangepompt.
Waarom zo boos dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:00 schreef Sok. het volgende:
[..]
Kanker anders gewoon eens op als je alleen maar tof kan doen
quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zegt de grootste janksmoel van de SC. Kanker toch een eind op, kutjong.
WALGELIJKE REACTIEquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:00 schreef Sok. het volgende:
[..]
Kanker anders gewoon eens op als je alleen maar tof kan doen
groetjes aan iedereen behalve otisquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:02 schreef Sok. het volgende:
[..]
Omdat je kankervervelend begint te worden.
Te worden... eigenlijk altijd wel bent.
Ik snap niet waarom je zo naar tegen me doet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:02 schreef Sok. het volgende:
[..]
Omdat je kankervervelend begint te worden.
Te worden... eigenlijk altijd wel bent.
Walgelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:03 schreef ynuhh het volgende:
Overmatig gebruik van het woord 'kanker'.
Weer zo'n goeie. Shit man je bent on fire.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:04 schreef Sok. het volgende:
[..]
Zeiden je opa en oma ook toen je ouders na de echo zeiden dat ze jou hielden.
Ik weet het.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Weer zo'n goeie. Shit man je bent on fire.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:04 schreef Sok. het volgende:
[..]
Haha niet biggie praten vriend. Anders wordt je misschien wel een keer gedjoektquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:04 schreef Sok. het volgende:
[..]
Wordt je.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha niet biggie praten vriend. Anders wordt je misschien wel een keer gedjoekt
Thanks voor de waarschuwing. K zal m'n scheenbeschermers om doen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha niet biggie praten vriend. Anders wordt je misschien wel een keer gedjoekt
In een streetfight letten op taalgebruik.quote:
zeg eens iets leuks over mijquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:07 schreef Sok. het volgende:
[..]
Thanks voor de waarschuwing. K zal m'n scheenbeschermers om doen.
Hoezo, we gaan niet voetballen hoor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:07 schreef Sok. het volgende:
[..]
Thanks voor de waarschuwing. K zal m'n scheenbeschermers om doen.
Matig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hoezo, we gaan niet voetballen hoor.
Ik wilde al " anders gooi je jezelf even bij de vuile was" zeggenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Sok, gooi jezelf anders gewoon weg, ja?
Want?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Sok, gooi jezelf anders gewoon weg, ja?
Depressieziek inderdaad.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:03 schreef ynuhh het volgende:
Overmatig gebruik van het woord 'kanker'.
thankss =$ JKMNquote:
echt hequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
we hebben wel gekregen wat we wilde na page 4
Dat zal mij leren.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:11 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb overigens een TR gedaan mbt Sok's walgelijke gedrag hier.
veel mensen denken me te kennen snapje dat is de keerzijde van succesquote:
Ik hoop een uitzondering op die regel te zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
veel mensen denken me te kennen snapje dat is de keerzijde van succes
Cool story.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:11 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb overigens een TR gedaan mbt Sok's walgelijke gedrag hier.
Jij bent de uitzondering op al m'n regels.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik hoop een uitzondering op die regel te zijn.
deze gladde jongenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering op al m'n regels.Zelfs de Lakitu-regel.
glad als een aalquote:
,quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:18 schreef Sok. het volgende:
[..]
Lees jij in deze SC wel eens iets anders dan fictie?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:55 schreef Sok. het volgende:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Uh, nee, je zat stil in een hoekje en zei niets.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:56 schreef Sok. het volgende:
[..]
Projecteer je eigen persoonlijkheid nou eens niet op mij.
smooth hoor, smooth.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:22 schreef Sok. het volgende:
[..]
Hm inderdaad, er is toch nog non-fictie te vinden.
Bedankt voor je behulpzaamheid.
Ja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:18 schreef Sok. het volgende:
[..]
Lees jij in deze SC wel eens iets anders dan fictie?
Hij was een paar maanden geleden nog in mijn hometown.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik had hem nog graag eens live gezien.
Heb je hem toen gezien? Of vind je zijn muziek niet goed?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij was een paar maanden geleden nog in mijn hometown.
Ik vind hem goed, alleen ik ben de enige in mijn vriendengroep die het kan waarderen, dus dan heb ik vaak iets van: laat maar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Heb je hem toen gezien? Of vind je zijn muziek niet goed?
haha waarom zei je op msn dan dat je moest lachen om die foto van shaft in de scquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind hem goed, alleen ik ben de enige in mijn vriendengroep die het kan waarderen, dus dan heb ik vaak iets van: laat maar.
JA!quote:
We hebben het hier over gehad, verdommequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha waarom zei je op msn dan dat je moest lachen om die foto van shaft in de sc
Geen idee, maar het is nu een kwestie van tijd voordat hij hier verschijnt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:49 schreef LudoSanders het volgende:
Kent iemand die website nog die Lamon hier regelmatig gepost heeft waarbij je je adres in moest vullen en er allerlei venstertjes geopend werden en er gebruikt werd gemaakt van Google maps?
http://www.thewildernessdowntown.com/quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:49 schreef LudoSanders het volgende:
Kent iemand die website nog die Lamon hier regelmatig gepost heeft waarbij je je adres in moest vullen en er allerlei venstertjes geopend werden en er gebruikt werd gemaakt van Google maps?
Je mag mijn leven niet verfilmen zonder mijn toestemming.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga denk ik een fucking goed idee voor een film verzinnen en die dan opsturen naar een hollywood film producer om zo FUCKING MILLIONS te maken.![]()
.
Wat meer respect voor Solomon is gewenst.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha waarom zei je op msn dan dat je moest lachen om die foto van shaft in de sc
wat is deze jongen aan het doenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je mag mijn leven niet verfilmen zonder mijn toestemming.
Tijd voor wat 'bovenaan de topiclijst' seksquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:03 schreef Breathtaking het volgende:
Ahhhik ging jullie zoeken in de Actieve topis, staat 'ie helemaal bovenaan
Dat zijn neppe.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:57 schreef Salatrel het volgende:
filmpje niet gezien maar zijn dat deze?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |