Hij was een paar maanden geleden nog in mijn hometown.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik had hem nog graag eens live gezien.
Heb je hem toen gezien? Of vind je zijn muziek niet goed?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij was een paar maanden geleden nog in mijn hometown.
Ik vind hem goed, alleen ik ben de enige in mijn vriendengroep die het kan waarderen, dus dan heb ik vaak iets van: laat maar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Heb je hem toen gezien? Of vind je zijn muziek niet goed?
haha waarom zei je op msn dan dat je moest lachen om die foto van shaft in de scquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind hem goed, alleen ik ben de enige in mijn vriendengroep die het kan waarderen, dus dan heb ik vaak iets van: laat maar.
JA!quote:
We hebben het hier over gehad, verdommequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha waarom zei je op msn dan dat je moest lachen om die foto van shaft in de sc
Geen idee, maar het is nu een kwestie van tijd voordat hij hier verschijnt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:49 schreef LudoSanders het volgende:
Kent iemand die website nog die Lamon hier regelmatig gepost heeft waarbij je je adres in moest vullen en er allerlei venstertjes geopend werden en er gebruikt werd gemaakt van Google maps?
http://www.thewildernessdowntown.com/quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:49 schreef LudoSanders het volgende:
Kent iemand die website nog die Lamon hier regelmatig gepost heeft waarbij je je adres in moest vullen en er allerlei venstertjes geopend werden en er gebruikt werd gemaakt van Google maps?
Je mag mijn leven niet verfilmen zonder mijn toestemming.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga denk ik een fucking goed idee voor een film verzinnen en die dan opsturen naar een hollywood film producer om zo FUCKING MILLIONS te maken.![]()
.
Wat meer respect voor Solomon is gewenst.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha waarom zei je op msn dan dat je moest lachen om die foto van shaft in de sc
wat is deze jongen aan het doenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je mag mijn leven niet verfilmen zonder mijn toestemming.
Tijd voor wat 'bovenaan de topiclijst' seksquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:03 schreef Breathtaking het volgende:
Ahhhik ging jullie zoeken in de Actieve topis, staat 'ie helemaal bovenaan
Dat zijn neppe.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:57 schreef Salatrel het volgende:
filmpje niet gezien maar zijn dat deze?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |