kk ziekquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:54 schreef Salatrel het volgende:
dus ik kwam laatst tegen een meisje van 15
watquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:55 schreef Sok. het volgende:
Whehe, vandaag in de klas maakte iemand een opmerking met iets van later kinderen nemen ofzo, zegt een leraar "Je neemt geen kinderen, die krijg je".
Sok: Oh? [ afbeelding ]
Uh, nee, je zat stil in een hoekje en zei niets.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:55 schreef Sok. het volgende:
Whehe, vandaag in de klas maakte iemand een opmerking met iets van later kinderen nemen ofzo, zegt een leraar "Je neemt geen kinderen, die krijg je".
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:55 schreef Sok. het volgende:
quote:
kanker lekkere tieten. Wat zit je te kotsten dan/quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:52 schreef Sok. het volgende:
[..]
Kankersmerig!
Grannytieten op je beeldscherm
onzinquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:55 schreef Sok. het volgende:
Projecteer je eigen persoonlijkheid nou eens niet op mij.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Uh, nee, je zat stil in een hoekje en zei niets.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:57 schreef Salatrel het volgende:
filmpje niet gezien maar zijn dat deze?
[ afbeelding ]
En je zou toch denken dat jouw hersenen optimaal werken met het bloed dat van 5cm vanaf je hersenen wordt aangepompt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
ik snap em nu pas trouwens
KANKERZIEK
Goeie man. Nee serieus.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:59 schreef Sok. het volgende:
[..]
En je zou toch denken dat jouw hersenen optimaal werken met het bloed dat van 5cm vanaf je hersenen wordt aangepompt.
ik snap er niets vanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:59 schreef Sok. het volgende:
[..]
En je zou toch denken dat jouw hersenen optimaal werken met het bloed dat van 5cm vanaf je hersenen wordt aangepompt.
Waarom zo boos dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:00 schreef Sok. het volgende:
[..]
Kanker anders gewoon eens op als je alleen maar tof kan doen
quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zegt de grootste janksmoel van de SC. Kanker toch een eind op, kutjong.
WALGELIJKE REACTIEquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:00 schreef Sok. het volgende:
[..]
Kanker anders gewoon eens op als je alleen maar tof kan doen
groetjes aan iedereen behalve otisquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:02 schreef Sok. het volgende:
[..]
Omdat je kankervervelend begint te worden.
Te worden... eigenlijk altijd wel bent.
Ik snap niet waarom je zo naar tegen me doet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:02 schreef Sok. het volgende:
[..]
Omdat je kankervervelend begint te worden.
Te worden... eigenlijk altijd wel bent.
Walgelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:03 schreef ynuhh het volgende:
Overmatig gebruik van het woord 'kanker'.
Weer zo'n goeie. Shit man je bent on fire.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:04 schreef Sok. het volgende:
[..]
Zeiden je opa en oma ook toen je ouders na de echo zeiden dat ze jou hielden.
Ik weet het.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Weer zo'n goeie. Shit man je bent on fire.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:04 schreef Sok. het volgende:
[..]
Haha niet biggie praten vriend. Anders wordt je misschien wel een keer gedjoektquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:04 schreef Sok. het volgende:
[..]
Wordt je.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha niet biggie praten vriend. Anders wordt je misschien wel een keer gedjoekt
Thanks voor de waarschuwing. K zal m'n scheenbeschermers om doen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha niet biggie praten vriend. Anders wordt je misschien wel een keer gedjoekt
In een streetfight letten op taalgebruik.quote:
zeg eens iets leuks over mijquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:07 schreef Sok. het volgende:
[..]
Thanks voor de waarschuwing. K zal m'n scheenbeschermers om doen.
Hoezo, we gaan niet voetballen hoor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:07 schreef Sok. het volgende:
[..]
Thanks voor de waarschuwing. K zal m'n scheenbeschermers om doen.
Matig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hoezo, we gaan niet voetballen hoor.
Ik wilde al " anders gooi je jezelf even bij de vuile was" zeggenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Sok, gooi jezelf anders gewoon weg, ja?
Want?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Sok, gooi jezelf anders gewoon weg, ja?
Depressieziek inderdaad.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:03 schreef ynuhh het volgende:
Overmatig gebruik van het woord 'kanker'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |