Knuzquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en waar heb je die nou weer opgedoken, jij ouwe hosselaar!
Maar dan manipuleren ze weer met de foto's die je moet vergelijken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, aan de andere kant, ik heb aardig wat foto's van mannen voorbij zien komen en het hoeft niet perse met je uiterlijk te maken te hebben, kan ook aan de foto van de ander liggen. Als iemand een lame (no pun intended) foto post, kies ik sowieso de andere foto, ongeacht hoe de persoon eruit ziet die erop staat
Ik weet van niks?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:35 schreef Spirit82 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen... maar ik heb vrijdag een date
hoezo? heb je ook een vrijdagdate?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar dan manipuleren ze weer met de foto's die je moet vergelijken.
Ik wil gewoon een 8,5 zijn ofzo, dan wantrouwen mijn dates me ook minder...
Wat voor werk doet je vrijdag-date? En wat voor hobbies heeft ie?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:12 schreef 3rdRock het volgende:
maar de meest date-waardige heer heb je nog niet gedateJawel, je loopt achter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:11 schreef Silenus het volgende:
Ben nu alweer klaar met die uit Tilburg.Had blijkbaar gezegd dat ik vanavond niet al te laat online zou zijn, er kwamen wat vrienden eten en voetbal kijken. Nou die bleven hangen, biertje erbij, kom ik online...heel verhaal "Ja, je had het ook wel kunnen zeggen dat je langer weg zou blijven, nu heb ik de hele avond zitten wachten blablablablabla".
Pffrt, als dat gezeik nu al zo begint dan laat die eerste date maar zitten.
ach beter dan dat je het nu weet!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:16 schreef Silenus het volgende:
Ik trek het al slecht als ik geclaimd word na 10 dates. Laat staan eh, na 0 dates.
Knuz vind ik toch een beetje een sbs6 gehalte hebben. Veel rokende vrouwen (grootste afknapper) en tatoeages op zichtbare plekken (komt heel dicht bij roken in de buurt). Wat ik vooral leuk vind aan Knuz zijn de reacties in de gastenboeken bij de vrouwen. Wat mannen daar allemaal voor onzin uitslaan. Als dat de maatstaf is voor de mail die vrouwen op datingsites krijgen dan kan ik me heel goed voorstellen dat vrouwen kritisch zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
ow ja, knuz....dat heb ik ook nog ergens....
Nee, hoor. Ik kijk als eerste altijd of ze roken en daarna pas verder. Ik denk overigens bij de foto's tegenwoordig altijd even na of ik me langs zo een vrouw zie lopen. Is dat niet zo dan zap ik ook door.quote:ben ik btw veeleisend als ik rp-profielen lees en dan bij 1 ding al denk: nee! ?
oh, rokers vallen sowieso af. ik weet niet hoe het is om een asbak te zoenen en dat wil ik niet weten! drankorgels vallen ook af.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:00 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik kijk als eerste altijd of ze roken en daarna pas verder. Ik denk overigens bij de foto's tegenwoordig altijd even na of ik me langs zo een vrouw zie lopen. Is dat niet zo dan zap ik ook door.
Precies, of favoriete eten "kaas fondue"quote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, rokers vallen sowieso af. ik weet niet hoe het is om een asbak te zoenen en dat wil ik niet weten! drankorgels vallen ook af.
nee,ik heb het dan meer over een profiel waarvan ik dacht: "ja, best leuk" tot ik las: sport: behendigheid met de hond. DAt soort dingen zeg maar.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:40 schreef macondo het volgende:
What people notice about me: "most people will notice I'm a transexual"
Wtf! Ook al ben ik niet bekrompen, maar schrok mij te pletter en bij het zien van de fotos was het echt..brrrr !
Jeeeeeeeeeeetje wat ben jij kritisch zegquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:40 schreef macondo het volgende:
Kreeg een berichtje gisteren, beetje eigenaardige foto met gezicht vanuit rare hoek maar vooruit - stukje gelezen. Volgens profiel leeftijd ok, locatie ok, hobby metal muziek (jammer, maar vooruit)..
What people notice about me: "most people will notice I'm a transexual"
Wtf! Ook al ben ik niet bekrompen, maar schrok mij te pletter en bij het zien van de fotos was het echt..brrrr !
Weet ik veel! Hij heeft humor, is bijdehand en ziet er lekker uit op zn foto. We gaan het wel zienquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar dan manipuleren ze weer met de foto's die je moet vergelijken.
Ik wil gewoon een 8,5 zijn ofzo, dan wantrouwen mijn dates me ook minder...
Wat voor werk doet je vrijdag-date? En wat voor hobbies heeft ie?
Hij houdt vast van zijn hobbies, lekker eten en leuke dingen doenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Weet ik veel! Hij heeft humor, is bijdehand en ziet er lekker uit op zn foto. We gaan het wel zien
Metal is gewoon niet mijn ding. De één houdt niet van kaas fondue, de ander niet van metalquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeeetje wat ben jij kritisch zeg
je hoeft toch niet alles te delenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Metal is gewoon niet mijn ding. De één houdt niet van kaas fondue, de ander niet van metal
Oh zeker, ze heeft heel "bijzondere" kanten naast de passie voor metal.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hoeft toch niet alles te delen
en er zal vast nog naast metal meer zijn denk ik?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Oh zeker, ze heeft heel "bijzondere" kanten naast de passie voor metal.
lees even een stukje terug Duimelot
Whahahaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok dan (ik lees niet vaak terug srry)
ik zou dan wel reageren, gewoon uit nieuwsgierigheid...
Only if no one is lookingquote:Met als antwoord ertussen:
Nu nog een fobo.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:25 schreef Kattenkop het volgende:
Ik ben dan nu toch maar overgegaan naar OKCupid....
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:25 schreef Kattenkop het volgende:
Ik ben dan nu toch maar overgegaan naar OKCupid en de bijbehorende vragenlijst. Maar wat een achterlijke dingen staan er soms tussen..
[quote]Do you generally smile at little kids who cross your path?
[..]
Only if no one is looking
grapje....quote:
Ik heet FireFox1, 28, en komt uit 020quote:
Douche-eendje, 23, 072quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heet FireFox1, 28, en komt uit 020
En jij lieve harpje?
Oeh, omgeving Alkmaar. De A9 scheidt onze wegenquote:
Relatieproblemen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:27 schreef Khalein het volgende:
Over een tijdje vermoed ik ook meer met dit onderwerp te maken te krijgen, dus ik schuif ook maar eens voorzichtig aan...
Inderdaad... alhoewel ik een treinreiziger benquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oeh, omgeving Alkmaar. De A9 scheidt onze wegen
Hoi!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:27 schreef Khalein het volgende:
Over een tijdje vermoed ik ook meer met dit onderwerp te maken te krijgen, dus ik schuif ook maar eens voorzichtig aan...
Oh, nee, die fase is al geweestquote:
Vertel eens wat meer over jezelf, ik ben geïnteresseerdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Inderdaad... alhoewel ik een treinreiziger ben![]()
[..]
Hoi!
Geen conservatorium, geen Amsterdam, geen poezen. Helaas!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over jezelf, ik ben geïnteresseerd
Laat me raden... je zit op een conservatorium... in Amsterdam..... je heb 2 poezen....
Zit ik al in de goede richting? ;P
Katers dan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Geen conservatorium, geen Amsterdam, geen poezen. Helaas!
Wat is er mis met lekker single blijven?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:27 schreef Khalein het volgende:
Over een tijdje vermoed ik ook meer met dit onderwerp te maken te krijgen
Wel lief meisje mag ik hopen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Geen conservatorium, geen Amsterdam, geen poezen. Helaas!
Dat mag je hopen, maar reken er vooral niet op.quote:
Nietsquote:
quote:
quote:
Kijk, dat zou ik dus nooit doen; moet je niet doen. Wanneer een kind niet mooi is, dan zou ik niet gaan huichelen. Ja, ik weet ook wel, je kunt ook weer niet zeggen van: "Wat is dat een lelijk kind!" Dat kan niet, moet je ook niet doen. Wat ik altijd doe als een kind niet zo mooi is, dan zeg ik altijd: "Het is een lief kind."
Onze buren bijvoorbeeld, die kregen een ontzettend lief kind. Toen heb ik ook heel eerlijk gezegd: "Dit is het liefste kind dat ik ooit heb gezien."
Wat voor strategie hanteer je? Eerst maar eens één website? Meerdere? All-out datefare?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:03 schreef Vanillekwark het volgende:
Nou, ik ben er ook maar eens aan begonnen. Ik ben er nogal sceptisch over, maar we geven het eens een kansje
Dat blijft.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:11 schreef Vanillekwark het volgende:
Ben maar 's bij 1 begonnen, rustig op wat profielen gereageerd. Voel me er eigenlijk 'n tikkie ongemakkelijk bij
damnedquote:
Alleen als het mij uitkomt.quote:
Ga je hier nu ook al beginnenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:56 schreef macondo het volgende:
Ik vraag mij af, komt Norbert hier nog wel eens? Silenus - zie jij hem nog wel eens op Fok?
[..]
Dat mag je hopen, maar reken er vooral niet op.![]()
Ai, dat je die niet kent....quote:
Gelukkig heeft 3rdRock een mooie omschrijving achtergelatenquote:
Yeah, dat ongemakkelijke merk ik nu ook al, maar goed, we willen watquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:11 schreef Vanillekwark het volgende:
Ben maar 's bij 1 begonnen, rustig op wat profielen gereageerd. Voel me er eigenlijk 'n tikkie ongemakkelijk bij
Mja, tis een mengeling van 'Hier ben je toch te goed voor' en de realisatie 'op de 'normale' manier is 't je niet gelukt, lamlul'quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:17 schreef Vanillekwark het volgende:
Mja, tis een mengeling van 'Hier en je toch te goed voor' en de realisatie 'op de 'normale' manier is 't je niet gelukt, lamlul'klinkt zielig als je 't zo zegt
![]()
ik lees mijn naam....en heb geen idee wat je bedoelt! explain it pls darling....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Alleen als het mij uitkomt.
[..]
Ga je hier nu ook al beginnen? Kreeg net een smsje van een Norbert.
[..]
Ai, dat je die niet kent....![]()
[..]
Gelukkig heeft 3rdRock een mooie omschrijving achtergelaten.
Is je korte termijngeheugen weer defect? Dat verslagje van laatst, waar je mee eindigdequote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik lees mijn naam....en heb geen idee wat je bedoelt! explain it pls darling....
Interesse is wegquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Alleen als het mij uitkomt.
[..]
Ai, dat je die niet kent....![]()
deze?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Is je korte termijngeheugen weer defect? Dat verslagje van laatst, waar je mee eindigde
dat vind ik nog steedsquote:Op maandag 11 oktober 2010 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Leuke meid, absoluutDie gaat het imho niet moeilijk krijgen een leuke vent aan de haak te slaan.
Als je voor mij een leuk liedje wil tokkelen op je harpquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die komt vanzelf wel weer terug
[..]
zo, jij bent net binnen en gaat meteen op de charmeurtour. chapeau!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je voor mij een leuk liedje wil tokkelen op je harp
Mind your surroundingsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo, jij bent net binnen en gaat meteen op de charmeurtour. chapeau!
Primaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vrouwen die muzikaal zijnquote:
You - van Ten Sharp op de harp?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bestaat dat? Dat wil ik horen!!quote:
Neem je ook genoegen met Scarborough Fair? Ik speel net een jaarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vrouwen die muzikaal zijn![]()
Klassiek?
Of toch meer:
Simon & Garfunkelquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Neem je ook genoegen met Scarborough Fair? Ik speel net een jaar
Misschien lukt 'vader jacob' ook nog welquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
ja, jij bent ook een lekkere....trots pronken met je harp, maar veel meer dan klein klein kleutertje krijg je er niet uit
Onder andere jaquote:
Ga jij nou maar dates hosselenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
ja, jij bent ook een lekkere....trots pronken met je harp, maar veel meer dan klein klein kleutertje krijg je er niet uit
Moeiteloos!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Misschien lukt 'vader jacob' ook nog wel
Gieb MP3. Ik zoek nog een nieuw mp3'tje voor mn computerwekker. Een geharpte vader jacob moet best ok wakker worden zijnquote:
Old MacDonald had a farm, E-I-E-I-Oquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:24 schreef Thornado het volgende:
Of 'Boer wat zeg je van mijn kippen' op harp!
auw, jij bent toch niet zo lief als je er uit ziet.....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Onder andere ja
[..]
Ga jij nou maar dates hosselen.
Met zo'n tracklist moet je toch de producers en opnamestudios voor het uitkiezen hebben...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:28 schreef douche-eendje het volgende:
Boer wat zeg je van mijn kippen, check.
Old macdonald, check.
Been there, done that. Opnemen gaat alleen een beetje lastig worden, kan alleen wat met mijn telefoon opnemen en daarvan is de kwaliteit echt ronduit slecht.
Ja 3rdRock, dat had je nu wel kunnen weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |