Hij houdt vast van zijn hobbies, lekker eten en leuke dingen doenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Weet ik veel! Hij heeft humor, is bijdehand en ziet er lekker uit op zn foto. We gaan het wel zien
Metal is gewoon niet mijn ding. De één houdt niet van kaas fondue, de ander niet van metalquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeeetje wat ben jij kritisch zeg
je hoeft toch niet alles te delenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Metal is gewoon niet mijn ding. De één houdt niet van kaas fondue, de ander niet van metal
Oh zeker, ze heeft heel "bijzondere" kanten naast de passie voor metal.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hoeft toch niet alles te delen
en er zal vast nog naast metal meer zijn denk ik?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Oh zeker, ze heeft heel "bijzondere" kanten naast de passie voor metal.
lees even een stukje terug Duimelot
Whahahaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok dan (ik lees niet vaak terug srry)
ik zou dan wel reageren, gewoon uit nieuwsgierigheid...
Only if no one is lookingquote:Met als antwoord ertussen:
Nu nog een fobo.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:25 schreef Kattenkop het volgende:
Ik ben dan nu toch maar overgegaan naar OKCupid....
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:25 schreef Kattenkop het volgende:
Ik ben dan nu toch maar overgegaan naar OKCupid en de bijbehorende vragenlijst. Maar wat een achterlijke dingen staan er soms tussen..
[quote]Do you generally smile at little kids who cross your path?
[..]
Only if no one is looking
grapje....quote:
Ik heet FireFox1, 28, en komt uit 020quote:
Douche-eendje, 23, 072quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heet FireFox1, 28, en komt uit 020
En jij lieve harpje?
Oeh, omgeving Alkmaar. De A9 scheidt onze wegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |