Ik had hem net klaar gezet, omdat het vrij lang duurde, maar toen werd net dit topic gepost.quote:
haha gewoon doen ik weet zeker dat genee dat heek triomfantelijk voor gaat lezen als je dat doetquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb even gezocht en ik heb gevonden op welke bizarre site deze info over Cor Pot bij Athletic Bilbao staat.
http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?dbid=40008&typeofpage=84137
Eigenlijk zou dit ge-e-maild moeten worden naar de uitzending
Eenschquote:
jij snapt echt niks van de vi humor, je moet het gewoon allemaal niet zo serieus nemenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:57 schreef maril het volgende:
Ja en als Cor Pot nu boos reageerd heeft hij geen humor (lees Johan Derksen), maar hij wordt ongelofelijk walgelijk met de grond gelijk gemaakt. Unfair, VI wordt steeds minder wat mij betreft. bah
Kan wel zien waarom jij die droogkloot van een Mart Smeets als pic gebruikt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:57 schreef maril het volgende:
Ja en als Cor Pot nu boos reageerd heeft hij geen humor (lees Johan Derksen), maar hij wordt ongelofelijk walgelijk met de grond gelijk gemaakt. Unfair, VI wordt steeds minder wat mij betreft. bah
Jaaaaaaaa natuuuuuuuurlliijjjjjk, gossie je moet het niet eens eens zijn met VI. misschien ligt Mart wel blauw van het lachen voor de tv. Ik niet in iedr gevakquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kan wel zien waarom jij die droogkloot van een Mart Smeets als pic gebruikt.
Reageer jij wel eens niet verzuurd in een VI topic?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:02 schreef maril het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa natuuuuuuuurlliijjjjjk, gossie je moet het niet eens eens zijn met VI. misschien ligt Mart wel blauw van het lachen voor de tv. Ik niet in iedr gevak
voor jou hebben ze studio voetbal uitgevonden op zondag, deze humor is niet aan jou besteed.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:02 schreef maril het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa natuuuuuuuurlliijjjjjk, gossie je moet het niet eens eens zijn met VI. misschien ligt Mart wel blauw van het lachen voor de tv. Ik niet in iedr gevak
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:02 schreef maril het volgende:
[..]
Denk dat ie eerder blauw van de wijn in zijn nest ligt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:02 schreef maril het volgende:
[..]
Ik denk dat Mart emotioneel afhaakte na de eerste keer dat terecht werd aangestipt wat voor een zelfingenomen kwalletje hij is.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:02 schreef maril het volgende:
[..]
Ben maar niet bang ga nu ergens anders naar kijken. geef mij maar de serieuze studio voetbal.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Reageer jij wel eens niet verzuurd in een VI topic?
Geniaal!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Echt ziek die Wikipedia idioten
http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Cor_Pot&action=history
Waarom geen Holland Sport?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:05 schreef maril het volgende:
[..]
Ben maar niet bang ga nu ergens anders naar kijken. geef mij maar de serieuze studio voetbal.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:05 schreef maril het volgende:
[..]
Ben maar niet bang ga nu ergens anders naar kijken. geef mij maar de serieuze studio voetbal.
Serieus? Studio Ajax? Joh...quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:05 schreef maril het volgende:
[..]
We kunnen je beter een paar lessen Nederlands geven, denk ik.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:05 schreef maril het volgende:
[..]
Hij neemt zichzelf iets te serieus...ik kan er iig wel om lachen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Louis, echt wat een debiel is het ook, echt geen reclame voor Nederland, zoals hij praat.
Nog extra informatie over Cor Pot in Spanje.quote:
Misschien was ie schaduwspits?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog extra informatie over Cor Pot in Spanje.
Hij heeft volgens deze site drie wedstrijden gespeeld op 45 jarige leeftijd.
Opvallend feit daarbij is dat alle drie de wedstrijden in 0-3 eindigden, en alle drie tegen Real Betis gespeeld werden.
Ook lijkt het tegenstrijdig met de eerder gegeven info dat hij in zijn wedstrijden bij Bilbao 1 doelpunt gemaakt heeft, aangezien Bilbao in al deze wedstrijden niet tot scoren kwam.
whehehe...dat is zn eigen site van VI???!quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog extra informatie over Cor Pot in Spanje.
Hij heeft volgens deze site drie wedstrijden gespeeld op 45 jarige leeftijd.
Opvallend feit daarbij is dat alle drie de wedstrijden in 0-3 eindigden, en alle drie tegen Real Betis gespeeld werden.
Ook lijkt het tegenstrijdig met de eerder gegeven info dat hij in zijn wedstrijden bij Bilbao 1 doelpunt gemaakt heeft, aangezien Bilbao in al deze wedstrijden niet tot scoren kwam.
Gelukkig is Mart serieus te nemen. De enige die door Mart serieus genomen wordt is die Ria Visser.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:05 schreef maril het volgende:
[..]
"Zoals Johan zegt", 3 keer in de eerste zin.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:17 schreef DrDentz het volgende:
Is dit een nieuwe reporter? Toch nog niet het niveautje Knipping / Van Duren hoor.
Niemand kan tippen aan Knippingquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:17 schreef DrDentz het volgende:
Is dit een nieuwe reporter voor op tv? Toch nog niet het niveautje Knipping / Van Duren hoor.
Iwan is zonder Tom geen knip voor z'n neus waard.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:17 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Niemand kan tippen aan Knipping
Taco de vuilnisman is geknipt voor de 'VI show.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:18 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Iwan is zonder Tom geen knip voor z'n neus waard.
Knipping vind ik een verademing voor de Nederlandse TVquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:20 schreef kalinhos het volgende:
Ik vind alle VI journalisten maar een beetje van die bloempotten eigenlijk. Ze schrijven prima, maar ze zijn niet ideaal voor tv.
Ze doen me altijd denken aan zo'n iets te bijdehand ventje op school wat, als hij gelijk had, nog kinderachtig een dan/als fout van de leraar verbeterde.
Ik heb het gemaild, maar ik denk zomaar dat mijn mail niet behandeld wordt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:13 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
whehehe...dat is zn eigen site van VI???!ik zeg: mailen!!!!
Johan kan niet met personalities omgaan en haalt dus alleen slaafse nobodies binnen als journalist.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:20 schreef kalinhos het volgende:
Ik vind alle VI journalisten maar een beetje van die bloempotten eigenlijk. Ze schrijven prima, maar ze zijn niet ideaal voor tv.
Ze doen me altijd denken aan zo'n iets te bijdehand ventje op school wat, als hij gelijk had, nog kinderachtig een dan/als fout van de leraar verbeterde.
Ik keek vooral naar VI Oranje omdat ik wist dat Iwan van Duuren zijn licht over Oranje zou laten schijnen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:21 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Knipping vind ik een verademing voor de Nederlandse TV
Ja maar Knipping is nog steeds bezig met belchinezen spotten dus binnekort verwacht ik een groots artikelquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik keek vooral naar VI Oranje omdat ik wist dat Iwan van Duuren zijn licht over Oranje zou laten schijnen.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:24 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Ja maar Knipping is nog steeds bezig met belchinezen spotten dus binnekort verwacht ik een groots artikel
Ik keek altijd naar Iwan, zodat ik wist wat het weer in Zuid-Afrika was.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik keek vooral naar VI Oranje omdat ik wist dat Iwan van Duuren zijn licht over Oranje zou laten schijnen.
Veel zon.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik keek altijd naar Iwan, zodat ik wist wat het weer in Zuid-Afrika was.
idd, maarja ze kunnen niks anders .. ze doen het best goed.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:39 schreef Paul het volgende:
Vind het toch wel een stuk minder leuk zo zonder eredivisie napraat
Misschien het personeelsuitje?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:40 schreef DrDentz het volgende:
VI trekt wel een blik reporters open he, zijn ze met de bus gekomen?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zitten nou echt álle topreporters van VI in de studio?
okequote:Op maandag 11 oktober 2010 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
MAAR IWAN WEL.
WOEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhhhhhhhhhh sorry maar van deze geboren redenaar wordt ik woest wild enthousiast.
gaat wel ten koste van mij grammatica.
Niet boos worden als het niet meteen online staat hè.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:47 schreef FireFox1 het volgende:
Kijk vanavond wel via uitzending gemist
Als het niet voor 22:30 online staat, gaan er doden vallen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Niet boos worden als het niet meteen online staat hè.
Ik denk omdat Turkije en Rusland niet bekent staan voor het mooie en aantrekkelijke voetbal. Zeker Turkije niet. Als je Turkije gaat kijken dan weet je bij voorbaat al dat je gepassioneerde vecht machine's op het veld te zien gaat krijgen. Zelden mooi spelquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:51 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik ben benieuwd of Johan even kan uitleggen wat het verband is tussen het gaan voor het geld en voetbalinzicht cq. voorkeur voor goed spel? Kortom, dat Hiddink begrijpelijk ingaat op een goed aanbod, wil niet zeggen dat hij geen ideeën kan hebben over wat aantrekkelijk spel is.
Ikke niet hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Niet boos worden als het niet meteen online staat hè.
Ik vergeet Leo altijd te kijkenquote:
Niet haten op Danny Veraquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vergeet Leo altijd te kijkenNa he programma zet ik uit automatische de tv uit om Dany Vera te ontlopen. Wat toch jammer is want Leo zijn humor is toch wel legendarisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |