quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:05 schreef maril het volgende:
[..]
Ben maar niet bang ga nu ergens anders naar kijken. geef mij maar de serieuze studio voetbal.
Serieus? Studio Ajax? Joh...quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:05 schreef maril het volgende:
[..]
Ben maar niet bang ga nu ergens anders naar kijken. geef mij maar de serieuze studio voetbal.
We kunnen je beter een paar lessen Nederlands geven, denk ik.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:05 schreef maril het volgende:
[..]
Hij neemt zichzelf iets te serieus...ik kan er iig wel om lachen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Louis, echt wat een debiel is het ook, echt geen reclame voor Nederland, zoals hij praat.
Nog extra informatie over Cor Pot in Spanje.quote:
Misschien was ie schaduwspits?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog extra informatie over Cor Pot in Spanje.
Hij heeft volgens deze site drie wedstrijden gespeeld op 45 jarige leeftijd.
Opvallend feit daarbij is dat alle drie de wedstrijden in 0-3 eindigden, en alle drie tegen Real Betis gespeeld werden.
Ook lijkt het tegenstrijdig met de eerder gegeven info dat hij in zijn wedstrijden bij Bilbao 1 doelpunt gemaakt heeft, aangezien Bilbao in al deze wedstrijden niet tot scoren kwam.
whehehe...dat is zn eigen site van VI???!quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog extra informatie over Cor Pot in Spanje.
Hij heeft volgens deze site drie wedstrijden gespeeld op 45 jarige leeftijd.
Opvallend feit daarbij is dat alle drie de wedstrijden in 0-3 eindigden, en alle drie tegen Real Betis gespeeld werden.
Ook lijkt het tegenstrijdig met de eerder gegeven info dat hij in zijn wedstrijden bij Bilbao 1 doelpunt gemaakt heeft, aangezien Bilbao in al deze wedstrijden niet tot scoren kwam.
Gelukkig is Mart serieus te nemen. De enige die door Mart serieus genomen wordt is die Ria Visser.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:05 schreef maril het volgende:
[..]
"Zoals Johan zegt", 3 keer in de eerste zin.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:17 schreef DrDentz het volgende:
Is dit een nieuwe reporter? Toch nog niet het niveautje Knipping / Van Duren hoor.
Niemand kan tippen aan Knippingquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:17 schreef DrDentz het volgende:
Is dit een nieuwe reporter voor op tv? Toch nog niet het niveautje Knipping / Van Duren hoor.
Iwan is zonder Tom geen knip voor z'n neus waard.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:17 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Niemand kan tippen aan Knipping
Taco de vuilnisman is geknipt voor de 'VI show.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:18 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Iwan is zonder Tom geen knip voor z'n neus waard.
Knipping vind ik een verademing voor de Nederlandse TVquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:20 schreef kalinhos het volgende:
Ik vind alle VI journalisten maar een beetje van die bloempotten eigenlijk. Ze schrijven prima, maar ze zijn niet ideaal voor tv.
Ze doen me altijd denken aan zo'n iets te bijdehand ventje op school wat, als hij gelijk had, nog kinderachtig een dan/als fout van de leraar verbeterde.
Ik heb het gemaild, maar ik denk zomaar dat mijn mail niet behandeld wordt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:13 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
whehehe...dat is zn eigen site van VI???!ik zeg: mailen!!!!
Johan kan niet met personalities omgaan en haalt dus alleen slaafse nobodies binnen als journalist.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:20 schreef kalinhos het volgende:
Ik vind alle VI journalisten maar een beetje van die bloempotten eigenlijk. Ze schrijven prima, maar ze zijn niet ideaal voor tv.
Ze doen me altijd denken aan zo'n iets te bijdehand ventje op school wat, als hij gelijk had, nog kinderachtig een dan/als fout van de leraar verbeterde.
Ik keek vooral naar VI Oranje omdat ik wist dat Iwan van Duuren zijn licht over Oranje zou laten schijnen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:21 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Knipping vind ik een verademing voor de Nederlandse TV
Ja maar Knipping is nog steeds bezig met belchinezen spotten dus binnekort verwacht ik een groots artikelquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik keek vooral naar VI Oranje omdat ik wist dat Iwan van Duuren zijn licht over Oranje zou laten schijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |