abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87430445
Vandaag voor m'n werk in een Opel Combo 1.7D gereden. Wat een slome kutbak :') Ik moest over de Brienenoordbrug rijden. Onderaan rij ik 95 op de teller. Ik trap het gas vol in. Boven rij ik 100 op de teller :')
En hij had geen radio ;(
pi_87430570
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:50 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Dat van de bagageruimte klopt ja... past geen kratje bier meer in :P daarvoor heb ik de achterbank!
En dat 2de, dat is juist ^O^
Achja t is maar wat je fijn vind :P
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_87433118
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Vandaag voor m'n werk in een Opel Combo 1.7D gereden. Wat een slome kutbak :') Ik moest over de Brienenoordbrug rijden. Onderaan rij ik 95 op de teller. Ik trap het gas vol in. Boven rij ik 100 op de teller :')
En hij had geen radio ;(
Volgens mij rijd ik een 1.3 tdci. Vind m helemaal niet sloom, best fijne auto.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_87433699
Ik mocht vandaag weer met het bestelbusje racen *O*

Ik blijf het een leuk busje vinden, in z'n 2 en dan maar trappen tot de bodem >:) Was vandaag enigsinds verkeerd gereden, ik moest op een ander adres zijn, tomtom aan en gassen maar :P

Het hok slurpt alleen wel gemiddeld 1:10 als ik wat enthousiast doorrijd -O- niet dat ik de benzine betaal, maar ik sta zo vaak aan de pomp :{
I want to break free from your lies
Youre so self satisfied I don't need you
I've got to break free
God knows God knows I want to break free
pi_87437526
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:47 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Volgens mij rijd ik een 1.3 tdci. Vind m helemaal niet sloom, best fijne auto.
1.7D heeft dan ook geen turbo...
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:24:11 #31
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_87443643
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:02 schreef Purdey het volgende:
Leuke TT, ook voor Cherry :) Hoe lang blijf je daar Cher?
Weet je wat me eng lijkt? Zoals in Australië en Engeland rechts rijden :{
Weet iemand hoe dat trouwens zit met schakelen? Gaat dat ook in spiegelbeeld? Dus is de 1 dan linksvoor, of rechtsvoor?
De Lexus van een vriend van mij komt ook uit engeland (hij is zelf ook engels). Het schakelen gaat bij hem hetzelfde, zijn richtingaanwijzer zit net zoals bij ons, dus links. Kan me wel voorstellen dat mensen er bij moeten nadenken, maar volgens mij valt het wel mee. Lastiger lijken me rotondes en om dat de goede baan te kiezen en er juist af te rijden...
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_87443729
Omg wat blijven die grote Volvo stations toch gaaf :@.. Jammer dat de vaste lasten zo hoog zijn voor nu ;(
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:28:54 #33
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_87443800
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:10 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

1.7D heeft dan ook geen turbo...
En dat is echt gruwelijk kut. Reed vandaag in een vergelijkbaar busje, ook diesel, zonder turbo. Ik schaamde me dood hoe langzaam ik optrok, en ook met invoegen is het niet fijn. Op de snelweg rij ik dan 110, anders maakt hij teveel herrie en gaat hij trillen.

Voordeel? Ik kon vandaag rijden *O* Maar mijn god, wat een mist! Kwam terug uit Groningen. In Groningen zelf viel het wel mee, maar zodra we op de A7 zaten was er weinig meer te zien. Ik kan overigens maar niet wennen aan het stuur. Het lijkt wel de eerste versnelling van een racefiets. Het gaat superlicht, maar je moet rondjes draaien tot je een ons weegt. Mede daardoor bijna op een verkeerde baan terecht gekomen.

Kwam ook weer zo'n homo tegen. Autoweg, 100 km/u, ik zag een invoegstrook rechts en een automobilist die er op wou. Brave sjaak dat ik ben ga ik naar links zodat hij in kan voegen. Zijn auto was beduidend sneller dan die van mij, maar ik reed al 100 km/u, dus ik dacht ik schuif 'm zo weer naar rechts. Gaat die homo precies naast mij ook 100 rijden op de rechterbaan. Bedacht gast, ik zal nog eens voor je aan de kant :{ Het is dat ik hem nooit van mijn leven meer tegenkom op de weg, maar dan had hij het mooi zelf mogen uitzoeken.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_87446436
Daarom niet aan de kant gaan voor mensen. Laat ze zelf maar een plekje zoeken.
pi_87446799
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 05:46 schreef kikoooooo het volgende:
Daarom niet aan de kant gaan voor mensen. Laat ze zelf maar een plekje zoeken.
Vaak doe ik t ook voor mezelf hoor, bij mij gaat t altijd wel goed :P
Rijd wat fijner door..
pi_87447004
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:13 schreef Purdey het volgende:

[..]

Weet je dat ik me er elke keer over verbaas hoe lekker mijn auto rijdt? Heel sneu eigenlijk :')
Maar toen ik in de auto van mijn vader ging rijden, reed dat zo vervelend dat ik dacht 'Shit, na m'n lesauto rijdt er niks zo goed. Als alle auto's zo rijden, stop ik ermee!' Alhoewel ik best benieuwd ben hoe ik er nu in zou rijden, nu ik iets meer ervaring heb.
Helemaal niet sneu. Ik reed gister in de astra automaat van mn pa, en vandaag weer in mn eigen renaultje 5, op de een of andere manier vind ik dat toch veel fijner rijden :). Gewoon, omdat het mijn auto is, omdat hij lekker rijdt, je hebt veel meer overzicht.
quote:
Én wat ik ook heb! Vanmiddag was 'Control' van Joy Division op de radio, en toen begon ik spontaan harder te rijden :')
Joy Division O+. Heb je die film over hun toevallig ook gezien?

quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:21 schreef Sjoegerd het volgende:
Mijne hebben de diameter van een bus jodekoeken _O-.. Maar t gaat hard zat, ben niet het figuur om veel geld in een audioinstallatie te steken.
Dat heb ik ook inderdaad, ik heb nu 2 prima boxen, maakt geluid zat :).
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:51 schreef Irritatie100 het volgende:
En hij had geen radio ;(
Oh, dan had je het waarschijnlijk nog wel van mij gewonnen :+. (ik rij in een 1.6D van 24 jaar oud ;)). Al moet ik zeggen dat ik vaak prima mee kan komen met het overige verkeer :).
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 00:24 schreef twiFight het volgende:

[..]

De Lexus van een vriend van mij komt ook uit engeland (hij is zelf ook engels). Het schakelen gaat bij hem hetzelfde, zijn richtingaanwijzer zit net zoals bij ons, dus links. Kan me wel voorstellen dat mensen er bij moeten nadenken, maar volgens mij valt het wel mee. Lastiger lijken me rotondes en om dat de goede baan te kiezen en er juist af te rijden...
Valt best wel mee inderdaad, het is even goed kijken, maar je went er snel genoeg aan. :)
pi_87452717
Zo, die a6 is goed voor de shellzegels :9 :P
pi_87456635
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:23 schreef kikoooooo het volgende:
Zo, die a6 is goed voor de shellzegels :9 :P
hahaha _O-

zeker ook een zware rechtervoet? :D
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:51:03 #39
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87459734
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 08:17 schreef L0we het volgende:

[..]

Helemaal niet sneu. Ik reed gister in de astra automaat van mn pa, en vandaag weer in mn eigen renaultje 5, op de een of andere manier vind ik dat toch veel fijner rijden :). Gewoon, omdat het mijn auto is, omdat hij lekker rijdt, je hebt veel meer overzicht.
[..]

Joy Division O+. Heb je die film over hun toevallig ook gezien?

Zou dat zo zijn, dat je eigen auto automatisch lekker rijdt? Hmm, zou psychisch wel een enorme mindfuck zijn ;) Joy Division is goed O+ Bedoel je de film control? Van Anton Corbijn? Die was laatst op België (Geen reclame *O* ) maar ik kwam er een dag later pas achter.. ;(
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:59:32 #40
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_87460019
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:51 schreef Purdey het volgende:

[..]

Zou dat zo zijn, dat je eigen auto automatisch lekker rijdt? Hmm, zou psychisch wel een enorme mindfuck zijn ;) (,..)
Het is maar net wat je gewend bent denk ik ;)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:02:00 #41
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87460088
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:59 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Het is maar net wat je gewend bent denk ik ;)
Alhoewel, mijn buurmeisje heeft ooit een auto na een week weggedaan omdat ze vond dat ie niet lekker schakelde :') Ding was hagelnieuw, en zij is het typje 'Geld teveel.'
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:21:15 #42
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_87460721
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:02 schreef Purdey het volgende:

[..]

Alhoewel, mijn buurmeisje heeft ooit een auto na een week weggedaan omdat ze vond dat ie niet lekker schakelde :') Ding was hagelnieuw, en zij is het typje 'Geld teveel.'
omg, dat is wel echt heel erg..

Nou, ik ben gewoon tevreden met mijn micratje! *;
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:25:00 #43
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87460847
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:21 schreef monsterd. het volgende:

[..]

omg, dat is wel echt heel erg..

Nou, ik ben gewoon tevreden met mijn micratje! *;
Oeh, Monsterd, watch it!

http://nos.nl/artikel/190(...)otsing-in-polen.html
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:36:15 #44
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_87461255
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:25 schreef Purdey het volgende:

[..]

Oeh, Monsterd, watch it!

http://nos.nl/artikel/190(...)otsing-in-polen.html
Heb ik vanmorgen al gezien idd.. Op zulke wegen reed ik dus ook!

ik heb trouwens niet op je link geklikt (jaaa, lanzaam internet hier) dus ik weet ook niet wat over de toedracht van het ongeluk vermeld wordt, maar het schijnt dus dat de bestuurder ondanks een hele dikke mist toch ging inhalen omdat die weg vaak verlaten is en hij de weg "kon dromen" ;(

Sowieso, dat ze met 18 man in die bus zaten.. Het had al geen schijn van kans met een minder frontale botsing :{
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_87467612
Heeft iemand ervaring met autorijden in Rome? Eventueel moet ik er volgende week voor zaken heen (ga met de auto), en ik heb gehoord dat het qua rijbeleving eerder op Bangkok lijkt dan op een Europese stad.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:44:38 #46
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_87468204
Geen ervaring met autorijden daar, ben er wel geweest. Onoverzichtelijk doolhof vol eenrichtingsstraten en scooters.

Maar goed, Londen en Parijs zijn ook niet de makkelijkste steden en dat ging eigenlijk prima. Ik zeg, doen!
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_87469108
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:30 schreef von_Preussen het volgende:
Heeft iemand ervaring met autorijden in Rome? Eventueel moet ik er volgende week voor zaken heen (ga met de auto), en ik heb gehoord dat het qua rijbeleving eerder op Bangkok lijkt dan op een Europese stad.
volgens mij heb jij echt een relaxte baan. Overal in Europa rijden met een X5 :D
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:34:56 #48
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_87476941
En vandaag weer bijna 100 km erop zitten. :D
pi_87480388
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 22:34 schreef Goddelijker het volgende:
En vandaag weer bijna 100 km erop zitten. :D
Gaat snel eh, volgens mij rijd ik ook elke dag wel zo'n 100 km..
  woensdag 13 oktober 2010 @ 09:52:13 #50
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_87487061
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:50 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Gaat snel eh, volgens mij rijd ik ook elke dag wel zo'n 100 km..
Ik rijd er maximaal 10 :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')