SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
km/u of mpu?quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Wel jammer dat de snelwegen een grote 100-zone zijn.
Nee, de versnellingen zitten nog steeds op dezelfde plek, alleen moet je je handbewegingen in spiegelbeeld doen. En dat schijnt nogal wat mensen op te breken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:02 schreef Purdey het volgende:
Leuke TT, ook voor CherryHoe lang blijf je daar Cher?
Weet je wat me eng lijkt? Zoals in Australië en Engeland rechts rijden![]()
Weet iemand hoe dat trouwens zit met schakelen? Gaat dat ook in spiegelbeeld? Dus is de 1 dan linksvoor, of rechtsvoor?
Rij je hier linksquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:02 schreef Purdey het volgende:
Nee, hetzelfde. Wel zitten je richtingaanwijzer en ruitenwisser andersomquote:Weet iemand hoe dat trouwens zit met schakelen? Gaat dat ook in spiegelbeeld? Dus is de 1 dan linksvoor, of rechtsvoor?
Links tijden, tuurlijk. Sorry, ben er met m'n gedachten niet helemaal bijquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Rij je hier links![]()
![]()
[..]
Nee, hetzelfde. Wel zitten je richtingaanwijzer en ruitenwisser andersom
Dat valt heel erg mee moet ik zeggenquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:02 schreef Purdey het volgende:
Weet je wat me eng lijkt? Zoals in Australië en Engeland links rijden![]()
Eng niet, maar ik denk dat ik wel enorm moet wennen als ik daar zou rijden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:02 schreef Purdey het volgende:
Doen ze nog wel iets normaals in Polen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:21 schreef monsterd. het volgende:
Mijn busreis van 15 minuten zat er ook weer op vandaag. De bussen rijden hier trouwens levensgevaarlijk.. De chauffeur gooit zijn bus zo overal even gauw voor, zonder maar een blik te werpen op de weg, half verwachtend dat het overige verkeer uitwijkt (wat ze ook uiteindelijk doen van de schrik)
Ik kan helemaal niks met linksquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:01 schreef Sjoegerd het volgende:
Schakelen met links is denk ik niet zo'n probleem bij mij.. Al eens een vriendin laten rijden en ik deed het schakelen wel
Ik ben daarentegen wel linksquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niks met linksIk ben echt té rechts. M'n telefoon bedienen, haren borstelen, boterhammen smeren, de afstandsbediening besturen, opmaken.. Ik doe alles met rechts. M'n linkerhand is een noodzakelijke sier, omdat het anders zo gek staat. Ik zou geen goeie instructeur zijn bedenk ik me nu, die doen natuurlijk ook alles andersom
Mijn instructeur schreef wel links, dat maakt misschien ook een hoop verschilquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben daarentegen wel links.. Kan ook veel met rechts, op schrijven en knippen na.
Tja mijn auto rijd ook niet verkeerd.. Maar die van mijn ouders rijd toch beterquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:13 schreef Purdey het volgende:
[..]
Mijn instructeur schreef wel links, dat maakt misschien ook een hoop verschil
Alhoewel ik een héél vies lachje kreeg toen ik 'm in mijn onschuld ooit vroeg of hij alles makkelijker vond met links![]()
Weet je dat ik me er elke keer over verbaas hoe lekker mijn auto rijdt? Heel sneu eigenlijk![]()
Maar toen ik in de auto van mijn vader ging rijden, reed dat zo vervelend dat ik dacht 'Shit, na m'n lesauto rijdt er niks zo goed. Als alle auto's zo rijden, stop ik ermee!' Alhoewel ik best benieuwd ben hoe ik er nu in zou rijden, nu ik iets meer ervaring heb.
Én wat ik ook heb! Vanmiddag was 'Control' van Joy Division op de radio, en toen begon ik spontaan harder te rijden
Mijne hebben de diameter van een bus jodekoekenquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:20 schreef Purdey het volgende:
Mijn 'boxen' hebben de grootte van een broodtrommel
Toen ik vanmiddag de radio hard zette hoorde ik trouwens niet dat ik zat te schakelen zonder de koppeling bij het stoplicht
Ze rijden niet veel door rood heenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:56 schreef Purdey het volgende:
[..]
Doen ze nog wel iets normaals in Polen?
Ik heb 2 met de diameter van een bus jodekoeken, 2 met een diameter van een klein voetballetje, een versterker en een 12'' sub ofzoquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijne hebben de diameter van een bus jodekoeken.. Maar t gaat hard zat, ben niet het figuur om veel geld in een audioinstallatie te steken.
2 keer jodekoeken hier.. Astra van mijn ouders 4 keerquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:36 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ik heb 2 met de diameter van een bus jodekoeken, 2 met een diameter van een klein voetballetje, een versterker en een 12'' sub ofzo
Hou van goed geluid
Je hebt al snel leuk geluid met een composetjequote:Op maandag 11 oktober 2010 19:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
2 keer jodekoeken hier.. Astra van mijn ouders 4 keer.. Standaard speakers, maar goed geluid vind ik
En subwoofers vind ik niks. Ten eerste word de kostbare bagageruimte opgeslokt.. En ten tweede vind ik het gewoon kut voelen/klinkenquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:42 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Je hebt al snel leuk geluid met een composetje![]()
Wordt eens tijd dat mn bestellingen binnenkomen
Dat van de bagageruimte klopt ja... past geen kratje bier meer inquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En subwoofers vind ik niks. Ten eerste word de kostbare bagageruimte opgeslokt.. En ten tweede vind ik het gewoon kut voelen/klinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |