abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:36:08 #101
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87455005
Claudia, op jouw vragen kom ik nog een keertje terug!

Ah Nikki, Lisa dus ook al aan de misschien-wel-tandjes! Sterkte! :D

Emma wordt ingeënt tegen het RS-virus vanwege haar prematuriteit en haar BPD.
In Nederland word je alleen ingeënt als je aan de volgende voorwaarden voldoet (copy-paste):
- Kinderen die geboren zijn na een zwangerschapsduur van 35 weken of minder en die bij het begin van het RSV-seizoen jonger zijn dan 6 maanden.
- Kinderen jonger dan 2 jaar met bronchopulmonale dysplasie die in de 6 maanden voorafgaand aan het RSV-seizoen zijn behandeld voor die aandoening.
- Kinderen jonger dan 2 jaar die een congenitale hartaandoening hebben die hemodynamisch significant is.

De vaccinatie voorkomt niet dat ze het RS virus eventueel krijgt, maar als ze het krijgt is het verloop minder heftig. De kans op een ziekenhuisopname of zelfs weer aan de beademing moeten is voor de risicogevallen vrij groot. Wat mij betreft heeft het voor Emma dus meer voordelen dan nadelen.
Ik las trouwens laatst in dit topic dat in België alle kindjes ingeënt worden tegen het RS virus!
A grand adventure has begun.
pi_87456171
Aha, bedankt Keshet. Het klopt in ieder geval dat het niet iets is wat ik voor Lisa 'even' gemist heb. Ik hoop dat het voor Emma helpt, maar ik hoop nog meer dat ze het RS virus gewoon niet krijgt. :Y

Ook stom, ben ik een keer een middag vrij (nu dus) ligt mijn kleine aapje gewoon al meer dan een uur te pitten. :D
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:39:57 #103
265732 Keshet
pi_87457194
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:45 schreef Lijnloos het volgende:
Keshet, zoiets?
Emma is nog niet zover. _O-

pi_87457248
gefeliciteerd Isabeau en familie :)
hopelijk hebben jullie een hele fijne dag :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:46:15 #105
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_87457434
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:39 schreef Keshet het volgende:

[..]

Emma is nog niet zover. _O-

ach, ze komt danwel niet vooruit, ze is keischattig! O+ O+ (en gecorrigeerd is ze nu 5 mnd of zo? dat zou wel erg vroeg zijn om vooruit te komen, hoor!)
en weet je waarom ze niet vooruit komt? anders komt ze te dichtbij de teigetje knuffel in de hoek ;)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_87458570
Wat Davinia zegt, gecorrigeerd is ze dan 5 mnd, dat filmpje van Minke was van toen ze al rond de 7 mnd was, dus Emma heeft nog effe tijd om te oefenen zeg maar :+ Maar schattig en leuk is ze zeker!
pi_87458752
Leah oefent nog steeds niet hoor O-)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:45:16 #108
265732 Keshet
pi_87461611
Echt? Ik dat dat kindjes van een maand of 5 al konden tijgeren. Oeps! Ik krijg ook gewoon een vertekend beeld van dit topic. :D

Lily, maar Leah staat wel heel mooi!

Enne, Daviania, die Teigetje was inderdaad haar doel.
Doel bereikt:
pi_87462261
Haha, 5 maanden is echt vroeg hor, om vooruit te komen! Florian is volgens mij vrij gemiddeld en die crosst nu pas het huis door! (op z'n billen dan :') )

En volgens mij vindt ze teigetje helemaal niet lief :o ze wil hem opeten!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:05:37 #110
265732 Keshet
pi_87462442
Ze moet 'm wel lief vinden, we hebben er 5 ofzo. Not to mention de Teigetje sloffen, tandenborstel, wcbrilverkleiner, pyjama's, slabbetjes, etc. etc.
Tip: Geef je ongeboren kind nooit, NOOIT!, als werktitel Teigetje. Als er dan een spannende periode aanbreekt weten mensen van gekkigheid niet wat ze moeten kopen. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gaat het nu met Florian Freecell? Is het nog te doen met zijn allergieën?

[ Bericht 22% gewijzigd door Keshet op 12-10-2010 17:10:59 ]
pi_87462456
Mart kruipt/tijgert of wat dan, ook nog niet. 7maanden + ;)
Wel kan hij 'vlliegen' op de plek. Z'n grappig gezicht ook :)
pi_87464237
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:45 schreef Keshet het volgende:
Lily, maar Leah staat wel heel mooi!
echt niet :o

af en toe even op een foto maar dan leunt ze met haar kont tegen de bank voor 3 seconden
pi_87464266
haha, die teigetje foto :D
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:01:16 #114
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_87466422
Even een egopost, voorlopig zal ik weer even wat minder online zijn
Afgelopen nacht is onverwachts de Opa van Tessa/Vader van mijn man overleden :'(
Maandag de crematie, er komen chaotische dagen aan dus zal er even niet meer zijn
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_87466746
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:54 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Of een FAAAAAASUUUUUUUUUUUUUHHH :Y)
_O-
Ik vind het toch best makkelijk dat Thomas daar allemaal niet aan meedoet :+
pi_87466807
Marlinde en fam :*
pi_87467183
Marlinde :*

Thomas komt ook nog niet vooruit hoor en is al 7+ Het is hier zelfs nog steeds wenen als hij op zijn buik ligt (waardoor hij ook nog niet rolt ;) ).
pi_87467246
Leah gaat ook vreselijk krijsen als ze op haar buik ligt (als wij haar op haar buik leggen dus).

gecondoleerd Marlinde!
pi_87467574
gecondoleerd marlinde
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_87469655
Marlinde wat ontzettend naar, gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke periode die komen gaat.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_87469845
Gecondoleerd Marlinde, wat een verschrikkelijk nieuws. Veel sterkte komende tijd...

Sorbo, gefeliciteerd met je kleine/grote meid!

Keshet, het klinkt wel allemaal als tandjes, maar je weet het pas zeker als ze er zijn, achteraf dus.
Thomas had na 6 maanden zijn eerste 2, paar weken later 4 erbij. Maar nu al een hele tijd niks nieuws. Elke keer denk ik als hij dunne ontlasting en rode wangen heeft dat er meer aankomt, maar tot nu toe nog steeds niks.
pi_87469935
Marlinde wat erg! Ik snap dat je er even niet zult zijn. Heel veel sterkte! :*

Lisa is vanmiddag goedgekeurd door het CB. Lengte 65 cm en gewicht 7400 gram. *O*
En ze mag brood eten van de mevrouw van het CB. Ze heeft niet eens tanden en ze mag brood... :D Jeetje mijn kleine meisje wordt veel te snel groot.

En hier de curves:

pi_87470034
Vreselijk nieuws, Marlinde. Veel sterkte gewenst. :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87470068
Ivans verjaardagscadeautje is vandaag al binnengekomen! :o Mijn lief is het nu in elkaar aan het zetten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87470331
Isabeau, heel erg gefeliciteerd met je verjaardag *O* *O*
Sorboo, gefeliciteerd met je kleine dreumes! O+

Dan even een klein egopostje.
Mette drinkt al meer dan week heel erg moeilijk. Maar sinds het weekend is het helemaal dramatisch geworden. Haar melkflessen wil ze niet meer (soms krijg ik er de avondfles in, maar dan is dit wel gegeven als ze slaapt), en water/diksap/sap/thee krijg ik er ook maar met moeite in, af en toe een slokje. Ze is ook huileriger en onrustig als ze slaapt (dat zijn we niet van haar gewend). Maar ze heeft geen koorts en is opzich ook nog wel vrolijk en actief. En bizar genoeg eet ze wel erg goed (fruit, brood avondeten en yoghurt). Maar zodra ze een slokje vocht neemt gaat ze helemaal door het lint.
We zijn ook al bij de dokter geweest gisteren en oren en keeltje waren ok, hij zegt dat ze ons aan het uittesten is. Vandaag een goed gesprek gehad op het KDV waar ze zich ook zorgen om haar maken en die zijn er erg stellig van overtuigd dat dit geen uittesten is. Wij zijn ook van mening dat het geen uittesten is.
We zitten echt met ons handen in het haar. Haar luiers worden steeds droger en haar poep steeds harder.
Sorry, moest het even kwijt.. Ik ga maar weer eens verder googlen of ik nog wat handige info kan vinden.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')