abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:36:08 #101
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87455005
Claudia, op jouw vragen kom ik nog een keertje terug!

Ah Nikki, Lisa dus ook al aan de misschien-wel-tandjes! Sterkte! :D

Emma wordt ingeënt tegen het RS-virus vanwege haar prematuriteit en haar BPD.
In Nederland word je alleen ingeënt als je aan de volgende voorwaarden voldoet (copy-paste):
- Kinderen die geboren zijn na een zwangerschapsduur van 35 weken of minder en die bij het begin van het RSV-seizoen jonger zijn dan 6 maanden.
- Kinderen jonger dan 2 jaar met bronchopulmonale dysplasie die in de 6 maanden voorafgaand aan het RSV-seizoen zijn behandeld voor die aandoening.
- Kinderen jonger dan 2 jaar die een congenitale hartaandoening hebben die hemodynamisch significant is.

De vaccinatie voorkomt niet dat ze het RS virus eventueel krijgt, maar als ze het krijgt is het verloop minder heftig. De kans op een ziekenhuisopname of zelfs weer aan de beademing moeten is voor de risicogevallen vrij groot. Wat mij betreft heeft het voor Emma dus meer voordelen dan nadelen.
Ik las trouwens laatst in dit topic dat in België alle kindjes ingeënt worden tegen het RS virus!
A grand adventure has begun.
pi_87456171
Aha, bedankt Keshet. Het klopt in ieder geval dat het niet iets is wat ik voor Lisa 'even' gemist heb. Ik hoop dat het voor Emma helpt, maar ik hoop nog meer dat ze het RS virus gewoon niet krijgt. :Y

Ook stom, ben ik een keer een middag vrij (nu dus) ligt mijn kleine aapje gewoon al meer dan een uur te pitten. :D
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:39:57 #103
265732 Keshet
pi_87457194
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:45 schreef Lijnloos het volgende:
Keshet, zoiets?
Emma is nog niet zover. _O-

pi_87457248
gefeliciteerd Isabeau en familie :)
hopelijk hebben jullie een hele fijne dag :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:46:15 #105
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_87457434
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:39 schreef Keshet het volgende:

[..]

Emma is nog niet zover. _O-

ach, ze komt danwel niet vooruit, ze is keischattig! O+ O+ (en gecorrigeerd is ze nu 5 mnd of zo? dat zou wel erg vroeg zijn om vooruit te komen, hoor!)
en weet je waarom ze niet vooruit komt? anders komt ze te dichtbij de teigetje knuffel in de hoek ;)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_87458570
Wat Davinia zegt, gecorrigeerd is ze dan 5 mnd, dat filmpje van Minke was van toen ze al rond de 7 mnd was, dus Emma heeft nog effe tijd om te oefenen zeg maar :+ Maar schattig en leuk is ze zeker!
pi_87458752
Leah oefent nog steeds niet hoor O-)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:45:16 #108
265732 Keshet
pi_87461611
Echt? Ik dat dat kindjes van een maand of 5 al konden tijgeren. Oeps! Ik krijg ook gewoon een vertekend beeld van dit topic. :D

Lily, maar Leah staat wel heel mooi!

Enne, Daviania, die Teigetje was inderdaad haar doel.
Doel bereikt:
pi_87462261
Haha, 5 maanden is echt vroeg hor, om vooruit te komen! Florian is volgens mij vrij gemiddeld en die crosst nu pas het huis door! (op z'n billen dan :') )

En volgens mij vindt ze teigetje helemaal niet lief :o ze wil hem opeten!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:05:37 #110
265732 Keshet
pi_87462442
Ze moet 'm wel lief vinden, we hebben er 5 ofzo. Not to mention de Teigetje sloffen, tandenborstel, wcbrilverkleiner, pyjama's, slabbetjes, etc. etc.
Tip: Geef je ongeboren kind nooit, NOOIT!, als werktitel Teigetje. Als er dan een spannende periode aanbreekt weten mensen van gekkigheid niet wat ze moeten kopen. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gaat het nu met Florian Freecell? Is het nog te doen met zijn allergieën?

[ Bericht 22% gewijzigd door Keshet op 12-10-2010 17:10:59 ]
pi_87462456
Mart kruipt/tijgert of wat dan, ook nog niet. 7maanden + ;)
Wel kan hij 'vlliegen' op de plek. Z'n grappig gezicht ook :)
pi_87464237
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:45 schreef Keshet het volgende:
Lily, maar Leah staat wel heel mooi!
echt niet :o

af en toe even op een foto maar dan leunt ze met haar kont tegen de bank voor 3 seconden
pi_87464266
haha, die teigetje foto :D
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:01:16 #114
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_87466422
Even een egopost, voorlopig zal ik weer even wat minder online zijn
Afgelopen nacht is onverwachts de Opa van Tessa/Vader van mijn man overleden :'(
Maandag de crematie, er komen chaotische dagen aan dus zal er even niet meer zijn
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_87466746
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:54 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Of een FAAAAAASUUUUUUUUUUUUUHHH :Y)
_O-
Ik vind het toch best makkelijk dat Thomas daar allemaal niet aan meedoet :+
pi_87466807
Marlinde en fam :*
pi_87467183
Marlinde :*

Thomas komt ook nog niet vooruit hoor en is al 7+ Het is hier zelfs nog steeds wenen als hij op zijn buik ligt (waardoor hij ook nog niet rolt ;) ).
pi_87467246
Leah gaat ook vreselijk krijsen als ze op haar buik ligt (als wij haar op haar buik leggen dus).

gecondoleerd Marlinde!
pi_87467574
gecondoleerd marlinde
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_87469655
Marlinde wat ontzettend naar, gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke periode die komen gaat.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_87469845
Gecondoleerd Marlinde, wat een verschrikkelijk nieuws. Veel sterkte komende tijd...

Sorbo, gefeliciteerd met je kleine/grote meid!

Keshet, het klinkt wel allemaal als tandjes, maar je weet het pas zeker als ze er zijn, achteraf dus.
Thomas had na 6 maanden zijn eerste 2, paar weken later 4 erbij. Maar nu al een hele tijd niks nieuws. Elke keer denk ik als hij dunne ontlasting en rode wangen heeft dat er meer aankomt, maar tot nu toe nog steeds niks.
pi_87469935
Marlinde wat erg! Ik snap dat je er even niet zult zijn. Heel veel sterkte! :*

Lisa is vanmiddag goedgekeurd door het CB. Lengte 65 cm en gewicht 7400 gram. *O*
En ze mag brood eten van de mevrouw van het CB. Ze heeft niet eens tanden en ze mag brood... :D Jeetje mijn kleine meisje wordt veel te snel groot.

En hier de curves:

pi_87470034
Vreselijk nieuws, Marlinde. Veel sterkte gewenst. :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87470068
Ivans verjaardagscadeautje is vandaag al binnengekomen! :o Mijn lief is het nu in elkaar aan het zetten.
pi_87470331
Isabeau, heel erg gefeliciteerd met je verjaardag *O* *O*
Sorboo, gefeliciteerd met je kleine dreumes! O+

Dan even een klein egopostje.
Mette drinkt al meer dan week heel erg moeilijk. Maar sinds het weekend is het helemaal dramatisch geworden. Haar melkflessen wil ze niet meer (soms krijg ik er de avondfles in, maar dan is dit wel gegeven als ze slaapt), en water/diksap/sap/thee krijg ik er ook maar met moeite in, af en toe een slokje. Ze is ook huileriger en onrustig als ze slaapt (dat zijn we niet van haar gewend). Maar ze heeft geen koorts en is opzich ook nog wel vrolijk en actief. En bizar genoeg eet ze wel erg goed (fruit, brood avondeten en yoghurt). Maar zodra ze een slokje vocht neemt gaat ze helemaal door het lint.
We zijn ook al bij de dokter geweest gisteren en oren en keeltje waren ok, hij zegt dat ze ons aan het uittesten is. Vandaag een goed gesprek gehad op het KDV waar ze zich ook zorgen om haar maken en die zijn er erg stellig van overtuigd dat dit geen uittesten is. Wij zijn ook van mening dat het geen uittesten is.
We zitten echt met ons handen in het haar. Haar luiers worden steeds droger en haar poep steeds harder.
Sorry, moest het even kwijt.. Ik ga maar weer eens verder googlen of ik nog wat handige info kan vinden.
pi_87470362
Ik heb eigenlijk een vraag bij de hoeveelheid melk dat Thomas nog drinkt. Thomas drinkt nu enkel nog 's ochtends en 's avonds een fles, maar drinkt dan in totaal maar een 400cc (7 scheppen, maar nooit volledig uit). Tussendoor bieden we hem regelmatig nog een fles aan, maar het enige wat hij doet is aan de speen sabbelen.

Drinken jullie kindjes echt veel meer? We hebben hem ook al minder eten aangeboden overdag, maar dan nog drinkt hij niet meer :N
pi_87470396
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ivans verjaardagscadeautje is vandaag al binnengekomen! :o Mijn lief is het nu in elkaar aan het zetten.
*O* Foto's! *O*
pi_87470472
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:30 schreef wickie het volgende:

Mette drinkt al meer dan week heel erg moeilijk. Maar sinds het weekend is het helemaal dramatisch geworden. Haar melkflessen wil ze niet meer (soms krijg ik er de avondfles in, maar dan is dit wel gegeven als ze slaapt), en water/diksap/sap/thee krijg ik er ook maar met moeite in, af en toe een slokje. Ze is ook huileriger en onrustig als ze slaapt (dat zijn we niet van haar gewend). Maar ze heeft geen koorts en is opzich ook nog wel vrolijk en actief. En bizar genoeg eet ze wel erg goed (fruit, brood avondeten en yoghurt). Maar zodra ze een slokje vocht neemt gaat ze helemaal door het lint.
We zijn ook al bij de dokter geweest gisteren en oren en keeltje waren ok, hij zegt dat ze ons aan het uittesten is. Vandaag een goed gesprek gehad op het KDV waar ze zich ook zorgen om haar maken en die zijn er erg stellig van overtuigd dat dit geen uittesten is. Wij zijn ook van mening dat het geen uittesten is.
We zitten echt met ons handen in het haar. Haar luiers worden steeds droger en haar poep steeds harder.
Sorry, moest het even kwijt.. Ik ga maar weer eens verder googlen of ik nog wat handige info kan vinden.
Een beetje hetzelfde probleem dus, behalve dan dat er geen gekrijs ofzo bij komt bij ons, maar dat hij gewoon niet drinkt :N (ook wel toevallig trouwens dat we dit op hetzelfde moment hebben gepost, of hebben jullie er net ook een fles op zitten die Mette niet heeft uitgedronken?)
pi_87470675
Leonieke, krijgt hij ook ander vocht binnen zoals sap of water? Misschien anders dat aanbieden?

Mette is al bijna 1, dus die hoeft ook niet echt veel melk meer. Dat vind ik dus ook niet erg. Ons probleem is dat ze met geluk 250ml aan vocht binnenkrijgt op een dag. Waar ze voorheen echt tussen de 500-700ml aan vocht zat.
pi_87470926
Af en toe wat water, maar echt niet veel. Vanaf dat hij doorheeft dat het water is, stopt hij eigenlijk met drinken.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:43:20 #131
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87470964
ooo Marlinda wat ontzettend sneu en naar; gecondoleerd.... :*

Wickie; ik kan me voorstellen dat je je er zorgen om maakt dat Mette zo slecht drinkt! Evie deed dat vorige week ook een paar dagen, maar dat bleek een tandjesprobleem te zijn...
heb je al geprobeerd om het vocht via een andere beker aan te bieden ipv fles??
andere ideeen heb ik jammer genoeg ook niet voor je....
hoop dat het snel weer beter gaat!

verder niet helemaal bij, ik zag nog wat mooie curves *O*
en een speciale dubbele *O* *O* voor die van Emma!!! wat goed gaat ze toch!!!
ongelofelijk blijft het; zo'n miniscuul muppie die zo goed groeit en zich ook nog eens heel goed ontwikkelt!!
(en idd dat kruipen mag nog wel even duren hoor Keshet! Evie was een snellerd, maar die kroop ook nog niet bij 5 maanden hoor :Y )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_87471058
Marlinde, wat afschuwelijk! Héél veel sterkte!
pi_87471535
Tijd om dag te zeggen :W

Een jaar geleden werd om 5.20u een meisje geboren dat mijn leven volledig op z'n kop zou zetten. Een meisje dat haar pittige karakter vanaf dag één liet gelden, maar dat ons vooral vreselijk veel geluk heeft gebracht.

Zo maakten we kennis

Ik kon uren naar haar staren als ze zo lief lag te slapen.

Al snel werd het een echt dametje

Ze pakte iedereen in met haar mooie ogen en mééstal vrolijke koppie :')

D'r haren werden steeds lichter en haar ogen steeds donkerder

Inmiddels bijna een blondine!

Geen baby meer te bespeuren

Maar sinds vandaag écht een dreumes!

Dag lieve meiden! Tot snel allemaal en ik denk dat ik hier vást nog wel eens mee kom beppen!

:* O+
pi_87471767
Sorbootje wat is ze zo mooi O+ Veel plezier en tot binnen een paar maand :W
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:02:51 #135
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87471862
Wat een prachtige fotoreeks Sorbo.

Die tweede foto, wat een plaatje was ze O+ , toen al!
pi_87471930
Wat een mooi overzicht, Sorbo!

quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:30 schreef wickie het volgende:

Het klinkt mij in de oren alsof je het werk van je huisarts zit te doen. Ik zou teruggaan of iemand anders zoeken waar ik vertrouwen in had.

Ik kan wel meedenken hoe je meer vocht bij haar naar binnen kunt krijgen, maar dat is symptoombestrijding. Het zou fijner zijn als je zou weten wat er was.
pi_87472220
Wickie, ik heb dat probleem met Lars ook gehad, dat hij niet wilde drinken en harde keutels had.
Het CB adviseerde mij om vaker per dag fruit te gaan geven omdat daar vocht in zit, aanlengen met appelsap (laxerend, meer nog als sinaasappelsap) en door het warm eten een scheutje puur braadvet doen om de ontlasting zachter te maken.
Misschien kun je wat met deze tips.
Ik heb Lars wel steeds drinken aangeboden, hij lust echt geen appelsap of roosvicee oid, hij drinkt nu ranja. Wel waterig. Inmiddels drinkt hij zelf uit zijn flesje (met handvaten eraan) Inmiddels drinkt hij goed.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_87472369
Sorbo, wat een Isabeauty van een overzicht.
Tot snel in het dreumes topic!

Ik heb besloten het morgen overdag nog even aan te kijken, mocht het morgen weer zo slecht gaan dan ga ik donderdag maar weer gewoon bellen (ik ben normaal gezien heel blij met onze huisarts).

Claudia, zit het cadeau (de wishbonebike?) al in elkaar?? En en en?
pi_87472392
Sorbo. :'( Ik word er helemaal week van.

Maar ze is 1! *O* Eindelijk! *O* Gefeliciteerd! *O* Wat een prachtige foto's. Je hebt ook wel een erg bijzonder exemplaar gebakken, hoor! O+

Nu Ivan nog! Wij jij zegt, Claudia, het lijkt bij Ivan wel erg langzaam te gaan.

Wickie, hup, terug naar de huisarts jij! En je niet met een kluitje in het riet laten sturen! }:| Die vent is echt wel wat gewend, hoor!
pi_87472708
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wickie, ik heb dat probleem met Lars ook gehad, dat hij niet wilde drinken en harde keutels had.
Het CB adviseerde mij om vaker per dag fruit te gaan geven omdat daar vocht in zit, aanlengen met appelsap (laxerend, meer nog als sinaasappelsap) en door het warm eten een scheutje puur braadvet doen om de ontlasting zachter te maken.
Misschien kun je wat met deze tips.
Ik heb Lars wel steeds drinken aangeboden, hij lust echt geen appelsap of roosvicee oid, hij drinkt nu ranja. Wel waterig. Inmiddels drinkt hij zelf uit zijn flesje (met handvaten eraan) Inmiddels drinkt hij goed.
Karin, dank je voor je reactie, ik ga de fruit morgen een beetje aanlengen. Ze hadden dit vandaag ook op het KDV gedaan. Ook heeft ze daar nog een fruithap extra gehad. Ik ga morgenvroeg ook pap proberen ipv een fles.
Ze lust eigenlijk alle vocht dat we haar aanbieden, ze dronk echt heel goed. Ook kan ze goed zelfstandig uit een tuitbeker drinken.

Ik ga eens kijken of ik er een flesje in krijg, ze slaapt. Tot nu toe werkte dat nog wel.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:20:24 #141
265732 Keshet
pi_87472723
Gecondoleerd Marlinde! Heel veel sterkte. :*

Dag lieve Isabeau! Wat fijn dat ik via je moeders posts heb kunnen meegenieten van jouw eerste jaar. Tot over een tijdje in het volgende topic!

Wickie, ik herken je zorgen. Hier is het elke dag weer mililiters tellen. Emma drinkt gemiddeld tussen de 500 en 700 cc op een dag, niet bijster veel dus.
Ik vind het erg lastig om tips c.q. advies te geven in dit soort situaties. Elke situatie is anders en ik ken jullie natuurlijk ook niet persoonlijk. Desondanks ga ik toch een poging wagen, misschien zit er iets tussen waar je wat aan hebt. Mijn excuus voor de persoonlijke vragen; ik verwacht natuurlijk niet dat je de antwoorden netjes op een rijtje gaat zetten hier he. ;)

Je geeft aan dat het sinds een week slecht gaat met het drinken. Is er vorige week iets veranderd? Andere voeding, ander kinderdagverblijf, een grote verandering in huis qua meubilair of het kamertje waar Mette slaapt?
Waar maken ze zich op het KDV zorgen over? 'Alleen' over het drinken of ook over andere dingen?
Zijn jullie gestressed over iets, buiten het slechte drinken van Mette?
Ben je van fles gewisseld? Drinkt ze wel uit een tuitbeker/rietjesbeker/als spelletje in bad of juist als het iets is wat ze nog niet kent?
Werkt het als je haar 'uit de situatie haalt'? Dat je bijvoorbeeld een fles geeft in de badkamer, om maar iets geks te noemen, zodat Mette wellicht zo flabbergasted is dat ze wel drinkt?

Het onrustig en huilerig slapen kan natuurlijk helemaal los staan van het slechte drinken! Misschien ook niet, ze kan natuurlijk iets onder de leden hebben waardoor ze zich algeheel lamlendig voelt en het slapen en drinken slechter gaat.

Even voor de nuance, je geeft aan dat ze wel goed haar fruit en yoghurt naar binnen werkt. Daar zit ook een hoop vocht in he! Misschien kun je proberen die dingen nog vaker aan te bieden zodat ze wat meer vocht binnen krijgt?

Als laatste wil ik zeggen: Volg je gevoel/intuitie. Jullie zijn Mette's ouders, jullie kennen haar het beste. Als je je echt zorgen maakt zorg dan dat je zo snel mogelijk een afspraak maakt met een kinderarts. Een huisarts mag voor zover ik weet niet weigeren om een verwijzing te schrijven als jullie daar echt op staan.

:*
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:46:20 #142
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87474065
Evie drinkt overigens ook sowieso steeds minder; vandaag bijvoorbeeld; 2x BV, fles op kinderopvang wilde ze bijna niiets van, klein beetje sap op opvang, maar de avondpap ging wel helemaal op.
Ik denk dat ze inderdaad ook voldoende vocht uit dr fruit en dergelijke haalt.

en in het kader van niet zo leuk... mijn opa is terminaal, en gaat de laatste dagen hard achteruit, inmiddels morfinepleisters en tabletten en bedlegerig...
en ik zit in de nachtdienst, dus kan pas donderdag heen..
en denk dat dat de laatste keer gaat zijn dat we opa kunnen zien.. zo raar...
en nu twijfel ik nog op ik Evie wel of niet meeneem.. misschien dat het voor oma ook wel fijn is, om lekker even met ons meisje te knuffelen...
:@
(bah rotsituatie; paar weken geleden mijn tante en nu opa....)
en o ja, ik heb ook nog een oma die terminaal is..
(dit jaar ws 3 keer in hetzelfde crematorium... ;( )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_87474084
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:31 schreef wickie het volgende:

[..]

*O* Foto's! *O*
Ik ben blij dat je ernaar vraagt, want anders had ik er geen foto's van gemaakt!

Het in elkaar zetten ging gepaard met een hoop gezucht en gesteun. :+

Tadaa, met helm!

Nu nog een maand en een dag wachten. -O-
pi_87474266
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:13 schreef Ssserpente het volgende:

Nu Ivan nog! Wij jij zegt, Claudia, het lijkt bij Ivan wel erg langzaam te gaan.
Haha, ja, ik weet ook niet zo goed waar het door komt. Misschien komt het doordat ik al een behoorlijke tijd het gevoel heb geen baby meer te hebben. Hij is zo'n ontzettend dreumesje aan het worden.
pi_87474392
Keshet, wat een fijne post, dank je (iedereen trouwens bedankt, zo fijn dat we er zijn voor elkaar O+ )

Ik heb gisternacht er lang over nagedacht, over de zaken die jij nu opsomt. Er is eigenlijk geen verandering geweest de afgelopen weken. Ze gedraagt zich ook niet anders. Ze zit wel op een nieuw KDV (5 weekjes nu), maar we krijgen allemaal de indruk dat ze het daar heel erg naar haar zin heeft. We brengen haar lachend weg en ze is vrolijk als ik haar weer ophaal. Ze slaapt daar zelfs zonder speen (dat lukt mij thuis nog niet altijd).
Ze maken zich zorgen omdat ze er geen vocht inkrijgen. Ze waren vooral verbaast van haar weerstand die ze biedt, die vonden ze echt heel heftig. Voor de rest vinden ze dat het heel goed met haar gaat, daarom kunnen ze het ook niet plaatsen en vinden ze het geen testgedrag.

We zijn niet gewisseld van fles. Ze drinkt uit alles wat we haar aanbieden meestal 1 slok maar dan is het over en bij de fles gaat ze al over de zeik als ze die ziet.
Ook het uit de situatie halen hebben we al geprobeerd, hielp ook niet. Ook zijn wij zelf niet gestresst ergens over.

Vriendlief is nu oefenen met zijn band en smste dat hij morgen de dokter toch weer gaat bellen. (ik kreeg de fles van net er dus niet in, ze begon gewoon in haar slaap te huilen toen ze de fles rook en de speen voelde).
pi_87474416
BJ wat een naar bericht ivm je familie. Die momenten zijn echt zo aangrijpend, vind ik :{ De wetenschap dat je waarschijnlijk de laatste keer zult langsgaan. Zo moeilijk (ik was net te laat bij mijn grootmoeder en als ik dan een foto bekijk van een maand voor haar overlijden, het is zo snel gegaan :N )

Claudia, je zou denken dat je daarmee het vroegst bent, hé, maar hier staat er al meer dan twee maand een cadeau voor Thomas zijn verjaardag :') :D Maar toegegeven, ik ben zo blij dat het nog zo ver af is :Y Wel een leuke fiets (of mag ik dit geen fiets noemen en moet ik nu mijn mond gaan spoelen ;) )
pi_87474580
Wat ik je wel kan zeggen, wickie, is dat Ivan ook een paar dagen duidelijk niet zichzelf is geweest terwijl hij wel goed at en op zich ook wel lekker speelde. Toch was er iets anders, maar ik kon niet goed ontdekken wat, want hij sliep wel goed en had ook geen koorts of verhoging. Ik vermoed dat hij toch iets onder de leden had. Zoiets kan het natuurlijk ook zijn.

Ik moet ook een beetje denken aan mijn neefje. Hij heeft een tijdje geen dingen in zijn mond willen hebben en kreeg daarna vervelende blaren of blaasjes in zijn mond die hoorden bij een of andere ziekte. Maar hij wilde dan ook absoluut niet eten!

Het is dat je bang bent voor uitdrogingsverschijnselen, anders zou ik het ook aankijken. Maar voor nu lijkt het me wel heel fijn als de huisarts met je meedenkt.
pi_87474654
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:46 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je ernaar vraagt, want anders had ik er geen foto's van gemaakt!

[ afbeelding ]

Het in elkaar zetten ging gepaard met een hoop gezucht en gesteun. :+

[ afbeelding ]

Tadaa, met helm!

Nu nog een maand en een dag wachten. -O-
Wat is ie tof, te gek, gaaf, geweldig!!!!
Daar kan Ivan lekker op rondsjeesen.
(en over een tijdje kan hij er zo jullie tuintje mee inrijden en dan kruipt jullie dochtertje er gezellig achteraan O+ )
pi_87474694
Oh. mijn neefje zit momenteel trouwens in een fase dat hij absoluut geen avondeten wil. Hij is daar héél resoluut in terwijl hij de dingen die hij voorgeschoteld krijgt wel heel lekker vindt. Maar hij is dan ook 8 maanden ouder dan Ivan en Mette en bij hem is het heel duidelijk een kwestie van het ontwikkelen van een eigen wil.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:56:55 #150
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_87474736
Vlindur, wat goed dat Rienk zo lekker gaat, en ja, als hij zo beweeglijk is is het niet gek dat zijn lijf nog maar weinig energie heeft om in het groeien te steken he? Herkenbaar trouwens, dat Rienk aan het eind van de dag zo huilerig wa en dat je hem zo vroeg op bed hebt geknald. Maakte ik me een paar maanden geleden nog zorgen omdat ik dacht dat wij losgeslagen ouders waren die een kind eindeloos ophielden, ondertussen ligt hij zelden later in bed als half 7. Dan is hij gewoon afgepeigerd en is er geen land meer mee te bezeilen :P

Claudia, thnx :) Ik hoop het ook, dit is écht heel naar :'( Heeft Ivan lang last gehad van die uitslag? En oehoe! Is dat het cadeau dat je gisteren (geloof ik) liet zien? Die was HIP!! O+ En dat jij er bijna niet meer was vervult me met ontzag en ook wel een soort van angst. Zulke dingen zijn toch een soort van ver-van-je-bed-show, maar echt.. Het kán! Klinkt misschien suf coming from iemand die je nog nooit hebt gezien, maar het is fijn dat je er nog bent :*

Twinkly, dat is Viburcol van Heel. Het is verkrijgbaar als zetpil en als drankje (dan zit het in een plastic ampul waarmee het heel gemakkelijk is om het te geven, veel makkelijker als bijv. het lepeltje van de sinaspril). Wij zijn er blij mee! En dikke :* voor Niels en zijn verkoudheid, balen zeg.. Hoe gaat het er vanavond mee?

Octo, is het zalfje nog aangekomen? Ik hoop het zo voor jou en Hannah! Het is inderdaad echt héél rot om te zien.. Wij hebben ondertussen ook contact gehad met de HA en waarschijnlijk is ook dit een schimmel (volgens hem is dat bijna altijd het geval wanneer het echt opengaat). Morgen kunnen wij een ander zalfje ophalen. Fijn, want wat we nu hebben helpt ook niet :{

Keshet, ik heb op zich niks tegen pcm, maar ik voel me er niet prettig bij om het vaker te geven. De afgelopen tijd is Stef een paar keer verkouden geweest, heeft een paar tandjes kort achter elkaar gekregen en heeft nu dus weer een hoop om onrustig van te slapen en dan wil ik niet wéér meteen naar de pcm grijpen. Lastig ook, nu ik weet dat mijn neefje een nieraandoening heeft en daarom geen pcm mag: het schijnt dus heel moeilijk af te breken te zijn in zo'n klein lichaampje en dat heeft me wel aan het denken gezet. Nu we dit hebben gevonden zal ik dit denk ik meer gebruiken wanneer Stef last heeft van pijn en de pc alleen nog inzetten als koortsverlagend middel. En hoei, wat gaat Emma's curve mooi omhoog zeg!! *O* *O* En oh, misschien ook nog aan de tandjes :o Sterkte ;) En dat gegrabbel met bijbehorende conversatie klinkt enorm eng! :o :*

Free en Florian, beterschap :*

Ymme, dat is inderdaad lastig. Slaapt Mart wel goed? Soms kan onrustig slapen ook zorgen dat je kleine overdag niet te genieten is en dat je dan in een soort van vicieuze cirkel terechtkomt: hij is zo moe dat hij niet meer kan slapen, wordt bozig van het niet kunnen slapen, maakt zichzelf zo boos dat hij weer niet kan slapen etc. .. Zoń soort systeem hadden we met Stef ook een tijdje en dat was niet lollig :N

MINKE O+ O+

Becky, wat leuk, jij ook al bijna hier! *O*

Marlinde, jémig wat heftig! :o :o Heel veel sterkte, wat een vreselijk, ontzettend verdriet.. :* Om even stil van te zijn zeg..

Lisa, mooie curve! Ze volgt een mooi lijntje zo, Nikki! En brood :Y) Ik hoop dat ze het net zo lekker zal vinden als Stef ;)

Wickie en Leo, oef, ik heb geen tips, maar wel een :* en de hoop dat jullie er snel iets aan zullen kunnen veranderen! Ik vind het echt eng zoiets, je hoort toch altijd dat kindjes ok zijn áls ze maar drinken! :o Wickie, ik zou denk ik ook teruggaan naar de arts..

Oh, my darling Isabeau, ik vind jou toch zo'n vreselijk mooi en lief meisje.. O+ Sorbo, ik zal je hier missen :*

BJ, pfff, ook al zulke rotberichten :'( Ook jij enorm veel sterkte meis, hang in there! Is het niet mogelijk een dienst te ruilen, zodat je eerder naar je opa kan misschien? Zoiets zou ik persoonlijk niet graag uitstellen..

-> Oh, net voor het posten nog even refreshen levert briljante foto's van een supercadeau op! O+ Wat issie STOER Claudia! O+

(Ssserpente, het is erg offtopic en ik moet nog bijlezen bij jullie, maar is alles ok met jou en Lente? :))
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')