Vlindur, wat goed dat Rienk zo lekker gaat, en ja, als hij zo beweeglijk is is het niet gek dat zijn lijf nog maar weinig energie heeft om in het groeien te steken he? Herkenbaar trouwens, dat Rienk aan het eind van de dag zo huilerig wa en dat je hem zo vroeg op bed hebt geknald. Maakte ik me een paar maanden geleden nog zorgen omdat ik dacht dat wij losgeslagen ouders waren die een kind eindeloos ophielden, ondertussen ligt hij zelden later in bed als half 7. Dan is hij gewoon afgepeigerd en is er geen land meer mee te bezeilen

Claudia, thnx

Ik hoop het ook, dit is écht heel naar

Heeft Ivan lang last gehad van die uitslag? En oehoe! Is dat het cadeau dat je gisteren (geloof ik) liet zien? Die was HIP!!

En dat jij er bijna niet meer was vervult me met ontzag en ook wel een soort van angst. Zulke dingen zijn toch een soort van ver-van-je-bed-show, maar echt.. Het kán! Klinkt misschien suf coming from iemand die je nog nooit hebt gezien, maar het is fijn dat je er nog bent

Twinkly, dat is Viburcol van Heel. Het is verkrijgbaar als zetpil en als drankje (dan zit het in een plastic ampul waarmee het heel gemakkelijk is om het te geven, veel makkelijker als bijv. het lepeltje van de sinaspril). Wij zijn er blij mee! En dikke

voor Niels en zijn verkoudheid, balen zeg.. Hoe gaat het er vanavond mee?
Octo, is het zalfje nog aangekomen? Ik hoop het zo voor jou en Hannah! Het is inderdaad echt héél rot om te zien.. Wij hebben ondertussen ook contact gehad met de HA en waarschijnlijk is ook dit een schimmel (volgens hem is dat bijna altijd het geval wanneer het echt opengaat). Morgen kunnen wij een ander zalfje ophalen. Fijn, want wat we nu hebben helpt ook niet

Keshet, ik heb op zich niks tegen pcm, maar ik voel me er niet prettig bij om het vaker te geven. De afgelopen tijd is Stef een paar keer verkouden geweest, heeft een paar tandjes kort achter elkaar gekregen en heeft nu dus weer een hoop om onrustig van te slapen en dan wil ik niet wéér meteen naar de pcm grijpen. Lastig ook, nu ik weet dat mijn neefje een nieraandoening heeft en daarom geen pcm mag: het schijnt dus heel moeilijk af te breken te zijn in zo'n klein lichaampje en dat heeft me wel aan het denken gezet. Nu we dit hebben gevonden zal ik dit denk ik meer gebruiken wanneer Stef last heeft van pijn en de pc alleen nog inzetten als koortsverlagend middel. En hoei, wat gaat Emma's curve mooi omhoog zeg!!

En oh, misschien ook nog aan de tandjes

Sterkte
En dat gegrabbel met bijbehorende conversatie klinkt enorm eng!

Free en Florian, beterschap

Ymme, dat is inderdaad lastig. Slaapt Mart wel goed? Soms kan onrustig slapen ook zorgen dat je kleine overdag niet te genieten is en dat je dan in een soort van vicieuze cirkel terechtkomt: hij is zo moe dat hij niet meer kan slapen, wordt bozig van het niet kunnen slapen, maakt zichzelf zo boos dat hij weer niet kan slapen etc. .. Zoń soort systeem hadden we met Stef ook een tijdje en dat was niet lollig
MINKE
Becky, wat leuk, jij ook al bijna hier!

Marlinde, jémig wat heftig!

Heel veel sterkte, wat een vreselijk, ontzettend verdriet..

Om even stil van te zijn zeg..
Lisa, mooie curve! Ze volgt een mooi lijntje zo, Nikki! En brood

Ik hoop dat ze het net zo lekker zal vinden als Stef

Wickie en Leo, oef, ik heb geen tips, maar wel een

en de hoop dat jullie er snel iets aan zullen kunnen veranderen! Ik vind het echt eng zoiets, je hoort toch altijd dat kindjes ok zijn áls ze maar drinken!

Wickie, ik zou denk ik ook teruggaan naar de arts..
Oh, my darling Isabeau, ik vind jou toch zo'n vreselijk mooi en lief meisje..

Sorbo, ik zal je hier missen

BJ, pfff, ook al zulke rotberichten

Ook jij enorm veel sterkte meis, hang in there! Is het niet mogelijk een dienst te ruilen, zodat je eerder naar je opa kan misschien? Zoiets zou ik persoonlijk niet graag uitstellen..
-> Oh, net voor het posten nog even refreshen levert briljante foto's van een supercadeau op!

Wat issie STOER Claudia!

(Ssserpente, het is erg offtopic en ik moet nog bijlezen bij jullie, maar is alles ok met jou en Lente?

)