BJ, die is ook leuk zegquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
oooohh Isabeau; leuke lieverd![]()
en ik denk dat Evie deze krijgt van mama op dr verjaardag:
http://www.debabykraam.nl/brands/nino-ideas/top-1.html
![]()
liefffff
die is leukquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik denk dat Evie deze krijgt van mama op dr verjaardag:
http://www.debabykraam.nl/brands/nino-ideas/top-1.html
![]()
liefffff
Donequote:Op maandag 11 oktober 2010 21:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
Oja... iemand... mag mijn Lisa in de OP? 10-04-10.
Alvast bedankt!
Oh, ik ren even naar het fototopic. Ben zo benieuwd hoe ze gegroeid isquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:26 schreef Marlinde het volgende:
[..]
Done
Fotospam van Tessa in het fototopic
Ach, wat sneu voor Stef! Ivan heeft één keer uitslag gehad toen hij nog geen 6 maanden oud was. De huid lag nog niet open en bloedde ook niet, maar ik vond het al vreselijk. Laten we maar hopen dat Stef er gauw vanaf is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:23 schreef Incantrix het volgende:
Bij ons is het allemaal wel ok, maar wel een boel aan de hand.. Stef heeft enórme luieruitslag en zijn billen liggen nu dus helemaal open, zó zielig..We denken dat dit wel eens zou kunnen komen door een doorkomend kiesje, maar hij kan zich evengoed 'gewoon' ziek voelen, want er is veel snot en gehoest.. Afgelopen nacht ging het goed, maar de nacht ervoor werd hij regelmatig brullend wakker
We hebben dankzij mijn neef (zijn zoon heeft een aandoening waardoor hij geen pcm mag) wel een homeopatische pijnstiller gevonden die echt werkt, hallelujah!
Voel me altijd rot als ik pcm geef, dit vind ik veel fijner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heeft Emma in de aanbieding:
* Groene poep. Veel & vaak
* Rode wangetjes
* Lichte verhoging
* Huilbuien vanuit het niks
* Met vlagen huilen tijdens het drinken
* Flinke bobbels en rode plekken in haar mond
Dit klinkt wel als tandjes toch? Gecorrigeerd is ze nu 5 maanden dus dat moet kunnen dacht ik?A grand adventure has begun.
Hij heeft er al 2 onderin. Deze gingen best snel enzo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:36 schreef Twinkly het volgende:
Mooie curve Emma!!En dat klinkt echt duidelijk als tandjes Keshet
En Mart, krijg jij soms ook tandjes??
Of een FAAAAAASUUUUUUUUUUUUUHHHquote:
ach gosquote:
ongelooflijk heh, hoe klein ze wasquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:15 schreef Keshet het volgende:
De arts-assistent die Emma haalde moest ook echt zoeken naar haar in mijn baarmoeder. Ik kan me nog heel goed het stukje herinneren dat de gyn schreeuwde 'Ze moet er NU uit!' en dat de AA riep 'Maar ik kan haar niet vinden', inclusief het gegrabbel in m'n buik.
Ongelooflijk, en daar lig je dan. Hoe voelde je je erbij? Had je toen uberhaupt tijd om erbij na te denken of er iets bij te voelen? Het is natuurlijk niet alleen ongelooflijk wat Emma heeft meegemaakt; jullie zijn degenen die het bewust hebben meegemaakt. Wat een ervaring.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:15 schreef Keshet het volgende:
Claudia, ik moet ook regelmatig aan Ivans geboortegewicht denken als ik Emma's gewicht hoor. Ik kan me ook serieus niet voorstellen hoe een volgroeide baby in een buik past en eruit moet, laat staan een die bovengemiddeld is qua gewicht.
De arts-assistent die Emma haalde moest ook echt zoeken naar haar in mijn baarmoeder. Ik kan me nog heel goed het stukje herinneren dat de gyn schreeuwde 'Ze moet er NU uit!' en dat de AA riep 'Maar ik kan haar niet vinden', inclusief het gegrabbel in m'n buik.
Ja, ze verwachten weer een reus! Ik moet het zelf allemaal nog maar zien. Volgende week heb ik geloof ik een groeiecho, daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Offtopic maar, is de verwachting dat je meiske ook groot is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |