abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 oktober 2010 @ 09:03:59 #1
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_87408993
*O* 12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje *O*
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 December 2009: Isa, dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
02 februari 2010: Emma, dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok!)

[ Bericht 50% gewijzigd door Marlinde op 11-10-2010 21:26:02 ]
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  maandag 11 oktober 2010 @ 09:08:31 #2
300054 Marlinde
pi_87409079
Laatste reactie van mij:

Claudia: Hoeveel standen heeft je box?
Hier 2 en hij staat nu nog op de hoogste stand, maar Tessa begint zich al op te trekken en hij moet dus nu wel lager, maar ik zou zo graag willen dat hij nog een standje ertussen had. :@ Toch maar eens kijken of er nog iets te koop is zodat hij nog een standje lager kan.

Niels wat lief, dat klappen in je handjes O+

Isabeau morgen alweer een jaar :D *O*

Poppejans veel succes op het CB met je kleine man!

[ Bericht 3% gewijzigd door Marlinde op 11-10-2010 09:18:59 ]
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_87409208
Mijn post :P
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 08:51 schreef Twinkly het volgende:
Sorbootje wat een prachtige taarten!!!!!!! _O_ O+ O+
Heb je ze ingevroren voor morgen of blijven ze wel zo lang goed? Waar heb je de materialen vandaan? Het is marsepein toch?
Wow, morgen is Isabeau gewoon alweer 1 jaar :o *O* Ik vraag me af of ik ook emo ga worden op zijn verjaardag, ik ben dat normaal niet zo snel. Maar ik heb af en toe wel een volschietmomentje als we knus saampjes zijn en Niels uit zichzelf gaat knuffelen of heel lief kijkt O+
Bedoel je met een stoffen pop een zonnekindpop? Die vind ik mooi O+ Ik was ook van plan er een voor Niels verjaardag te maken (een lijs), maar ik kom er niet aan toe.

Marlinde wat leuk dat je er weer bent :D

Welkom Nikki en Lisa! *O*

Ivan jij lief boekenwurmpie O+ Lijsters, brings back memories :D

Niels slaapt nog twee keer twee uur :o En hij is nog maar net overgegaan naar twee slaapjes. De Slaapkop! En dat terwijl Ivan, toen ze jonger waren, meer sliep dan Niels! Maar Niels wordt nog wel een aantal keer wakker 's nachts, alhoewel dat heel kort en maar half wakker is.

De box staat hier nog zodat we 's morgens even rustig wakker kunnen worden en zodat Niels erin kan als ik moet dweilen of koken ofzo. Omdat hij er maar af en toe in gaat vindt hij het wel interessant daar en is hij meestal wel een tijdje rustig :) Helaas werkt dat niet zo als ik achter de computer moet werken, dan gaat hij roepen en dat vind ik ook wel logisch.

Asyniur het schema van Niels lijkt heel erg op Harry's schema. 's Morgens krijgt hij eerst borstvoeding, dan een boterham met roomboter en appelstroop, na zijn eerste slaapje fruit en na zijn tweede slaapje brood met margarine en pindakaas. Maar dat betekend wel dat hij vaak pas om 4 uur weer brood krijgt, helaas wil hij na zijn eerste slaapje geen brood (alhoewel ik dat al een tijdje niet meer heb uitgeprobeerd, toch maar weer eens andersom aanbieden!). Dan blijft hij wakker en krijgt hij nog avondeten en volle yoghurt. Om 7 uur gaan we beginnen met in bad doen enzo en om half 8 ligt hij in bed. Het ligt er aan hoe lang hij wakker is, soms biedt ik hem tussendoor nog een keer fruit en een cracotte ofzo aan.
Ik bied normaal geen extra drinken aan en hij drinkt nog voor en na ieder slaapje (als hij dat wil tenminste, vaak ook niet). Af en toe geef ik wel water of sinaasappelsap als hij niet kan of wil drinken. Aangeraden wordt om geen extra drinken aan te bieden tot het eerste jaar als je nog geen afbouwplannen hebt, maar vanaf ongeveer 10 maanden stabiliseert je productie (per moeder verschillend) en dan hoef je niet zo bang te zijn dat je productie daalt als je wat extra drinken aanbiedt.
Als hij een jaar geweest is ga ik 's morgens en voor zijn slaapjes voeden (handig met in slaap vallen :)) en tussendoor water aanbieden.

Sinds zaterdag klapt Niels (voorzichtig) in zijn handjes bij het liedje "klap eens in je handjes" O+ Het gebaar bij "op je boze bolletje" doet hij al een tijdje en dat doet hij ook spontaan (hoera voor banaanhandjes :P )
Hij gaat bij muziek ook direct dansen en als je vraagt of hij gaat dansen gaat hij wiebelen O+
En hij is gek op manderijntjes! Vannacht had hij erg veel last van een verstopte neus en vastzittende hoest waardoor hij niet kon drinken en slapen, toen heb ik hem water en een manderijntje gegeven en dat manderijntje maakte hem gelukkig weer blij :D
Poppejans en Wolf veel succes op het CB, ik ben erg benieuwd naar zijn lengte en gewicht! Niels hoeft pas de week na zijn verjaardag weer (en dan ook prikjes :'()

Tessa ook al staan! *O* Het is ineens wel een erg groot verschil tussen de hoogste en de laagste stand van de box ja :Y

Hmm, ik vermoed dat Niels toch last heeft van iets anders dan van de verkoudheid. Tandjes? Ik zie niets en dentinox lijkt niet te werken. Hij wil nog steeds niet drinken.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 11 oktober 2010 @ 09:21:26 #4
300054 Marlinde
pi_87409307
Tessa trekt zich op tot haar knietjes, nog niet helemaal staand :D Dus ik hoop dat we snel wat vinden anders moet toch echt de box helemaal naar beneden!

Wat vervelend voor Niels zeg! Tessa was ook een tijdje erg huilerig en ik zag ook niks, maar het zat blijkbaar toch al te werken...even later een tandje :D Hoop dat Niels zich snel weer goed voelt :*
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_87409496
Marlinde, bij ons zit de bodemplaat van de box met een soort pennen vast. Je kan gewoon zelf nieuwe gaatjes daarvoor boren op de gewenste hoogte. Dit hebben wij ook gedaan voor het ledikant toen we er een co-sleeper van maakten.
pi_87409629
Zo.... na een diepe, diepe slaap (mán wat was ik gesloopt), ben ik er weer!

Het verjaardagsfeestje van Isabeau was superleuk! En niet in de laatste plaats omdat ze er zélf zo van genoot! Wat is het toch een aandachtsmonstertje.

Dat Rienk van de tafel kukelde klinkt erger dan het is trouwens. De tafel is laag (daarom kon hij er ook op klimmen) en er ligt een zacht kleed onder. Maar goed, Rienk had het daarna wel een beetje gehad. Hij stal trouwens wel vreselijk de show met zijn mooie kijkers en glimlach. Volgens mij heeft mijn broer stiekem meer foto's van Rienk en Thijs gemaakt, dan van Isabeau :P

't Was gewoon helemaal goed. Fijne familie, lieve vriendinnen (thanks McLaura en Vlindur, ik vond het echt fijn dat jullie erbij waren O+ ) en een superblije Isabeau. Ik ben het hele weekend al vreselijk aan het mutsen en dat zal nog wel tot en met morgen duren. Morgen gaan we lekker met z'n drieën naar het strand en uit eten. O+

Twinkly, die taarten zijn bekleed met fondant. Ik koop mijn spullen bij deleukstetaarten.nl en in Den Haag, maar ben even vergeten hoe die winkel heet. Maar ik doe het niet zo vaak hoor.. alleen bij speciale gelegenheden. Vind het wel erg leuk om te doen, rustgevend!

Wicky, ik was het inderdaad, van die pop. Wij hebben een pop van nino&ideas voor Isabeau gekocht. Die is heerlijk zacht. Je ziet hem zo wel op de foto's.

Ik plaats zometeen een fotospammetje in het fototopic.
pi_87409675
Oh, wat klinkt de verjaardag van Isabeau super leuk en geslaagd! O+ Wat vond ze van de mooie taarten?
Sorry, ik had helemaal niet goed bijgelezen :@ beetje brak enzo.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_87409888
Hihi kijk maar in het fototopic, dan kun je heel goed zien wat ze van haar taartje vond!
pi_87409914
Klinkt als een super verjaardag :)
pi_87409946
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:53 schreef Sorbootje het volgende:
Hihi kijk maar in het fototopic, dan kun je heel goed zien wat ze van haar taartje vond!
Wow, heeft ze dat helemaal opgegeten :o :o hihi :D (maar even hier, want ik wil op alle kindjes in het fototopic reageren ;))
Nou zeg, nu word ik gewoon emo van Isabeau's verjaardag :')
pi_87410291
Isabeau! Alsnog gefeliciteerd!
E tot in het volgende topic ;(
Maar volgens mij is Isabeau echt al aan het dreumestopic toe :D
pi_87410314
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:12 schreef freecell het volgende:
Isabeau! Alsnog gefeliciteerd!
E tot in het volgende topic ;(
Maar volgens mij is Isabeau echt al aan het dreumestopic toe :D
Hohoho ze is morgen pas jarig. Vandaag hebben we de hele dag nog een baby'tje :D :P
pi_87410323
Haha Twinkly... dat komt gewoon doordat Niels ook bijna aan de beurt is! :*
pi_87410399
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:14 schreef Sorbootje het volgende:
Haha Twinkly... dat komt gewoon doordat Niels ook bijna aan de beurt is! :*
:D
Maar het stomme is dat ik dat altijd bij andermans baby'tjes, waar ik me mee verbonden voel, heb en niet bij mijn eigen. Dan sluit ik me een beetje af. Toen mijn vriendin beviel van haar dochtertje moest ik helemaal huilen van geluk en bij Niels niet 8)7 Misschien omdat het zo overweldigend is dat het een soort van zelfbescherming is? :?
pi_87410588
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:14 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Hohoho ze is morgen pas jarig. Vandaag hebben we de hele dag nog een baby'tje :D :P
Hooooo :o
Sorry!

* freecell wiegt Isabeau als een pasgeborene
pi_87410818
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:19 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Maar het stomme is dat ik dat altijd bij andermans baby'tjes, waar ik me mee verbonden voel, heb en niet bij mijn eigen. Dan sluit ik me een beetje af. Toen mijn vriendin beviel van haar dochtertje moest ik helemaal huilen van geluk en bij Niels niet 8)7 Misschien omdat het zo overweldigend is dat het een soort van zelfbescherming is? :?
Grappig, Twink, dat had ik precies zo! Bij de geboorte van de dochter van een vriendin heb ik ook gehuild van geluk en bij Lente heb ik geen traan gelaten. Gek he?
pi_87413606
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 08:51 schreef Twinkly het volgende:

Niels slaapt nog twee keer twee uur :o En hij is nog maar net overgegaan naar twee slaapjes. De Slaapkop! En dat terwijl Ivan, toen ze jonger waren, meer sliep dan Niels! Maar Niels wordt nog wel een aantal keer wakker 's nachts, alhoewel dat heel kort en maar half wakker is.
Wat grappig dat Niels nu meer slaapt! Ivan slaapt soms wel ineens langer, vooral tijdens zijn eerste slaapje, maar aan de 4 uur per dag komt hij niet meer. Over het algemeen kan hij nog steeds niet langer dan 2-2,5 wakker blijven op de periode na zijn tweede slaapje na. Dan is hij gerust een uur of 5 wakker. Als we een dag vol indrukken hebben gehad doe ik hem nog wel een derde keer naar bed (althans, dat probeer ik dan even).

quote:
De box staat hier nog zodat we 's morgens even rustig wakker kunnen worden en zodat Niels erin kan als ik moet dweilen of koken ofzo. Omdat hij er maar af en toe in gaat vindt hij het wel interessant daar en is hij meestal wel een tijdje rustig :) Helaas werkt dat niet zo als ik achter de computer moet werken, dan gaat hij roepen en dat vind ik ook wel logisch.
Op dagen dat Ivan naar mijn schoonouders gaat ging hij altijd in de box omdat mijn lief alleen was en het druk had met andere dingen (douchen, ontbijten). Dat is Ivan nu gewend en ik probeer dat erin te houden. Hij gaat dus ook in de box nu ik er gewoon ben. Soms sputtert hij wel eens tegen en dan krijgt hij een ander speeltje of een speen.

Wat lief dat Niels kan klappen! Dat vraagt om een filmpje!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87413665
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:01 schreef Marlinde het volgende:
Claudia: Hoeveel standen heeft je box?
Hier 2 en hij staat nu nog op de hoogste stand, maar Tessa begint zich al op te trekken en hij moet dus nu wel lager, maar ik zou zo graag willen dat hij nog een standje ertussen had. :@ Toch maar eens kijken of er nog iets te koop is zodat hij nog een standje lager kan.
Onze box heeft ook 2 standen. Kun je er niet gewoon gaten bij boren?

Ik heb een stand ertussenin trouwens niet gemist. Het is heel even wennen, een lagere box, maar dat gaat gauw genoeg.
pi_87413721
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:38 schreef Sorbootje het volgende:
Zo.... na een diepe, diepe slaap (mán wat was ik gesloopt), ben ik er weer!

Het verjaardagsfeestje van Isabeau was superleuk! En niet in de laatste plaats omdat ze er zélf zo van genoot! Wat is het toch een aandachtsmonstertje.
Wat heerlijk dat het zo'n leuke dag was! Ik heb de foto's gezien en het zag er ook heel leuk uit. Alvast veel plezier gewenst voor morgen. :*
pi_87413738
Ik heb het net geprobeerd, maar hij doet de gebaren niet op commando maar af en toe spontaan wanneer hij in de kinderstoel zit. Ik denk dat hij de gebaren meer met het zitten eten dan met het liedje associeert (en hij kan nog steeds geen "hieperdepiep hoera", hoe moet dat nou op zijn verjaardag! :o :P )
pi_87413767
Ola!
Isababy bijna isadreumes !!! *O* Klinkt als een geweldig feestje Sorbootje! Alvast van harte en een hele fijne dag morgen.
Niels aan het klappen, geniaal!
@boxxen... die van ons staat ook nog, op de laagste stand, op de vloer dus (er waren maar 2 standen, omhoog of omlaag)... Ik vond het ook wel effe wennen en soms onhandig dat er geen stand tussen zit, maar achteraf is het wel prima, ben bang dat Minke anders al pogingen zou ondernemen om er uit te klimmen... :+
pi_87413769
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:19 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Dat herken ik wel een beetje. Mijn theorie is dat ik op zulke momenten puur aan het beleven ben en niet aan het reflecteren. Het is vaak de reflectie die me geëmotioneerd of nostalgisch maakt (of bang, bijvoorbeeld).
pi_87413843
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:18 schreef Lijnloos het volgende:
Ik vond het ook wel effe wennen en soms onhandig dat er geen stand tussen zit, maar achteraf is het wel prima, ben bang dat Minke anders al pogingen zou ondernemen om er uit te klimmen... :+
Weet je dat ik me daar niet eens meer zo druk om kan maken? Als Ivan uit zijn box zou vallen zou dat geen ramp zijn. Hij valt wel vaker en is het inmiddels gewend. Hij voelt nu zoveel robuuster dan een paar maanden geleden! Maar goed, kindjes kunnen natuurlijk wel raar vallen. Dat geldt trouwens niet alleen voor kinderen maar ook voor volwassenen. Aan zulke dingen probeer ik maar niet te denken. Voorkomen is nog altijd het beste.

Als Ivan aan de wandel zou gaan zonder dat ik erbij ben dan zou er ook niks erg gebeuren. Het huis is op zich veilig en hij doet geen rare dingen. Natuurlijk probeer ik hem nooit te lang uit het oog te verliezen - vooral als het stil is kan ik het niet verdragen om hem niet te zien - maar het eventjes alleen laten gaat steeds makkelijker en vanzelfsprekender.
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:18:13 #24
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87415579
hoihoi

ik heb ook een werkweekend achter de rug en moet nu nog 3 nachten; dus ben ook ff niet bijgelezen..

maar wilde vast Isabeau feliciteren, maar ben nog een dag te vroeg haha! dus nog een hele dag een babietje Sorboo ;) geniet van jullie dagje strand, gezellig!!!

en jeempie het gaat echt zo snel he? vorig jaar rond deze tijd moest ik net minderen met werken; aangezien mijn bloeddruk te hoog was; en nu ligt dr boven in dr ledikantje een heerlijk meissie te slapen van alweer ruim 10 maanden... O+

en ik geniet enorm!
* gaat naar fototopic; Isaverjaardag kijken*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_87415902
Claudia, meen je dat nou? Ik moet er echt effe niet aan denken dat Minke uit de box zou vallen... als ze dan op haar hoofd beland van ruim een meter hoogte, lijkt me niet heel handig/prettig...
Gisteren wel enorm gelachen trouwens, ik moest hockeyen en manlief had besloten te komen kijken met Minke in de buggy(-inzet van de wagen). Hij lekker kijken, was de wagen met Minke erin achterover gekukeld... maar mevrouw vond het prima hoor, lekker op de kop hangen. Muppet!

BJ, snel gaat het he? In het kader van extra oplettend, weet ik nog wel dat ik bij jou toen deels wel jaloers was toen jij met sinterklaas al kwam melden dat Evie er was... en je was nog na mij uitgerekend (net als Vlindur, Lily... }:| ) Maar dat je toen moest stoppen met werken was wel effe minder ja. Ik zat inderdaad ook nu halve dagen te werken ivm bloeddruk. Nog 1 maandje en ik was gestopt ;) Ik merk dat ik meer naar dat soort dingen terugkijk/denk dan echt aan mijn eigen dingen... Ben nog geen emo-nster aan het worden, maar goed, mijn meissie is ook nog lang geen dreumes :@
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:33:31 #26
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87416120
yeps Evie kwam snel en onverwachts voordringen ;) haha, maar ik had achteraf liever gehad dat mijn meisje nog een paar weken was blijven zitten hoor... de eerste weken waren namelijk best moeilijk..
(vooral de 1ste 2 in het ziekenhuis waren geen pretje).
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:42:52 #27
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87416446
dn ooooo Sorboo die pop is leuk!!! die ga ik ook op Evie dr lijstje zetten! is dat er ook eentje met geluid?

en wat ziet Isabeau dr feestje er heerlijk gezellig uit!
mooie meid!
pi_87416463
Klinkt als een heerlijke verjaardag, Sorbootje :) alsnog en alvast gefeliciteerd met jullie 1 jarige meisje!

quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:32 schreef Asyniur het volgende:
Dames die ook nog (volledig) bv geven (Twinkly en Wupwup?), hoe ziet jullie voedingsschema eruit? Wat geven jullie extra erbij te drinken? En wanneer?
Ik geef Leah niks extra's te drinken (alleen heel soms roosvicee laxo met water). Ze eet twee keer brood en 1 keer warm en krijgt daarbij borstvoeding ('s ochtends voor het eten en later op de dag na het eten).
pi_87416523
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
yeps Evie kwam snel en onverwachts voordringen ;) haha, maar ik had achteraf liever gehad dat mijn meisje nog een paar weken was blijven zitten hoor... de eerste weken waren namelijk best moeilijk..
(vooral de 1ste 2 in het ziekenhuis waren geen pretje).
Ja, dat was inderdaad niet leuk, jullie hebben het echt wel zwaar gehad en dat realiseerde ik me ook wel hoor, maar het voelde wel heel gek, zeker omdat we qua uitgerekende datum zo weinig scheelde. Maar die ieniminie die ze was is ze zeker niet meer, Evie is echt een leuk, lekker ding! :Y O+
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:50:37 #30
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87416683
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:45 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Ja, dat was inderdaad niet leuk, jullie hebben het echt wel zwaar gehad en dat realiseerde ik me ook wel hoor, maar het voelde wel heel gek, zeker omdat we qua uitgerekende datum zo weinig scheelde. Maar die ieniminie die ze was is ze zeker niet meer, Evie is echt een leuk, lekker ding! :Y O+
aahhhhh lief van je O+
en ik snap wel wat je bedoelde hoor, ik was ook 'jaloers' toen ik hoorde dat Vlindur 14 dec (toch?) werd ingeleid... ik had nog nooit verwacht toen zelf al mama te zijn... :@
en Minke is ook zo'n leuk meisje, ook echt een herkenbaar meisje; mooie ogen en een spontaan bekkie O+
pi_87417784
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:16 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb het net geprobeerd, maar hij doet de gebaren niet op commando maar af en toe spontaan wanneer hij in de kinderstoel zit. Ik denk dat hij de gebaren meer met het zitten eten dan met het liedje associeert (en hij kan nog steeds geen "hieperdepiep hoera", hoe moet dat nou op zijn verjaardag! :o :P )
Gewoon overslaan :{w Onze kinderen blijven áltijd baby :Y
pi_87420161
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:21 schreef WupWup het volgende:

[..]

Gewoon overslaan :{w Onze kinderen blijven áltijd baby :Y
Goed plan. Houd ik die loopwagen lekker zelluf :Y)
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:55:11 #33
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87430641
Ik kan het niet vinden in de oei ik groei, maar mijn zoon kan een soort schijven door de mond van een giraf (knikkerbaanachtig ding) duwen, waarna ze naar beneden rollen *) . Keistoer vind ik het :P .

En dat van mijn dochter bij die vrienden... ik heb het even bespreekbaar gemaakt en ze vinden haar juist een hele lieve meid en ze hoopten dat hun dochter ook zo makkelijk zou zijn straks op die leeftijd :o . Damned, weer zo'n allesvernietigende onzekerheid om niks dus. Ik ben blij en opgelucht.
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:57:31 #34
300054 Marlinde
pi_87430744
Groof: Wat knap van je zoon! O+
Fijn de reactie van je vrienden :*
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_87430893
Wow wat knap van R.! En wat een opluchting... druk gemaakt om niets.. :*

BJ, die pop is (gelukkig) zonder geluid. Het is een aankleedpop. Ik hoop nog eens de skills te bezitten om kleertjes voor die pop te maken. Vind ik zo oermoederig... O+

Zo, ik heb net voor 't laatst mijn baby naar bed gebracht. --> :'( ;( :'( ;( :'( ;(
pi_87430946
Marlinde ik ben echt heel benieuwd naar een foto-update van Tessa.. of heb ik die al gemist?
pi_87431233
Wat knap van R., die oefent dus nu al op zn motoriek!

Vanmorgen CB geweest, weer helemaal goedgekeurd. 9720 gram en 73 cm is hij nu.
Daarna dagje Amsterdam gedaan, meneer was weer superlief en heeft alles eens goed bekeken vanuit de wagen of op de arm.Gewoon een heerlijk dagje O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:09:04 #38
313287 Groofsken3
pi_87431270
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:08 schreef Poppejans het volgende:
Wat knap van R., die oefent dus nu al op zn motoriek!

Vanmorgen CB geweest, weer helemaal goedgekeurd. 9720 gram en 73 cm is hij nu.
Daarna dagje Amsterdam gedaan, meneer was weer superlief en heeft alles eens goed bekeken vanuit de wagen of op de arm.Gewoon een heerlijk dagje O+
Oh wat cool, hij is vergelijkbaar van postuur als R dus. Die was 73,5 cm en 9750 gram.
pi_87431593
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:09 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Oh wat cool, hij is vergelijkbaar van postuur als R dus. Die was 73,5 cm en 9750 gram.
Dat is echt vrijwel hetzelfde! O+ op wat ik op die buiten kruipfoto van R. in dat jumpsuitje zag hebben ze volgens mij inderdaad dezelfde beentjes en buikje.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87431874
Marlinde, ik ben ook erg benieuwd naar Tessa!

Isabeau heeft een heerlijk verjaardagsfeestje gehad zag ik! En morgen de echte dag, de kleine dreumes!

Wat een beertje is Wolf al! Naja een flink Wolfje dus eigenlijk ;)
En R dus ook, dat wist ik niet eens. Het klinkt ineens zo groot bijna 10 kilo :D
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:25:21 #41
313287 Groofsken3
pi_87432011
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:22 schreef Meimeltje het volgende:
Marlinde, ik ben ook erg benieuwd naar Tessa!

Isabeau heeft een heerlijk verjaardagsfeestje gehad zag ik! En morgen de echte dag, de kleine dreumes!

Wat een beertje is Wolf al! Naja een flink Wolfje dus eigenlijk ;)
En R dus ook, dat wist ik niet eens. Het klinkt ineens zo groot bijna 10 kilo :D
S was met 14 maanden 9,5 kilo :o . R dus nu met 10 mnd al zwaarder. :P

Ze zijn trouwens wel ongeveer evenlang.
pi_87432022
Isabeau heeft zelfs gedanst op haar verjaardagsfeestje!

maandag 11 oktober 2010 @ 20:27:45 #43
313287 Groofsken3
pi_87432109
Inderdaad, dat gezichtje ook O+ . Schattig Sorbo :Y .
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:32:06 #44
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87432314
oooohh Isabeau; leuke lieverd O+

en ik denk dat Evie deze krijgt van mama op dr verjaardag:
http://www.debabykraam.nl/brands/nino-ideas/top-1.html
O+
liefffff
pi_87432427
Ahhh wat lief Sorbo :D

Hier wordt nu sinds kort af en toe gezwaaid. Zo kwam er hier gisteren een auto aan rijden en Dyon die zwaaide meteen (die lag hier achter in het gras even te genieten van het zonnetje). Hij moest gelijk lachen toen ze terugzwaaiden hihi.
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:34:53 #46
300054 Marlinde
pi_87432451
Sorbo: Wat een geweldige foto's in het foto topic O+
Morgen heb je een echte dreumes! O+ Maar voor jullie blijft ze altijd jullie kleine meid O+
Foto-update zal ik binnenkort eens doen :D

Poppejans: Fijn dat Wolf goed is gekeurd :) Leuk zo'n dagje weg :)
Tessa was laatst gewogen en gemeten en ze was 71 cm en 7940 gram :D

BJ: Wat een leuke pop! O+
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:35:42 #47
313287 Groofsken3
pi_87432490
Wat is het toch bijzonder hè Meimel, al die eerste dingen weer. O+
pi_87432630
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:35 schreef Groofsken3 het volgende:
Wat is het toch bijzonder hè Meimel, al die eerste dingen weer. O+
Ja het blijft zeker bijzonder! Ik blijf toch versteld staan hoe snel sommige ontwikkelingen gaan, ondanks dat ik het al eerder meegemaakt heb.
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:39:33 #49
313287 Groofsken3
pi_87432684

[ Bericht 100% gewijzigd door Groofsken3 op 12-10-2010 19:42:04 ]
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:40:29 #50
300054 Marlinde
pi_87432738
R wat knap!!! O+ En wat ziet dat er geweldig uit :D
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt