Ik geef Leah niks extra's te drinken (alleen heel soms roosvicee laxo met water). Ze eet twee keer brood en 1 keer warm en krijgt daarbij borstvoeding ('s ochtends voor het eten en later op de dag na het eten).quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:32 schreef Asyniur het volgende:
Dames die ook nog (volledig) bv geven (Twinkly en Wupwup?), hoe ziet jullie voedingsschema eruit? Wat geven jullie extra erbij te drinken? En wanneer?
Ja, dat was inderdaad niet leuk, jullie hebben het echt wel zwaar gehad en dat realiseerde ik me ook wel hoor, maar het voelde wel heel gek, zeker omdat we qua uitgerekende datum zo weinig scheelde. Maar die ieniminie die ze was is ze zeker niet meer, Evie is echt een leuk, lekker ding!quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
yeps Evie kwam snel en onverwachts voordringenhaha, maar ik had achteraf liever gehad dat mijn meisje nog een paar weken was blijven zitten hoor... de eerste weken waren namelijk best moeilijk..
(vooral de 1ste 2 in het ziekenhuis waren geen pretje).
aahhhhh lief van jequote:Op maandag 11 oktober 2010 13:45 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ja, dat was inderdaad niet leuk, jullie hebben het echt wel zwaar gehad en dat realiseerde ik me ook wel hoor, maar het voelde wel heel gek, zeker omdat we qua uitgerekende datum zo weinig scheelde. Maar die ieniminie die ze was is ze zeker niet meer, Evie is echt een leuk, lekker ding!![]()
Gewoon overslaanquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:16 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb het net geprobeerd, maar hij doet de gebaren niet op commando maar af en toe spontaan wanneer hij in de kinderstoel zit. Ik denk dat hij de gebaren meer met het zitten eten dan met het liedje associeert (en hij kan nog steeds geen "hieperdepiep hoera", hoe moet dat nou op zijn verjaardag!![]()
)
Goed plan. Houd ik die loopwagen lekker zellufquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:21 schreef WupWup het volgende:
[..]
Gewoon overslaanOnze kinderen blijven áltijd baby
Oh wat cool, hij is vergelijkbaar van postuur als R dus. Die was 73,5 cm en 9750 gram.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:08 schreef Poppejans het volgende:
Wat knap van R., die oefent dus nu al op zn motoriek!
Vanmorgen CB geweest, weer helemaal goedgekeurd. 9720 gram en 73 cm is hij nu.
Daarna dagje Amsterdam gedaan, meneer was weer superlief en heeft alles eens goed bekeken vanuit de wagen of op de arm.Gewoon een heerlijk dagje
Dat is echt vrijwel hetzelfde!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:09 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Oh wat cool, hij is vergelijkbaar van postuur als R dus. Die was 73,5 cm en 9750 gram.
S was met 14 maanden 9,5 kiloquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:22 schreef Meimeltje het volgende:
Marlinde, ik ben ook erg benieuwd naar Tessa!
Isabeau heeft een heerlijk verjaardagsfeestje gehad zag ik! En morgen de echte dag, de kleine dreumes!
Wat een beertje is Wolf al! Naja een flink Wolfje dus eigenlijk
En R dus ook, dat wist ik niet eens. Het klinkt ineens zo groot bijna 10 kilo
Ja het blijft zeker bijzonder! Ik blijf toch versteld staan hoe snel sommige ontwikkelingen gaan, ondanks dat ik het al eerder meegemaakt heb.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:35 schreef Groofsken3 het volgende:
Wat is het toch bijzonder hè Meimel, al die eerste dingen weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |