Ik bedoelde eigenlijk ook meer dat R dan ook bij die vrienden is. S heeft dan 2 kleintjes erbij die ook aandacht krijgen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:30 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik doe het maar even klein, omdat het niet over mijn baby gaat maar over die ander. reactie op Meimel trouwens....
Nee, dan zou ze voortdurend lastig zijn en dat is nou juist helemaal niet. Ze is echt niet perfect hoor en ze heeft zeker haar lastige momenten, ook met vrienden erbij. Maar dan is het één keer toevallig een keer en weet ik dat ze haar gewoon kennen zoals ze is en hier wel doorhee kijken. De meeste van mijn vrienden hebben kinderen, maar bij de meesten is zij wel zelf de jongste (even R buiten beschouwing gelaten). Één ander paar heeft een dreumes, maar volgens mij doet ze daar niet zo elke keer moeilijk bij.
Ja, alletwee die dingen zijn denk ik wel een optie. Ik realiseerde me door Simmu's opmerking net inderdaad dat S wellicht het gevoel heeft juist te weinig aandacht te krijgen. Nu zijn er twee kleintjes die rondscharrelen, veel aandacht krijgen en waar je ook nog eens niks mee kan. Misschien in combinatie met een soort verveling. Bij andere vrienden zijn vooral (ietsje) oudere kinderen en dat geeft haar instant uitdaging en voldoening. Voor nu hou ik het hier gewoon op. Nu moet ik nog voor mezelf zien te bepalen of ik het bespreekbaar wil hebben. Ik zou zo graag gewoon zeggen "ze is echt heel leuk, en ze gedraagt zich normaal niet zo", maar ja. Nu had ik wat dat betreft wel graag even een partner gehad met wijze woorden hoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:01 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk ook meer dat R dan ook bij die vrienden is. S heeft dan 2 kleintjes erbij die ook aandacht krijgen.
Ik zou het verder eigenlijk ook niet echt weten. Misschien dat ze de eerste keer zo was en dan een gedragspatroon daar vasthoudt?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:04 schreef sproet-je het volgende:
Ik ga jullie uitzwaaien!!!![]()
![]()
Mijn lieve kleine meisje is al weer 1 jaar
![]()
![]()
. Gister heb ik zo ongeveer aan één stuk lopen huilen van blijdschap, trots en liefde. Gek dat het toch wel een hele mijpaal is zo'n eerste verjaardag. Op dit moment heb ik geen foto maar die houden jullie van me te goed.
![]()
dag lieve grote babies, tot snel
Ravi, wat ga je goed joh!quote:Groofsken3
[..]
Ja, alletwee die dingen zijn denk ik wel een optie. Ik realiseerde me door Simmu's opmerking net inderdaad dat S wellicht het gevoel heeft juist te weinig aandacht te krijgen. Nu zijn er twee kleintjes die rondscharrelen, veel aandacht krijgen en waar je ook nog eens niks mee kan. Misschien in combinatie met een soort verveling. Bij andere vrienden zijn vooral (ietsje) oudere kinderen en dat geeft haar instant uitdaging en voldoening. Voor nu hou ik het hier gewoon op. Nu moet ik nog voor mezelf zien te bepalen of ik het bespreekbaar wil hebben. Ik zou zo graag gewoon zeggen "ze is echt heel leuk, en ze gedraagt zich normaal niet zo", maar ja. Nu had ik wat dat betreft wel graag even een partner gehad met wijze woorden hoor.
Balen zegquote:Op zondag 10 oktober 2010 07:45 schreef freecell het volgende:
%&%$&^%%^*#%^
Gisteravond vergeten om brood te bakken en het is echt op... Moet 12 uur rijzen...
Vandaag dus maar even weer 4 flessen en een stapel soepstengels
Waarschijnlijk een wishbonebike. Ik vind het wel een erg duur ding, dus we twijfelen vandaag nog even (lees: als Ivans vader vandaag niet met een alternatief komt bestel ik de wishbonebikequote:Op zondag 10 oktober 2010 10:22 schreef Marlinde het volgende:
Claudia: Spannend zeg! Al een idee wat je voor cadeau gaat kopen?
* Twinkly is jaloers!quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een wishbonebike. Ik vind het wel een erg duur ding, dus we twijfelen vandaag nog even (lees: als Ivans vader vandaag niet met een alternatief komt bestel ik de wishbonebike).
ja, hier ook vaak 2x een uurquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:36 schreef Claudia_x het volgende:
Klinkt als een heel goed idee, die pop, wickie!
Voor ons is één slaapje onhaalbaar, maar Ivan slaapt wel vaak heel kort. Dan doet hij 2 dutjes op een dag van een uur per stuk en daar redt hij het prima op. Het is best even wennen dat hij nu over het algemeen zoveel langer wakker is.
Die titel heb ik ondertussen al een aantal keer voorbij zien komen. Ik word steeds nieuwsgieriger naar dat boek.quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:30 schreef Claudia_x het volgende:
Groofsken, ik kan je geen tips geven want ik vind het van een afstandje heel lastig om de situatie met je dochter in te schatten. Het enige wat ik je aan kan raden is om het boek How2talk2kids eens te lezen. Ik heb het recentelijk gekocht. Als ik even niet meer zou weten wat te doen zou het boek me denk ik anders naar de situatie laten kijken en me ideeen geven om op een alternatieve manier met de situatie om te gaan. Maar misschien is dat laatste niet eens nodig en is een andere blik op de situatie al genoeg. Ik kan me wel een klein beetje je gevoel voorstellen. Dat wil zeggen, als ik met Ivan bij iemand op visite ga en hij is bijvoorbeeld heel timide dan vind ik het heel jammer dat mensen zo'n verkeerd beeld van hem krijgen. Hij is juist zo'n vrolijk en ondernemend mannetje en ik vind het fijn als hij dat niet alleen thuis is maar ook bij anderen.
Hier ook! Precies hetzelfde! En ik was al bang dat Harry te weinig sliep, dus ik hem maar steevast 3x ofzo in bed leggen. Maar dat schiet gewoon niet op.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:57 schreef freecell het volgende:
Wat knap van Hannah met die beker! Leander vond dat na zijn eerste verjaardag nóg moeilijk
[..]
ja, hier ook vaak 2x een uurSoms 1x 3 kwartier en 1x twee uur, maar wat is dat ineens weinig hè?
De baby kan toch ook op de lage stand?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Claudia, ik las over Ivan gewend houden aan de box i.v.m. de baby. Maar hoe ga je dat straks doen dan? Je hebt zowel de hoge als de lage stand nodig.
Ow zo ver had ik nog niet nagedacht, hahaquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:50 schreef Jore het volgende:
[..]
De baby kan toch ook op de lage stand?
Ach ja, dat moet je ook als de baby op de grond ligt. Twee boxen lijkt me zo'n ruimtevretende oplossingquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ow zo ver had ik nog niet nagedacht, haha![]()
Maar dat lijkt me best diep bukken.
Hij blijft gewoon op de lage stand. Bij onze box is dat trouwens niet superlaag:quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ow zo ver had ik nog niet nagedacht, haha![]()
Maar dat lijkt me best diep bukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |