Dyon heeft het ook niet in de box geleerd hoor, die was vlak daarvoor wegquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:06 schreef lily het volgende:
Leah heeft ook geen box meer dus ook helaas![]()
Misschien moet ik hem weer opzetten...dat ze dan wel gaat staan![]()
Kyllian heeft de box nooit leuk gevonden en Dyon vermaakt zich ook veel beter door de hele woonkamer. Ik vind de box in het begin handig, maar als ze meer gaan bewegen staat hij hier alleen maar in de weg. Heb hm paar weken geleden op MP gezet en nog voor 110,- verkochtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:29 schreef Poppejans het volgende:
Zo te lezen ben ik dus niet de enige die de box wil opruimen.Wat een onding! En hij is sowieso nooit enthousiast over de box geweest,heeft er zelfs als klein babytje nooit in geslapen.
Het was meer voor ons effe handig om hem erin te zetten als je even niet kon opletten.
Ik ga hem ook opruimen![]()
Ik stofzuig gewoon waar de kids bij zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:46 schreef freecell het volgende:
Ik vind de box ideaalJuist als ze wat ouder zijn, als ze net beginnen met lopen zeg maar. hop, in de box en jij kan stofzuigen en andere nuttige dingen doen terwijl je kind een fantastische tijd heeft in een besloten ruimte!
![]()
Mag ik een stukje met een vlinder?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag haar altijd als ze lastig is waarom dan toch, maar ik heb nog nooit een duidelijk antwoord op die vraag gekregenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:58 schreef simmu het volgende:
groofsken: misschien toch eerst proberen erachter te komen wat het probleem precies is? vraag het je oudste eens gewoon, misschien kan ze het duidelijk maken. mijn ervaring is nl wel dat als draakje draakt, daar dan echt heus een oorzaak voor is!
Dag sproetjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:04 schreef sproet-je het volgende:
Ik ga jullie uitzwaaien!!!![]()
![]()
Mijn lieve kleine meisje is al weer 1 jaar
![]()
![]()
. Gister heb ik zo ongeveer aan één stuk lopen huilen van blijdschap, trots en liefde. Gek dat het toch wel een hele mijpaal is zo'n eerste verjaardag. Op dit moment heb ik geen foto maar die houden jullie van me te goed.
![]()
dag lieve grote babies, tot snel
Daar ben je!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:24 schreef Marlinde het volgende:
Zo ik kom ook weer eens meekletsen, erg druk geweest laatste tijd met verhuizen dus geen tijd gehad om te reageren, maar heb wel meegelezen
Probeer vanaf nu weer mee te posten
Sorbo: Mooie taarten zeg!
Lijnloos: Minke haar 3de tandje is door
Simmu: Fijn dat het bij de kinderarts weer goed was
Sproetje: Gefeliciteerd! Veel plezier in het volgende topic!
Groof: Ik heb geen tips voor je, sorry
Verder las ik nog heel veel kindjes die kunnen lopen/kruipen/rollen/weer tandjes erbij hebben en nog veel meer leuke dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |