abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87354522
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 12:06 schreef lily het volgende:
Leah heeft ook geen box meer dus ook helaas ;( :P

Misschien moet ik hem weer opzetten...dat ze dan wel gaat staan ;)
Dyon heeft het ook niet in de box geleerd hoor, die was vlak daarvoor weg :P
Jullie hebben vast wel een bank, tafeltje of wat dan ook hihi.
pi_87354525
Hij stond hier zo ontzettend in de weg. Eigenlijk zou er een stoel wegmoeten om plaats te maken voor de box maar we miste die zitplaats zo erg dat we hem weer terug hebben gezet. Maar daardoor stond het bomvol.
Leah zit altijd op de grond, op het vloerkleed dus we hebben hem een tijdje terug opgeruimd.

Ik heb de box nooit gebruikt om mijn handen vrij te hebben want ik had sowieso vreselijk late lopers en dat lijkt nu weer te gebeuren.

Opruimen en poetsen doe ik alleen als ze in bed ligt (en de rest op school)
pi_87354591
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 12:29 schreef Poppejans het volgende:
Zo te lezen ben ik dus niet de enige die de box wil opruimen.Wat een onding! En hij is sowieso nooit enthousiast over de box geweest,heeft er zelfs als klein babytje nooit in geslapen.
Het was meer voor ons effe handig om hem erin te zetten als je even niet kon opletten.
Ik ga hem ook opruimen ^O^
Kyllian heeft de box nooit leuk gevonden en Dyon vermaakt zich ook veel beter door de hele woonkamer. Ik vind de box in het begin handig, maar als ze meer gaan bewegen staat hij hier alleen maar in de weg. Heb hm paar weken geleden op MP gezet en nog voor 110,- verkocht :D (Gekregen van de opa's en oma's tijdens Kyllian's zwangerschap).
pi_87354620
Ik had hem geleend van een vriendin. Ik moet hem binnenkort maar ff terugbrengen.
pi_87354657
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 12:46 schreef freecell het volgende:
Ik vind de box ideaal :D Juist als ze wat ouder zijn, als ze net beginnen met lopen zeg maar. hop, in de box en jij kan stofzuigen en andere nuttige dingen doen terwijl je kind een fantastische tijd heeft in een besloten ruimte! ^O^
Ik stofzuig gewoon waar de kids bij zijn :) Die gaan hun gangetje wel. En natuurlijk hou ik een oogje in het zeil ;) Soms zitten ze dan bijv even samen tv te kijken en zet ik Dyon in de wipstoel.
pi_87355266
Hier een wipstoel dubio.
De geen die we hadden is kapot. (kindje van 4 jaar in gaan zitten, kon die niet tegen).
En nu, nieuwe kopen? Mart vind het heerlijk om erin te zitten. Maar zou het zonde vinden als hij er nog maar een maand of 2 in zit. Maar hij kan daarna natuurlijk wel naar de zolder en wachten op baby 2 (de wipstoel ;) )
pi_87355371
Ymme, en tweedehands misschien? Of even van iemand lenen?
pi_87355718
Wipstoelen zijn ook wel heel goedkoop, dat scheelt. Maar zodra ze echt goed los zitten gebruik ik die dingen nooit meer...
pi_87356001
Hier gebruiken we de wipstoel ook niet meer veel, maar meestal is hij eind van de middag wel moe en kan hij even relaxen in zn wipstoel als ik aan het koken ben :)
Die van ons was niet zo heel goedkoop, iets van 70,- geloof ik. Die gaat mooi op MP straks ;)
pi_87356141
Ik heb nooit een wipstoel gehad.

Deze keer eentje geleend (van dezelfde als de box) maar ze heeft er 2 keer ingezeten. Tis niet zo mijn ding geloof ik.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 14:28:49 #211
57497 happyme28
I'm so happy
pi_87356149
:@ Nav deze discussie over wipstoelen dacht ik even te kijken op die van ons maar die is dus geschikt voor baby's van 0-6 maanden en tot 9 kilo :o Daan valt niet meer in beide categoriën :X

Maar toch zit hij er nog regelmatig even in om zijn eten te laten zakken of gewoon ff 'uit te rusten'. Hm.... als we 'm gewoon op zijn kont zetten op de vloer, gaat hij altijd meteen op zijn buik om te kruipen/schuiven wat geen goed plan is met volle buik.

Misschien maar eens kijken naar een wipstoel waar hij langer in mag/kan. Tips?
pi_87356250
Happy:ik dacht laat ik ook eens kijken, die van ons is dus ook tot 6 maanden of tot 9 kilo :D
Naja Dyon is wel bijna 10 maanden maar nog geen 9 kilo ;) Maar ik denk dat het dus ook aan de baby zelf ligt. Is hij druk aan het bewegen in de wipstoel dan lijkt me het niet meer veilig. Dyon ligt altijd erg stil, want hij ligt er eigenlijk alleen in als hij moe is. De wipstoel kan ook nog op niet wipstand, dan lijkt me er niets onveiligs aan. Denk eigenlijk ook niet dat we het meer heel lang gebruiken.
pi_87356441
Ik kom net deze tegen:

Uit de tijd: krijgt niet genoeg eten en is onder geboortegewicht... Was hier een maandje oud. Als ik dat koppie zo zie dan denk ik echt weer ;(
pi_87356475
Toevallig wilde ik die gaan kopen :D
Maandag gaan manlief en ik shoppen ;) Aangezien we toch nog wel een tweede willen.
En Mart er graag in ligt te relaxen. :)
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 14:51:18 #215
57497 happyme28
I'm so happy
pi_87356570
Agossie, Free, ik kan het me nog goed herinneren. Hij lijkt daar in niets meer op die lekkere gezonde hollandse knuffelbeer die je nu hebt :)

Die ziet er degelijker uit dan die van ons Meimel, maar Daan zit er ook altijd redelijk rustig in hoor. Ik heb nog niet gedacht, dat het er eigenlijk te groot voor was ofzo.
pi_87357976
Kijk eens waar ik de halve dag op heb lopen zwoegen! O+ Ik ben helemaal blij :D

pi_87357998
Hmm op de foto lijkt ie bobbeliger dan in het echt! (heus! :P )

Geinspireerd door het geboortekaartje van Isabeau (roze ondergrond met groene grasspriet met lieveheersbeest erop)
pi_87358000
Sorbo, wat moooooi O+
Echt super!

Ik wil ook zo'n taart op mijn verjaardag :@
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 16:17:50 #219
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87358183
oooooo Sorboo wat heb je dat moooooi gemaakt! echt leuk en lief! en vast ook erg lekker ;)

Ik heb gewerkt en nu net thuis; maar het huis is leeg; vriendlief is met Evie aan de wandel (naar het voetbalveld..) Dus nu nog even met de beentjes omhoog op de bank, en dan zo lekker knuffelen met mijn meissie!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_87358572
Ja ik dénk dat ze best te eten zijn O+
pi_87358632
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 16:38 schreef Sorbootje het volgende:
Dan moet je hem stukmaken ;(
pi_87358966
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 16:38 schreef Sorbootje het volgende:
Mag ik een stukje met een vlinder? O-)

Kusjes aan allemaal, de visite komt net binnen, dus mn verhaal komt een andere keer wel :D

:W
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_87361010
Tuurlijk Vlindur! :*
pi_87361046
jullie moeten hier even flink doorlullen, want ik wil ook nog even in een topic bovenaan staan met De Beau!
pi_87361740
Vooruit
pi_87361751
dan
pi_87361757
maar
pi_87361766
;)
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:59:01 #229
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87362041
doe mij ook maar een stukkie ;)

en Vlindur; tot snel!!! fijne avond!

en ik heb nu al zin in de verjaardagsspam van Isabeau! ze heeft vast een hele mooie outfit aan.. (een verjaardagsjurk gok ik??).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:05:24 #230
57497 happyme28
I'm so happy
pi_87362218
Wow wat knap gemaakt Sorbo! En wat een poepig klein ramtaartje voor Isabeau!

Daan heeft net voor de 4e keer vandaag zijn luier volgeperst :o En dat voor een baby die aan de omneo zat omdat hij zo'n moeite had met zijn ontlasting :? Da's helemaal verdwenen in ieder geval. Maar ik vrees ook voor de bovenste tandjes, als lijkt het tandvlees nog wel hard.

Fijne avond allemaal! Ik ga mijn mannetje flesje geven, tandjes poetsen en naar bed brengen!
pi_87362611
Wat een mooie taarten :)
Echt super gewoon.

Daan, kleine kakdoos :D :)
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:40:42 #232
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87363240
Mooie taarten Sorbo ^O^ . Ik doe het je niet na.

En Free, dat kan ik me echt goed voorstellen dat zo'n foto je dan verdriet doet. :*
pi_87363389
Superlieve taartjes Sorbootje! Heb je mooi gedaan! *O*
Free, :* denk maar aan die kleine grote van je nu!
Mart *O* goed bezig kerel!
Daan... :o gij poeperd!

Minke heeft haar 3e tandje (linksboven) in zicht! Zover ik het kan zien en voelen denk ik niet dat ie al door is, maar het zal niet veel schelen... dat verklaard wel weer de onverwachte huilbuitjes van afgelopen week en de rooie billen en het eindeloze kwijlen :9~

Oh ja Twinkly, ik wilde je nog vragen waar je dat super kado voor Niels vandaan hebt... zo leuk!!
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:49:39 #234
313287 Groofsken3
pi_87363480
Ik heb zoeits sufs waar ik mee zit eigenlijk. Geheel offtopic, maar ik plaats het toch even hier omdat jullie nou eenmaal de mensen zijn waarnee ik oo fok vooral 'klets'...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87363667
oef. helemaal niet bijgelezen dames, sorrie. ben zelf ziek ;(

wel met ravi weer naar de kinderarts geweest, die weer helemaal tevreden was. de wet van fok heeft gewerkt, meneer eet zelfgepureerd fruit (mango :9 ) en morgen proberen we weer eigenmaaksel groentes. knabbelen aan een rijstewafeltje wil trouwens ook wel :) na 2 weken proberen eet hij een hele portie fruit en een hele portie groenten (1 stuk fruit en een half potje voor 6 maanden aan groenten). hij begint wat weg te krijgen van een kliko :o

hij pakt zelf speeltjes en pakt over, soms rolt hij van buik naar rug. maar meneer is een tikkie een luilakje die het snel allemaal best vindt. hij wordt natuurlijk ook heel veel geamuseerd door het draakje :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_87363738
groofsken: misschien toch eerst proberen erachter te komen wat het probleem precies is? vraag het je oudste eens gewoon, misschien kan ze het duidelijk maken. mijn ervaring is nl wel dat als draakje draakt, daar dan echt heus een oorzaak voor is!
pi_87363752
oh, en nog steeds geen tand te bekennen hier ~O>
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:02:14 #238
313287 Groofsken3
pi_87363861
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:58 schreef simmu het volgende:
groofsken: misschien toch eerst proberen erachter te komen wat het probleem precies is? vraag het je oudste eens gewoon, misschien kan ze het duidelijk maken. mijn ervaring is nl wel dat als draakje draakt, daar dan echt heus een oorzaak voor is!
Ik vraag haar altijd als ze lastig is waarom dan toch, maar ik heb nog nooit een duidelijk antwoord op die vraag gekregen :D .

Niet letterlijk waarom dan toch natuurlijk, maar wel 'wat is er moppie?', 'kom je even lekker bij mama zitten?', 'ben je moe?', 'waarmee wil jij graag spelen?', enz...

Meestal kan ik dat soort buien (zo noem ik het maar even, onterecht misschien in dit geval) wel wijten aan te kort middagdutje, te vroeg wakker, te druk geweest, enz... Maar nu al een paar keer op rij komt het gewoon opzetten als ze die specifieke mensen ziet en zie ik geen verdere redenen.
pi_87363913
Ik ga jullie uitzwaaien!!! :W :W :W Mijn lieve kleine meisje is al weer 1 jaar :o :'( *O* . Gister heb ik zo ongeveer aan één stuk lopen huilen van blijdschap, trots en liefde. Gek dat het toch wel een hele mijpaal is zo'n eerste verjaardag. Op dit moment heb ik geen foto maar die houden jullie van me te goed.

:W :* dag lieve grote babies, tot snel *O*
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:05:25 #240
313287 Groofsken3
pi_87363939
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:04 schreef sproet-je het volgende:
Ik ga jullie uitzwaaien!!! :W :W :W Mijn lieve kleine meisje is al weer 1 jaar :o :'( *O* . Gister heb ik zo ongeveer aan één stuk lopen huilen van blijdschap, trots en liefde. Gek dat het toch wel een hele mijpaal is zo'n eerste verjaardag. Op dit moment heb ik geen foto maar die houden jullie van me te goed.

:W :* dag lieve grote babies, tot snel *O*
Dag sproetje :W . En nog gefeliciteerd :* .
pi_87364035
wat zegt je eigen intuitie ervan?

ik merk dat ik zelf vaak heel intuitief ben in zulke dingen. ik bedoel dan dat ik bv aan mensen vraag om niet direct zelf op selene af te gaan, maar haar de tijd te geven om zelf naar hen te gaan. als ze dat dan niet doen gaat het 9 van de 10 x ook idd mis. het kost me de grootste moeite om aan te geven waarom ik dat dan vraag.
pi_87364067
gefelicteerd sproetje *O*

tot in het volgende topic, geniet nog ff van het verjaarsweekend
pi_87364128
groofsken: mischien toch iets wat die mensen doen wat haar niet bevalt dan. niet noodzakelijkerwijs iets wat zij verkeerd doen hoor, meer dat je oudste het niet snapt of niet fijn vindt.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:12:23 #244
313287 Groofsken3
pi_87364155
Goede vraag Simmu, pffff, mijn intuïtie laat me echt een beetje in de steek in dit geval. Ik ga er eens wat gerichter over nadenken en op letten.

Zij laten haar juist heel erg eigenlijk. Misschien vindt ze juist wel dat ze te weinig aandacht krijgt. Ze hebben zelf een kleine van ruim een jaar.
pi_87364482
Sorbo wat een mooie taarten!! Ik wou dat ik dat geduld had. Doe je ook opdrachten? :P
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:24:51 #246
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_87364529
Zo ik kom ook weer eens meekletsen, erg druk geweest laatste tijd met verhuizen dus geen tijd gehad om te reageren, maar heb wel meegelezen :)
Probeer vanaf nu weer mee te posten ;)

Sorbo: Mooie taarten zeg! O+

Lijnloos: Minke haar 3de tandje is door *O*

Simmu: Fijn dat het bij de kinderarts weer goed was :)

Sproetje: Gefeliciteerd! Veel plezier in het volgende topic! :*

Groof: Ik heb geen tips voor je, sorry :*

Verder las ik nog heel veel kindjes die kunnen lopen/kruipen/rollen/weer tandjes erbij hebben en nog veel meer leuke dingen O+
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_87364573
Minke weer een tandje erbij! Joepie!

Groof: ik zit hard na te denken wat het dan zou kunnen zijn. Blijft natuurlijk apart dat ze dat bij dezelfde personen doet. Je zou haast welk denken dat het met die kleine van 1 jaar te maken heeft dan. Doet ze het ook als R erbij is?
pi_87364576
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:24 schreef Marlinde het volgende:
Zo ik kom ook weer eens meekletsen, erg druk geweest laatste tijd met verhuizen dus geen tijd gehad om te reageren, maar heb wel meegelezen :)
Probeer vanaf nu weer mee te posten ;)

Sorbo: Mooie taarten zeg! O+

Lijnloos: Minke haar 3de tandje is door *O*

Simmu: Fijn dat het bij de kinderarts weer goed was :)

Sproetje: Gefeliciteerd! Veel plezier in het volgende topic! :*

Groof: Ik heb geen tips voor je, sorry :*

Verder las ik nog heel veel kindjes die kunnen lopen/kruipen/rollen/weer tandjes erbij hebben en nog veel meer leuke dingen O+
Daar ben je!
pi_87364627
groofsken: wat meimeltje vraagt is een goede. probeer eerst eens te achterhalen precies wanneer ze het doet en wat de situatie dan is en wie erbij zijn enzo.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:30:38 #250
313287 Groofsken3
pi_87364652
Ik doe het maar even klein, omdat het niet over mijn baby gaat maar over die ander. reactie op Meimel trouwens....

Nee, dan zou ze voortdurend lastig zijn en dat is nou juist helemaal niet. Ze is echt niet perfect hoor en ze heeft zeker haar lastige momenten, ook met vrienden erbij. Maar dan is het één keer toevallig een keer en weet ik dat ze haar gewoon kennen zoals ze is en hier wel doorhee kijken. De meeste van mijn vrienden hebben kinderen, maar bij de meesten is zij wel zelf de jongste (even R buiten beschouwing gelaten). Één ander paar heeft een dreumes, maar volgens mij doet ze daar niet zo elke keer moeilijk bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')