abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87331230
Leah woog woensdagochtend 8900 (en ook 74 cm). Ze heeft een slank gezicht en bovenlichaam maar dikke kont en benen :D

En ik heb dan wel hele trage kinderen maar de baby's hier zijn inderdaad vrij vlot over het algemeen :Y
pi_87332845
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:46 schreef lily het volgende:
Leah woog woensdagochtend 8900 (en ook 74 cm). Ze heeft een slank gezicht en bovenlichaam maar dikke kont en benen :D

Nou dat is toch heel netjes!! Heel gemiddeld kind die Leah :P
pi_87333063
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:58 schreef wickie het volgende:

Ik ben juist gewoon actief geweest in de kraamperiode, als ik ziek ben lig ik veel meer plat. Dus daar heeft het waarschijnlijk niet echt aan gelegen (kreeg het ook pas na 3 weken na de bevalling). Ik heb ook begrepen dat je bloedstolling hormonaal beinvloed wordt, dat kan ook een factor zijn.
Ik heb wel tijdens de bevalling 4 uur lang op mijn linkerzij moeten liggen vanwege dat in een andere houding Mette's hartslag terugliep. Volgens de internist heeft dat er waarschijnlijk wel aan bijgedragen. Maar zoiets bouw je meestal ook tijdens je zwangerschap op omdat de aderen aan de linkerkant in je buik meer afgekneld worden door de baby (99% van de vrouwen die trombose krijgen na de zwangerschap krijgen dit aan het linkerbeen).
Oftewel vervelende samenloop van omstandigheden. Ach ja, De één heeft een zware zwangerschap met vocht en hoge bloeddruk en al die narigheden (ik heb dus een heerlijke en makkelijke zwangerschap gehad) ik had daarna wat gezeik. (en nu stop ik met off-topic gepraat :) )

Ze slaapt nog steeds, dus ben doorgegaan met de Rijdende rechter.
En ik ga nog even door met het offtopic-gepraat. :Y)

Ik vind niet dat je het moet relativeren en 'wat gezeik' moet noemen. Een trombosebeen is potentieel levensbedreigend en de nasleep die je in de kraamperiode hebt gehad liegt er ook niet om. En vooral als je jong bent is zo'n ouwemensenkwaal vervelend; wie wil er nu op deze leeftijd met een steunkous in de weer? Kortom: gewoon heel naar en gelukkig gaat het nu zo goed met jullie allemaal. O+ :*

Ik heb mijn trombose 4 weken (!) na een operatie gehad en die operatie wordt als de waarschijnlijke oorzaak gezien. Het schijnt dat de duur van zo'n operatie genoeg is om trombose op te lopen; je ligt dan immers héél onnatuurlijk stil. Zelfs in je slaap beweeg je nog. Het klinkt mij dus wel plausibel in de oren wat je internist zegt.

Ik moet nu de hele zwangerschap preventief bloedverdunners spuiten en na de bevalling nog 6 weken lang. Het kraambed wordt als de grootste risicoperiode gezien. Dat heeft niet alleen met immobliteit te maken, maar de precieze uitleg ben ik vergeten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87333725
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:50 schreef Twinkly het volgende:
Nou zeg, zijn ze gewoon verhuisd. Gooi die indringers eruit Florian!! :(
Ja, dat slapen is zo sneu he als ze ziekjes zijn ...

Kijk O+ Nu is hij echt bijna jarig :o
[ afbeelding ]
Oh, wat gaaf!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:09:39 #155
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87334189
Wickie en Claudia, het lijkt me echt naar om zoiets te hebben gehad. Inderdaad alleen het idee al van wat er zou kunnen gebeuren. Bah, inderdaad niet niks. :*
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:11:06 #156
313287 Groofsken3
pi_87334261
Echt een grietje die Leah :P . R heeft het omgekeerd, die heeft juist een smal kontje en smalle beentjes (vind ik dan hè) en een flinke borstpartij, armen en nek :Y) . Echt een vent. oO<
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:22:20 #157
57497 happyme28
I'm so happy
pi_87334742
hallo hallo, hier even wat minder puf om mee te schrijven, zo druk gehad op het werk pfffff. Alles zijn gangetje hier, Daan is een model-baby en we genieten volop. Lekker sinds vandaag 10 dagen vakantie en vanaf maandag midweekje Center Parcs. Zin in!

Grappig toch eigenlijk al die verschillende maten en gewichten van toch ongeveer babies die even oud zijn.

Claudia en Wickie, wat vervelend dat jullie daar doorheen hebben moeten gaan. Niet niks inderdaad.

Oh, nog wel ff melden dat Daan sinds vandaag voorzichtig langs de bank loopt. Te schattig, maar ik vind het zoo stoer!
pi_87335286
Daan :D Wat ga je hard.
Mart kruipt nog niet eens :) Wel wiegen in kruipstand maar hij komt geen cm voor of achteruit. ;)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:39:53 #159
313287 Groofsken3
pi_87335552
En als kindjes hier sneller zijn dan gemiddeld, wat betekent dat dan? Zijn we dan geen mooie afspiegeling van de maatschappij? Het is goed dat mijn zoon hier ook rondrupst :7 en dat leah zo goed mooi kan wezen O+ .
pi_87335802
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:39 schreef Groofsken3 het volgende:
En als kindjes hier sneller zijn dan gemiddeld, wat betekent dat dan? Zijn we dan geen mooie afspiegeling van de maatschappij? Het is goed dat mijn zoon hier ook rondrupst :7 en dat leah zo goed mooi kan wezen O+ .
Volgens mij zijn de jongens hier vooral snel met het 'voortbewegen'. Onze meiden palmen iedereen zo snel in dat ze toch wel overal komen 8-)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:45:07 #161
313287 Groofsken3
pi_87335827
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:44 schreef octopussy het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de jongens hier vooral snel met het 'voortbewegen'. Onze meiden palmen iedereen zo snel in dat ze toch wel overal komen 8-)
Zeg, mijn zoon is ook een jongen :{w .
pi_87335985
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:45 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Zeg, mijn zoon is ook een jongen :{w .
Misschien heeft jouw zoon ook wel de goede inpalmskills :7
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:49:16 #163
313287 Groofsken3
pi_87335999
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:48 schreef octopussy het volgende:

[..]

Misschien heeft jouw zoon ook wel de goede inpalmskills :7
:P
pi_87336132
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:22 schreef happyme28 het volgende:
Oh, nog wel ff melden dat Daan sinds vandaag voorzichtig langs de bank loopt. Te schattig, maar ik vind het zoo stoer!
Nou kijk dat bedoel ik, dat is pas snel :D
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:54:04 #165
313287 Groofsken3
pi_87336196
Wat betreft inpalmskills... Mijn zoon heeft door dat hij met brullen wat kan bereiken. Als zijn zus wat afpakt en hij is het er echt niet mee eens, dan zet hij het accuut op een brullen. S weet dan niet hoe gauw ze het terug moet geven. Werkt als een tierelier ^O^ . :')
pi_87336207
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:34 schreef ymme het volgende:
Daan :D Wat ga je hard.
Mart kruipt nog niet eens :) Wel wiegen in kruipstand maar hij komt geen cm voor of achteruit. ;)
Dat wiegen doet Thomas nog helemaal niet :) Hij weigert eigenlijk nog steeds om op zijn buik te liggen :') Nieuwe truc is neerzitten en als iets te ver weg legt, zich zo proberen te draaien dat hij op z'n knietjes zit en dan met zijn ene hand het park vasthouden zodat hij niet omver valt.

Maar hij heeft verdomd mooie ogen *) ;)
pi_87336210
Vandaag trouwens voor het eerst met 2 kids op de fiets gezeten. Ging echt prima (zonder speciale moederfiets) en wat een heerlijk gevoel O+
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:56:00 #168
313287 Groofsken3
pi_87336277
Thomas is prachtig :Y O+ .

Fijn Meimel ^O^ . Ik ben vanmiddag ook nog even gaan fietsen met ze. Ze vinden het allebei heerlijk!
pi_87336280
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef Groofsken3 het volgende:
Wat betreft inpalmskills... Mijn zoon heeft door dat hij met brullen wat kan bereiken. Als zijn zus wat afpakt en hij is het er echt niet mee eens, dan zet hij het accuut op een brullen. S weet dan niet hoe gauw ze het terug moet geven. Werkt als een tierelier ^O^ . :')
:D Go R! ;)
Hier werkt dat echt niet. Kyllian zegt dan gewoon,'ja maar ik leen het alleen maar'.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:56:51 #170
313287 Groofsken3
pi_87336320
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:56 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

:D Go R! ;)
Hier werkt dat echt niet. Kyllian zegt dan gewoon,'ja maar ik leen het alleen maar'.
Als S 'ruzie maakt' met de buurmeisjes dan roept ze altijd als ze iets afpakt "ik had die" :7 .
pi_87336412
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:56 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Als S 'ruzie maakt' met de buurmeisjes dan roept ze altijd als ze iets afpakt "ik had die" :7 .
Hihi.
Kyllian heeft ook een periode gehad waarop hij zei: 'samen spelen samen delen' en dan ondertussen dus iets afpakken :P
pi_87336468
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:44 schreef octopussy het volgende:

[..]

Pas werd juist als theorie geopperd dat meisjes sneller zouden zijn met (grove) motorische ontwikkeling. :+
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:01:08 #173
313287 Groofsken3
pi_87336542
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:58 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Hihi.
Kyllian heeft ook een periode gehad waarop hij zei: 'samen spelen samen delen' en dan ondertussen dus iets afpakken :P
Jaaaaaaa, dat roept S ook :o _O- . Gelukkig ze zijn dus allemaal zo lief als mijn dochter.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:04:14 #174
57497 happyme28
I'm so happy
pi_87336696
Kijk, dat doe ik met Daan nog niet dus, op de fiets meenemen. Daar vind ik 'm nog net effe niet stabiel genoeg voor zitten maar misschien ben ik wel te voorzichtig. Ik kijk er wel erg naar uit :Y
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:05:05 #175
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87336754
Ik vind het leuk dat alle kinders hier juist zo verschillend zijn. Sommige snel, anderen langzamer.
Boeit niks.

Wat ik me nog afvroeg: mag ik (al) iets van Luuf/Dampo smeren bij Harry? Of is hij daar nog te klein voor?
pi_87336884
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Pas werd juist als theorie geopperd dat meisjes sneller zouden zijn met (grove) motorische ontwikkeling. :+
Meisjes schijnen idd wat sneller te zijn, zo ook met lopen bijv.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:07:48 #177
57497 happyme28
I'm so happy
pi_87336906
Volgens mij mag LUUF baby gewoon, alleen niet te lang achter elkaar geloof ik.
pi_87337256
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:07 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Meisjes schijnen idd wat sneller te zijn, zo ook met lopen bijv.
Dat is misschen wel zo - ik zou het eigenlijk niet weten - maar op basis van dit topic kun je dat natuurlijk niet concluderen. Lente en Evie werden als voorbeelden aangehaald van snelle meiden, maar ik heb me bijvoorbeeld juist erg verbaasd over de razendsnelle ontwikkeling van Niels. Dat komt ook wel weer doordat Ivan en Niels ongeveer dezelfde uitgerekende datum deelden en ik me er dus erg bewust van was dat Niels heel snel was.

Ik merk dat ik erg gauw vergeet wanneer een nieuwe ontwikkeling ongeveer plaats heeft gevonden. Ik weet nu bijvoorbeeld niet eens meer of bij 7 of 8 maanden zelfstandig kunnen zitten snel is of niet. En ik merk ook dat ik meer op de toekomst gericht ben: alles wat Ivan al kan is minder interessant dan alles wat hij nog moet leren. Ik lees dus met verwondering mee in het dreumestopic waarin de kindjes al rondbanjeren.
pi_87337521
Claudia: dat vergeet ik ook heel snel hoor. Ik moest echt weer van de oudste lezen wat hij wanneer kon om het te kunnen vergelijken met Dyon.
En hier op FOK zegt het vast niet alles over het landelijk gemiddelde :P

Ach ieder alles op zn tijd en alle ontwikkelingen zijn gewoon leuk wanneer dat ook is!!
pi_87337569
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:05 schreef Asyniur het volgende:
Ik vind het leuk dat alle kinders hier juist zo verschillend zijn. Sommige snel, anderen langzamer.
Boeit niks.
Ja, makkelijk zeggen als je zelf zo'n snelle hebt :{w

quote:
Wat ik me nog afvroeg: mag ik (al) iets van Luuf/Dampo smeren bij Harry? Of is hij daar nog te klein voor?
Ik heb voor Hannah babyluuf. Werkt best aardig.

Alleen heeft mijn moppie vuurrode spikkelbillen op het moment :'( Ik heb vanochtend dus maar de HA gebeld voor iets wat beter werkt dan sucocreme/zinkzalf/maizena. Een paar uur later belde 1 van de juffies van het KDV dat ze denken dat Hannah een schimmeltje heeft. Heb nu met de HA afgesproken dat ik dit weekend eerst met zinkzalf FNA ga smeren en als het niet helpt maandag aan de miconazol oid ga beginnen. Vind het echt zo rot dat ze zo'n pijn ervan heeft -O- het verschonen is nu ook echt een akelige klus als ze zo schreeuwt en kronkelt -O-
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:21:35 #181
57497 happyme28
I'm so happy
pi_87337652
Da's inderdaad herkenbaar Claudia. Je vergeet zo snel. Nu Daan staat ben ik eigenlijk al weer vergeten wanneer hij ging rollen en ging voortbewegen. En ik bedacht me vanmiddag toen hij die stapjes zette dat het zo snel gaat en dat hij pas 3 weken staat. Het is zo snel vanzelfsprekend dat hij iets kan als hij het eenmaal kan. Zolang hij iets nog niet kan, kijk je zo uit naar het moment dat hij weer iets nieuws gaat doen en geniet je van zijn ontwikkeling op dat moment.
pi_87338087
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:40 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

En ik ga nog even door met het offtopic-gepraat. :Y)

Ik vind niet dat je het moet relativeren en 'wat gezeik' moet noemen. Een trombosebeen is potentieel levensbedreigend en de nasleep die je in de kraamperiode hebt gehad liegt er ook niet om. En vooral als je jong bent is zo'n ouwemensenkwaal vervelend; wie wil er nu op deze leeftijd met een steunkous in de weer? Kortom: gewoon heel naar en gelukkig gaat het nu zo goed met jullie allemaal. O+ :*

Ik heb mijn trombose 4 weken (!) na een operatie gehad en die operatie wordt als de waarschijnlijke oorzaak gezien. Het schijnt dat de duur van zo'n operatie genoeg is om trombose op te lopen; je ligt dan immers héél onnatuurlijk stil. Zelfs in je slaap beweeg je nog. Het klinkt mij dus wel plausibel in de oren wat je internist zegt.

Ik moet nu de hele zwangerschap preventief bloedverdunners spuiten en na de bevalling nog 6 weken lang. Het kraambed wordt als de grootste risicoperiode gezien. Dat heeft niet alleen met immobliteit te maken, maar de precieze uitleg ben ik vergeten.
Even off-topic reactie:
Je hebt gelijk, ik moet het niet relativeren, dat is een hardnekkige gewoonte van me alles dood te relativeren (dat heb ik van mijn moeder die is nog veel erger dan ik). Ik prijs me zeer gelukkig dat ik het er zo goed van af heb gebracht, ik hoop het nooit meer mee te hoeven maken.
Dank je voor je woorden en verduidelijking. Je kan dingen altijd zo goed verwoorden :*
Het is gewoon dat ik mezelf altijd een zeikerd voel als ik erover praat.

on-topic:
Ben vandaag lekker naar het strand geweest met vriendinnetje (handig dat ze een auto en een rijbewijs heeft) Mette heeft lekker in het zand gespeeld.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_87349450
Strand is altijd goed :)
Eet ze het zand niet op? Florian wel en stikt ook half in blaadjes enzo...

Ik weet ook niet zo goed wat snel is en wat niet... Ik weet wel dat lengte en gewicht van je kindjeook uitmaakt :D
Florian en Leander zijn ongeveer even snel (hoewel... Leander was iets sneller met de meeste dingen, maar kon bijvoorbeeld weer later zitten )
En toen leander met 6,5 maand kon zitten deed iedereen :o
Florian kon met 6 maand zitten, maar is veel groter e breder en dan krijg je dus geen reactie _O-

Het ziet er ook indrukwekkender uit bij zo'n kleintje :D Kennissen van ons hebben een héél klein, heel snel meisje. Die liep los met 7,5 maand, geen gezicht _O- (en zwaar onhandig, ze luisteren dan echt nog niet.... ze zijn heel blij dat de tweede meer van het type kwijlen en dweilen is!)
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 08:08:46 #184
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_87349524
Goodmornings! :*

Eh, ja, ik ben lekker moei, Stef had gisteravond grote moeite met in slaap komen (hij huilde niet ofzo, maar hij was gewoon wakker.. Tot dik 1 uur :')) en hoewel hij vanmorgen wel wat later wakker was als normaal was het nog steeds heel erg half 7 :{ Hij is doodmoe, maar wil niet meer slapen en omdat hij weer daverend verkouden is durven we niet met hem te gaan zwemmen (daarna slaapt hij altijd héél lekker :)). Nouja, we moeten maar zien hoe het vandaag loopt. Ik hoop wel dat ik ergens nog een tukje kan doen hoor :O

Claudia :o Ik wist niet dat jij trombose hebt gehad! Wat een narigheid! Wickie, inderdaad, niet té hard wegrelativeren, je mag er best bij stilstaan dat dit een zware aandoening is met vaak blijvende gevolgen :* Ook een :* voor Claudia!

Free, dat zou best kunnen, dat als een kindje heel erg mini is, mensen het inderdaad nog veel meer :o vinden :)

Stef heeft net uitgevonden dat het hang-ding van metaal waar voorheen de pc in hing echt een súpermooi galmend geluid maakt als je er heel hard op slaat met een blokje :') Met enorme concentratie zit hij er dan op te timmeren, met zijn andere handje in de lucht a la een rodeorijder :D O+ Gek kind.. Vooral ook leuk voor de buren, om 8 uur 's-morgens :')
3!
pi_87349534
hahaha Stef! Wonen jullie erg gehorig?
Nuja, kunnen de buren vast wennen. Speelgeluid neemt toe met leeftijd ;)

Kennen jullie het motto: 'schone luiers poepen het lekkerst?'
Wij wel, al twee jaar, met twee kinderen _O-
pi_87349540
Dat motto kennen we hier ook heel goed, freecell ;)
pi_87349541
Mijn baby is lui ! :D
Ik geef hem een stukje brood in zijn hand, hij pakt mijn vinger, plakt het stukje brood aan mijn hand vast en gaat met zijn mond open zitten wachten _O-
pi_87349553
Ik ga hier maar eens in actie schieten: eten, wassen, naar de bakker om taart, auto naar de garage, strijken en poetsen, Thomas in bad, koken voor Thomas en tafel dekken. En DAN pas mag het bezoek komen :+
pi_87349578
Ik zou zeggen: een heleboel succes!
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 08:28:19 #190
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_87349611
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 08:10 schreef freecell het volgende:
hahaha Stef! Wonen jullie erg gehorig?
Nuja, kunnen de buren vast wennen. Speelgeluid neemt toe met leeftijd ;)

Kennen jullie het motto: 'schone luiers poepen het lekkerst?'
Wij wel, al twee jaar, met twee kinderen _O-
Haha, nou, het valt op zich wel mee, maar dit ging zó door merg een been dat ik denk dat de benedenburen van de benedenburen nog lagen te trillen in hun bed ;') En euhm, haha, dan zullen onze nieuwe buren blij met ons zijn: per december gaan we weg hier :P
3!
pi_87349851
Oooo, je gaat toch wegh :+ Laat hem lekker dan! O-)

Wat ben ik trouwens blij dat we uit ons oude huis weg zijn :D Daar kwam de onderbuurman klagen over oa de volgende zaken
- onze kat (2 KG, sprietje) liep 's nachts door de kamer en daar had hij last van
- We hadden soms schoenen aan in huis
- Mijn man bonkte zo met lopen (we hebben het over TARA hè? Die is ooit meer dan 50 KG geweest :') )
- We ontvingen bezoek na 7.30 's avonds, met het vriendelijke verzoek dat niet meer te doen
- ik hield een complete crèche, moeders met auto's voor de deur, klonk als 10 kinderen... (ik was gastouder van het buurjongetje _O- )
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 09:31:59 #192
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87350147
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 09:01 schreef freecell het volgende:
Oooo, je gaat toch wegh :+ Laat hem lekker dan! O-)

Wat ben ik trouwens blij dat we uit ons oude huis weg zijn :D Daar kwam de onderbuurman klagen over oa de volgende zaken
- onze kat (2 KG, sprietje) liep 's nachts door de kamer en daar had hij last van
- We hadden soms schoenen aan in huis
- Mijn man bonkte zo met lopen (we hebben het over TARA hè? Die is ooit meer dan 50 KG geweest :') )
- We ontvingen bezoek na 7.30 's avonds, met het vriendelijke verzoek dat niet meer te doen
- ik hield een complete crèche, moeders met auto's voor de deur, klonk als 10 kinderen... (ik was gastouder van het buurjongetje _O- )
:')
pi_87350829
:o Zojuist zat alles onder de poep. Kind, kleding, kinderstoel en even later ook het keukenaanrecht. :r

Is dat nou een spuitluier? Heel dun, net water en overal zat het. :X

Gisteren was meneer ook al de hele dag huiliger en niet willen slapen, dus ik denk dat er weer een tand aan komt. Hoop ik stiekem dan is er een verklaring voor. ;)
pi_87352034
:D En raad eens wie er net in de box besloot te gaan staan :D
pi_87352443
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 11:30 schreef ymme het volgende:
:D En raad eens wie er net in de box besloot te gaan staan :D
Dyon heeft geen box meer, dus die was het niet O-)

Nee, maar knap hoor! En ook weer zo'n vlotte dus.
pi_87352477
En wat was ik blij dat we woensdag de box omlaag hebben gezet :)
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 11:55:49 #197
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87352634
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 11:46 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Dyon heeft geen box meer, dus die was het niet O-)

Nee, maar knap hoor! En ook weer zo'n vlotte dus.
Fabian heeft ook geen box meer dus die was het ook al niet.
Hmmm wie zou het dan toch zijn?
pi_87352884
Leah heeft ook geen box meer dus ook helaas ;( :P

Misschien moet ik hem weer opzetten...dat ze dan wel gaat staan ;)
pi_87353370
Zo te lezen ben ik dus niet de enige die de box wil opruimen.Wat een onding! En hij is sowieso nooit enthousiast over de box geweest,heeft er zelfs als klein babytje nooit in geslapen.
Het was meer voor ons effe handig om hem erin te zetten als je even niet kon opletten.
Ik ga hem ook opruimen ^O^

Freecell,dat waren dan wel erg trieste buren :') wat een flauwe mensen zeg.
Hier zijn de onderburen vast ook niet erg blij met ons, Wolf gebruikt zn trommelstokjes graag op het laminaat, sowieso alles waarmee hij lawaai kan maken op de grond vindt hij momenteel heel mooi.
Nou hebben de buren hier twee keffertjes die altijd in de vensterbank staan en letterlijk o-ver-al om blaffen in canon als die lui niet thuis zijn :X dus momenteel slaan we terug })

Wauw Daan, wat ga je snel! Knap hoor

Mart ook al aan het staan,super!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87353759
Ik vind de box ideaal :D Juist als ze wat ouder zijn, als ze net beginnen met lopen zeg maar. hop, in de box en jij kan stofzuigen en andere nuttige dingen doen terwijl je kind een fantastische tijd heeft in een besloten ruimte! ^O^

En als ik Florian er in zet, klimt Leander er bij in en die kan er zelf niet meer uit :+ Samen lol en ik even de vloer vrij!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')