Nou dat is toch heel netjes!! Heel gemiddeld kind die Leahquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:46 schreef lily het volgende:
Leah woog woensdagochtend 8900 (en ook 74 cm). Ze heeft een slank gezicht en bovenlichaam maar dikke kont en benen![]()
En ik ga nog even door met het offtopic-gepraat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:58 schreef wickie het volgende:
Ik ben juist gewoon actief geweest in de kraamperiode, als ik ziek ben lig ik veel meer plat. Dus daar heeft het waarschijnlijk niet echt aan gelegen (kreeg het ook pas na 3 weken na de bevalling). Ik heb ook begrepen dat je bloedstolling hormonaal beinvloed wordt, dat kan ook een factor zijn.
Ik heb wel tijdens de bevalling 4 uur lang op mijn linkerzij moeten liggen vanwege dat in een andere houding Mette's hartslag terugliep. Volgens de internist heeft dat er waarschijnlijk wel aan bijgedragen. Maar zoiets bouw je meestal ook tijdens je zwangerschap op omdat de aderen aan de linkerkant in je buik meer afgekneld worden door de baby (99% van de vrouwen die trombose krijgen na de zwangerschap krijgen dit aan het linkerbeen).
Oftewel vervelende samenloop van omstandigheden. Ach ja, De één heeft een zware zwangerschap met vocht en hoge bloeddruk en al die narigheden (ik heb dus een heerlijke en makkelijke zwangerschap gehad) ik had daarna wat gezeik. (en nu stop ik met off-topic gepraat)
Ze slaapt nog steeds, dus ben doorgegaan met de Rijdende rechter.
Oh, wat gaaf!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:50 schreef Twinkly het volgende:
Nou zeg, zijn ze gewoon verhuisd. Gooi die indringers eruit Florian!!![]()
Ja, dat slapen is zo sneu he als ze ziekjes zijn ...
KijkNu is hij echt bijna jarig
![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn de jongens hier vooral snel met het 'voortbewegen'. Onze meiden palmen iedereen zo snel in dat ze toch wel overal komenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:39 schreef Groofsken3 het volgende:
En als kindjes hier sneller zijn dan gemiddeld, wat betekent dat dan? Zijn we dan geen mooie afspiegeling van de maatschappij? Het is goed dat mijn zoon hier ook rondrupsten dat leah zo goed mooi kan wezen
.
Zeg, mijn zoon is ook een jongenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:44 schreef octopussy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de jongens hier vooral snel met het 'voortbewegen'. Onze meiden palmen iedereen zo snel in dat ze toch wel overal komen
Misschien heeft jouw zoon ook wel de goede inpalmskillsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:45 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Zeg, mijn zoon is ook een jongen.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:48 schreef octopussy het volgende:
[..]
Misschien heeft jouw zoon ook wel de goede inpalmskills
Nou kijk dat bedoel ik, dat is pas snelquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:22 schreef happyme28 het volgende:
Oh, nog wel ff melden dat Daan sinds vandaag voorzichtig langs de bank loopt. Te schattig, maar ik vind het zoo stoer!
Dat wiegen doet Thomas nog helemaal nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:34 schreef ymme het volgende:
DaanWat ga je hard.
Mart kruipt nog niet eensWel wiegen in kruipstand maar hij komt geen cm voor of achteruit.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef Groofsken3 het volgende:
Wat betreft inpalmskills... Mijn zoon heeft door dat hij met brullen wat kan bereiken. Als zijn zus wat afpakt en hij is het er echt niet mee eens, dan zet hij het accuut op een brullen. S weet dan niet hoe gauw ze het terug moet geven. Werkt als een tierelier.
Als S 'ruzie maakt' met de buurmeisjes dan roept ze altijd als ze iets afpakt "ik had die"quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:56 schreef Meimeltje het volgende:
[..]Go R!
Hier werkt dat echt niet. Kyllian zegt dan gewoon,'ja maar ik leen het alleen maar'.
Hihi.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:56 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Als S 'ruzie maakt' met de buurmeisjes dan roept ze altijd als ze iets afpakt "ik had die".
Pas werd juist als theorie geopperd dat meisjes sneller zouden zijn met (grove) motorische ontwikkeling.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:44 schreef octopussy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de jongens hier vooral snel met het 'voortbewegen'. Onze meiden palmen iedereen zo snel in dat ze toch wel overal komen
Jaaaaaaa, dat roept S ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:58 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hihi.
Kyllian heeft ook een periode gehad waarop hij zei: 'samen spelen samen delen' en dan ondertussen dus iets afpakken
Meisjes schijnen idd wat sneller te zijn, zo ook met lopen bijv.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Pas werd juist als theorie geopperd dat meisjes sneller zouden zijn met (grove) motorische ontwikkeling.
Dat is misschen wel zo - ik zou het eigenlijk niet weten - maar op basis van dit topic kun je dat natuurlijk niet concluderen. Lente en Evie werden als voorbeelden aangehaald van snelle meiden, maar ik heb me bijvoorbeeld juist erg verbaasd over de razendsnelle ontwikkeling van Niels. Dat komt ook wel weer doordat Ivan en Niels ongeveer dezelfde uitgerekende datum deelden en ik me er dus erg bewust van was dat Niels heel snel was.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:07 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Meisjes schijnen idd wat sneller te zijn, zo ook met lopen bijv.
Ja, makkelijk zeggen als je zelf zo'n snelle hebtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:05 schreef Asyniur het volgende:
Ik vind het leuk dat alle kinders hier juist zo verschillend zijn. Sommige snel, anderen langzamer.
Boeit niks.
Ik heb voor Hannah babyluuf. Werkt best aardig.quote:Wat ik me nog afvroeg: mag ik (al) iets van Luuf/Dampo smeren bij Harry? Of is hij daar nog te klein voor?
Even off-topic reactie:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En ik ga nog even door met het offtopic-gepraat.![]()
Ik vind niet dat je het moet relativeren en 'wat gezeik' moet noemen. Een trombosebeen is potentieel levensbedreigend en de nasleep die je in de kraamperiode hebt gehad liegt er ook niet om. En vooral als je jong bent is zo'n ouwemensenkwaal vervelend; wie wil er nu op deze leeftijd met een steunkous in de weer? Kortom: gewoon heel naar en gelukkig gaat het nu zo goed met jullie allemaal.![]()
Ik heb mijn trombose 4 weken (!) na een operatie gehad en die operatie wordt als de waarschijnlijke oorzaak gezien. Het schijnt dat de duur van zo'n operatie genoeg is om trombose op te lopen; je ligt dan immers héél onnatuurlijk stil. Zelfs in je slaap beweeg je nog. Het klinkt mij dus wel plausibel in de oren wat je internist zegt.
Ik moet nu de hele zwangerschap preventief bloedverdunners spuiten en na de bevalling nog 6 weken lang. Het kraambed wordt als de grootste risicoperiode gezien. Dat heeft niet alleen met immobliteit te maken, maar de precieze uitleg ben ik vergeten.
Haha, nou, het valt op zich wel mee, maar dit ging zó door merg een been dat ik denk dat de benedenburen van de benedenburen nog lagen te trillen in hun bed ;') En euhm, haha, dan zullen onze nieuwe buren blij met ons zijn: per december gaan we weg hierquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:10 schreef freecell het volgende:
hahaha Stef! Wonen jullie erg gehorig?
Nuja, kunnen de buren vast wennen. Speelgeluid neemt toe met leeftijd
Kennen jullie het motto: 'schone luiers poepen het lekkerst?'
Wij wel, al twee jaar, met twee kinderen
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:01 schreef freecell het volgende:
Oooo, je gaat toch weghLaat hem lekker dan!
Wat ben ik trouwens blij dat we uit ons oude huis weg zijnDaar kwam de onderbuurman klagen over oa de volgende zaken
- onze kat (2 KG, sprietje) liep 's nachts door de kamer en daar had hij last van
- We hadden soms schoenen aan in huis
- Mijn man bonkte zo met lopen (we hebben het over TARA hè? Die is ooit meer dan 50 KG geweest)
- We ontvingen bezoek na 7.30 's avonds, met het vriendelijke verzoek dat niet meer te doen
- ik hield een complete crèche, moeders met auto's voor de deur, klonk als 10 kinderen... (ik was gastouder van het buurjongetje)
Dyon heeft geen box meer, dus die was het nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:30 schreef ymme het volgende:En raad eens wie er net in de box besloot te gaan staan
Fabian heeft ook geen box meer dus die was het ook al niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:46 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Dyon heeft geen box meer, dus die was het niet![]()
Nee, maar knap hoor! En ook weer zo'n vlotte dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |