abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87285043
mooi!
pi_87285045
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:30 schreef freecell het volgende:
Asy: Harry drinkt toch ook water uit een glas? Want dat doen wij hier ook al een tijdje, maar dan wordt Florian na twee slokken helemaal blij, gaat er geluid bij maken, ademt water in en verslikt zich afschuwelijk :X

hoe doen de anderen met uit-beker-drinkende baby's dat? :?
Ivan heeft altijd al uit een beker gedronken en verslikt zich ook nog wel eens. Ik weet niet zo goed waardoor het komt. De ene keer klokt hij zo een beker water weg zonder te knoeien en de andere keer begint hij al met verslikken. Ik let erop dat hij zijn eten goed heeft doorgeslikt, maar toch komt het regelmatig voor. Wel heb ik het idee dat hij over het algemeen langzaamaan steeds beter is geworden erin.

Mijn advies zou dus zijn om gewoon door te blijven gaan zodat hij het vanzelf leert. Misschien kun je het water drinken wat meer doseren, bijvoorbeeld tussen het eten door. Dat doe ik bij Ivan ook altijd en dan drinkt hij het beste en het meest.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87285105
Oh ja, beker drinken..

Leah drinkt nog niet uit een beker want ze krijgt alleen nog BV. Maar ik wil wel meteen met een beker gaan beginnen.
Heb ik bij de jongens niet gedaan trouwens. Die hebben heel lang uit een fles of tuitbeker gedronken.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:58:44 #104
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87285749
lopen met draagdoek had ik al geprobeerd. buiten dat hij wakker bleef, heb ik nu het idee dat mijn onderkant eruit valt.
hij ligt nu beneden op de bank bij mij aan de borst. slaapt niet maar drinkt wel en is rustig.
jouw truc zal ik straks eens proberen lily.

vlindur, mooi!

freecell, als harry te gulzig is, verslikt hij zich ook. dan wacht ik even en begin gewoon opnieuw. je zou het ook een beetje kunnen indikken. maak je wat melk aan met rijstebloem. het is ook voor florian een kwestie van oefenen. net wat claudia zegt: hier gaat het ook de ene keer beter dan de andere...
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:59:42 #105
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87285797
ik zie dat er ook een tandje op doorkomen staat bovenin...
pi_87285944
Noh, Harry ;( Het zit dan ook allemaal niet mee...
  donderdag 7 oktober 2010 @ 15:05:12 #107
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_87285973
Mooi kapsel Vlindur!! ^O^

Oh doorkomend tandje! Dat helpt niet echt mee he Asy! ;(
Tirza heeft al een tijdje vier dikke knobbels bovenin, waarvan er 2 nu echt bijna door zijn. Ze is ook flink snotterig en als ik haar gezichtje wil schoonvegen na het eten, dan mag ik niet bij haar bovenlip in de buurt komen, want dan begint ze te schreeuwen. :'( Au!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_87287254
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:21 schreef Asyniur het volgende:
Heeft iemand nog een tip misschien om een verkouden kindje in slaap te krijgen?
Hij heeft het erg benauwd en is supermoe. Is sinds vanochtend 6:30u al wakker en heeft intussen 2x met veel moeite een half uur geslapen maar hij is keikapot. Krijg hem zelfs niet met de borst in slaap, omdat hij het benauwd krijgt van het drinken.
Zijn neus uitzuigen heb ik al gedaan maar dat helpt niet (buiten dat hij er helemaal van over de zeik gaat). Heb al zoutoplossing in zijn neusje gedaan (ook moord en brand) maar dat brengt ook geen verlichting. Bv krijg ik er echt niet ingemikt want hij wil nu niks meer in de buurt van zijn neus.

En nu ligt hij te huilen in bed van vermoeidheid...

Moet ik iets te smeren gaan halen? (Luuf ofzo?)

Weer naar boven gaat... *sucht*
Ze hebben hetzelfde virus opgedaan zaterdag, Niels is er precies hetzelfde aan toe. Zo zielig, hij zit zichzelf ongelooflijk in de weg. Die neuspeertjes werken echt voor geen meter nee, ik heb het vannacht ook weer geprobeerd (moord en brand idd). Xenia (volgens mij) gebruikt er iets anders voor, een slangetje waar je zelf aan moet zuigen, weet het merk zo niet meer.
Wij hebben het bed schuin omhoog gezet met boeken onder de poten, een schaaltje ui naast het bed, ik smeer hem in met baby Luuf, heb al zoutoplossing in zijn neus geprobeerd en moedermelk (beide moord en brand en hielp niets) en paracetamol want hij had ook koorts gisteravond en nu verhoging. Vannacht heb ik naast zijn bedje geslapen, dat hielp wel iets.
Beterschap voor Harry :*

*O* STEF LOOPT!!! *O* Snellerd! Maar ik had daar toch een week geleden ofzo al voor gejuigd?

Verder heb ik niet bijgelezen en nu stoot Niels zijn hoofd aan zijn bed zo te horen :'( doei!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_87287847
Vlindur :) Mooi!
pi_87288429
Vlindur jij hebt ook van dat asociaal mooie haar! 't Kapsel is prachtig. Ik ben érg benieuwd hoe je eruit zal zien de 18e! :D O+
  donderdag 7 oktober 2010 @ 16:20:55 #111
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_87288974
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begrijp wel dat je geen bankhanger wilt, Icantrix, maar Stef klinkt eerder als het tegendeel. Als ik jou was zou ik blij zijn als hij eventjes rustig achter de tv zat. :P

Nee, ik begrijp je bezorgdheid wel, hoor. Ik zal bijvoorbeeld op een bepaald moment de omschakeling moeten maken naar niet meer zomaar vanalles kijken op televisie als Ivan erbij is. Nu krijgt hij er nog niet veel van mee, maar dat zal veranderen. En goede gewoontes kweken kun je natuurlijk het beste zo vroeg mogelijk doen. Het is dus helemaal niet raar dat je erover nadenkt!

Ik heb zelf denk ik alleen een iets andere insteek. Ik ben ervan overtuigd dat een kind de meeste (slechte) gewoontes impliciet en niet expliciet oppikt. Als de ouders gewend zijn het een te doen en het kind vertellen het andere te doen ('don't do as I do just do as I say'), dan werkt dat volgens mij niet. Bijvoorbeeld: de ouders vinden sporten heel belangrijk en doen hun kind op een club, maar zelf doen ze niets aan sporten en pakken voor elk wissewasje de auto. Als ik het belangrijk zou vinden om een goede balans te hebben tussen televisiekijken, sociale interactie, beweging en andere vormen van vermaak (bijvoorbeeld lezen) dan zou ik beginnen om te kijken of ik dat zelf doe. Kortom: als jij het idee hebt dat jij en je lief daar 'gezond' mee omgaan, dan zou ik me écht geen zorgen maken.

Nou ja, wat ik vooral wil zeggen is dat er vaak zoveel gewicht wordt gelegd bij 'wat leer ik mijn kind' en niet bij de gezinsdynamiek, terwijl die laatste volgens mij heel belangrijk is. Wat ik ook nog wilde zeggen is dat wij één televisie in huis hebben en dat ik niet van plan ben om de kinderen een televisie op de kamer te geven. Ik heb namelijk wel het idee dat dat een potentiële glijdende schaal is, veel tijd op de eigen kamer doorbrengen achter de tv/computer. Zo'n soort gezinsdynamiek wil ik niet. Ik heb gezien wat het met mijn broertje heeft gedaan en door mijn onderzoek bij pubers ben ik daar alleen maar meer op tegen geraakt.
Nou, dat is wel waarom ik dus toch vaker de tv aanzet voor hem als ik zou willen: hij is dan ENORM druk of zoals ik omschreef, hij heeft moeite met op gang komen en niks is dan goed :) Hij wordt wel echt rustiger van de tv ja :P Overigens onderschrijf ik dit ook heel erg: goed voorbeeld doet goed volgen. Qua eten vind ik dat dus een hele lastige, omdat ik zelf een moeilijke eter ben. Qua beweging en tv e.d. heeft hij denk ik wel een ok voorbeeld, wij doen erg veel met de fiets (weekboodschappen en afspraken buiten de stad met de auto, de meeste andere dingen gaan met de fiets of lopend), qua tv hoef ik me in dat opzicht ook geen zorgen te maken: de laatste keer dat ik een andere zender heb opgehad als babytv was toen we nog avondenlang opzaten met Stef toen hij last had van darmkrampjes en/of nog een late avondvoeding dronk :) Mínstens een half jaar geleden dus.. Wel kijken wij series, van dvd af zoals Free ook zegt. Dat doen we eigenlijk alleen als Stef al slaapt, en eigenlijk ook alleen in de herfst en de winter, als het met-je-dekentje-op-de-bank-weer is.

Nogmaals thnx dus, fijn om mezelf weer even een ander perspectief te kunnen geven :)

Twinkly, haha, klopt :D Maar dat was dus dat ene stapje een tijdje terug, daarna viel hij gelijk om. Evengoed vind ik het allemaal geweldig, drie stapjes vond ik toch ook wel heel knap :) Oh, hij heeft trouwens Niels' truukje afgekeken: hij gebruikt nu stoelen als een soort van loopwagentje :D Zijn loopwagentje probeert hij er ook telkens voor te gebruiken, maar da's wel zielig, die wielen kunnen niet stroever gezet worden, dus rolt het ding telkens sneller als hij bij kan benen en dan valt hij. Vervolgens vind hij het wagentje weer even heel eng :')

Vlindur, Whaaaa! Moooooii! O+ O+ Zoiets had ik ook, maar dan half opgestoken O+
3!
  donderdag 7 oktober 2010 @ 16:53:35 #112
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87290440
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 15:41 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ze hebben hetzelfde virus opgedaan zaterdag, Niels is er precies hetzelfde aan toe. Zo zielig, hij zit zichzelf ongelooflijk in de weg. Die neuspeertjes werken echt voor geen meter nee, ik heb het vannacht ook weer geprobeerd (moord en brand idd). Xenia (volgens mij) gebruikt er iets anders voor, een slangetje waar je zelf aan moet zuigen, weet het merk zo niet meer.
Wij hebben het bed schuin omhoog gezet met boeken onder de poten, een schaaltje ui naast het bed, ik smeer hem in met baby Luuf, heb al zoutoplossing in zijn neus geprobeerd en moedermelk (beide moord en brand en hielp niets) en paracetamol want hij had ook koorts gisteravond en nu verhoging. Vannacht heb ik naast zijn bedje geslapen, dat hielp wel iets.
Beterschap voor Harry :*

*O* STEF LOOPT!!! *O* Snellerd! Maar ik had daar toch een week geleden ofzo al voor gejuigd?

Verder heb ik niet bijgelezen en nu stoot Niels zijn hoofd aan zijn bed zo te horen :'( doei!
Ik heb zo'n ding wat Xenia heeft. Werkt prima, alleen is het maarvan heel erg korte duur want dat neusje loopt meteen weer vol. Wat sneu dat Niels ook zo verkouden is.
Ben maar met Harry naar de winkel gegaan voor boodschappen. Hij liet zich bij terugkomst vrij makkelijk in bed leggen en slaapt nu al 3 kwartier, dus das mooi meegenomen...

Ik heb trouwens niet echt het idee dat hij last heeft van dat doorkomende tandje.
Wat sneu dat Tirza zo'n pijn heeft aan haar mondje door haar (niet)doorkomende tanden! :{
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:02:30 #113
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87290826
Stef!! jeetje joh! jij bent echt koploper hoor! letterlijk en figuurlijk! Zelfs Evie kan jouw tempo niet bijbenen! *O*

ahhh arme Tirza, tandjesleed... zo naaaaar! dikke :*

Harry en Niels beide ziek... wat ontzettend sneu zeg! heel veel beterschap en sterkte mama's O+ :*

jeetje Sorboo; bijna een verjaardag! van je mooie meid! bijzonder he?

Vlindur; mooooooooi je bruidskapspel! en k ben ook zoooo benieuwd naar je jurk; nog maar ff geduld hebben dan!
gaat Rienk de ringen dragen?

ben niet helemaal bijgelezen hoor; dus als ik iemand vergeet; sorrrrrrry!

en o ja lieve Trix; wat een superpost van je! en wat lief dat je vraagt naar de sollicitaties; vriendlief is nog steeds hard bezig; meerdere gesprekken verder, maar tnt nog zonder resultaat... echt niet leuk dus.
En het frustrerende is; dat we er helemaal niets aan kunnen doen... gewoon blijven schrijven.. :@

Evie is over dr 1e tandjesleed heen; boven komt er een tandje door; nu echt een streepje zichtbaar; en ik denk beneden ook; maar ik mag nooit onderin dr mondje kijken.. (ze gooit echt standaard dr tongetje dr dan overheen...).
maar ze slaapt gelukkig weer door inmiddels O+
verder niets te melden; heb een heerlijk meisje; die het perfect doet!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_87298364
Ik kan jullie niet meer bijhouden......
Dus even snel gescand. Mooi kapsel Vlindur!!
En Stef wat goed van je!!!!!
Verder sterkte met de zieke kindjes.

Hier is minisproetje vanochtend op de foto gegaan bij het kdv. Ouders mochten niet bij het fotomoment zelf zijn dus ik ben heel benieuwd of het een beetje gelukt is. En wij gaan zo de slingers maar eens ophangen :o
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:43:09 #115
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87299772
mama-sproet, alvast gefeliciteerd! w/

BJ, fijn dat het bij jullie allemaal lekker loopt :Y

Andijviestampot is lekker! :Y)

En nu ligt het te slapen, althans alweer... :{
pi_87299981
Ik heb een klein beetje meegelezen, maar kreeg vandaag niet echt de tijd van Minke... Ik doe gezellig mee met Asy en Twinkly en heb dus ook een strontverkouden meidje hier wat zichzelf de hele tijd wakker hoest en door al het snot geen adem meer kan krijgen. Gelukkig lijkt het ergste nu achter de rug maar heb voor de zekerheid vanmiddag ook maar even wat Luuf gehaald en fluimucil meegekregen, zou volgens de drogiste ook werken tegen het hoesten. Ben benieuwd.

Wel alvast een *O* voor mini-sproetje! Van harte gefeliciteerd alvast...
Oh en Vlindur, mooi kapsel heb je uitgezocht! O+
pi_87300133
O wat gaan jullie snel, poehee.

Inca, wat een monsterpost, respect!
Wat gaat Stef als een speer zeg. Fijn helmpjes nieuws. En tv kijken, ik sluit me aan bij wat Claudia zegt.
Inderdaad Mette betekend parel O+ (dat is niet de reden dat we de naam gekozen hebben, maar een mooie bjkomstigheid). En ja ze is klein maar groeit goed en ontwikkeld goed. Ik ben een happy en tevreden moeder :)
Lief dat je vraagt over mijn been. Ik heb na de geboorte van Mette een trombosebeen gekregen (kadootje van de zwangerschap). Nog steeds last, weer braaf de steunkous aangetrokken en thuis met been omhoog, dat helpt (krijg vocht in het been en dan wordt hij dik en stijf en daardoor pijnlijk). Ik moet er gewoon mee leren leven dat ik soms gewoon last van zal hebben...

Nou moet ik eerst weer even de rest gaan teruglezen, ben weer alles vergeten..
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_87301395
Dat is heftig, Wickie. Hopelijk heb je er niet constant last van

Lopende Stef, wat ga je hard.

Ik herken ook wat jullie zeggen, claudia en trix. Opeens is hij zoveel wijzer geworden. Eerst was het rammen op het activity center, als er maar geluid uit kwam. Nu doet hij iets en wacht echt op het effect. Grappig is dat. Hij rijdt nu ook met de autootjes, zoals wij het hebben voorgedaan.
pi_87301665
Ik kom ook weer eens om de hoek kijken ;)

En wat viel me op, Stef die al loopt woeiiiiii :D Echt snel!

Harry wat heb je toch een lief snoetje :)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:26:00 #120
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_87305282
BJ, hè wat vervelend dat het niet lukt met die baan zeg -O- Wat voel je je dan machteloos inderdaad. Succes ermee! En hoei, Evie dus ook flink aan de tandjes, sneu he? Gelukkig kan ze nu weer slapen.. Dikke :* voor jou en je meisje!

Sproet-je, jaaahh! Slingers ophangen! *O* Alvast gefeliciteerd joh! :*

Asy O+ O+

Beterschap voor Minke, Lijnloos :*

Wickie, goezzo, lekker tevreden zijn inderdaad :) Ook qua naam dus, ik vind het erg mooi! En joh, een trombosebeen, wat naar! Ik ken nog iemand die dat overhield aan haar zwangerscha/bevalling en ik heb nooit geweten dat dat zo heftig is, maar jeumig zeg! Niet hip, op z'n zachtst gezegd.. Veel succes ermee! :*

Aoraki, ja! Met auto'tjes rijden! (Een soort van dan :')) En dan het bijbehorende geluid proberen te maken O+

*zwaait naar Meimel*
Alles ok?

Pfff, ik moet eigenlijk brood maken en mijn bed in, maar eigenlijk wil ik ook nog allemaal dingen voor mezelf doen. Hum :{
3!
pi_87306883
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:14 schreef Aoraki het volgende:
Hij rijdt nu ook met de autootjes, zoals wij het hebben voorgedaan.
Wat lief! Ivan doet dat helemaal niet, maar nu ik dit zo schrijf besef ik pas dat hij geen autootjes heeft. :D
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87312523
Goedemorgen :W

Incantrix: toch nog op tijd gaan slapen? ;)
Hier alles ok, gelukkig weer het oude nachtritme terug van 1x 's nachts wakker voor flesje ipv tig keer wakker. 1 tandje erbij die net doorgekomen is, nu nog 2 die er ook bijna doorheen zijn en dan staat de stand alweer op 8 :)
Vanmiddag naar CB, grote broer ook (voor de laatste keer).
pi_87313578
Meimel, nachten terug naar normaal is goed! *O*

Ik ga zo weer met Florian naar de huisarts :') Hij trekt weer harder aan zijn oor ;(

Hoe is het vandaag met Harry en Niels? Alweer wat beter?

Wij hebben een valse baby :D Had ik gisteren bij TARA geritseld dat het nu een eer zijn nacht en ochtend was. Gaat Florian slapen van 18:30 tot 6:45
Tsss, zo kan ik het ook :{w
pi_87313610
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat lief! Ivan doet dat helemaal niet, maar nu ik dit zo schrijf besef ik pas dat hij geen autootjes heeft. :D
Tip: hele grote autootjes zijn niet leuk en als je een auto zoekt, let dan vooral op stevigheid en of de wielen na drie weken waarschijnlijk nog steeds kunnen draaien :+

Florian speelt dus met Leanders auto's En nu sloopt hij de treinbaan en is het drama e ga ik Leander redden :+
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 09:26:45 #125
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87313673
wickie, wat naar van je been zeg! Het kan wel beter worden geloof ik, want mijn schoonvader heeft ook ooit een trombosebeen gehad maar die heeft nu niks meer. Ook geen steunkousen.

En met auto's rijden inclusief bijpassend geluid, wat leuk!

Nou Meimel, ben benieuwd naar jouw cijfers van het CB ;)

Nou na een slechte start van de avond waarbij ik vreesde voor de nacht, viel het uiteindelijk enigszins mee. Heb hem na lang gevecht toch maar uit bed gehaald en bij mij op de bank aan de borst gelegd. Na een behoorlijke worstelpartij was zijn neusje enigszins doorgankelijk en kon meneer drinken aan de borst. Uiteindelijk viel hij in slaap in een zeer onrustige slaap. Zweet dik op zijn koppie. Pas na een uur sliep hij rustiger en uiteindelijk na 1,5 uur sliep hij zo rustig dat ik het aandurfde hem terug in bed te leggen.

Heb hem er zojuist weer ingelegd en hoewel hij even geprotesteerd heeft, is hij dan toch in slaap gevallen...

De bovenverdieping ruikt inmiddels naar ui ;)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 09:28:14 #126
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87313699
Wat sneu dat Florian nog steeds zo'n last heeft van zijn oren! :{
En wat gemeen dat hij zo vals speelt! :D
pi_87313711
Wat heeft hij lang geslapen :o Slaapt Florian dan ook nog veel overdag? Thomas slaapt normaal gezien 's ochtends, in de namiddag en rond 18u (dat is dan wel heel kort), maar 's avonds is hij dan wel wakker tot rond 21u. Vanochtend hebben we allemaal wat langer mogen slapen O+ Wel stom eigenlijk dat ik Thomas nu heb moeten wegbrengen naar de onthaalmoeder terwijl ik verlof heb -O-

Aan zijn oor trekt Thomas niet, maar hij wrijft wel vaak met zijn ene oor over zijn schouder. Gisteren eens naar de dokter geweest omdat hij ook blijft hoesten en een verstopte neus heeft, maar het is gewoon een hardnekkige verkoudheid.

En wat gaan jullie kindjes toch snel O+ Zo leuk om al die verhalen te lezen.
pi_87314170
Arme Florian met zijn pijnlijke oortje :'( :*
Gemeen hoor dat je je papa wel laat slapen!!

Sorbootje hoe is het met je mond nu? Het klinkt erg pijnlijk :X

Gelukkig heeft Harry uiteindelijk toch nog best goed geslapen, hopelijk knapt hij snel op :*

Wupwup hoe is het met Emma nu? :*

Het is een complot van de borstvoedingsmaffia. Ze hebben onze kinderen besmet! :+

Niels werd erg vaak wakker vannacht en hij heeft last van vastzittende hoest, maar het gaat nu wel een stuk beter met hem dan gisteren heb ik het idee. Gistermiddag heeft hij de hele middag gegild :'( Ik ga zo bij de apotheek druppels tegen vastzittende hoest halen, hij heeft de kracht niet om zo hard te hoesten dat het slijm omhoog komt lijkt wel.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:56:34 #129
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87315843
Helemaal Minke vergeten beterschap te wensen! :*
En wat sneu dat Niels er zo slecht aan toe is.

Oja, dat hoestje zou ik bijna vergeten. Maar hij heeft het meeste last van zijn verstopte neus.
En ik zie dat linksboven de punt van de tand erdoor is.
pi_87316217
Free, hoe was het bij de dokter?
Andere babietjes ook heel erg beterschap, snipverkouden zijn is niet leuk.

Nog over m'n beentje (lief van jullie allemaal :* ) , Ik heb er vrijwel geen last van hoor, was juist begonnen de kous te minderen. Maar toen kreeg ik vorige week weer ineens last (voor het eerst weer eigenlijk). Je kan er zo af en toe last van hebben zei de dokter. Er wordt aangeraden de kous 2 jaar te dragen, ik heb hem aan als ik dus wat meer last heb en erg veel bezig ben op een dag.

Mette ligt lekker te slapen, het ochtenddutje fijn c_/ Spoorloos kijken op uitzending-gemist.
pi_87316581
Ik vergat Minke ook terwijl ik er vanmorgen in bed nog aan lag te denken :( Beterschap meis! :*

En Wickie :o Wat rot van je been zeg -O- Is dat gekomen door het liggen tijdens de kraamweek? :*

Niels' verjaardagscadeau is net gebracht :o !!
pi_87316908
Echt allemaal verkouden ook hè?

Goed nieuws en slecht nieuws. De oorontsteking in zijn rechteroor is helemaal weg *O*

Het zit nu links :')

En... ze gaan er niks aan doen... Hij heeft geen koorts, gilt niet echt alles bij elkaar en slaapt matig. Ze wachten af wat zijn lijf nu gaat doen. Daarbij: vandaag de laatste dag antibiotica, dus dat doet het hem blijkbaar ook niet :+

En slapen.
Uhm, ergens 's ochtends een kort slaapje, 45 minuten tot een uur.
Ergens 's middags een slaapje ergens tussen de anderhalf en twee uur.

in totaal dus gemiddeld twee tot drie uur op een hele dag :P
pi_87317337
Hannah's lange slaap varieert tussen de 45 minuten en de anderhalf uur. Meestal slaapt ze dan nog 2 keer een kwartiertje tot een halfuurtje. Rond 19 à 20 uur gaat ze naar bed en rond 7 uur staan we op.
pi_87317514
Nou zeg, zijn ze gewoon verhuisd. Gooi die indringers eruit Florian!! :(
Ja, dat slapen is zo sneu he als ze ziekjes zijn ...

Kijk O+ Nu is hij echt bijna jarig :o
pi_87317783
Jeetje Free, wat vervelend.. Hopelijk wordt het erger en gaat het toch uit zichzelf weg.

Twinkly, het cadeau! Wat gaan jullie geven? (ik heb werkelijk waar geen idee wat ik moet gaan geven)
Jeetje Niels bijna 1!
Ik ben juist gewoon actief geweest in de kraamperiode, als ik ziek ben lig ik veel meer plat. Dus daar heeft het waarschijnlijk niet echt aan gelegen (kreeg het ook pas na 3 weken na de bevalling). Ik heb ook begrepen dat je bloedstolling hormonaal beinvloed wordt, dat kan ook een factor zijn.
Ik heb wel tijdens de bevalling 4 uur lang op mijn linkerzij moeten liggen vanwege dat in een andere houding Mette's hartslag terugliep. Volgens de internist heeft dat er waarschijnlijk wel aan bijgedragen. Maar zoiets bouw je meestal ook tijdens je zwangerschap op omdat de aderen aan de linkerkant in je buik meer afgekneld worden door de baby (99% van de vrouwen die trombose krijgen na de zwangerschap krijgen dit aan het linkerbeen).
Oftewel vervelende samenloop van omstandigheden. Ach ja, De één heeft een zware zwangerschap met vocht en hoge bloeddruk en al die narigheden (ik heb dus een heerlijke en makkelijke zwangerschap gehad) ik had daarna wat gezeik. (en nu stop ik met off-topic gepraat :) )

Ze slaapt nog steeds, dus ben doorgegaan met de Rijdende rechter.
pi_87317815
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:50 schreef Twinkly het volgende:
Nou zeg, zijn ze gewoon verhuisd. Gooi die indringers eruit Florian!! :(
Ja, dat slapen is zo sneu he als ze ziekjes zijn ...

Kijk O+ Nu is hij echt bijna jarig :o
[ afbeelding ]
Ooo wat gaaf!!! Die is mooi O+ O+
pi_87323547
*O* *O* *O* Sproetjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!! Gefeliciteerd met je meiske!! *O* *O* *O* *O* *O*
Geniet ervan!

Isabeau en ik hebben een heerlijk dagje. Ze is nu echt definitief over naar één slaapje per dag. Vandaag gaat dat echt supergoed. Tot twaalf uur vrolijk en toen 2,5 uur geslapen. 's Ochtends slapen ging prima, maar 's middags wilde ze dan niet meer. Dit is het dus. Mijn kleine meid wordt echt groot!

Morgen ga ik de taart voor Isabeau d'r verjaardag maken. Ik maak een boltaartje geinspireerd op haar geboortekaartje. Roze dus, met groen gras en lieveheersbeestjes (en ik knal er ook nog wat bloemetjes, bijtjes, vlindertjes etc... op.) Heerlijk, taarten maken is zo rustgevend!

Ons cadeau voor Isabeau (een grote, zachte pop met vlechten) is ook binnen. We zijn er helemaal klaar voor! :D Voelt wel gek hoor. Ik blijf maar flashbacks houden naar vorig jaar. Normaal ben ik helemaal niet zo van het achteruit kijken. Maar het gevoel is heel positief!
pi_87323823
Oeh Twinkly, mooi O+

(leander hier naast me! heeeee! baffiets!)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:04:41 #139
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87324015
Wat een prachtig cadeau Twinkly. Een bijzonder cadeau voor zo'n eerste verjaardag O+ .

Sorbo, dat klintk allemaal heerlijk, je hele post ^O^ .

Ik zit te wachten tot de kinders wakker worden, ik wil er op uit!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:20:43 #140
313287 Groofsken3
pi_87324659
Ik ben zelf geneigd om een garage met autootjes ofzo te kopen. Niet zozeer omdat hij een jongetje is (ja ook natuurijk oO< ), maar omdat we gewoon nog niks van dat soort spul hebben.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:26:20 #141
313287 Groofsken3
pi_87324896
Potverdikkie zeg, ik ga ze wakker maken }:| . Tis mooi geweest. Stelletje slaapkoppen.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:26:56 #142
313287 Groofsken3
pi_87324921
En gewoon nog even een vierde post. Toedeloe :W .
pi_87328269
Wat zijn er een hoop zieken hier!
Beterschap voor alle kindjes :*

Twinkly, wat een stoere bakfiets!

Isabeau ook al bijna 1 w/

Groof: en ben je er nog op uit geweest? ;)

Hier met de kids naar het CB geweest.
Dyon is nu 74 cm lang en weegt 8565 gram.
Verder was alles eigenlijk prima.
pi_87328648
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:05 schreef Meimeltje het volgende:
even groot maar lichter dan mijn dikzak :o

En ik zag hem staan in het foto-topic! Wat goehoed!!
pi_87328677
Twinkly, het cadeau is inderdaad erg leuk!

Leah krijgt in ieder geval een mooie pop (stoffen). En misschien een loopfietsje ofzo erbij? We'll see
pi_87329041
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:18 schreef lily het volgende:

[..]

even groot maar lichter dan mijn dikzak :o

En ik zag hem staan in het foto-topic! Wat goehoed!!
Leah lijkt juist een fijn poppetje! :D
Wat weegt zij dan?

Ja hij gaat nu overal staan :) De CB arts zei dat hij erg vlot was daarmee, maar wat ik hier van andere kindjes lees is dat toch helemaal niet zo? Ik dacht dat het wel zo'n beetje gemiddeld was.
pi_87329121
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:05 schreef Meimeltje het volgende:
Wat zijn er een hoop zieken hier!

Wauw, dan is hij echt dun! Wolf was bij 8 maanden al 8730 gram.Dyon is denk ik even groot of ietsje groter dan Wolf, wij moeten maandag weer CB dus zal het effe laten weten.

Beterschap voor alle kleine zieken :* Florian kwakkelt ook al een poos zeg, wat zielig

Twinkly, ooooh hebben die bakfiets O+ wat een geweldig kado! _O_
Na het zien van deze fiets en die leuke die Amelie kreeg wil ik eigenlijk ook een nieuw fietsje voor Wolf ipv het tweedehandsje wat we hebben opknappen :+
en Niels echt bijna 1! spannend hoor

Groofsken, doen die garage! Mijn collega kreeg na een zoon, een dochter en vroeg toen ook heel bewust als kraamkado een pop, omdat ze juist alleen maar jongensspeelgoed npg had.
je hebt garages met redelijk grote groffe auto's die dus nu al makkelijk in de hand liggen. Intertoys heeft een houten garage nu in het sinterklaaskrantje staan, wel met kleine autootjes.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87329204
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:32 schreef Meimeltje het volgende:

Ja hij gaat nu overal staan :) De CB arts zei dat hij erg vlot was daarmee, maar wat ik hier van andere kindjes lees is dat toch helemaal niet zo? Ik dacht dat het wel zo'n beetje gemiddeld was.
Volgens mij zijn de babietjes hier over het algemeen vrij vlot.
Hier zeiden ze de laatste 2 keren ook over Wolf dat hij vlot was, terwijl ik dat als ik het hier lees helemaal niet zo vind.
Dyon doet het iig hartstikke goed ^O^ dus
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87329443
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:34 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Wauw, dan is hij echt dun! Wolf was bij 8 maanden al 8730 gram.Dyon is denk ik even groot of ietsje groter dan Wolf, wij moeten maandag weer CB dus zal het effe laten weten.
Haha nou dun is hij niet hoor, wel iets onder gemiddeld met zn gewicht maar hou het maar op 'slank' :P
Ben benieuwd naar Wolf zn cijfertjes!
pi_87329845
Thomas is vooral vlot in het eten van laptops :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')