Isabeau van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Heel veel plezier vandaag met je papa en mama (en broer en zussen?) op het strand! Geniet ervan allemaal!
Trix, huu, dat van Stefs billetjes klinkt niet echt fijn. Hopelijk is 't snel over!
Even een vraagje tussendoor, wat heb jij tegen op het geven van pcm? (Ben even nieuwsgierig, misschien weet jij iets wat ik over 't hoofd gezien heb.)
Enne, typ jij al die mega-posts vanuit de trein joh?
Welkom terug Marlinde!
Twinkly, ik heb die dingen laatst bij de Etos hier gezien. Mocht je er nou echt nergens 1 kunnen vinden dan kan ik 'm altijd nog voor je halen en opsturen? Dat lukt eventueel vandaag nog.

Past in een bubbeltjesenvelopje hoor! (Je hebt het toch over zo'n aspirator oid?)
Hannah ook al aan de zere billetjes. Hopelijk helpt het zalfje goed!
Emma heeft gisteren haar 1e prik tegen het RS-virus gehad, die krijgt ze de komende zes maanden 1 keer per maand. 1 prikje kost 1000 euro. Ik klaag voorlopig even niet meer over de premie van mijn zorgverzekering. (Dat deed ik al niet meer na Emma's 4 maanden ziekenhuis trouwens.

)
Voor 't prikken moest ze ook weer even gewogen worden:
![]()
5100 gram!
Ze kruipt heeeel voorzichtig boven het onderste lijntje uit!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heeft Emma in de aanbieding:
* Groene poep. Veel & vaak
* Rode wangetjes
* Lichte verhoging
* Huilbuien vanuit het niks
* Met vlagen huilen tijdens het drinken
* Flinke bobbels en rode plekken in haar mond
Dit klinkt wel als tandjes toch? Gecorrigeerd is ze nu 5 maanden dus dat moet kunnen dacht ik?
A grand adventure has begun.