Ik geloof dat ik de enige moeder ben die het helemaal niet erg vindt dat haar kind 1 jaar wordt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:51 schreef leonieke het volgende:
Maar toegegeven, ik ben zo blij dat het nog zo ver af isWel een leuke fiets (of mag ik dit geen fiets noemen en moet ik nu mijn mond gaan spoelen
)
Twee weken, en toen was het van het ene op het andere moment voorbij. Ik heb vanalles geprobeerd: flink smeren, helemaal niet smeren, geen doekjes meer gebruiken maar deppen met een washandje, maïzena, luchten. Dat hielp uiteindelijk allemaal niet echt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:56 schreef Incantrix het volgende:
Claudia, thnxIk hoop het ook, dit is écht heel naar
Heeft Ivan lang last gehad van die uitslag?
Nee hoor, los van een beetje weemoedige gevoelens vind ik het fantastisch!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de enige moeder ben die het helemaal niet erg vindt dat haar kind 1 jaar wordt.![]()
Niet zulke vertederende dingen zeggen joh, ik voel weer een rammelgevoel opkomen...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:14 schreef Claudia_x het volgende:
En het is nu al zo gezellig! Dan ben ik met Ivan aan het stoeien, schreeuwt hij heel hard in de buurt van mijn buik en voel ik een paar harde schoppen.Ik vind het een bijzonder idee dat de baby al stemmen hoort en een van die stemmen van haar grote broer is.
Ben verder niet bijgelezen maar misschien eens PM-en naar evenstar? Want die had laatst een klein sneu meisje met pijn die ook geen gewone pijnstillers mag en misschien mag ze die dan wel...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:23 schreef Incantrix het volgende:
Bij ons is het allemaal wel ok, maar wel een boel aan de hand.. Stef heeft enórme luieruitslag en zijn billen liggen nu dus helemaal open, zó zielig..We denken dat dit wel eens zou kunnen komen door een doorkomend kiesje, maar hij kan zich evengoed 'gewoon' ziek voelen, want er is veel snot en gehoest.. Afgelopen nacht ging het goed, maar de nacht ervoor werd hij regelmatig brullend wakker
We hebben dankzij mijn neef (zijn zoon heeft een aandoening waardoor hij geen pcm mag) wel een homeopatische pijnstiller gevonden die echt werkt, hallelujah!
Voel me altijd rot als ik pcm geef, dit vind ik veel fijner
DA drogist, staan achter de toonbank. Dus gewoon even vragenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:40 schreef Twinkly het volgende:
Niels heeft overdag niet echt last van de verkoudheid, 's nachts des te meer. Vannacht heb ik een tijd met hem in de badkamer gezeten om te stomen, daarna heeft hij gelukkig nog wel weer even geslapen.
Zo'n neusuitzuiggeval kon ik bij de apotheken hier in de buurt niet vinden trouwens, waar heb jij de jouwe vandaan Asy? Gewoon bij de drogist? Daar zie ik alleen neuspeertjes
Er zitten al 2 dopjes bij het ding zelf. Ik heb nooit de aanvullende dopjes gekocht. Iemand hier (Sorbo/Ssserpente) gaf als tip: uitwassen en dat heb ik ook steeds gedaan eigenlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:03 schreef Lijnloos het volgende:
Twinkly, dat zuigding kun je gewoon bij de drogist halen (etos, da, etc...). Zit in 2 verpakkingen, 1 met het zuigding en 1 verpakking met opzetstukjes... liggen bij de otrivin dingen (is ook van otrivin).
Ik had de fiets al een keer in een kinderwinkel bij ons in de buurt gezien, maar ik heb hem online besteld via Hoplakee. Daar was de fiets niet alleen het goedkoopst, maar ze rekenden ook geen verzendkosten en deden er gratis een helmpje bij. Zondag besteld, dinsdag in huis, keurig verpakt. Ik ben dus dik tevreden!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:12 schreef Lijnloos het volgende:
Oh ja, Claudia... Wat een geweldige (loop)fiets is dat! Ik zou echt niet kunnen wachten om Ivan erop te zien rond crossen... wat een tof gezicht meot dat zijn... Mag ik vragen waar je hem vandaan hebt? Ben nog beetje aan het orienteren voor een verlanglijstje voor Minke (Sinterklaas, verjaardag, kerst)...
Oh, heet dat zo! Klinkt wel logisch inderdaadquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:37 schreef freecell het volgende:
HahahaDat heet kekkeren toch? Maar het klinkt inderdaadals lachen
Florian kan inmiddels behoorlijk snel en onze kat voelt zich niet meer veiligDan hoor je ineens MAUAUAUAW!
Hangt Florian aan een staart
De familie koopt nu gezamenlijk het loopbakfietsjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:42 schreef Claudia_x het volgende:
Jullie kat kan lachen?Lief zijn zulke momenten, he? Ik ben zo benieuwd hoe Niels inmiddels is. Misschien is het een idee als we binnenkort een keertje bij jullie langskomen? Kun je de familie niet gezamenlijk een wishbonebike laten kopen?
Ja!quote:Ivan is trouwens dol op schilderijen. Hebben jullie kindjes dat ook? Hij gaat de hele dag wijzend door het huis: "Die! Die! Die!". Vooral bij mijn schoonouders hangen veel schilderijen en daar is hij erg door gebiologeerd. Als zijn vader hem afzet en hij het snikken in begint te zetten, dan kijkt mijn schoonmoeder met hem naar een schilderij naast de voordeur en is alles weer oké. Hij heeft het ook meteen door als ergens een ander schilderij hangt.
Ik ben nog naar taarten aan het zoeken. Ik heb voor mijn cheesecake een heel makkelijke en lekkere bodem: digestive biscuits heel fijn malen, opwarmen met een beetje boter, in een vorm drukken en heel even in de koelkast laten staan. Het zijn alleen geen volkoren koekjes.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:08 schreef Twinkly het volgende:
Claudia welk recept voor kwarktaart ga jij gebruiken voor Ivan? Ik zoek nog een lekkere bodem ipv lange vingers. Er komen in ieder geval wel mandarijntjes op, die hebben de smaaktest doorstaan![]()
Ivan zegt dat "eh!" ook! Het betekent dat hij iets wil. Als ik bijvoorbeeld een spel met hem speel en hij zegt "eh!" dan wil hij nog een keer. Als hij naar zijn beker wijst en "eh!" zegt dan wil hij een slokje water. Hij doet me op die momenten erg aan Cartman denken, zo'n bol, bazig mannetje.quote:Hebben jullie kindjes ook lievelingsliedjes? Niels wordt helemaal blij van "Alle eendjes zwemmen in het water" en "Met de vingertjes" die laatste doe ik net wat andersAls het liedje afgelopen is roept hij "eh!", wat nog een keer betekend. Als ik daar niet naar luister gaat hij net doen of hij heel zielig huilt
\quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:59 schreef ymme het volgende:
Heb straks in de mond van Mart mogen kijken
Boven in is het aardig 'wit'. Net of er nog maar een heel klein beetje tandvlees overheen zit. Bij toch wel z'n 4 tanden. Je kon altijd al wel de tanden erdoor heen zien. Maar dit nog nooit zo overduidelijk.
Is dit een teken dat z'n boven tanden doorkomen? Vind het wel sneu als er 4 ineens doorkomen.
Maar denk toch dat dit dan wel het geval is. Arm jong.
Oh, maar ik zal er wel naar uitkijken, denk ik, eens het zover is, maar nu staat er nog zoveel te gebeuren qua veranderingen waardoor het nog lang mag duren zodat ik van alles lang kan genietenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de enige moeder ben die het helemaal niet erg vindt dat haar kind 1 jaar wordt.Wat hebben jullie gekocht.? (En je mag het een fiets noemen! Het is een loopfiets.)
BJ, nog zo'n naar bericht.
De kinderen van mijn schoonbroer kregen dit ook altijd. Ik zie ook niet in waarom Thomas dat zou moeten krijgen (omwille van de suiker). Een cracotte of een rijstkoek zal hij kunnen krijgen, maar lange vingers zijn volgens mij niet nodig (al sabbelen kinderen er blijkbaar wel graag op).quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:21 schreef ymme het volgende:
Even jullie mening:
Wat vinden jullie van lange vingers en kinderen onder de 1 jaar?
Overal waar we komen vragen ze of Mart een lange vinger mag. En ik heb zo iets van, uh nee liever niet want daar zit toch pure suiker op? Maar dan wordt ik wel zo gek aangekeken. Vroeger kregen ze niets anders.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |