quote:
quote:
Ja echt romantisch is anders imo, maarjaquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:15 schreef Paul-89 het volgende:
![]()
Je vriendin via de radio ten huwelijk vragen ?
Tsja, als 't dan toch moet, dan zo maar hequote:Op maandag 11 oktober 2010 11:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ja echt romantisch is anders imo, maarja![]()
40 x op repeat tijdens de receptie.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan dit aanvragen. Nou, dat wordt een langdurig tophuwelijk!
En de overkill van hetzelfde woordjequote:Op maandag 11 oktober 2010 11:22 schreef alors het volgende:
Deze plaat wordt nooit meer leuk door de overkill in het verleden...
quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:24 schreef oh-oh het volgende:Ik zou Hans ook via de radio ten huwelijk vragen
![]()
3fm of Waterstad fm?quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou Hans ook via de radio ten huwelijk vragen
![]()
Ik ruik haatquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kings of Leon in Londen. Nog niet tussen zes planken!
+1quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou Hans ook via de radio ten huwelijk vragen
![]()
quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jou ook, en dat zou pas echt erg zijn, aangezien we in dezelfde plaats wonen
![]()
![]()
En dan ga ik wel alleen op huwelijksreis naar de Kings Of Leon
Dat je het maar weet hequote:
+1, wat een zouteloos klotenummer is het door die tellende kraaien geworden zeg!quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom dit nummer gecoverd moest worden door die knurften
En het is een van de mooiste leukste liedjes ever, ik vind het echt erg.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1, wat een zouteloos klotenummer is het door die tellende kraaien geworden zeg!
Ik persoonlijk vind het wel meevallen. Maar ik heb dan ook geen (uitgesproken) smaak.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
11:48| Radios - She Goes Nana
11:44| Gabriella Cilmi - Sweet About Me
11:41| Lenny Kravitz - Fly Away
11:34| Counting Crows/Vanessa Carlton - Big Yellow Taxi
11:30| Hurts - Wonderful Life
11:24| Bad English - Time Stood Still
11:20| La Roux - Bulletproof
11:16| Sasha - If You Believe
11:10| Crazytown - Butterfly
11:05| Pearl Jam - Alive
Wat een kutuur qua muziek.
Ho ho, Pearl Jam is altijd primaquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
11:48| Radios - She Goes Nana
11:44| Gabriella Cilmi - Sweet About Me
11:41| Lenny Kravitz - Fly Away
11:34| Counting Crows/Vanessa Carlton - Big Yellow Taxi
11:30| Hurts - Wonderful Life
11:24| Bad English - Time Stood Still
11:20| La Roux - Bulletproof
11:16| Sasha - If You Believe
11:10| Crazytown - Butterfly
11:05| Pearl Jam - Alive
Wat een kutuur qua muziek.
Dat en Hurts is het enige van die uur wat me echt kan bekoren. Sascha is nog wel geinig om weer een ste horen, maar de restquote:
Ik denk niet dat Diana Ross dood wilquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:16 schreef alors het volgende:
Jammer dat MJ en Diana Ross niet in één box zitten..
Wanneer wordt jij dan gebeld?quote:
Volgens mij kiest Gerard sowieso de makkelijkere uit.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:48 schreef Paul-89 het volgende:
Die mensen die zich opgeven voor 'Dokter Bob' zijn niet de handigste met Google.
Idd. Vaak is het intikken van wat woorden al voldoende om het nummer te vinden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:48 schreef Paul-89 het volgende:
Die mensen die zich opgeven voor 'Dokter Bob' zijn niet de handigste met Google.
Maar wij zijn er nogquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het 3FM-niveau vandaag is helaas geen aanleidng tot vreugde ende jolijt.
Die gast dacht dat het :Feels Like Chocolate Girl was.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:48 schreef Salamando het volgende:
[..]
Volgens mij kiest Gerard sowieso de makkelijkere uit.
http://lmgtfy.com/?q=FEELS+LIKE+CHOCOLATE+GIRLquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Vaak is het intikken van wat woorden al voldoende om het nummer te vinden.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=FEELS+LIKE+CHOCOLATE+GIRL
Hey kssssssssst geen kwaad woord over Tim he!!quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komt die Knol ook nog met wat nieuws? Of wordt dit nummer tot de laatste seconde commercieel uitgeperst?
Dat is het ook alles behalvequote:
Sarcasm I presume?quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:11 schreef alors het volgende:
[..]
Hey kssssssssst geen kwaad woord over Tim he!!
Met zijn bolle babywangetjesquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Alors is Zaterdag volgens mij naar Knol geweest, en nu is ze een beetje verliefd.
quote:
Auwquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:56 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Holy FUCK. Ik kwam hier best vrolijk even lezen wat jullie te melden hebben, maar heb me zojuist aangemeld bij de depressiekliniek vanwege de tweets van Roel. Jongen, als het allemaal zo KUT is, ga dan lekker naar Spotify FM luisteren! Waar maak je je toch zo vre-se-lijk druk om?
Okee, +1.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik wilde net ff een uitjediptip posten
[ een lekker wijf ]
quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:56 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Holy FUCK. Ik kwam hier best vrolijk even lezen wat jullie te melden hebben, maar heb me zojuist aangemeld bij de depressiekliniek vanwege de tweets van Roel. Jongen, als het allemaal zo KUT is, ga dan lekker naar Spotify FM luisteren! Waar maak je je toch zo vre-se-lijk druk om?
Om die overbodige itemsquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:56 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Iets met smaak, twisten, zoveel mensen, zoveel meningen. Van die Voicemail kun je echt geen last hebben. Da's op de kop af 30 seconden, zeuren om het zeuren, Roel.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Om die overbodige items. De muziek is over het algemeen - op dat laatste uur vandaag na - prima. Zonde dat die verplichte spelletjes of dat voicemailgeval er tussendoor moeten. Die werken gewoon niet. Het is niet grappig, het is niet leuk.
Qua muziek zit 't allemaal wel goed. Dat was ook altijd de kracht van de Arbeidsvitaminen: als er een kutplaat voorbij kwam, was de kans groot dat de volgende plaat wel goed zou zijn. Da's bij @work ook zo. Maar bij zo'n voicemailitem vraag ik me af waarom het er überhaupt in zit. Wat is de achterliggende gedachte? Bellen het zo gigantisch veel mensen dat 't nog wat centen oplevert? Dat en een ander item minder en je kunt zo een plaat extra in een uur duwen!quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Iets met smaak, twisten, zoveel mensen, zoveel meningen. Van die Voicemail kun je echt geen last hebben. Da's op de kop af 30 seconden, zeuren om het zeuren, Roel.
Neuh, dankje. Dan had ik die voicemail al lang een keer gebeldquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Geef Roel een eigen zeuritem![]()
Op de radio!
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:07 schreef alors het volgende:
Een plaatje speciaal voor Domien en RoelAlles is Liefde
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:07 schreef alors het volgende:
Een plaatje speciaal voor Domien en RoelAlles is Liefde
![]()
Als je had geluisterd, had je kunnen horen dat het een 035, dus lokaal, nummer is. Daar verdienen we geen cent aan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bellen het zo gigantisch veel mensen dat 't nog wat centen oplevert? Dat en een ander item minder en je kunt zo een plaat extra in een uur duwen!
Nee, ik vind het echt geen enkel probleem dat er kritiek is. Integendeel, ik luister er erg graag naar! Maar ik zie ie-de-re dag hetzelfde gezeur. Dan denk ik: wat doe je hier nog? En wat is voor hem of mij of jullie de meerwaarde om al dat gal hier dag na dag op het forum te spuien?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Pst Domien, ff serieus, is het nou echt zo erg als 1 iemand commentaar heeft?
Ik vind het wel super dat je je werk zo serieus neemt en verdedigt![]()
Maar Roel kan niet eens lachen om Timur en Ramon, dus ik weet niet of die wel humor heeft
Ach, er zitten wat raszeikerds hier, da's een bekend gegeven. Maar goed, dat is toch ook niet erg? Er zijn ook zat mensen die de boel wel kunnen waarderenquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, ik vind het echt geen enkel probleem dat er kritiek is. Integendeel, ik luister er erg graag naar! Maar ik zie ie-de-re dag hetzelfde gezeur. Dan denk ik: wat doe je hier nog? En wat is voor hem of mij of jullie de meerwaarde om al dat gal hier dag na dag op het forum te spuien?
Twee jaar geleden kwamen hier regelmatig 3FM-jocks langs. Die tijd ligt ver achter ons, als ik nu de sfeer binnen dit topic bekijk. Nogmaals, kritiek is niet erg, maar die strontkar hoeft niet iedere dag door het dorp getrokken te worden.
Welkom op Fok!quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, ik vind het echt geen enkel probleem dat er kritiek is. Integendeel, ik luister er erg graag naar! Maar ik zie ie-de-re dag hetzelfde gezeur. Dan denk ik: wat doe je hier nog? En wat is voor hem of mij of jullie de meerwaarde om al dat gal hier dag na dag op het forum te spuien?
Twee jaar geleden kwamen hier regelmatig 3FM-jocks langs. Die tijd ligt ver achter ons, als ik nu de sfeer binnen dit topic bekijk. Nogmaals, kritiek is niet erg, maar die strontkar hoeft niet iedere dag door het dorp getrokken te worden.
quote:
Precies, maar die posten niet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach, er zitten wat raszeikerds hier, da's een bekend gegeven. Maar goed, dat is toch ook niet erg? Er zijn ook zat mensen die de boel wel kunnen waarderen.
Nogmaals: we hoeven echt geen parade van vogels die in onze aars gestoken worden, maar ik snap gewoon niet wat voor iemand de meerwaarde/lol kan zijn om iedere dag hetzelfde gezeur te plaatsen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach, er zitten wat raszeikerds hier, da's een bekend gegeven. Maar goed, dat is toch ook niet erg? Er zijn ook zat mensen die de boel wel kunnen waarderen.
Draai dan Olive! Doe het voor mij! En voor Roelquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nogmaals: we hoeven echt geen parade van vogels die in onze aars gestoken worden, maar ik snap gewoon niet wat voor iemand de meerwaarde/lol kan zijn om iedere dag hetzelfde gezeur te plaatsen.
Ik ga al weg. Lijkt me het beste.
Morgenochtend maar weer eens Mads Langer draaien, denk ik.
Nou, dat vind ik dan best jammer, want ik vind het best tof dat je af en toe hier post hoor!quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nogmaals: we hoeven echt geen parade van vogels die in onze aars gestoken worden, maar ik snap gewoon niet wat voor iemand de meerwaarde/lol kan zijn om iedere dag hetzelfde gezeur te plaatsen.
Jamaar jamaar, ik wil ook radio luisterenquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Als je had geluisterd, had je kunnen horen dat het een 035, dus lokaal, nummer is. Daar verdienen we geen cent aan.
'Dat en een ander item minder en je kunt zo een plaat extra in een uur duwen!'
Spotify, Roel. Spotify. Dat zeg ik niet graag, maar als zelfs die ZES minuten spreektijd (!) jou niet kunnen bekoren, dan heb je gewoon echt niets bij @Work te zoeken, blijkbaar. Dan moet je lekker een cd'tje, je iPod in shuffle, of Spotify opzetten. FYI: er zit maar 1 item in 'uur 1', dat is de Voicemail.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jamaar jamaar, ik wil ook radio luisteren. Ben ik al zo oud dat ik naar Radio 2 moet verkassen?
Ik heb geen idee! Maar als je je druk maakt over een item van 30 seconden, dan misschien wel. Of naar Skaai.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jamaar jamaar, ik wil ook radio luisteren. Ben ik al zo oud dat ik naar Radio 2 moet verkassen?
Het lijkt er eigenlijk wel op hequote:Op maandag 11 oktober 2010 15:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Skaaiquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik heb geen idee! Maar als je je druk maakt over een item van 30 seconden, dan misschien wel. Of naar Skaai.
quote:Ladies from the eighties! Bepaal hier wat je hoort om half 4.
Bangles - Walk like an Egyptian 38%
Madonna - Dress you up 14%
Salt 'n Pepa - Push it 48%
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik ga dit ff stil huilend in een hoekje zitten verwerkenquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik heb geen idee! Maar als je je druk maakt over een item van 30 seconden, dan misschien wel. Of naar Skaai.
Dan vindt ze bij voorbaat iedereen kut denk ik?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Anouk jury plaats in The Voice geweigerd, jammer. Dat was leuk geworden
.
De discussie staat er nog hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:27 schreef Pino112 het volgende:
Ben even aan het eten, meteen een discussie gemist
Dat dacht ik ook als eerste ja. Tot ze iemand wel leuk vind. Dan is ze ook meteen echt enthousiast en dat leek mij wel leuk om te zienquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:27 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dan vindt ze bij voorbaat iedereen kut denk ik?
Onder het mom 'ik herken hier mezelf in' stemt ze dan voorquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook als eerste ja. Tot ze iemand wel leuk vind. Dan is ze ook meteen echt enthousiast en dat leek mij wel leuk om te zien.
"Nee nu ik je zo zie ga je toch niet door je hebt weer zo'n copycat."quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Anouk jury plaats in The Voice geweigerd, jammer. Dat was leuk geworden
.
Ik vrees het ook, dan moet ik hem straks zelf maar draaien...quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk dat bij de meeste de titel niet heel veel zegt.
Ze kan als ze iets niet leuk vindt behoorlijk bot uit de hoek komen, dat heb ik ooit bij Giel 's ochtends wel eens gehoord...quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Anouk is echt niet zo een bitch als ze lijkt hoor.
Beter een Anouk dr in dan bv een Ilse deLange die iedereen maar mee neemt omdat ze ze lief en of zielig vindt
Ik vind het maar een simpel wijf die Anouk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Anouk is echt niet zo een bitch als ze lijkt hoor.
Beter een Anouk dr in dan bv een Ilse deLange die iedereen maar mee neemt omdat ze ze lief en of zielig vindt
Nou is ze dat allesbehalve.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het maar een simpel wijf die Anouk.
Nou ja, dat maakt dr juist geschikt voor die programma's.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze kan als ze iets niet leuk vindt behoorlijk bot uit de hoek komen, dat heb ik ooit bij Giel 's ochtends wel eens gehoord...
Huh? dat is toch Marcel van Direct met dat lekkere rauwe randje ?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou is ze dat allesbehalve.
En ze heeft t mooiste strotje van Nederland.
Dat dus, een domme schreeuwerquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het maar een simpel wijf die Anouk.
Lekker alternatief doen, kan zo een FOK!ster zijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Geforceerd stoer willen doen, lekker de 'rockbitch' uithangen.
quote:
Domien!quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:39 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Uh, ja, dat dus.
[ afbeelding ]
I am so with you on that onequote:Op maandag 11 oktober 2010 15:49 schreef alors het volgende:
Alsjeblieft, laat Rihanna toch aan 538 en TMF over...
Umbrella ella ella ey ey eyquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:50 schreef oh-oh het volgende:
Behalve het paraplu lied, dat blijft wel leuk
Ja en die heb ik dan altijd minstens 3 dagen in mn hoofdquote:
altijd nog beter dan die afschuwelijke hete-aardappel-in-de-keel coverquote:
Ik zou mezelf van kant makenquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en die heb ik dan altijd minstens 3 dagen in mn hoofd![]()
Die kut cowboys jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:55 schreef alors het volgende:
[..]
altijd nog beter dan die afschuwelijke hete-aardappel-in-de-keel cover![]()
Er zijn ergere dingenquote:
Gaat niet zo zeer om leeftijd. Hij's een paar jaar jonger dan ik. Gaat meer om je smaak, in hoeverre je open staat voor iets wat buiten jouw smaak ligt, hoe "tolerant" je luistert.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Ach kom, hoe oud is Roel?
Ik ben zelf ook oud hoor, en mn collega's die meeluisteren zijn allemaal 53
True.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gaat niet zo zeer om leeftijd. Hij's een paar jaar jonger dan ik. Gaat meer om je smaak, in hoeverre je open staat voor iets wat buiten jouw smaak ligt, hoe "tolerant" je luistert.
Ik hoor op 3fm liever de muziek die je niet op 538 hoort. En ja dat is wat alternatiever. Ik snap ook niet echt wat het beleid nou is. Dat nummer van Jason Derulo, Solo (een ongelovelijk kutnummer trouwens) dat wordt niet door 3fm gedraaid, idem met Tayo Cruz Break Your Heart, maar Rihanna wél. Zelfde soort TMF/538 plaat imo...quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:
En waarom moet Rihanna bij 538 blijven dan? Niet alternatief genoeg? Is gewoon een prima plaat.
Daar ben ik het mee eens!quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:00 schreef alors het volgende:
[..]
Van Rihanna is Disturbia bijvoorbeeld ook niet gedraaid, terwijl ik dat een aanmerkelijk beter en creativer nummer vindt dan deze boom boom oeh oeh oeh 'hit'....
3FM is een popzender dus niet heel onlogisch dat ze Rihanna (hoog in de charts) draaien lijkt me.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoor op 3fm liever de muziek die je niet op 538 hoort. En ja dat is wat alternatiever. Ik snap ook niet echt wat het beleid nou is. Dat nummer van Jason Derulo, Solo (een ongelovelijk kutnummer trouwens) dat wordt niet door 3fm gedraaid, idem met Tayo Cruz Break Your Heart, maar Rihanna wél. Zelfde soort TMF/538 plaat imo...
Van Rihanna is Disturbia bijvoorbeeld ook niet gedraaid, terwijl ik dat een aanmerkelijk beter en creativer nummer vindt dan deze boom boom oeh oeh oeh 'hit'....
Idem hier. Als ik een cd aan heb staan is het meestal punk (en dan nog bijna altijd Screeching Weasel ook) en als ik op m'n pc muziek draai, kan het echt alle kanten op. Gister het nieuwe album van Madball en een of andere zomerdanceverzamelaar beluisterd. Brede smaak ftw.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
True.
Ik luister meestal cds die helemaal niet in het 3 FM straatje passen, als ik es geen radio aan heb thuis
Of Te Amo, ook een vrij grote hit geweest, iig in Frankrijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele brede smaak. Van oude soul en funk tot drum 'n'bass tot PJ Harvey. En ik vind het juist leuk om mainstream dingen op de radio te horenquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Idem hier. Als ik een cd aan heb staan is het meestal punk (en dan nog bijna altijd Screeching Weasel ook) en als ik op m'n pc muziek draai, kan het echt alle kanten op. Gister het nieuwe album van Madball en een of andere zomerdanceverzamelaar beluisterd. Brede smaak ftw.
Is de nieuwe 3FM slogan : "Not the most popular station" ?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:07 schreef Sirolf het volgende:
Nounou, wat een drukte hier vandaag!
De nieuwe 3FM-slogan (die in de plaats komt van 'awful all for music') is wel een doordenker. Ik had er ook even moeite mee.
Jep. Dus volledig is het dan:quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is de nieuwe 3FM slogan : "Not the most popular station" ?
Ja maar die andere nummers staan/stonden ook hoog in de charts, en waarom die dan niet draaien?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
3FM is een popzender dus niet heel onlogisch dat ze Rihanna (hoog in de charts) draaien lijkt me.
Krijgt 3FM dan ook nieuwe jingles?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jep. Dus volledig is het dan:
3FM Serious Radio
Not The Most Popular Station
Het vervangt dus 'all for music'.
Geen idee, misschien omdat ze deze wat beter vinden of meer van verwachten ?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar die andere nummers staan/stonden ook hoog in de charts, en waarom die dan niet draaien?
3FM draait niet alleen maar populaire muziek, maar ook onbekendere/nieuwe platen en dat willen ze hiermee benadrukken. 3FM is degene die de hits maakt (en ze dan soms wat lang door blijft draaien), de rest van landelijk radiomakend NL volgt daar pas later op.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe hem eens uitleggen, ik snap hem nu niet.
Terwijl ze steeds meer de 538 kant op gaan (niet alleen qua muziek, maar vooral qua radiomaken)quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
3FM draait niet alleen maar populaire muziek, maar ook onbekendere/nieuwe platen en dat willen ze hiermee benadrukken. 3FM is degene die de hits maakt (en ze dan soms wat lang door blijft draaien), de rest van landelijk radiomakend NL volgt daar pas later op.
Smaak is niet zo zeer het probleem. Het gaat vooral om het hypen van iets wat eigenlijk helemaal niet zo goed is, of het kapot draaien van iets dat best wel aardig is, maar daardoor vanzelf kut wordt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gaat niet zo zeer om leeftijd. Hij's een paar jaar jonger dan ik. Gaat meer om je smaak, in hoeverre je open staat voor iets wat buiten jouw smaak ligt, hoe "tolerant" je luistert.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:35 schreef themauster het volgende:
Hoor net in popnieuws op Kink FM dat Apple Spotify wil gaan tegenhouden omdat de concurentie te groot is met Itunes
Stop maar met refreshen dan, anders is het topic straks opeens vol.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:38 schreef -Hans- het volgende:
Ligt het nou aan mij of wordt het verhaal van Roel bij elke refresh beurt langer en langer?
Las 't afgelopen weekend idd. Denk dat 't niet zozeer om concurrentie met het iTunes gaat, maar vooral met een mogelijke soortgelijke Spotify-dienst van Applequote:Op maandag 11 oktober 2010 16:35 schreef themauster het volgende:
Hoor net in popnieuws op Kink FM dat Apple Spotify wil gaan tegenhouden omdat de concurentie te groot is met Itunes
Nu niet meerquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:38 schreef -Hans- het volgende:
Ligt het nou aan mij of wordt het verhaal van Roel bij elke refresh beurt langer en langer?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:38 schreef -Hans- het volgende:
Daarachter, aan de rechterkant!quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:42 schreef Sersjee het volgende:
Waar heb ik m'n luchtdrumstel ook alweer gelaten?!
Gewoon ruiken, je herkent 'm vanzelf wel aan DIE LUCHT!quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:42 schreef Sersjee het volgende:
Waar heb ik m'n luchtdrumstel ook alweer gelaten?!
Dank, net op tijd gevonden!quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarachter, aan de rechterkant!
Ik denk dat ietsje alternatieve muziek tegenwoordig gewoon al heel erg main stream is en dat t daarom allemaal erg verwatertquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:48 schreef Sersjee het volgende:
Overigens ben ik van mening dat het eerder zo is dat 538 is opgeschoven richting 3FM, dan dat andersom het geval is.
En de vragen worden steeds simpeler lijkt het welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |