quote:Ladies from the eighties! Bepaal hier wat je hoort om half 4.
Bangles - Walk like an Egyptian 38%
Madonna - Dress you up 14%
Salt 'n Pepa - Push it 48%
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nogmaals: we hoeven echt geen parade van vogels die in onze aars gestoken worden, maar ik snap gewoon niet wat voor iemand de meerwaarde/lol kan zijn om iedere dag hetzelfde gezeur te plaatsen.
Ik ga al weg. Lijkt me het beste.
Morgenochtend maar weer eens Mads Langer draaien, denk ik.
Ik ga dit ff stil huilend in een hoekje zitten verwerkenquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik heb geen idee! Maar als je je druk maakt over een item van 30 seconden, dan misschien wel. Of naar Skaai.
Dan vindt ze bij voorbaat iedereen kut denk ik?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Anouk jury plaats in The Voice geweigerd, jammer. Dat was leuk geworden
.
De discussie staat er nog hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:27 schreef Pino112 het volgende:
Ben even aan het eten, meteen een discussie gemist
Dat dacht ik ook als eerste ja. Tot ze iemand wel leuk vind. Dan is ze ook meteen echt enthousiast en dat leek mij wel leuk om te zienquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:27 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dan vindt ze bij voorbaat iedereen kut denk ik?
Onder het mom 'ik herken hier mezelf in' stemt ze dan voorquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook als eerste ja. Tot ze iemand wel leuk vind. Dan is ze ook meteen echt enthousiast en dat leek mij wel leuk om te zien.
"Nee nu ik je zo zie ga je toch niet door je hebt weer zo'n copycat."quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Anouk jury plaats in The Voice geweigerd, jammer. Dat was leuk geworden
.
Ik vrees het ook, dan moet ik hem straks zelf maar draaien...quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk dat bij de meeste de titel niet heel veel zegt.
Ze kan als ze iets niet leuk vindt behoorlijk bot uit de hoek komen, dat heb ik ooit bij Giel 's ochtends wel eens gehoord...quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Anouk is echt niet zo een bitch als ze lijkt hoor.
Beter een Anouk dr in dan bv een Ilse deLange die iedereen maar mee neemt omdat ze ze lief en of zielig vindt
Ik vind het maar een simpel wijf die Anouk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Anouk is echt niet zo een bitch als ze lijkt hoor.
Beter een Anouk dr in dan bv een Ilse deLange die iedereen maar mee neemt omdat ze ze lief en of zielig vindt
Nou is ze dat allesbehalve.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het maar een simpel wijf die Anouk.
Nou ja, dat maakt dr juist geschikt voor die programma's.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze kan als ze iets niet leuk vindt behoorlijk bot uit de hoek komen, dat heb ik ooit bij Giel 's ochtends wel eens gehoord...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |