Daar ben ik het mee eens!quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:00 schreef alors het volgende:
[..]
Van Rihanna is Disturbia bijvoorbeeld ook niet gedraaid, terwijl ik dat een aanmerkelijk beter en creativer nummer vindt dan deze boom boom oeh oeh oeh 'hit'....
3FM is een popzender dus niet heel onlogisch dat ze Rihanna (hoog in de charts) draaien lijkt me.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoor op 3fm liever de muziek die je niet op 538 hoort. En ja dat is wat alternatiever. Ik snap ook niet echt wat het beleid nou is. Dat nummer van Jason Derulo, Solo (een ongelovelijk kutnummer trouwens) dat wordt niet door 3fm gedraaid, idem met Tayo Cruz Break Your Heart, maar Rihanna wél. Zelfde soort TMF/538 plaat imo...
Van Rihanna is Disturbia bijvoorbeeld ook niet gedraaid, terwijl ik dat een aanmerkelijk beter en creativer nummer vindt dan deze boom boom oeh oeh oeh 'hit'....
Idem hier. Als ik een cd aan heb staan is het meestal punk (en dan nog bijna altijd Screeching Weasel ook) en als ik op m'n pc muziek draai, kan het echt alle kanten op. Gister het nieuwe album van Madball en een of andere zomerdanceverzamelaar beluisterd. Brede smaak ftw.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
True.
Ik luister meestal cds die helemaal niet in het 3 FM straatje passen, als ik es geen radio aan heb thuis
Of Te Amo, ook een vrij grote hit geweest, iig in Frankrijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele brede smaak. Van oude soul en funk tot drum 'n'bass tot PJ Harvey. En ik vind het juist leuk om mainstream dingen op de radio te horenquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Idem hier. Als ik een cd aan heb staan is het meestal punk (en dan nog bijna altijd Screeching Weasel ook) en als ik op m'n pc muziek draai, kan het echt alle kanten op. Gister het nieuwe album van Madball en een of andere zomerdanceverzamelaar beluisterd. Brede smaak ftw.
Is de nieuwe 3FM slogan : "Not the most popular station" ?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:07 schreef Sirolf het volgende:
Nounou, wat een drukte hier vandaag!
De nieuwe 3FM-slogan (die in de plaats komt van 'awful all for music') is wel een doordenker. Ik had er ook even moeite mee.
Jep. Dus volledig is het dan:quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is de nieuwe 3FM slogan : "Not the most popular station" ?
Ja maar die andere nummers staan/stonden ook hoog in de charts, en waarom die dan niet draaien?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
3FM is een popzender dus niet heel onlogisch dat ze Rihanna (hoog in de charts) draaien lijkt me.
Krijgt 3FM dan ook nieuwe jingles?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jep. Dus volledig is het dan:
3FM Serious Radio
Not The Most Popular Station
Het vervangt dus 'all for music'.
Geen idee, misschien omdat ze deze wat beter vinden of meer van verwachten ?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar die andere nummers staan/stonden ook hoog in de charts, en waarom die dan niet draaien?
3FM draait niet alleen maar populaire muziek, maar ook onbekendere/nieuwe platen en dat willen ze hiermee benadrukken. 3FM is degene die de hits maakt (en ze dan soms wat lang door blijft draaien), de rest van landelijk radiomakend NL volgt daar pas later op.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe hem eens uitleggen, ik snap hem nu niet.
Terwijl ze steeds meer de 538 kant op gaan (niet alleen qua muziek, maar vooral qua radiomaken)quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
3FM draait niet alleen maar populaire muziek, maar ook onbekendere/nieuwe platen en dat willen ze hiermee benadrukken. 3FM is degene die de hits maakt (en ze dan soms wat lang door blijft draaien), de rest van landelijk radiomakend NL volgt daar pas later op.
Smaak is niet zo zeer het probleem. Het gaat vooral om het hypen van iets wat eigenlijk helemaal niet zo goed is, of het kapot draaien van iets dat best wel aardig is, maar daardoor vanzelf kut wordt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gaat niet zo zeer om leeftijd. Hij's een paar jaar jonger dan ik. Gaat meer om je smaak, in hoeverre je open staat voor iets wat buiten jouw smaak ligt, hoe "tolerant" je luistert.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:35 schreef themauster het volgende:
Hoor net in popnieuws op Kink FM dat Apple Spotify wil gaan tegenhouden omdat de concurentie te groot is met Itunes
Stop maar met refreshen dan, anders is het topic straks opeens vol.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:38 schreef -Hans- het volgende:
Ligt het nou aan mij of wordt het verhaal van Roel bij elke refresh beurt langer en langer?
Las 't afgelopen weekend idd. Denk dat 't niet zozeer om concurrentie met het iTunes gaat, maar vooral met een mogelijke soortgelijke Spotify-dienst van Applequote:Op maandag 11 oktober 2010 16:35 schreef themauster het volgende:
Hoor net in popnieuws op Kink FM dat Apple Spotify wil gaan tegenhouden omdat de concurentie te groot is met Itunes
Nu niet meerquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:38 schreef -Hans- het volgende:
Ligt het nou aan mij of wordt het verhaal van Roel bij elke refresh beurt langer en langer?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:38 schreef -Hans- het volgende:
Daarachter, aan de rechterkant!quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:42 schreef Sersjee het volgende:
Waar heb ik m'n luchtdrumstel ook alweer gelaten?!
Gewoon ruiken, je herkent 'm vanzelf wel aan DIE LUCHT!quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:42 schreef Sersjee het volgende:
Waar heb ik m'n luchtdrumstel ook alweer gelaten?!
Dank, net op tijd gevonden!quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarachter, aan de rechterkant!
Ik denk dat ietsje alternatieve muziek tegenwoordig gewoon al heel erg main stream is en dat t daarom allemaal erg verwatertquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:48 schreef Sersjee het volgende:
Overigens ben ik van mening dat het eerder zo is dat 538 is opgeschoven richting 3FM, dan dat andersom het geval is.
En de vragen worden steeds simpeler lijkt het welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |