1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | iBenny 5 Rauzer 5 Lutte 4 PatriQue89 4 Tha_Erik 4 Doeka 2 Bellatrix 1 Deceit 1 -Miauw- 1 Symphonic 1 -Vaduz- 1 |
Niet voor 1 oktober. 1 november komt de nieuwe lijst.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
ik sta niet in het lijstje maar heb wel eens punten gehaald
When doves cry en 1999quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:19 schreef iPat het volgende:
Welke nummers van Prince heeft Boris tijdens zijn Idols-avontuur gezongen?
Owquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Niet voor 1 oktober. 1 november komt de nieuwe lijst.
Bijna.quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:19 schreef Rauzer het volgende:
Ja dag, daar ken ik dus bijna niks van!
American Idol Season 1 : Kelly Clarkson
American Idol Season 4 :
American Idol Season 6 :
American Idol Season 8 :
X Factor UK Season 3 :
X Factor UK Season 6 :
Popstars the Rivals NL : Men2b
So You Wanna Be a Popstar NL : Maaike Jansen
So You Think You Can Dance 2009 :
Pop Idol Season 1 : Will Young
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:23 schreef Rauzer het volgende:
Bedoel je dan de celeb-versie? Dat was Erik Hulzebosch namelijk
neequote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:59 schreef iPat het volgende:
American Idol Season 1 : Kelly Clarkson
American Idol Season 4 : Carrie Underwood
American Idol Season 6 : Jordin Sparks
American Idol Season 8 : Kris Allen
X Factor UK Season 3 : Leona Lewis
X Factor UK Season 6 : Joe McElderry
Popstars the Rivals NL : Men2B
So You Wanna Be a Popstar NL 1 :geen idee Erik Hulzebosch dus blijkbaar
So You Think You Can Dance 2009 : geen idee
Pop Idol Season 1 : Will Young
De meeste vragen worden gesteld over zang-talentenjachten...quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:09 schreef iPat het volgende:
Grappig dat ik alleen zang-talentenjachten volg
Ja, zo ben ik ook al een paar keer de boot ingegaanquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:38 schreef iPat het volgende:
Kunnen we dan ieder een halve punt krijgen, ik heb zowat alles beantwoord op SYTYCD na![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoofd: Gordon
Ogen: Jaap
Haar: Jim
Lichaam:Wesley
Hand: Nance
Nou vertel dan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat lichaam wist ik eigenlijk wel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willem-Jan van Puffelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willem-Jan van Puffelen
Zeg dan direct de goeie nickquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:05 schreef PatriQue89 het volgende:
vraag dan niet nick wie, lullo..
Roel van Velzen?
JIJ ZEGT JURYDESKquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Zeg dan direct de goeie nick.
Het is een kandidaat overigens, jullie denken de verkeerde richting in!
Misschien moet je je hints wat makkelijker maken!, Ik ga poepen!quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:07 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, dat is een hint die met hem te maken heeft
Okee dan, poep ze, hier een makkelijere hintquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Misschien moet je je hints wat makkelijker maken!, Ik ga poepen!
ja echt???quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh ok,vooruit dan maar
Patrique89 +1
Is Roan fout? Want dan is het gewoon fout!quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh ok,vooruit dan maar
Patrique89 +1
Helemaal mee eens!! Als er vijf antwoorden zijn en je weet er vier en een ander alleen de laatste is dat wel lullig.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:31 schreef iBenny het volgende:
Ja PatriQue... je antwoord is goed, is het eerste resultaat op google als je zoekt op Roan.
ennnnee.....
De vragen mogen wel iets langer blijven staan hoor. Nu werd er binnen nog geen uur alweer een nieuwe vraag gepost, omdat er een paar waren die het antwoord niet wisten (Talentenjachten-Trivia #2)
En ik weet niet of het handig is om bij vragen als deze (Talentenjachten-Trivia #2) meerdere punten uit te delen. Nu werd Rauzer benadeeld omdat hij er net eentje fout had. Weet niet hoe jullie daarover denken?
Dapper en sterk?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat was de titel van het 3de nummer dat Jim uitbracht?
Uquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!! Als er vijf antwoorden zijn en je weet er vier en een ander alleen de laatste is dat wel lullig.
Misschien bij bijv. vijf antwoorden, als je er vijf hebt drie punten, vier twee en degene die het afmaakt één.
Bij noem vijf... vragen op school werkt het ook zo ongeveer, vijf bijv. drie punten, vier twee, drie één en anders geen...
Zat u aan zoiets te denken?
Ik ben 15, vind het altijd zo raar om dan je te gaan zeggen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
U
Je mag wel je zeggen hoor
Mja... het ligt ook allemaal aan de moeilijkheidsgraad van de vraag. Bij photoshoplichaampjes zouden best meerdere punten uitgedeelt kunnen en mogen worden. Misschien iets voor volgende maand, want nu wordt de stand hier anders in beinvloed.
Tiffanyquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:47 schreef iBenny het volgende:
Wie zong dit nummer?
http://www.supload.com/listen?s=fe8sb0
iPat +1quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:22 schreef iPat het volgende:
Uhm.
Jamai heeft een relatie gehad met Dewi (Idols 1) en Ron Link (Idols 2)
Er waren maar 3 workshops, dus Ariel hoort er niet bij.quote:
Dat wilde ik eigenlijk pas vanaf volgende maand doen, omdat je anders met de stand zit.quote:
Deze heb je iig goedquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, kan ook wel op iets gokken, Alexander Rybak, maar ik heb geen idee of ie meegedaan heeft aan een talentenjacht en op welke plek die daar geëindigd is.
Nopequote:
Terug als in... hij viel eerder afquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Terug als in zevende? Of terug als in weer verder naar 1 toe, want die hebben we allemaal al gehad.
+1 charmed_angelquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
Hij heeft de liveshows helemaal niet gehaald?
je mag toch niet zoekenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:19 schreef iBenny het volgende:
Ohw, bij het zoeken naar een vraag kwam ik toen uit bij het idols-trivia topic, die vraag stond daar toen ook
2x
quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:13 schreef Rauzer het volgende:
[ afbeelding ] De spelregels:
• Opzoeken is niet toegestaan.
• Vragen moeten met Talentenjachten te maken hebben. Dit kunnen zowel nationale als internationale zijn.
• 1 vraag per keer.
• Dezelfde regels die normaal binnen FOK! en TAL gelden.
hmm.. het is sowieso esri, en dijk ook dacht ik..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:49 schreef iBenny het volgende:
Je bent heel dicht in de buurt (achternaam klopt alleen niet helemaal)
PatriQue89 +1quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hmm.. het is sowieso esri, en dijk ook dacht ik..
Esri van Dijken?
Esri Dijkema?
Esri Dijkstra?
Esri de Dijk?
Je hebt nog 8 mogelijkheden overquote:
is dat een antwoord?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
Kris Allen zijn vriendin zat wel in het publiek steeds... en had hij nou ook een kindje?
Hmmzzz maar of hij getrouwd is
quote:Hoi.
quote:Nope.
quote:+1 PatriQue
quote:Daar weten ze [SYTYCD NL] #5 - Op naar de derde liveshow! daar wel raad mee... hier is het offtopicOp zaterdag 23 oktober 2010 11:41 schreef Jolene22 het volgende:
Mooie vraag voor de kenners (om er nou een topic voor te openen vind ik ook wat overdreven)
In So You Think You Can Dance is ooit een optreden geweest (in ieder geval niet dit jaar) in de liveshows waarin de 2 deelnemers dansten met elastieke koorden om zich heen.
Wou het iemand laten zien maar kan het nergens vinden. Iemand die het wel weet?
quote:Thnx zal hem daar stellen! Je mag mn post weghalen hoor voor de overzichtelijkheid.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar weten ze [SYTYCD NL] #5 - Op naar de derde liveshow! daar wel raad mee... hier is het offtopic
1 2 3 4 5 6 7 8 | PatriQue89 8 iBenny 7 Rauzer 7 iPat 5 Lutte 2 Deceit 1 Tha_Erik 1 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | iBenny 12 Rauzer 12 PatriQue89 12 charmed_angel 8 Lutte 6 Tha_Erik 5 Doeka 2 Bellatrix 1 Deceit 2 -Miauw- 1 Symphonic 1 -Vaduz- 1 |
dat is myrthe pijlma!quote:Op zondag 21 november 2010 21:54 schreef Rauzer het volgende:
Myrthe verloor van Jennifer, niet van Shemsi
Angelo is fout... de rest goed.quote:Op zondag 21 november 2010 21:59 schreef PatriQue89 het volgende:
myrthe, myrthe, lars, john, angelo, jacqueline, saskia, leonie en femke
1 2 3 | iBenny 2 charmed_angel 1 Magics 1 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | iPat 15 iBenny 14 Rauzer 12 PatriQue89 12 charmed_angel 9 Lutte 6 Tha_Erik 5 Doeka 2 Bellatrix 1 Deceit 2 Magics 1 -Miauw- 1 Symphonic 1 -Vaduz- 1 |
Nee, want het antwoord klopt niet helemaalquote:Op zondag 5 december 2010 18:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Is het niet tijd voor een nieuwe vraag?
Je mist er nog 1tjequote:Op maandag 6 december 2010 19:49 schreef Magics het volgende:
myrthe, myrthe, lars, john, angelo, billy, jacqueline, saskia, leonie en femke
Bastiaan Ragas, Patty Zomers, en die andere 2 nerdie's!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:18 schreef Magics het volgende:
Oef! Eindelijk een einde aan die rotvraag.
Next:
Noem de juryleden van Popstars the Rivals (NL)
Kijk even wat filmpjes terug op youtube, ze komen vast wel voorbijquote:Op donderdag 16 december 2010 23:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Bastiaan Ragas, Patty Zomers, en die andere 2 nerdie's!
filmpjes terugkijken is niet toegestaan. Valt onder opzoekenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:46 schreef Magics het volgende:
[..]
Kijk even wat filmpjes terug op youtube, ze komen vast wel voorbij
Ow, maar je kan toch gewoon uit eigen interesse de beelden van Popstars the Rivals terug gaan kijken gewoon om weer eens te kijken ho het ook al weer was? Dat je daarna dan toevallig het antwoord op deze vraag weet... tja....quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
filmpjes terugkijken is niet toegestaan. Valt onder opzoeken
Nee Dat is net als de prono invullen na de uitzendingquote:Op maandag 20 december 2010 17:45 schreef Magics het volgende:
[..]
Ow, maar je kan toch gewoon uit eigen interesse de beelden van Popstars the Rivals terug gaan kijken gewoon om weer eens te kijken ho het ook al weer was? Dat je daarna dan toevallig het antwoord op deze vraag weet... tja....
Jaquote:Op maandag 20 december 2010 19:02 schreef Magics het volgende:
In dat geval laten we de vraag dan maar cancellen want ik denk niet dat iemand het antwoord weet(weet het zelf ook niet zonder het op te zoeken, is het dan stom als je de vraag stelt?)
Je kunt toch zelf een andere vraag stellen..quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:52 schreef Magics het volgende:
Ok iemand anders mag een nieuwe vraag stellen.
Hij is ook goed, omdat ik het zeker weetquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:34 schreef iBenny het volgende:
Charmed_angel +1
(omdat Magics ermee gestopt keur ik hem goed)
Dat mag...quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is ook goed, omdat ik het zeker weet
Mag ik vanavond een nieuwe vraag bedenken?
1 2 | charmed_angel 1 Magics 1 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | iPat 15 iBenny 14 Rauzer 12 PatriQue89 12 charmed_angel 10 Lutte 6 Tha_Erik 5 Doeka 2 Deceit 2 Magics 2 Bellatrix 1 -Miauw- 1 Symphonic 1 -Vaduz- 1 |
nou geef antwoord dan op de vraagquote:Op zondag 2 januari 2011 11:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Moet je maar geen uitspraken als: Morgenochtend DIRECT ok?;$
Hmm.. jennifer lopez, simon cowel, en die die donkere man?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ok vraag
Wie zijn de juryleden van American idol 2011???
quote:Op zondag 2 januari 2011 12:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm.. jennifer lopez, simon cowel, en die die donkere man?
Paula is gestoptquote:Op zondag 2 januari 2011 12:53 schreef PatriQue89 het volgende:
toch paula abdul?? of was die nou ook gestopt.. en hoe heet die neger.. ray jackson ofzo?
Is dat zoquote:Op zondag 2 januari 2011 16:24 schreef iPat het volgende:
Vraag is al een keer gesteld.
Randy Jackson, Jennifer Lopez en Steven Tyler
was dat niet ruben thurnim?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:07 schreef iPat het volgende:
Noem een kandidaat die het bij 3 verschillende talentenjachten tot de liveshows heeft geschopt.
Ik dacht niet aan hem, maar welke 3 talentenjachten + seizoenen dan?quote:
Ik weet t ook alleen maar van 2..quote:Op zondag 2 januari 2011 20:10 schreef iPat het volgende:
[..]
Ik dacht niet aan hem, maar welke 3 talentenjachten + seizoenen dan?
Heb het opgezocht, maar hij heeft maar 2x de liveshows gehaald.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik weet t ook alleen maar van 2..
Oh..ok.. hmmquote:Op zondag 2 januari 2011 20:11 schreef iPat het volgende:
[..]
Heb het opgezocht, maar hij heeft maar 2x de liveshows gehaald.
daarom ook mijquote:Op maandag 3 januari 2011 12:57 schreef iPat het volgende:
Eurovisie Songfestival is geen talentenjacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |